ერიკ გარსია: "სიტის" უკვე შევატყობინე, რომ არ ვახანგრძლივებ

ერიკ გარსია: "სიტის" უკვე შევატყობინე, რომ არ ვახანგრძლივებ

"მანჩესტერ სიტის" ესპანელი მცველი, ერიკ გარსია "ქალაქელებთან" კონტრაქტის გახანგრძლივებას არ აპირებს.

"მე უკვე შევატყობინე "მანჩესტერ სიტის", რომ კონტრაქტის გახანგრძლივებას არ ვაპირებ და ვნახავთ, რა მოხდება." - განაცხადა გარსიამ.

აქვე იმასაც გეტყვით, რომ ერიკ გარსია "ბარსელონას" აკადემიის აღზრდილია და კატალონიურ კლუბს მისი დაბრუნება სურს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #11 7 სექტემბერი 2020 18:35
    0
    ეს ჯერ არაა ისეთი დონის რომ ძირითადსი ჩაჯდეს ნუ ახალგაზრდაა ჯერ და იმედია ერთ-ორ წელიწადში სტაბილური გახდება, სიტიში რაც ითამაშა ქონდა შეცდომები პოზიციურად თან ფიზიკურად სუსტია..
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 7 სექტემბერი 2020 13:34
    3
    ციტატა: GioKakiashvili
    ციტატა: ousmane dembele 11
    დემბელეს ტრამვაზე რა ისმით რამე ხოარ გაგიგიათ?საერთოდ არამგონია სიმართლე იყოს იმიტორო მხოლოდ 1გაზეთმა დაწერა ეგ

    Mec gavige saxlshi daizianao kuntio

    მალადეც, ორი კვირა გაძლო ხომ უტრავმოდ? იხოდება ბიჭი რა გინდათ?
    წევრი [?]
    #9 7 სექტემბერი 2020 11:16
    1
    Me minda awi gvyavdes es dacva
    Desti garcia upamecano angelino
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 7 სექტემბერი 2020 10:56
    2
    ციტატა: Cule Is Always Elegant
    ციტატა: M10 S9 D11
    ე ბიჭო მოიყვანეთ დროზე ეს ბიჭი და ეს და ტოდიბო გაუშვით კონკურენციაში იმ ტვიტერის მეფეს კიდე დავემშვიდობოთ ჯობია

    არაუხოს რა დაუწუნე? :დ

    არაუხო მარცხენა ცენტრ მცველია ეგ და ლენგლე წავლენ კონკურენციაში

    ციტატა: GioKakiashvili
    ციტატა: ousmane dembele 11
    დემბელეს ტრამვაზე რა ისმით რამე ხოარ გაგიგიათ?საერთოდ არამგონია სიმართლე იყოს იმიტორო მხოლოდ 1გაზეთმა დაწერა ეგ

    Mec gavige saxlshi daizianao kuntio

    ტყუილია ოფიციალურ გვერდზეც არ დევს მსგავსი სტატია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #7 7 სექტემბერი 2020 10:54
    1
    15 მილიონი როგორ ენანებათ ამაში როცა ასობით მილიონი წყალში აქვთ გადაყრილი ძაან ნიჭიერი მცველია და ასაკთან შედარებით დაღვინებულია, პლიუს არაუხო გვყავს, პიკეს იმედი აღარ მაქვს ყოველ წელს რეგრესი აქვს უკვე და ლენგლე რისი მაქნისიცაა კი ვნახეთ უკვე, არაუხო გარსიას ცენტრი ძაან მაგარი იქნება. უპამეკანოს ცოცხალი თავით არ ყიდულობენ თორე ეგეც ძაან გიჟია
    ფანი [?]
    #6 7 სექტემბერი 2020 10:52
    1
    ციტატა: ousmane dembele 11
    დემბელეს ტრამვაზე რა ისმით რამე ხოარ გაგიგიათ?საერთოდ არამგონია სიმართლე იყოს იმიტორო მხოლოდ 1გაზეთმა დაწერა ეგ

    Mec gavige saxlshi daizianao kuntio
    Culé [?]
    #5 7 სექტემბერი 2020 10:43
    1
    ციტატა: M10 S9 D11
    ე ბიჭო მოიყვანეთ დროზე ეს ბიჭი და ეს და ტოდიბო გაუშვით კონკურენციაში იმ ტვიტერის მეფეს კიდე დავემშვიდობოთ ჯობია

    არაუხოს რა დაუწუნე? :დ
    ფანი [?]
    #4 7 სექტემბერი 2020 10:12
    3
    დემბელეს ტრამვაზე რა ისმით რამე ხოარ გაგიგიათ?საერთოდ არამგონია სიმართლე იყოს იმიტორო მხოლოდ 1გაზეთმა დაწერა ეგ
    Culé [?]
    #3 7 სექტემბერი 2020 10:05
    5
    ა ბიჭო ვაჟკაცი კაცის ვაჟკაცური საქციელი. რესპეკტ ძმაო და კეთილი იყოს სახში დაბრუნება, შენ ჩვენ ძალიან გვჭირდებით!!!. ახლა კიდევ ალკანტარასაც დავიბრუნებდეთ (ვიინალდუმი კი კუმანმა შეიდოს ტაკოში) და დეპაიც აქ და ვსიო, ფატი უკვე "გატოვი" იგროკია და ლაუტარო არ გვჭირდება.
    წევრი [?]
    #2 7 სექტემბერი 2020 09:43
    1
    garsia depai alkantara davitriot da da depais transpershi umtiti unda chavrtot dacvashi gardia lengle arauxos dawinaureba dzaan magari bijia arauxo kide semedus desti gasworebs da albas shemcvleli stegeni penia dacva desti vage todibo arauxo pike lengle garsia alba albas shemcvleli vinme kide naxevardacva alkantara pianichi puichi koutinio pedri deiongi tavdasxms messi fati grizmani depai trinkau dembele
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 7 სექტემბერი 2020 09:24
    12
    ე ბიჭო მოიყვანეთ დროზე ეს ბიჭი და ეს და ტოდიბო გაუშვით კონკურენციაში იმ ტვიტერის მეფეს კიდე დავემშვიდობოთ ჯობია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued