მატჩისშემდგომი მიმოხილვა: სად წავიდა ლევანდოვსკის ფეხი

მატჩისშემდგომი მიმოხილვა: სად წავიდა ლევანდოვსკის ფეხი

                           ბოლო წუთებისკენ "კამპ ნოუ" იწყებს სიმღერას, ერთ ხმაში, ერთიანი სიხარულია სტადიონზე, რაც ძალიან დიდი ხანია აღარ მინახავს, მანამდე კი ბევრჯერ ნანახია და რატომღაც 2006 წლის ნახევარფინალი გამახსენდა, განმეორებითი მატჩი "მილანთან", ხალხი ფინალში გასვლას ზეიმობდა და როგორც კი მსაჯმა ჩასტვინა ერთიანად იფეთქა სტადიონმა. იგივე აურა ტრიალებს ამ კედლებში, მოენატრა "კამპ ნოუს" ჩემპიონთა ლიგის პლეიოფი. 

პსჟ-ი და "ნიუკასლი" დაზავდნენ, ორივემ დაკარგა ქულები და ორივე რვა გუნდს მიღმა დარჩა. ასევე, წააგო "მადრიდმა" დრამატულ ორთაბრძოლაში და ისიც მიღმა დარჩა. პეპს კი ალბათ აღარ ეგონა, რომ "სიტი" რვა გუნდში მოხვდებოდა, მაგრამ ამ ამბების მერე შეძვრა მაინც. 

ბარსამ ისარგებლა კონკურენტების გაფლანგული ქულებით, თავისი მატჩი მოიგო, დაგეგმილი გოლებიც შეყარა და საბოლოოდ მეხუთე ადგილზე დაასრულა ჯგუფური ეტაპი. დასასვენებლად მეტ დროს მიიღებს მომავალ მეტოქესთან შედარებით. მატჩზე კი რა უნდა ითქვას? წინა შეხვედრის აჩრდილი ისევ დაძრწის "კამპ ნოუზე". პირველი ტაიმი კატასტროფა იყო, მეორე კი ბევრად უკეთესი. 

ცუდი ტაიმი

საინტერესო ფორმა აქვს "კოპენჰაგენს", ასეთ ფორმებში, თეთრი ჯიპებით, 90-იანებში წითელი ჯვრის თანამშრომლები იყვნენ გამოწყობილნი. ახლა კი 17 წლის დადასონი დარბის ამ ფორმით და მხოლოდ კი არ დარბის, გოლიც გააქვს. დანიელებმა პრესინგით დაიწყეს და კუნდეს პასიც ჩაიჭრა. მეტი ყურადღებაა ასეთ დროს საჭირო, მოედნის ცენტრში, ზონებს შორის თუ ასეთ პასს აკეთებ დარწმუნებული უნდა იყოს, რომ ადრესატამდე მივა, კუნდეს პასი კიდევ გარსიამდე ვერ მივიდა, ბურთი ჩაიჭრა და ერთი პასით დადასონი ერთი-ერთზე დარჩა, გოლიც შეაგდო, ანგარიშიც გაიხსნა. 

მეათე წუთზე იყო შანსი ანგარიშის გათანაბრების. მეორე ტაიმში ამაზე კარგი შანსი ბარსას არ ჰქონია. მცველების შეცდომის შედეგად რობერტ ლევანდოვსკი მეკარესთან პირისპირ დარჩა. ასეთები გააქვს ხოლმე როგორც წესი, მაგრამ ამჯერად ვერ შეირგო, მეკარეს ვერ ააცილა. 

პირველ ტაიმში ყველაზე სახიფათო კაცი მეტოქისთვის ერიკ გარსია იყო, რომელმაც საყრდენზე დაიწყო თამაში. უცნაური ამბავია, მაგრამ ფაქტია, ნამდვილად ასეა, ორჯერ დაემუქრა "კოპენჰაგენის" კარს, ერთხელ მეკარემ აჯობა, ლამაზ ნახტომში მოიგერია გარსიას დარტყმული, მეორედ კი საჯარიმოს გარედან გაუშვა კარისკენ და ხარიხა შეაზანზარა. მოუხშირა გარსიამ შორეულ დარტყმებს და აშკარად ჩანს, რომ ამ კომპონენტზე ბევრს ვარჯიშობს. 

დამარცხდა ბარსა პირველ ტაიმში. 

გამოღვიძება 

მეორე ტაიმში სულ სხვა ბარსა ვიხილეთ, აქვს ფლიკს უნარი გუნდის თამაში რადიკალურად შეცვალოს. ბევრჯერ გვინახავს გასულ სეზონშიც და მიმდინარეშიც. მეორე ტაიმს მწვრთნელი იგებსო ამბობენ და ასე თუ დავითვლით ფლიკს უამრავი მატჩი აქვს მოგებული. ოლმოც უკეთესი იყო, პედრის არყოფნაში შემტევი ნახევარმცველების როლი თითქოს შემცირებულია, მაგრამ მეორე ტაიმში რაღაცას დაემსგავსნენ. სწორედ ოლმოს პასით გაიჭრა იამალი თავისუფალ სივრცეში და თავადაც შეეძლო შეტევის დასრულება, მაგრამ პასი არჩია, სწორადაც მოიქცა, ლევანდოვსკიმ ანგარიში გაათანაბრა. ოლმოს პასი კი მართლაც მშვენება იყო ამ შეხვედრისა. 

შემდეგ კი ლამინე იამალის ჯერი დადგა. ჯერ საგოლე პასი მიითვალა, მერე კი გოლიც შეაგდო. და საერთოდ, ამის თამაშს რომ ვუყურებ, თითქოს ჩანს, რომ ერთი სული აქვს პლეიოფები როდის დაიწყება, გრძნობს ამის მოახლოვებას, მშვენივრად ახსოვს გასული სეზონი, სადაც საუკეთესო იყო, მაგრამ დეტალებმა გადაუწყვიტეს მარცხი, ახლა კი გაორმაგებული ენერგიით ეცდება სანუკვარ მიზანს მიაღწიოს. აგერ, გზად "კოპენჰაგენიც" დაამარცხა, დასცხო ბურთს და მცველისგან ასხლეტით პირდაპირ კარში ჩაეშვა, კარგი "პარაშუტი" გამოვიდა, მეკარეს თავზე გადააფრინდა, ამის მოგერიების შანსი არ იყო. 

გადის წუთები და ლამინეს წესით კიდევ ერთი საგოლე გადაცემა უნდა მიეთვალა, პასი გადასარევი იყო, ლევანდოვსკიმაც მშვენივრად დაამუშავა და უნდა შეეგდო ისე, როგორც სუარესმა შეაგდო "სელტიკთან", მოიქნია ფეხი და გადააგდო ტრიბუნებზე, დაიჭირა ლევანდოვსკის ფეხი ყველაზე მოხერხებულმა ქომაგმა, გადასცა იქვე მყოფ ბავშვს საჩუქრად, ბავშვმაც გაიხარა და სწრაფად სცადა ჯიბეში ჩადება, მაგრამ სტიუარდები ჩაერივნენ საქმეში, ფეხი მოედანზე დააბრუნეს და კითხვაც დაისვა - ტრიბუნაზე ფეხს რა უნდა? რანაერად? საქმეში VAR-ი ჩაერთო და აღმოჩნდა, რომ მცირე შეხებამ შეცვალა ყველაფერი, "კოპენჰაგენის" მცველმა ოდნავ მიარტყა ლევანდოვსკის, ამის გამო ბურთს ააცილა და გაისროლა ფეხი სადღაც ცაში. 

დაინიშნა პენალტი და წესით ხომ ლევანდოვსკის უნდა დაერტყა, მაგრამ უფეხოდ რას დაარტყამდა? ამიტომ, რაფინია მივიდა და ზუსტად შეასრულა. ესეც 3:1. წარბი არ შეუხრია. ძლიერად და უზუსტესად დაარტყა. 

ბოლო წუთები კი მარკუს რაშფორდისა იყო, შემოვიდა ცვლილებაზე და მთელი ყურადღება მასზე იყო მიპყრობილი. ყველაზე მეტს სწორედ ის ცდილობდა და გამოუვიდა კიდეც საქმე. კარგი ჯარიმა შეაგდო. ზუსტად იმ პოზიციიდან საიდანაც ნეიმარმა გაუტანა პსჟ-ს. ჯარიმები იშვიათად გადის მესის წასვლის მერე, ნეიმარი კარგად ურტყამდა, მაგრამ ის ხომ მესიმდე წავიდა, სუარესიც კარგად ურტყამდა, მაგრამ ისიც მესიმდე წავიდა, ცავიც ურტყამდა ჯარიმებს და დავიდ ვილიაც, ყველას შეუგდია ჯარიმა ბარსას მაისურით, ახლა კი აღარ გვყავს ეგეთი შტატიანი მეჯარიმე. ხან ლევანდოვსკის გაუვარდება, ხან რაფინიას, ხანაც მარკუს რაშფორდს. 

ბოლო წუთებზე კიდევ ერთი გოლის შეგდების შანსი ჰქონდა, შორიდა გაუქანა, რიკოშეტიც წაეხმარა, მაგრამ ისევ ხარიხას მოხვდა ბურთი. კარგი იყო მარკუსი. 

გავიდა ბარსა მერვედფინალში. დაველოდოთ მეტოქეს. 

წინ რა გველის 

იოლი კალენდარი გრძელდება. ბარსა მომავალ ტურში "ელჩეს" ესტუმრება. "მადრიდი" ერთი ფეხის ნაბიჯზეა და შეცდომის უფლება აღარ აქვს ფლიკის გუნდს. 


ბლოგში გამოთქმული მოსაზრებები Barcamania.ge-ს ადმინისტრაციისას ყოველთვის არ ემთხვევა და ზოგ შემთხვევაში, ის საკითხისადმი ავტორის სუბიექტურ დამოკიდებულებას გამოხატავს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 29 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    Culé [?]
    #29 1 საათის წინ
    0
    არ მინდა შეურაცხყოფა მივაყენო რეალს რა დაქნეული კამანდა გულშემატკივრობს რაფინია საუკეთესო ასისტენტი ბომბარდირი რა სეზონი დადო და თასებიც მოიგო ლიგის გარდა მოეგო ლიგა ისე არ იმსახურებდა ოქროს ბურთსო და თურმე მბაპე ახლავე იმსახურებს 20-იდან ლამის 20-ივე პენალტი გაიტანა და ნახევარი საეჭვო ასე რა ბოღმა გუნდია შიგნიდან მოდის ბოღმა ფეხბურთელები ნაბიჭვრობის მეტს არაფერს აკეთებენ და გულშემატკივარსაც ბოღმა ახრჩობს არაობიექტური სექტაა ჩვეულებრივი ვისაც აეწვა თითი მიიჭიროს.
    Culé [?]
    #28 2 საათის წინ
    0
    ბენფიკას ჯარიმის დროს დააკვირდით მბპე,ვინი და ბელინგემი არ ჩანან..
    ანუ გუნდი 9 ფეხბურთელოთაა და ტიპებს კიდიათ -3.
    ფლიკისთვის ეგ რო ექნათ დაახევდა ბურთებს თავზე

    3 გოლის ხამი….
    Culé [?]
    #27 3 საათის წინ
    2
    პსჟ-ს როცა შევხვდით, ჩვენც გვაკლდა ლიდერები და პსჟ-ზე არანაკლები დანაკლისი იყო საბოლოო ჯამში.
    გულშემატკივარი [?]
    #26 9 საათის წინ
    2
    ბრაგას დამაარსებლის საფლავზე დავაფსი, რა 72 კუში გატეხა, 3600 ლარს ვიგებდი.
    ფანი [?]
    #25 10 საათის წინ
    2
    ციტატა: rivaldo80
    სულ უარყოფით და პესიმისტურ კომენტარებს რატომ წერთ?ხანდახან მგონია ამ საიტზე ბევრი სხვა გუნდის ფანია🤣ვიზე ნაკლები შემოადგენლობა გვყავს? სკამი არ გვაქვს გრძელი თორე ვის ადარებთ ბიჭო უხერხულია.ელემენტარულს ვერ ტვინავს ბევრი რომ ეს გუნდი ახალია და ეგრევე რაღაცა სასწაულებს ითხოვთ ლალიგის მოგება ხავის დროს იყო მეგა სასწაული მაგრამ
    მაგასაც ბევრი ვერ ვხდება.ამ დაცვაზე საუბარიც გამუდმებუთ უკვე მოსაბეზრებელია🤣 ყველას მოგვწონს ვანდევენი და თუ უყურებთ ტოტჰემის თამაშებს? შეცდმები და დირკა ეგ როა მომენტებში არცერთი ბარსას მცველი არა ეგეთი.ახლა დაფიქრდი აამოწეულ დაცვაში რა მოუვაა 🤣 რეალმა იყიდა მცველები და კი გაუკეთეს ტრუბაა🤣🤣 წინასწარ პესიმიზმი ძაან ცუდი ჩვევა ✌🏻

    სამარცხვინო წაგება არ გვინდა და მაგას ვიძახით. ფორვადი გვყავს? ჩამშლელი გვყავს? დაცვის ხაზში რომელია სტაბილურად ნორმალური? ბოლო პსჟ და ბარსას თამაში რო ნახო სადაც ყველამ იცით რაც მოხდა იგივეს გამეორება არ გვინდა. რეალურად პსჟ ფავორიტია ჩვენთან. ან სკამი არ გვყავსო რო ამბობ სასტარტოში რამდენ პოზიციაზე გვაკლია ფეხბურთელი: ფორვარდი ჩამშლელი და დაცვა (თითქმის მთლიანი ხაზი) . რომც არ გვაკლდეს ახლა არ ვართ ისეთ ფორმაში რო ვთქვათ შანსები თანაბარიაო ან ფავოროტები ვართ და შანსი გვაქო. აი შარშან რო ფორმაში ვიყავით აი მანდ კიდე ხო რაღაც შეიძლებოდა.
    Culé [?]
    #24 10 საათის წინ
    2
    სულ უარყოფით და პესიმისტურ კომენტარებს რატომ წერთ?ხანდახან მგონია ამ საიტზე ბევრი სხვა გუნდის ფანია🤣ვიზე ნაკლები შემოადგენლობა გვყავს? სკამი არ გვაქვს გრძელი თორე ვის ადარებთ ბიჭო უხერხულია.ელემენტარულს ვერ ტვინავს ბევრი რომ ეს გუნდი ახალია და ეგრევე რაღაცა სასწაულებს ითხოვთ ლალიგის მოგება ხავის დროს იყო მეგა სასწაული მაგრამ
    მაგასაც ბევრი ვერ ვხდება.ამ დაცვაზე საუბარიც გამუდმებუთ უკვე მოსაბეზრებელია🤣 ყველას მოგვწონს ვანდევენი და თუ უყურებთ ტოტჰემის თამაშებს? შეცდმები და დირკა ეგ როა მომენტებში არცერთი ბარსას მცველი არა ეგეთი.ახლა დაფიქრდი აამოწეულ დაცვაში რა მოუვაა 🤣 რეალმა იყიდა მცველები და კი გაუკეთეს ტრუბაა🤣🤣 წინასწარ პესიმიზმი ძაან ცუდი ჩვევა ✌🏻
    Culé [?]
    #23 11 საათის წინ
    3
    ბარსელონას პრობლემა სისწრაფეებში და ფიზიკაშია რომელმა გუნდმაც ინტენსიური ფეხბურთი გვეთამაშა პრესინგი და სწრაფი შეტევა გუნდმა ყველასთან ჩაისვარა პსჟს მეორე გუნდი ყავდაო სირცხვილია მოქმედი ჩემპიონია და ზუსტად ფიზიკური მომზადების და სისწრაფის ხარჯზე გვაჯობეს როგორც ჩელსიმ, ბარსელონას ჭირდება მოძრავი ფორვარდი სტილიდან გამომდინარე ისტორიულადაც მასე იყო ასევე ამ ბარსას იაია ტურეს მსგავსი საყრდენი მგელი იყო ეგ კაცი და ინტელექტუალი მცველი რომელიც ულიდერებს გუნდს ტვინით არაუხოსავით გაუთლელის ადგილი არაა არც გარსია არაა საიმედო ერთი ეგაა ყველგან თამაშობს და იხარჯება მარა შეცდომები აქვს სერიოზული, ნუ ფლანგის მცველები ხო საერთოდ სუსტები არიან წინაც და უკანაც, ერთადერთი ნახევარდაცვის შეტევითი პოტენციალია რასაც გუნდი გამარჯვებამდე მიყავს ასევე ბავშვი და რაფინია დანარჩენი მეკარის გამოკლებით ბალასტია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #22 გუშინ, 23:21
    2
    ოლმო პირველ ტაიმში და ოლმო მეორე ტაიმში ორი სხვადასხვა ფეხბურთელი იყო ისევე როგორც მთლიანად ბარსელონა პირველ და მეორე ტაიმებში იყო სხვადასხვა გუნდი ! ოლმო ჩემი სუბიექტური აზრით მაღალ კლასთან ერთად (როცა ფორმაშია) მომენტუმის კაცია გადამწყვეტ მომენტში ძალიან მაგარი პასი გააკეთა იამალზე ! ვნახოთ 1/8 ფინალში ვის შევხვდებით პსჟ ნამდვილად არ მინდა ამ ეტაპზე მირჩევნია ლიგაზე მაქსიმალურად შორს გავიდეთ რათა გუნდმა ფინანსური სარგებელი ნახოს
    წევრი [?]
    #21 გუშინ, 22:50
    5
    Კარგი კალენდარი გვქონდა წინა წელს და ისე გამოვიდა რო პირველივე კარგ გუნდთან გამოვარდით ბოლოს როცა ლიგა მოვიგეთ ურთულესი გზა გავიარეთ ფინალამდე ამიტომ ახლაც მინდა რო ძლიერ გუნდს დავეტაკოთ წავაგებთ ჯანდაბას ვიტყვით რო არ ვართ საჩემპიონო გუნდი თუ არა და მოგება ბევრად სასიამოვნო იქნება ვიდრე შარშან იყო ბენფიკა რო გამოვაგდეთ ამიტომ ველოდები პარისერჟერმენს მერვედფინალში
    Culé [?]
    #20 გუშინ, 22:35
    0
    ციტატა: Barca
    ციტატა: Rick Sanchez
    ციტატა: Barca
    ციტატა: Rick Sanchez
    ციტატა: Guro
    Barca, და ჩვენ არ გვყავს მაღალი დონის ფეხბურთელები? თუ ნაკლებად დაბალანსებული ნახევარდაცვა და შეტევა გვყავს. არ გავკარი
    მაგ ფრანგულ-არაბულ გუნდს როცა ბარსელონაა საქმეში? ან რაის დაბალანსებული სპორტინგს და ნიუკასლს ვერ მოუგეს თამაში.

