რატომ არის ჰოლანდის ბარსაში გადმოსვლა მბაპეს რეალში ტრანსფერზე დამოკიდებული

რატომ არის ჰოლანდის ბარსაში გადმოსვლა მბაპეს რეალში ტრანსფერზე დამოკიდებული

უკვე არაერთხელ გაჟღერდა ინფორმაცია იმასთან დაკავშირებით, რომ "ბარსელონას" პრიორიტეტი ზაფხულში "დორტმუნდის" ვარსკვლავის, ერლინგ ჰოლანდის გაფორმებაა, რომლითაც მადრიდის "რეალიც" ინტერესდება.

"რეალი" ჰოლანდის შეძენის სურვილს კი გამოთქვამს, მაგრამ მადრიდელებს უფრო "პარი სენ-ჟერმენის" ერთ-ერთი ლიდერი კილიან მბაპე აინტერესებთ. მბაპეს "სამეფო კლუბში" გადასვლა თითქმის გადაწყვეტილია, ამიტომ "ბარსა" მოელის, რომ ჰოლანდი კონკურენტუნარიანობის მიზნით "ბლაუგრანას" აირჩევს.

El Chiringuito-ს ინფორმაციით, კატალონიელებს იმედი აქვთ, რომ ჰოლანდს მბაპესთან ერთად ერთ გუნდში თამაში არ სურს.

ასევე ვრცელდება ცნობები, რომ ნორვეგიელ თავდამსხმელს უნდა, მისი მომდევნო გუნდის აბსოლუტური ლიდერი იყოს. 21 წლის მოთამაშეს "ბარსელონაში" ამის გარანტია ექნება, "რეალში" კი მას მოედნის მბაპესთან გაყოფა მოუწევს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #11 6 იანვარი 2022 00:48
    1
    ჯერ არავინ იცის იქნებ მორიგი აზარი კოუტინიო მივიღოთ.. ასე რომ ლიდერი კიარა ჯერ უბრალოდ მოერგონ და მერე გამოჩნდება ..და ვაფშემ ჯერ მოვიდნენ ..
    ფანი [?]
    #10 5 იანვარი 2022 01:37
    2
    მერე ერთ გუნდში რო იყვნენ ოქროს ბურთს ვინ იგებდა?? სუარესი თუ ნეიმარი?? მაგიტო გაიქცა ნეიმარიც რო რამდენი ლიგაც არ უნდა მოეგო ბარსაში სანამ მესსი იქნებოდა ბარსაში ოქროს ბურთს მესსის მისცემდნენ!!! იგივეა მაგათი შემთხვევაც ან ერთი იქნება ლიდერი ან მეორე ორივე ვერ გაიყობს ოქროს ბურთს და ერთ ერთს გაქცევა მოუწევს ბოლოს!!! და ჩემი ახრით ბარსამ დიდი ხელფასი არ უნდა შესტენოს მაგის ტრანსფერს და თუ მაინც და მაინც რეალი უნდა და წავიდეს!!! არ არის გამორიცხული რო თუ კარგი ნახევარდაცვა და დაცვა გვეყოლება ფორმის პიკში მყოფმა ფატიმ და ტორესმა ორივე ჯიბეში ჩაისვას!! ბოლო ბოლო ლუჩო და ხავი ყავთ ორივეს ტრენერი და მაკრებშიც და ბარსაშიც კარგად შეთამაშდებიან!!!!
    Culé [?]
    #9 4 იანვარი 2022 19:20
    1
    ციტატა: Davita
    ნეტა არ პროფესორობდეთ, საიდან იცით ჰოლანდს რა უნდაა? იქნებ დიდი ხელფასი უნდა და მბაპესთან მომაკვდინებელი დუეტის შექმნა სურს? მესი სუარესი ნეი თუ ერთგუნდში იყო მბაპე ჰოლანდი რატო ვერ იქნება მითუმეტეს რეალს ერთხელ უკვე ყავდა გალაქტიკო რომელმაც უდიდესი ფინანსური სარგებელი მოუტანა, პერეს ახლა ფული უფრო ადარდებს ვიდრე ტიტული, ლიგაც და ლალიგაც იმდენი აქვთ რომ ჯერ ახლოსაც ვერავინ მივა

    მბაპე-ჰოლანდი-ვინისიუსი ერთად ვერ გაიხარებენ, მესი-ნეიმარი-სუარესმა რომ გაამართლა ეგ ბევრ სხვა ფაქტორებზე იყო დამოკიდებული, მაგალითად იმაზე რომ არცერთი არ ღორობდა, გუნდური მოთამაშეები იყვნენ და ერთმანეთს ბევრს უთმობდნენ , პენალტიც კი გაათამაშეს, მაგათ მოედნის მიღმაც და მოედანზეც საოცრად კარგი დამოკიდებულება ჰქონდათ ერთმანეთთან , აბა აქ ვინისიუსი ბარსას ფანია🤣🤣, მბაპე და ჰოლანდი კი ერთმანეთს ვერ იტანენ, ( მითუმეტე იმის შემდეგ რაც მბაპემ დასცინა ჰოლანდს ) , სამივე ღორი ფეხბურთელია არც პასებს აკეთებენ და სამივეს ლიდერობა უნდათ, მაგენი ერთმანეთს ვერ აიტანენ, აბა სუარესს ფორვარდებს შირის ყველაზე მეტი ასისტი აქვს, ნეიმარიც არ ღორობდა მაშინ, მესი კი პიროვნებაა ისეთი მოედანზეც და მოედნის გარეთაც რომ როგორ გინდა რომ ვერ შეეწყო, პერესს რაც შეეხება თუ მესამე გალაქტიკოს შექმნის მაგ სამი ვარსკვლავისგან მინიმუნ 2 ჩაფლავდება, ტყუილად კიან შეარქვეს მაგათ ,,ვარსკვლავების სასაფლაო", ვერცერთი გალაქტიკო ვერასდროს გაამართლებს და მაგაზე ორი აზრი არ არის
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #8 4 იანვარი 2022 19:08
    3
    ნეტა არ პროფესორობდეთ, საიდან იცით ჰოლანდს რა უნდაა? იქნებ დიდი ხელფასი უნდა და მბაპესთან მომაკვდინებელი დუეტის შექმნა სურს? მესი სუარესი ნეი თუ ერთგუნდში იყო მბაპე ჰოლანდი რატო ვერ იქნება მითუმეტეს რეალს ერთხელ უკვე ყავდა გალაქტიკო რომელმაც უდიდესი ფინანსური სარგებელი მოუტანა, პერეს ახლა ფული უფრო ადარდებს ვიდრე ტიტული, ლიგაც და ლალიგაც იმდენი აქვთ რომ ჯერ ახლოსაც ვერავინ მივა
    გულშემატკივარი [?]
    #7 4 იანვარი 2022 19:07
    1
    ჩვენია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 4 იანვარი 2022 17:32
    1
    ციტატა: xavi73
    ამას რეალი აგვახებს მაგათი ახვარი.. მაგარი გაუმაძღარი სასტავია არადა ლოგიკურად ეს ბარსაში რომ იყოს ის რეალში უფრო სანახაობრივი იქნება ზოგადად ფეხბურთი და მაგდენს ვერ ხვდებიან რეალის პატალა გულშემატკივრები

    რეალმა შეიძლება მართლა გვაობოს ფულის ამბავში და წაიყვანოს, მაგრამ როგორც კი ნახავს რო ორივესთვის მოედანი ძალიან პატარაა, აუცილებლად გაუშვებს უფრო ძვირად, ან იჯარით. მაგრამ არაფრით ბარსას არ დაუთმობს. გახსოვთ რა ტექნიკური იყო ისკო? სულ გამოფიტეს არც ჩვენ დაგვითმეს და რამოსის სტილში მოუნდომეს ათამაშება. ერთხელ ბარსასთან გააძევეს კიდეც, უკნიდან რო ჩაარტყა ნეიმარს. მოკლედ აი სტატია ევროსპორტის რუსულ ვარიანტზე სათაურით "რეალი ვარსკვლავების სასაფლაო" https://www.eurosport.ru/football/liga/2021-2022/story_sto8689889.shtml
    Culé [?]
    #5 4 იანვარი 2022 16:41
    2
    მეც ეგრე მგონია რომ ჰოლანდი ბარსაში გადმოვა და ბევრად უკეთესი იქნება ლიგისთვისაც და ბარსასთვისაც
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #4 4 იანვარი 2022 16:25
    5
    კონკურენცია უფრო წაადგება ორივეს, ვიდრე ერთ გუნდში თამაში.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 4 იანვარი 2022 16:03
    3
    და არა მარტო მბაპესთან ვინისიუსი ახლა ამათზე ნაკლები არაა და არც ბენზემა არ მიდის არსად.
    ფანი [?]
    #2 4 იანვარი 2022 15:53
    2
    წარმოუდგენელია ეს ორი ერთად გუნდში ორივემ იცის ვინარიან და მომავალში რა მეტოქეობაც ექნებათ და თუ ორივე რეალში აღმოჩნდა რაც კიდევ ერთხელ ვიტყვი წარმოუდგენლად მეჩვენება ძალიან არევს რეალს შიდა დაპირისპირებით და ზიზღით, გუნდი ოჯახივით უნდა და არა მტრებივით სწორედ ამიტომ მგონია რო ასე იქნება. იმედია მბაპე აუცილებლად გადავა რეალში და ჰოლანდიც ჩვენთან წამოვა ❤️
    გულშემატკივარი [?]
    #1 4 იანვარი 2022 15:49
    1
    ამას რეალი აგვახებს მაგათი ახვარი.. მაგარი გაუმაძღარი სასტავია არადა ლოგიკურად ეს ბარსაში რომ იყოს ის რეალში უფრო სანახაობრივი იქნება ზოგადად ფეხბურთი და მაგდენს ვერ ხვდებიან რეალის პატალა გულშემატკივრები