ფრენკი დე იონგმა "ბარსელონასთან" არსებული შეთანხმება დაარღვია

  • 17-01-2019, 12:29
  • ფრენკი დე იონგმა "ბარსელონასთან" არსებული შეთანხმება დაარღვია

    ამსტერდამის "აიაქსის" ახალგაზრდა ნახევარმცველი ფრენკი დე იონგი "ბარსელონაში" არ გადმოვა. ამ ინფორმაციას Mundo Deportivo ავრცელებს.

    წყაროს ცნობით, 21 წლის შუახაზელმა კატალონიელებთან არსებული სიტყვიერი შეთანხმება დაარღვია და არჩევანი "პარი სენ-ჟერმენის" სასარგებლოდ გააკეთა.

    კატალონიელი ჟურნალისტების ცნობით, დე იონგი "ბარსელონაში" თავს სასტარტო შემადგენლობის წევრად ვერ ხედავდა.

    კატალონიის რადიოს ინფორმაციით, ახალგაზრდა ფეხბურთელმა გარემოცვას უთხრა, რომ ის "ბარსელონაში" არ გადადის.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    Puyol 3
    Puyol 3 სტუმარი [?]

    17 იანვარი 2019 17:22

    ციტატა: Mელა
    ციტატა: Barca1980
    კიდევ ერთი ფაქტი იმისა , რომ ამ ხელმძღვანელობას წარმოდგენა არა აქვს არც ფეხბურთზე და ვერც პრიორიტეტების დაგეგმვას ახერხებს . უბრალოდ ერთი რამე მაინტერესებს , ვინც ფიქრობს რომ ამ ფეხბურთელის დაკარგვით არაფერი საგანგაშო არ ხდება . ბუსკეტსის და რაკიტიჩის ასაკს გადახედეთ და იმ პირობებში როცა ითხოვთ რომ გუნდმა ბარსელონას დნმ - ითამაშოს , მათგან სისწრაფე შემდეგ წლებში კიდევ უფრო ნაკლებად სავარაუდოა . ამ დროს ჩვენ სასწრაფოდ გვჭირდება საყრდენი , რომელიც მარტო ბურთს კი არ დაიჭერს არამედ სწრაფად გადაიტანს მეტოქის ნახევარზე , რაც ბუსკეცის დამსახურება არასდროს ყოფილა , ბურთი ვისაც გადაჰქონდა კარგად გვახსოვს . ამიტომ დე იონგი აუცილებლად მოსაყვანია და ძირითადში თუ არა , ერთ ტაიმს სრულად უნდა თამაშობდეს . თუ ეს გაუშვეს ხელიდან , ძალიან ბევრჯერ ვინანებთ ამას . ხოდა კიდევ , ნუ ფიქრობთ იმას რომ ბარსელონაში მიმდინარე პროცესებს ფეხბურთელები არ აკვირდებიან , და რას ხედავენ ? კოუტინიო-ჩრდილი , დემბელე-ჩრდილი , მალკოლმი-დაიკარგა, დენისი-წავიდა, სხვა ლამასიელები-უნეტესობა გაქცევაზე ფიქრობს . ხოდა ამის შემხედვარე , ახალგაზრდა ფეხბუთელმა გინდათ რომ ჩვენს სასარგებლოდ მიიღოს გადაწყვეტილება ? მე ბართუშას ადგილას , დე ლიხტსაც მოვაყოლებდი და პიკეს ადილზე დავაყენებდი . თაობათა ცვლა სხვანაირად არ გამოდის , თორემ მივიღებთ იმას , რომ 35-36 წლის გუნდი შეგვრჩება და გასაყიდიც აღარავინ იქნება . ისე რაიკარდს რომ მესი არ დაეწინაურებინა ნეტა დღეს სა იქნებოდა ? იფიქრეთ ამაზე .

    ბოლომ მართლა დამაფიქრა.

    ეგეთი გამოჩდება მინიმუმ ხუთი კიდე წავიდეს წაეთრეს სადაც უნდა და შენ იმას რატო არ ფიქრობ რატო გადმოვიდა დემბელე რატო კოუ და კიდე ბევრი თუ წელს ხედავ ვალვერდეს შეხედულების პრობლემებს არაა გულით ბარსას მიმართ და მაგიტო არ მოდის თუ თავის თავის ეიმედება და კონკურენციის არ ეშინია რატო დაზადნა? ჩვენ არ გვჭირდება ისეყი ფეხბურთელები ნ1 ვინც ბარსაში თამაშს პსჟ ამჯობინებს ნ2 კონკურენციით შეშინებული და ნ3 რათგვინდა ისეთი იგროკი ვინც რაკითიხთსნ ვიდალთან ალენიასთან და ასე შემდეგ კონკურენციის ეშინია ასერომ გააჩვას სადაც მიეთრევა უკეთესს ვნახავთ

    1
    გასულია
    Barca1980 გულშემატკივარი [?]

    17 იანვარი 2019 15:01

    და კიდევ , ვინც ფიქრობთ რომ ეს მდგომარობა თავიდან ბოლომდ მწვრთენის დამსახურება არ არის , შეხედეთ მანჩესტერისა და კერძოთ პოგბას მდგომარეობას , ასე მგონია მოურინიოს კისერში ჰქონდა წაჭერილი ხელები და ახრჩობდა , მეორე სუნთქვ გაეხსნა . არ გაუშვებდნენ განსაკუთრებულს , დაკარგავდნენ პოგბას და მერე რამდენჯერ ინანებდნენ მაგას . ზუსტად იგივე მდგომარობაა ბარსაში , მწვრთნელი ანგრევს გუნდს რადგან სხვანაირად ესმის ყველაფერი ჩვენდა საუბედუროდ .

    5
    Mელა
    Mელა სტუმარი [?]

    17 იანვარი 2019 14:57

    ციტატა: Barca1980
    კიდევ ერთი ფაქტი იმისა , რომ ამ ხელმძღვანელობას წარმოდგენა არა აქვს არც ფეხბურთზე და ვერც პრიორიტეტების დაგეგმვას ახერხებს . უბრალოდ ერთი რამე მაინტერესებს , ვინც ფიქრობს რომ ამ ფეხბურთელის დაკარგვით არაფერი საგანგაშო არ ხდება . ბუსკეტსის და რაკიტიჩის ასაკს გადახედეთ და იმ პირობებში როცა ითხოვთ რომ გუნდმა ბარსელონას დნმ - ითამაშოს , მათგან სისწრაფე შემდეგ წლებში კიდევ უფრო ნაკლებად სავარაუდოა . ამ დროს ჩვენ სასწრაფოდ გვჭირდება საყრდენი , რომელიც მარტო ბურთს კი არ დაიჭერს არამედ სწრაფად გადაიტანს მეტოქის ნახევარზე , რაც ბუსკეცის დამსახურება არასდროს ყოფილა , ბურთი ვისაც გადაჰქონდა კარგად გვახსოვს . ამიტომ დე იონგი აუცილებლად მოსაყვანია და ძირითადში თუ არა , ერთ ტაიმს სრულად უნდა თამაშობდეს . თუ ეს გაუშვეს ხელიდან , ძალიან ბევრჯერ ვინანებთ ამას . ხოდა კიდევ , ნუ ფიქრობთ იმას რომ ბარსელონაში მიმდინარე პროცესებს ფეხბურთელები არ აკვირდებიან , და რას ხედავენ ? კოუტინიო-ჩრდილი , დემბელე-ჩრდილი , მალკოლმი-დაიკარგა, დენისი-წავიდა, სხვა ლამასიელები-უნეტესობა გაქცევაზე ფიქრობს . ხოდა ამის შემხედვარე , ახალგაზრდა ფეხბუთელმა გინდათ რომ ჩვენს სასარგებლოდ მიიღოს გადაწყვეტილება ? მე ბართუშას ადგილას , დე ლიხტსაც მოვაყოლებდი და პიკეს ადილზე დავაყენებდი . თაობათა ცვლა სხვანაირად არ გამოდის , თორემ მივიღებთ იმას , რომ 35-36 წლის გუნდი შეგვრჩება და გასაყიდიც აღარავინ იქნება . ისე რაიკარდს რომ მესი არ დაეწინაურებინა ნეტა დღეს სა იქნებოდა ? იფიქრეთ ამაზე .

    ბოლომ მართლა დამაფიქრა.

    3
    გასულია
    Barca1980 გულშემატკივარი [?]