    ზუსტადაც დაბალანსებული შეტევა გვყავს. სანდო ფორვარდი არაა გუნდში და სულ, რომ ნახევარდაცვაში და შეტევაში უპირატესობა გვქონდეს პსჟ-თან, დაცვა ისე საზიზღრად თამაშობს, ამოგვტენის პარიზული გუნდი

    ბოლო თამაშზე რას იტყვით რა მოხდა იქ და რატო წავაგეთ პსჟსთან? სადაც ლიდერები აკლდა პსჟს

    ბოლო თამაშში პსჟ-მა მაიულუებით და ზაირე ემერიებით მოგვიგო. მათაც ჰქონდათ დანაკლისი, მაგრამ პსჟ მიჩვეულია სკამის ფეხბურთელებით თამაშს, ეს ჩვენ ვართ პედრის გარეშე რომ გვენ*რევა თამაშიდან თამაშამდე, თორემ ლიგა ერთში დემბელე უფროა სკამის ფეხბურთელი ვიდრე მაიულუ.

    მერე ესეიგი სიღრმე აქვთ და უპირატესობაც აქვთ მარტო ამ კამპონენტში სხვა დაბალანსებას და ფიზიკურობას აღარ ვამბობ

    ხო და როგორც გამოვიტანე დასკვნა საქმე ისაა რომ პსჟს აკლდება თუ არა რამდენიმე მოთამაშე გადამწყვეტი მნიშვნელობა არ აქვს და ჩვენ უეჭველი უნდა ყველა გვყავდეს და მართლაც სანამ ვინმე დამტვრეულა ახლავე ჯობს შეხვედრა პსჟსთან, ჩვენი ძირითადი ალბათ უკეთესია ვიდრე პსჟს ნებისმიერი სასტავი
    Culé [?]
    #19 გუშინ, 22:16
    0
    რაც უფრო მარტივი კალენდარი გვექმწნა მითუფრო კაი
    რა პსჟ დაიდოს…
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 გუშინ, 21:55
    2
    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: me da barca
    გუშინ მქონდა კონტაქტი საიტის ადმინისტრატორთან და მომწერა რამოდენიმე საათია, რაც უკვე მესამედ ციხიდან გამოვედიო. ყველა მიხვდებით ალბათ რატომ. საქართველოში ხომ ტროტუარზე დგომაც ციხით ისჯება, ჩრდილოეთ კორეაში ვცხოვრობთ. გულშემატკივრებთან ბოდიში გვაქვსო მოსახდელი საიტის შეფერხებით მუშაობის გამო, მაგრამ სხვანაირად არ გამოდისო. ადრე მეც ვწუწუნებდი სიახლეები, რომ არ იდებოდა, მაგრამ აწი გაგებით მოვეკიდები.
    მადლობა შენც ფეოლა ყველაფრისთვის.

    ძალიან მაგარია მიშა...მასე უნდა ვიქცეოდეთ ყველა, ვაპროტესტებდეთ ყველა უსამართლო გადაწყვეტილებას, მაისურზე ეწერა კანონი, რომლის მიხედვითაც არ ეკუთვნოდა ჯარიმა, მაგრამ ყოველდღე უწერდნენ...

    კიმ ჩენ ინსაც შეშურდებოდა ჩვენი კანონების და ჩვენი ,,სამართლიანი" სასამართლოსი.
    ფანი [?]
    #17 გუშინ, 21:37
    0
    ციტატა: Rick Sanchez
    ციტატა: Barca
    ციტატა: Rick Sanchez
    ციტატა: Guro
    Barca, და ჩვენ არ გვყავს მაღალი დონის ფეხბურთელები? თუ ნაკლებად დაბალანსებული ნახევარდაცვა და შეტევა გვყავს. არ გავკარი
    მაგ ფრანგულ-არაბულ გუნდს როცა ბარსელონაა საქმეში? ან რაის დაბალანსებული სპორტინგს და ნიუკასლს ვერ მოუგეს თამაში.

    ზუსტადაც დაბალანსებული შეტევა გვყავს. სანდო ფორვარდი არაა გუნდში და სულ, რომ ნახევარდაცვაში და შეტევაში უპირატესობა გვქონდეს პსჟ-თან, დაცვა ისე საზიზღრად თამაშობს, ამოგვტენის პარიზული გუნდი

    ბოლო თამაშზე რას იტყვით რა მოხდა იქ და რატო წავაგეთ პსჟსთან? სადაც ლიდერები აკლდა პსჟს

    ბოლო თამაშში პსჟ-მა მაიულუებით და ზაირე ემერიებით მოგვიგო. მათაც ჰქონდათ დანაკლისი, მაგრამ პსჟ მიჩვეულია სკამის ფეხბურთელებით თამაშს, ეს ჩვენ ვართ პედრის გარეშე რომ გვენ*რევა თამაშიდან თამაშამდე, თორემ ლიგა ერთში დემბელე უფროა სკამის ფეხბურთელი ვიდრე მაიულუ.

    მერე ესეიგი სიღრმე აქვთ და უპირატესობაც აქვთ მარტო ამ კამპონენტში სხვა დაბალანსებას და ფიზიკურობას აღარ ვამბობ
    ახალბედა [?]
    #16 გუშინ, 21:37
    0
    C.PC5, საყრდენი სანამ არ გვეყოლება ყველა გაგვანგრევს. არ შეიძლება ასე მარტივად რჩებოდნენ მცველები მეტოქის პირისპირ, ძალიან მარტივად ცდებიან ჩვენს საყრდენ ზონას.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 გუშინ, 21:12
    0
    ციტატა: Barca
    ციტატა: Rick Sanchez
    ციტატა: Guro
    Barca, და ჩვენ არ გვყავს მაღალი დონის ფეხბურთელები? თუ ნაკლებად დაბალანსებული ნახევარდაცვა და შეტევა გვყავს. არ გავკარი
    მაგ ფრანგულ-არაბულ გუნდს როცა ბარსელონაა საქმეში? ან რაის დაბალანსებული სპორტინგს და ნიუკასლს ვერ მოუგეს თამაში.

    ზუსტადაც დაბალანსებული შეტევა გვყავს. სანდო ფორვარდი არაა გუნდში და სულ, რომ ნახევარდაცვაში და შეტევაში უპირატესობა გვქონდეს პსჟ-თან, დაცვა ისე საზიზღრად თამაშობს, ამოგვტენის პარიზული გუნდი

    ბოლო თამაშზე რას იტყვით რა მოხდა იქ და რატო წავაგეთ პსჟსთან? სადაც ლიდერები აკლდა პსჟს

    ბოლო თამაშში პსჟ-მა მაიულუებით და ზაირე ემერიებით მოგვიგო. მათაც ჰქონდათ დანაკლისი, მაგრამ პსჟ მიჩვეულია სკამის ფეხბურთელებით თამაშს, ეს ჩვენ ვართ პედრის გარეშე რომ გვენ*რევა თამაშიდან თამაშამდე, თორემ ლიგა ერთში დემბელე უფროა სკამის ფეხბურთელი ვიდრე მაიულუ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 გუშინ, 20:10
    0
    ზოგადად ძალიან კარგი ჩემპიონთა ლიგური საღამო გამოვიდა, ბენფიკამ და სფეშალამ შოუ მოიპარეს მაგრამ სხვა თამაშებიც კარგი გამოვიდა თუნდაც ჩვენი. იამალი ნელნელა უმატებს, გუშინ ამ სეზონის საუკეთესო მატჩი ქონდა ჩემი აზრით, ფეოლას დავეთანხმები და რაც უფრო ვუახლოვდებით სეზონის მნიშვნელოვან ნაწილს ეგ ბავშვიც უფრო და უფრო ძლიერად აჭერს გაზის პედალს, კარგია რომ ეს უნარი აქვს. რაფინია ცოტა ჩაკარგულია წინა სეზონთან შედარებით მაგრამ იგივე შემართება აქვს, არ ჩამქრალა ბრაზილიური ცეცხლი დაუფასებლობის მიუხედავად, დაცვა შეტევაში ყველა კუნთს ბოლომდე ძაბავს რომ ბურთი მოიპოვოს, მეტოქეს აჯობოს და გუნდს შეტევა დააწყებინოს, სასწაული კაცია რაფა და იტყვის თავის სიტყვას გადამწყვეტ მატჩებში. ოლმოზე მინდა კიდევ რომ ვთქვა ორი სიტყვით, უცნაური კაცია, ტრავმიანობას რომ შევეშვათ ისედაც არაა სტაბილური, მაგრამ აი რაღაც უცნობი უნარი მაინც აქვს რომ ერთ მომენტში შეუძლია ისეთი პასი გააკეთოს ან ისე დაარტყას და გაიტანოს რომ მატჩის ბედს წყვეტს, ევროზეც მაგიტომ გაიბრწყინა, ფერმინიც მაგის გამო ვერ იკიდებს ძირითადში ბოლომდე ფეხს, ფერმინს თუ არ მისდის არ მისდის და ვსო შესაცვლელია, ოლმო არაა ეგრე, სანამ გაისვრის 10 კაცით ვართ ფაქტიურად, რომ გამოფხიზლდება მარტო წყვეტს მატჩის ბედს, მოკლედ არაა ხელწამოსაკრავი ფეხბურთელი მაინც ჩემი გადმოსახედიდან. ლაპორტა და დეკუ მაინც არიან ჭინჭრით საცემები, ფორვარდი არ გვყავს მარა შეტევა-ნახევარდაცვაში უპრობლემოდ ვართ ასე თუ ისე, მეკარე მხეცი გვყავს და ერთი მცველი რომ დაეთრიათ იანვარში თუნდაც საშუალო კლასის ეგებ და კი ამოიქოქებოდა საჩემპიონთალიგო გუნდი, ჩემი გადმოსახედიდან არცერთი არაა ისეთი მონსტრი ლიგაზე ამ წუთას რო არიქა ვერ დავაკლებთ ვერაფერსო რომ ვთქვათ, მარა დაცვაში კუნდე ისეთებს შვება, მერე კუბარსი და მარტინი ისეთებს ამატებენ რომ მაგ დაცვით ვის რა უნდა გაუბედო?! რამდენს აიღებს გარსია მარტო? 5 გავიტანთ 8 გაგვიტანენ აზრი არ აქვს.
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    გულშემატკივარი [?]
    #13 გუშინ, 19:38
    9
    წავიკითხე კომენტარები, სოლიდარობა ჩვენს ადმინს, აქამდე მეც ვფიქრობდი რომ უპასუხისგენლოდ ეკიდებოდნენ საიტის მართვად, თუმცა რეალობა სხვა აღმოჩნდა.

    და ბოლოს ქოცების დდდშვცი ყველას განურჩევლად ვინც ამ უსამართლობაშია გარეული და ყველას ვინც ამას აპრავებს.

    მოვა დრო და შერცხვება ყველას, ხოლო ისინი ვინც ვაპროდესტებდით ისტორიის სწორ მხარეს ვიდგებით.

    პს ნცბის დდსც შვც!

    ნაცობა რომ არ შემომტენონ.
    ფანი [?]
    #12 გუშინ, 19:00
    0
    ციტატა: Rick Sanchez
    ციტატა: Guro
    Barca, და ჩვენ არ გვყავს მაღალი დონის ფეხბურთელები? თუ ნაკლებად დაბალანსებული ნახევარდაცვა და შეტევა გვყავს. არ გავკარი
    მაგ ფრანგულ-არაბულ გუნდს როცა ბარსელონაა საქმეში? ან რაის დაბალანსებული სპორტინგს და ნიუკასლს ვერ მოუგეს თამაში.

    ზუსტადაც დაბალანსებული შეტევა გვყავს. სანდო ფორვარდი არაა გუნდში და სულ, რომ ნახევარდაცვაში და შეტევაში უპირატესობა გვქონდეს პსჟ-თან, დაცვა ისე საზიზღრად თამაშობს, ამოგვტენის პარიზული გუნდი

    ბოლო თამაშზე რას იტყვით რა მოხდა იქ და რატო წავაგეთ პსჟსთან? სადაც ლიდერები აკლდა პსჟს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 გუშინ, 18:36
    4
    ამ დაცვას გაარღვევს ყველა. ყარაბაღიდან დაწყებული პსჟ-თი დამთავრებული. ფსონი უნდა დაიდოს,იმაზე რომ ჩვენ მეტ გოლს გავიტანთ, ანუ ყველა შანსი მაქსიმალურად უნდა გამოიყენონ, რაც ასეთი ლევანდოვსკით და ფერან ტორესებით შეუძლებელია. ძალიან არ გვაწყობს პსჟ.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 გუშინ, 18:25
    5
    ციტატა: Guro
    Barca, და ჩვენ არ გვყავს მაღალი დონის ფეხბურთელები? თუ ნაკლებად დაბალანსებული ნახევარდაცვა და შეტევა გვყავს. არ გავკარი
    მაგ ფრანგულ-არაბულ გუნდს როცა ბარსელონაა საქმეში? ან რაის დაუბალანსებული სპორტინგს და ნიუკასლს ვერ მოუგეს თამაში.

    ზუსტადაც დაბალანსებელი შეტევა გვყავს. სანდო ფორვარდი არაა გუნდში და სულ, რომ ნახევარდაცვაში და შეტევაში უპირატესობა გვქონდეს პსჟ-თან, დაცვა ისე საზიზღრად თამაშობს, ამოგვტენის პარიზული გუნდი