ბარსელონა-ოსასუნა 1-2

  • 16-07-2020, 11:58
  • ბარსელონა-ოსასუნა 1-2

      ბარსელონა (4-3-3) ოსასუნა (5-3-2)
    ტერ შტეგენი, სემედუ, პიკე, ლანგლე, ფირპო, რაკიტიჩი, ს. რობერტო, პუჩი, მესი, ბრეითუეიტი, ფატი ერერა, ვიდალი, არიდანე, ნავასი, გარსია, ესტუპინანი, ბრასანაცი, მონკაიოლა, პერესი, არნაისი, ადრიანი
    ნეტუ, არნაუ, ბუსკეტსი, არტური, სუარესი, ალბა, დე იონგი, ვიდალი, არაუხო პერეს ხუანი, რუბენი, ბარხა, ენრიკი, უალდე, ლატო, მარტინეს კალვო, ოროსი, რონკალია, ოიერი, ტორესი
    კიკე სეტიენი ხაგობა არასატე
    0-1 არნაისი 16, 1-1 მესი 62, 1-2 ტორესი 90+4

    სემედუ - ვიდალი 59
    ბრეითუეიტი - სუარესი 59
    რაკიტიჩი - ბუსკეტსი 67
    პუჩი - დე იონგი 79
    ალბა - ფირპო 79

    ბრანსანაცი - ოიერი 46
    ადრიანი - ბარხა 70
    არნაისი - ენრიკი 71
    მონკაიოლა - ტორესი 86
    ესტუპინანი - ლატო 90+2
    სემედუ 54, რაკიტიჩი 57, პიკე 69, ფირპო 75 ესტუპინანი 63
    ენრიკი 77
    კამპ ნოუ
    ხოსე მარია სანჩეს მარტინესი
    გრიზმანი, უმტიტი, დემბელე უ. გარსია, რ. გარსია, კარდონა

    სილქ სპორტ 1, silksport.ge, sportv.ws

    სტატისტიკა
    79% ბურთის ფლობა 21%
    19 დარტყმა 9
    3 ზუსტი დარტყმა 5
    10 კუთხური 2
    2 თამაშგარე 1
    3 სეივი 2
    7 ჯარიმა 14
    4 გაფრთხილება 1
    821 პასი 207

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ოსასუნა
    კომენტარები [ 153 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    miqens ფანი [?]

    17 ივლისი 2020 10:51

    ყველაფერს ვიფიქრებდი მარა იმას ნამდვილად არა რომ ვალვერდე სანატრელი გაგვიხდებოდა.. ბართო არის სანაქებო სათვალეებიანი ფალოსი..

    0
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    17 ივლისი 2020 10:09

    შარშან როდესაც სამარცხვინოდ გამოვარდით ლიგაზე ბართომეუმ თქვა: სეზონი მაინც წარმატებული გამოვიდაო (ლა ლიგის მოგება იგულისხმა) აი წელს რას იტყვის, როგორც წესი კიკე სეტიენის გარდა ყველას და ყველაფერს დააბრალებს,ნუთუ მართლა ვერ ხვდება სად იმყოფება მისი გუნდი ახლა ? არვიცი მგონია ,რომ ძალით მოიყვანა ეს გუნდში, რადგან დაკვეთა აქვს, რომ უნდა ჩააგდოს ეს წელი,თორე სხვა ლოგიკას ვერ ვხედავ,ტიპმა ბოლო ათწლეულების ყველაზე საზიზღარი ფეხბურთი ითამაშა, მე ამის დანიშვნას თავიდანვე ვაპროტესტებდი იმიტომ, რომ არარის ეს ადამიანი არა ბარსას, არამედ რომელიმე ლა ლიგის კლუბის ღირსი, მილანის დონის შემადგენლობა რომ გვყავდეს ვიტყოდით ფეხბურთელები არ გვივარგაო,მაგრამ ეს გუნდი, რომელიც ფაქტობრივად პირველია სატრანსფერო ბაზარზე ეგ პრობლემა არ უნდა ედგას, ფაქტი ერთია ბართომეუს 2014/15 წლების გარდა, ყველა სეზონი უსაზიზღრესი გამოუვიდა გინდ სატრანსფერო პოლიტიკით და გინდაც ამ მწვრთნელების მოყვანით. ბარსას თამაშებს როდესაც ვუყურებ შეგრძნება მაქვს, რომ გუნდი ერთ-ერთ ყველაზე საზიზღარ ფეხბურთს რაც კი ტოპ გუნდებს უთამაშიათ ამ ბოლო წლებში, რადგან არანაირი ლოგიკა, განვითარება და საერთოდ არაფერი დევს ბარსას ფეხბურთში გარდა ბურთის უაზრო ჭერისა და მოწინააღმდეგის შეცდომის ხარჯზე გოლის გატანისა.
    თუ ესენი დარჩებიან გუნდში ჯერ ევროპა ლიგის საფრთხე არაგვაქ და სავარაუდოდ სანამ მესია და ალბათ მერედაც ეგ საფრთხე არ შეგვექმნება , მაგრამ ვიქნებით აი ასეთი გუნდი, უუნარო და მარტო მარკეტინგი.

    1
    გასულია
    ჯერემი რენერი რედაქტორი [?]

    17 ივლისი 2020 04:57

    მდაა.. ბოლო 10+ სეზონს თუ გადავხედავთ, მე პირადად ვფიქრობ, რომ ესეთი საზიზღარი სეზონი გუნდს არ ჰქონია, ხერარდო მარტინოს “ბარსელონა” უფრო ძლიერი იყო, შედეგი არ ჰქონდათ, მაგრამ სანახაობრივ ფეხბურთს თამაშობდნენ..
    კიკე სეტიენი (21-ე) საუკუნის ყველაზე საშინელი მწვრთნელი კლუბის ისტორიაში..

    5
    --------------------
    “No Matter Where Are You I Will Always Support And Love You ♥ ..”

    “I like repressed characters. That gives me a lot of freedom to make a lot of different choices through subtleties.” - Jeremy Renner
    გასულია
    sandrinho წევრი [?]

    17 ივლისი 2020 03:31

    ციტატა: me da barca
    კი წავაგეთ მაგრამ ბურთის ფლობა 79% გვქონდა და ოთხჯერ მეტი პასი გავკეთეთ. საღოლ კიკე დაატყო გუნდს თავისი ხელი.

    bravo😂😂😂

    5
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    17 ივლისი 2020 03:01

    კი წავაგეთ მაგრამ ბურთის ფლობა 79% გვქონდა და ოთხჯერ მეტი პასი გავკეთეთ. საღოლ კიკე დაატყო გუნდს თავისი ხელი.

    4
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    17 ივლისი 2020 01:57

    ციტატა: Andres_Iniesta
    რაო კიკემ

    იღბალმა ზურგი გვაქციაო???

    ზურგის ქარი არ იყოო.

    4
    გასულია
    ChaviEsta ახალბედა [?]

    17 ივლისი 2020 01:40

    ჩვენ გვაქვს ორი დიდი პრობლემა - წარმატებული ეპოქის შემდეგ დაბერებული და მობერებული (უმოტივაციო) ბარსელანა ....... და მისი უდიდებულესობა - ნაბოზ....რი ბართომეუ.... გვეშველება რამე ? როდის წავა ივანიშვილი და ბართომეუ ?

    5
    გასულია
    რიკი პუჩი წევრი [?]

    17 ივლისი 2020 01:40

    ციტატა: GelaD8
    კარგით რა ხალხო..ასე უიმედოდ რატო ხართ? ისეთი დიდი კლუბი როგორიც რეალია ლიგაზე 32 წლიანი ჩავარდნა ქონდა..ასევე 13 წლიანი...ბოლო 10 წლის ლალიგა მხოლოდ 2 ჯერ მოიგეს...ჩემპიონთა ლიგებს როგორ ყიდულობს ვიცით..დიახ კი არ იგებს ყიდულობს..ჩვენ კიდე ასეთი მოგებები არ გვინდა...ბარსელონას ფანი რომ გავხდი მიხაროდა ოთხეულში რომ ხვდებოდა და ლიგაზე თამაშობდა ყოველ წელს...მერე კი მოვიდა ჯადოქარი და გარდაქმნა არამარტო ბარსა არამედ მთელი საფეხბურთო სამყარო რონალდინიომ...ცუდი პერიოდია მაგრამ არა კატასტროფული...როგორც სხვა დიდ კლუბებს დაემართა სრული კრახი თაობების ცვლასთან ერთად ჩვენ ჯერ არ გვიჭირს მაგის და ვიცი არც დაეცემა ბარსა მაგ დონეზე...ტრიუმფაულრ სეზონებშიც კი ბარსა აგებდა ხალხო ოსასუნებთანაც ჰერკულესებთანაც ოვიედოების დონის გუნდთანაც და ნუმანსიებთანაც...მაგრამ ისევ წამომდგარა ფეხზე და დიდი გამარჯვებები მოიპოვა...ტიტუელბით ვართ პირველები მთელს ევროპაში და ეს ფეხბურთელებმაც უნდა იგრძნონ თუ სად არიან და რა ფორმას ატარებენ..მწვრთნელი მესის ბუსკეთს რაკიტიჩს პიკეს ვიდალ სუარეს არ ჭირდება ხალხო ასეთ გუნდებთან...დღეს მაგალითად პუჩის თამაშის შემხედვარე დავრწმუნდი და ეს რთული პერიოდი ძალიან მალე გაივლის..ბარსა იყო არის და იქნება ნომერ პირველი კლუბი ევროპაში..


    მართალი ხარ ჩემო ძმაო. პერესი ყიდულობს თამაშებს და ბარსა საუკეთესოდ მოთამაშე გუნდია ნომელი ელთი

    1
    --------------------
    პერესმა ჩააწყო
    ვალვერდე კაცი იყო
    არ უნდა ჩათვლილიყო
    მესუ განძუ კრიშტუ ბანძუ
    უეჭვ მოსაყვანია
    დემბუზ მოიხოდე
    ნეი დააბრუნეთ
    ფერმიდან მოვდივარ
    #აჭკარიკout
    გასულია
    geniosi Culé [?]

    17 ივლისი 2020 01:27

    2 ვემ გააჯვას ლაპორტა მოსაყვანია პრეზიდენტად და ყველაფერი დალაგდება

    მოსაშორებელია მთლიანი შტაბი რავერხვდებით ჩვენ რეალის ფანები თუ მიხვდენ და ზიდანი დაბრუნეს ბარსელონას ფანები დადუმებულებივართ და ხმას არვიღებთ ?

    2
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    17 ივლისი 2020 01:22

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ❗️დღეს სეტიენისთვის კამპ ნოუზე ჩატარებული მატჩი ბოლო იყო ბარსელონას მწვრთნელის რანგში.

    @gerardromero

    იმედია მართალია ველქომ პიმიენტა

    1
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    საიტზეა
    barcamen წევრი [?]

    17 ივლისი 2020 01:21

    რა დონეზე დაეცა კლუბი,
    საჭირო დროს ოსასუნასაც ვეღარ უგებენ
    :((

    0
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    17 ივლისი 2020 01:21

    ❗️დღეს სეტიენისთვის კამპ ნოუზე ჩატარებული მატჩი ბოლო იყო ბარსელონას მწვრთნელის რანგში.

    @gerardromero

    3
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    GelaD8 ფანი [?]

    17 ივლისი 2020 01:19

    კარგით რა ხალხო..ასე უიმედოდ რატო ხართ? ისეთი დიდი კლუბი როგორიც რეალია ლიგაზე 32 წლიანი ჩავარდნა ქონდა..ასევე 13 წლიანი...ბოლო 10 წლის ლალიგა მხოლოდ 2 ჯერ მოიგეს...ჩემპიონთა ლიგებს როგორ ყიდულობს ვიცით..დიახ კი არ იგებს ყიდულობს..ჩვენ კიდე ასეთი მოგებები არ გვინდა...ბარსელონას ფანი რომ გავხდი მიხაროდა ოთხეულში რომ ხვდებოდა და ლიგაზე თამაშობდა ყოველ წელს...მერე კი მოვიდა ჯადოქარი და გარდაქმნა არამარტო ბარსა არამედ მთელი საფეხბურთო სამყარო რონალდინიომ...ცუდი პერიოდია მაგრამ არა კატასტროფული...როგორც სხვა დიდ კლუბებს დაემართა სრული კრახი თაობების ცვლასთან ერთად ჩვენ ჯერ არ გვიჭირს მაგის და ვიცი არც დაეცემა ბარსა მაგ დონეზე...ტრიუმფაულრ სეზონებშიც კი ბარსა აგებდა ხალხო ოსასუნებთანაც ჰერკულესებთანაც ოვიედოების დონის გუნდთანაც და ნუმანსიებთანაც...მაგრამ ისევ წამომდგარა ფეხზე და დიდი გამარჯვებები მოიპოვა...ტიტუელბით ვართ პირველები მთელს ევროპაში და ეს ფეხბურთელებმაც უნდა იგრძნონ თუ სად არიან და რა ფორმას ატარებენ..მწვრთნელი მესის ბუსკეთს რაკიტიჩს პიკეს ვიდალ სუარეს არ ჭირდება ხალხო ასეთ გუნდებთან...დღეს მაგალითად პუჩის თამაშის შემხედვარე დავრწმუნდი და ეს რთული პერიოდი ძალიან მალე გაივლის..ბარსა იყო არის და იქნება ნომერ პირველი კლუბი ევროპაში..

    3
    გასულია
    neymar-jr.. ფანი [?]

    17 ივლისი 2020 01:17

    "ბარსელონას" პრეზიდენტმა, ჟოზეპ მარია ბართომეუმ, გუნდში შექმნილი სიტუაციის შესახებ, TV3-თან ისაუბრა. ბართომეუმ აქცენტი გუნდის სპორტულ მხარეზე, ჩემპიონთა ლიგის მოგების შანსებზე, მესის კონტრაქტზე და შესაძლო ტრანსფერებზე გააკეთა კიკეს კონტრაქტის ამოწურვამდე სურს მუშაობა, მე მას ვენდობი, ის აუცილებლად იქნება გუნდის მწვრთნელი ჩემპიონთა ლიგაზე, ედნიერი ვარ, რომ ჩემმა გუნდმა დიდი სამუშაო გასწია, ჩვენ უკეთესები ვართ, ვიდრე 2010 წლამდე ვიყავით, ყოველ წელზე 2.2 ტიტული მოდის, მსოფლიო სპორტის მაშტაბით სამაგალითონი ვართ."

    კიკე სეტიენი ნატჩის წინ

    ცხადია, საკუთარ თავს მომავალ სეზონშიც "ბარსელონაში" ვხედავ. ამგვარი სიტუაცია სხვა დროსაც გამომიცდია. ბევრ მიზანს ვერ მივაღწიეთ, თუმცა ამ ყველაფერს მიღმა გაწეული ჯაფა უნდა დავინახოთ

    სანდრო როსელი

    ჟოსეპ მარია ბართომეუმ არჩევნებში დამოუკიდებლად გაიმარჯვა, მას ხმები ადამიანებმა მისცეს. მას სრულ მხარდაჭერას ვუცხადებ და მის მხარეს ვარ. ვფიქრობ, შეტევები, რომელსაც ის ღებულობს, უადგილოა და იმ სექტორს ეკუთვნის, რომელიც მას ბოროტებას უსურვებს


    ცენზურა მოხსნილია

    0
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    17 ივლისი 2020 01:17

    ციტატა: o.dembele11
    ციტატა: CHEPE
    ზიდანმა დამსახურებულად მოიგო😁😁😁 ეს ერთი და უკანასკნელი👌👌👌
    მაგრამ ამ სირებს რაეშველებათ მსაჯი მაინც მიეხმაროს ყოველ თამაში როგორც ზოგზოგიერთს აგებინებენ თასებს😁😁

    Კაით ახლა არგინდათ ესეთები ბარსამ ვერ მოიგო და ოსასუნასთან წააგო და ეგეც მსაჯობის ბრალია და აგებინებენ რეალს? Შევეგუოთ ამ მარცხა და იმედი ვიქონიოთ სეტიენის წასვლის და ლიგაზე ახალი თავკაცით საოცარი ფეხბურთით

    ნუ მართალია ეგეც😏😏 ბარსელონა არ გამოსლევებულიყო და პირველ წრეში უაზროდ არ გაეფლანგა ქულები თითქმის მოგებული თამაშებიდან ეხლა 4 ქულით წინ ბარსა იქნებოდა მინიმუმ

    1
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    17 ივლისი 2020 01:15

    რაო კიკემ

    იღბალმა ზურგი გვაქციაო???

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    o.dembele11 წევრი [?]

    17 ივლისი 2020 01:14

    ციტატა: CHEPE
    ზიდანმა დამსახურებულად მოიგო😁😁😁 ეს ერთი და უკანასკნელი👌👌👌
    მაგრამ ამ სირებს რაეშველებათ მსაჯი მაინც მიეხმაროს ყოველ თამაში როგორც ზოგზოგიერთს აგებინებენ თასებს😁😁

    Კაით ახლა არგინდათ ესეთები ბარსამ ვერ მოიგო და ოსასუნასთან წააგო ეგეც მსაჯობის ბრალია? აგებინებენ რეალს? Შევეგუოთ ამ მარცხს და იმედი ვიქონიოთ სეტიენის წასვლის. Ლიგაზე ახალი მწვრთნელი ვინმე ავტორიტეტი

    6
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    17 ივლისი 2020 01:14

    ციტატა: Lionel Messi - 10
    ციტატა: Messi🐐🐐❤❤
    უკვე მრცვენია რო ვიტყვი ბარსას ფანივართქო იმიტო რო დამცინებენ ოსასუნასთან და გრანადასთან როგორ წააგეთო მირჩევნია ვთქვა რო დინამოს ფანი ვარ

    ეგ რაშუაშია ?? წაგება გრეხია ? დაუმარცხებელი არავინაა როგორც არ უნდა თამაშობდეს გუნდი. ეგ ბუნებრივი მოვლენაა აქ მთავარი პრობლემაა როგორ აგებ. შედარებით სუსტ გუნდებთან ხშირია წაგება მარა ადრე სულ თავზე ვაჯექით ხოლმე ეგეთ კლუბებს იმათ კიდე ერთი გაუვარდებოდა და ეგრე გვიგებდნენ ძირითადად და ეხლა კიდე როცა ვაგებთ მომენტსაც ვერ ვქმნით. მესის კლასი როარა საერთოდ წავაგებდით ამ თამაშსაც კი. აქ მთავარი პრობლემა ესაა და არა ის თუ ვისთან წავაგეთ. უაზროთ დადია გუნდი მოედანზე. ყველა მესის ეძებს რო ბურთი შეტენოს დალშე რაუნდაქნა არიციან. კარში კიდე იმაზე უარესად ვურტყავთ ვიდრე ვალვერდეს დროს.

    ისე მართალია რეალი ეს 2 წელი სახლში აგებდა ბეტისებთან და ლევანტეებთან და რა უნდა შერცხვენოდათ ასეთი გაპარტახების ხან ლიგაზე აიაქსები უქანავებდნენ და ხან რუსები😃😃😃

    1
    საიტზეა
    Henry წევრი [?]

    17 ივლისი 2020 01:12

    ვულოცავ რეალის ყველა გულშემატკივრას დამსახურებულ ჩემპიონობას. ბართოს ნამუსი რო ქონდეს თვითნ გადადგებოდა ეხლა. ოსასუნასთან კამ ნოუზე წაგება და ერთი გოლის გატანა ისიც მესის ჯარიმთ სირცხვილზე უარესია. კიდევ ჩემ აზრზე ვარ რო აქ მწვრთნელის დანაშაული ძალიან მცირეა გუნდს ეტყობა რო საშინელ მდგომარეობაშია რა თქმა უნდა სეტიენი გასაშვებია ორი აზრიი არაა მარა ძალიან ბევრი ტრანსფერია გასაკეთებელი და სწორედ ეგაა პრობლემა ტრანსფერებში იმენა ყველაზე ცუდი გუნდი გამოვდექით. გადადგეს ბართოლომეყ და მოიყვანონ ბოსი მწვრთნელი და არა აზრის ვერ გამომხატავი თავ ცახრილი მწვრთნელები რომლებსაც გონიათ რო ფეხბურთელებს ესე უბრალოდ დაიმორჩილებენ. აი არტეტა მოვიდა და ისე მოხსნა გენდუზი სასტავიდან თვალი არ დაუხამხამებია სეტიენს აქეთ ხსნიან ფეხბურთელები სირცხვილია უკვე ანჩელოტი დანიშნონ ბოლო ბოლო გამოცდილი მაინცაა თორე აღარ მიდნა უკვე ამ ბარსელონას ყურება.

    4
    გასულია
    neo222 Culé [?]

    17 ივლისი 2020 01:11

    Osasunas albat saukunea kampnouze ar mougia.

    1
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    პარტნიორები
    Flashscore.ge