    17 იანვარი 2019 14:52

    კიდევ ერთი ფაქტი იმისა , რომ ამ ხელმძღვანელობას წარმოდგენა არა აქვს არც ფეხბურთზე და ვერც პრიორიტეტების დაგეგმვას ახერხებს . უბრალოდ ერთი რამე მაინტერესებს , ვინც ფიქრობს რომ ამ ფეხბურთელის დაკარგვით არაფერი საგანგაშო არ ხდება . ბუსკეტსის და რაკიტიჩის ასაკს გადახედეთ და იმ პირობებში როცა ითხოვთ რომ გუნდმა ბარსელონას დნმ - ითამაშოს , მათგან სისწრაფე შემდეგ წლებში კიდევ უფრო ნაკლებად სავარაუდოა . ამ დროს ჩვენ სასწრაფოდ გვჭირდება საყრდენი , რომელიც მარტო ბურთს კი არ დაიჭერს არამედ სწრაფად გადაიტანს მეტოქის ნახევარზე , რაც ბუსკეცის დამსახურება არასდროს ყოფილა , ბურთი ვისაც გადაჰქონდა კარგად გვახსოვს . ამიტომ დე იონგი აუცილებლად მოსაყვანია და ძირითადში თუ არა , ერთ ტაიმს სრულად უნდა თამაშობდეს . თუ ეს გაუშვეს ხელიდან , ძალიან ბევრჯერ ვინანებთ ამას . ხოდა კიდევ , ნუ ფიქრობთ იმას რომ ბარსელონაში მიმდინარე პროცესებს ფეხბურთელები არ აკვირდებიან , და რას ხედავენ ? კოუტინიო-ჩრდილი , დემბელე-ჩრდილი , მალკოლმი-დაიკარგა, დენისი-წავიდა, სხვა ლამასიელები-უნეტესობა გაქცევაზე ფიქრობს . ხოდა ამის შემხედვარე , ახალგაზრდა ფეხბუთელმა გინდათ რომ ჩვენს სასარგებლოდ მიიღოს გადაწყვეტილება ? მე ბართუშას ადგილას , დე ლიხტსაც მოვაყოლებდი და პიკეს ადილზე დავაყენებდი . თაობათა ცვლა სხვანაირად არ გამოდის , თორემ მივიღებთ იმას , რომ 35-36 წლის გუნდი შეგვრჩება და გასაყიდიც აღარავინ იქნება . ისე რაიკარდს რომ მესი არ დაეწინაურებინა ნეტა დღეს სა იქნებოდა ? იფიქრეთ ამაზე .

    7
    გასულია
    ozbeta საიტის ლეგენდა  [?]

    17 იანვარი 2019 14:29

    ერტგვარი შურისძიებაა რაბიოს გამო

    1
    Basi
    Basi სტუმარი [?]

    17 იანვარი 2019 14:24

    gvinda magram rogorc chans bartomeuu arcdilobs rogorc sachiroaa ise tore barsashi wamovaa 1000 % iani
    da jerbkidev araris gadawyvetili araferii esnchorebii arafersarnishnavs zafxulamde didi droaa
    ligidan roo gamovardeba psj mere rogorifiqrebs vnaxavt

    1
    გასულია
    gelantia წევრი [?]

    17 იანვარი 2019 14:12

    ეს რამდენად მართალია არავინ იცის.ყოველდღე სხვადასხვანაირად ატრიალებენ ამბავს,მაგრამ ამან თუ მაინც პსჟ აირჩია რავიციი..სიტიში მაინც წავიდეს გვარდიოლასთან

    2
    --------------------
    Visca el Barça i visca Catalunya!💙❤️💛
    გასულია
    vegassi54 Culé [?]

    17 იანვარი 2019 14:01

    კონკურენციის თუ ეშინია წავიდეს სადაც უნდა,კონკურენციის რომ არ შეეშინდათ გახდნენ ბარსას ლეგენდები ხავი და ინი.

    4
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    17 იანვარი 2019 14:00

    გუში რას ვწერდი წაიკითხეტ ვინმემ? რაბიოს მოსვლა და მაგის პსჯ სი წასვლა ერთი იქნება თქო

    ისე ეს თუ მართლა პსჟ ში წავიდა ბარსელონა ამას არ უნდა აღირსო მერე არასდროს

    2
    გასულია
    Davit.. გულშემატკივარი [?]

    17 იანვარი 2019 13:32

    არაუშავს კოუტინიოა არტური ალენია რიკი პუჩი და დე იონგის ვერ ყიდვით დამთავრებული არაფერია

    6
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    17 იანვარი 2019 13:25

    dedac gast..nia. amasac da yvelas visac psg urchevnia sxva grandebs

    5
    გასულია
    getsby Culé [?]

    17 იანვარი 2019 13:19

    მეზიზღება უკვე ბარსას ხელმძღვანელობა ,ამაზე მეტი თავზე გადავლა რაგინდა რასაც ქვია იხმარა ხელაიფმა ყველანაირად ბართომეო

    4
    გასულია
    ozbeta საიტის ლეგენდა  [?]

    17 იანვარი 2019 12:46

    ასეთი ფეხბურთელი არც გვინდა, კონკურენციის რომ ეშინია, ანუ საკუთარი თავისაც არ ჯერა, ალალი იყოს ასეთი ფეხბურთელი პარიზელებისთვის

    3
    Mელა
    Mელა სტუმარი [?]

    17 იანვარი 2019 12:39

    პესეჟეს ფეხბურთელია ეს ჩათვალეთ :(((

    3
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    17 იანვარი 2019 12:38

    სწორადაც ფიქრობდა, ბარსას სასტარტოში რო იყო უნდა დაამტკიცო საქმით.რავაც ეტყობა კონკურენციის შეეშინდა.

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV