MD: ფრენკი დე იონგი "ნაპოლისთან" ძირითადში ითამაშებს

  • 17-07-2020, 16:18
  • MD: ფრენკი დე იონგი "ნაპოლისთან" ძირითადში ითამაშებს

    Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, "ბარსელონას" ჰოლანდიელი ნახევარმცველი ფრენკი დე იონგი, "ოსასუნასთან" მატჩის (1-2) შემდეგ, თავს შესანიშნავად გრძნობს და "ნაპოლისთან" თამაშისთვის სრულად მზად იქნება.

    ახალგამოჯანრთელებულმა ნიდერლანდელმა ფეხბურთელმა, გუშინ, ესპანეთის ჩემპიონატის ბოლოსწინა ტურის შეხვედრაში, რამდენიმეკვირიანი უქმობის შემდეგ, 11 წუთი ითამაშა, თუმცა მან ასეთ მცირე დროშიც კი კარგი შთაბეჭდილება დატოვა. დე იონგი, რომელიც თამაშში 79-ე წუთზე აქტიურად, ბურთს 18-ჯერ შეეხო. ფრენკიმ 15 პასი გააკეთა.

    კატალონიელი ჟურნალისტების ცნობით, 23 წლის შუახაზელი, ასევე, რამდენიმე წუთი ითამაშებს კვირას, ლა ლიგის ბოლო ტურში, "ალავესთან" გასამართ მატჩში.

    იმავე წყაროს ინფორმაციით, "ბარსას" სამედიცინო შტაბი დე იონგის ჩემპიონთა ლიგის 1/8-ფინალის განმეორებით შეხვედრაში მონაწილეობის მიღებაზე ოპტიმისტურადაა განწყობილი. ივარაუდება, რომ ფრენკი "ნაპოლისთან" სასტარტო შემადგენლობაში თამაშს შეძლებს.

    "ბარსელონა" და "ნაპოლი" ერთმანეთს 8 აგვისტოს შეხვდებიან.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    18 ივლისი 2020 13:29

    სეტიენი კი წავა მარა ვინ მოვა? ალეგრი მოიყვანეთ იდიოტებო

    0
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    17 ივლისი 2020 17:49

    ციტატა: ferreira10
    My Webpage

    მაზე მაგრად ვხალისობ დდდ

    ბარსას მიბაძეს, მაგრამ ბანძები არიან.

    0
    გასულია
    o.dembele11 წევრი [?]

    17 ივლისი 2020 17:24

    ციტატა: Lautaro Martínez
    გილოცავთ მეგობრებო როგორც იქნა სეტიენი გადადგა





















































































    აივანზე გააბოლა სიგარეტი და წამოწვა წაუძინა ჰამაკში

    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    პერესი-ბენზემამ ოქროს ბურთი უნდა მოიგოს. ვინ არის ამ წელს მასზე უკეთესი?
    მოდრიჩი,ეხლა ბენზემაც დავიჯერო?ფეხბურთს დედა აღარ ყავს.ბენზემამ როგორ უნდა მოიგოს ოქროს ბურთი.

    ოქროს ბურთი წელს ლევანდოვსკისაა ულაპარაკოდ

    Lautaro Martinez, სად ნახე

    0
    საიტზეა
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    17 ივლისი 2020 17:16

    რაკიტიჩი აღარ დამანახოთ ცენტრში მითუმეტეს საყრდენზე მოღიავებული აქვს საყრდენი ზონა

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    17 ივლისი 2020 16:52

    გილოცავთ მეგობრებო როგორც იქნა სეტიენი გადადგა





















































































    აივანზე გააბოლა სიგარეტი და წამოწვა წაუძინა ჰამაკში

    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    პერესი-ბენზემამ ოქროს ბურთი უნდა მოიგოს. ვინ არის ამ წელს მასზე უკეთესი?
    მოდრიჩი,ეხლა ბენზემაც დავიჯერო?ფეხბურთს დედა აღარ ყავს.ბენზემამ როგორ უნდა მოიგოს ოქროს ბურთი.

    ოქროს ბურთი წელს ლევანდოვსკისაა ულაპარაკოდ

    0
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    ხავი ლეგენდა წევრი [?]

    17 ივლისი 2020 16:48

    პერესი-ბენზემამ ოქროს ბურთი უნდა მოიგოს. ვინ არის ამ წელს მასზე უკეთესი?
    მოდრიჩი,ეხლა ბენზემაც დავიჯერო?ფეხბურთს დედა აღარ ყავს.ბენზემამ როგორ უნდა მოიგოს ოქროს ბურთი.

    0
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    17 ივლისი 2020 16:45

    My Webpage

    მაზე მაგრად ვხალისობ დდდ

    0
    გასულია
    რივალდო-მესი გულშემატკივარი [?]

    17 ივლისი 2020 16:42

    ეხლა ვუყურე პრესკომფერენციას, ათი კუთხური მოვაწოდეთ და გოლი ვერ გავიტანეთო ამბობს🙁 ვაბშე გაკვრაში არ არის ადამიანი. ეს როგორ დაგვასვა თქვზე ბართლომ გაუგებარია. ჩვენს თვალწინ ერთმა სათვალეებიანმა კიტრმა გუნდი დაშალა, ეკონომიკურად თუ სპორტულად და ამას ითმენა მთელი კატალონია. რომ კითხე თავისუფლების სიმბოლოა მათვის ეს გუნდი. მარაზმია რა. ან მსაჯებზე ლაპარაკი არ მოგწყინდათ? იასნია ეხმარებიან ახალი ამბავია თუ რა? მთავარია შენ რას შვები ამ დროს? ფუ წრრაც არ მინდა რა უთავმოყვარეო ტურისტების გუნდი მიყვარს სამწუხაროდ:( რეალს ნუ ედრებით ის სამეფო გუნდია ნამდვილად და ამას მისი გულშემატკივრების განწყობა და მიდგომა აყალიბებდა წლების მანძილზე.ჩვენ კი ჩინელების და სხვა ტურისტების სურათის გადასაღებ კლუბათ ვიქეცით.

    0
    საიტზეა
    kingarturo ფანი [?]

    17 ივლისი 2020 16:41

    ხო და საერთოდ ბარსელონას მდგომარეობას შევეშვათ დროებით და გუშინ მშვენიერი ცირკობები ჩაიდინეს დდდ ჯერ რა პენალტი, მერე გაამეორებინეს დაჟე აი უკანალი ჩაიხადეს ისე უხაროდათ სუდიებს დდდ

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge