ბარსელონა ერლინგ ჰოლანდის ალტერნატივად დუშან ვლაჰოვიჩს განიხილავს

ბარსელონა ერლინგ ჰოლანდის ალტერნატივად დუშან ვლაჰოვიჩს განიხილავს

არაერთხელ გავრცელდა ინფორმაცია, რომ "ბარსელონას" აბსოლუტური პრიორიტეტი ზაფხულში "დორტმუნდის" ვარსკვლავის, ერლინგ ჰოლანდის შეძენაა. COPE-ს ცნობით, აშკარაა, რომ ჟოან ლაპორტა ნორვეგიელის შესაძენად ყველაფერს გააკეთებს, ამაში კი "ბლაუგრანას" პრეზიდენტს 21 წლის თავდამსხმელის აგენტთან, მინო რაიოლასთან კარგი ურთიერთობა დაეხმარება.

ჰოლანდს ბევრი მსურველი ჰყავს და მიუხედავად მაქსიმალური მცდელობისა, რა თქმა უნდა, არის შანსი, რომ მისი "ბარსაში" ტრანსფერი ვერ შედეგს. ცნობილი ესპანელი ჟურნალისტის, ჟერარ რომეროს ინფორმაციით, თუ ნორვეგიელის შეძენა ვერ მოხერხდა, კატალონიურ კლუბს ასეთი შემთხვევისთვის გეგმა B აქვს და ეს "ფიორენტინას" შემტევი დუშან ვლაჰოვიჩია.

წყაროს ცნობით, "ბარსელონა" ჰოლანდის ალტერნატივად სწორედ 21 წლის სერბ თავდამსხმელს მიიჩნევს, რომელიც ბრწყინვალედ გამოიყურება.

ვლაჰოვიჩი მიმდინარე სეზონში შესანიშნავია. მის ანგარიშზე 18 მატჩი, 17 გოლი და 3 შედეგიანი გადაცემაა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 16 დეკემბერი 2021 23:45
    0
    ჟოან ლაპორტა ნორვეგიელის შესაძენად ყველაფერს გააკეთებს, ამაში კი "ბლაუგრანას" პრეზიდენტს 21 წლის თავდამსხმელის აგენტთან, მინო რაიოლასთან კარგი ურთიერთობა დაეხმარება.
    ისევ ის საუბარი ქართულ-ჯიგრულ პონტში?
    Culé [?]
    #14 14 დეკემბერი 2021 20:17
    1
    ესეც მორიგი ჭორი ეს ბიჭი იუვეში გადადის
    Culé [?]
    #13 14 დეკემბერი 2021 16:19
    1
    ძალიან კარგი ვარიანტია. ტიპიურ 9იანზე
    ფანი [?]
    #12 14 დეკემბერი 2021 16:18
    1
    ჰალანდზე მეტად ამის მოსვლა მინდა თან იაფი ღირს ზამთარშიც რო დაებზარონ მოგვცემენ წესით
    Culé [?]
    #11 14 დეკემბერი 2021 16:06
    1
    კლასიკური ცენტრი 9-ანი სიმაღლე 1მ.90სმ ტრანსფერმარკეტზე ფასი 50 მილიონი ევრო
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 14 დეკემბერი 2021 16:05
    0
    ციტატა: JasoN
    ბიძინას ნომერი არავის გაქვთ? დაურეკეთ სამი ტრანსფერი გაგვიჩარხოს ვალში არ დავრჩებით ბარსელონას ქომაგები?)))

    ის 400 მილიონი თუ დაიბრუნა უეჭველი იზამს. satisfied
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 14 დეკემბერი 2021 15:23
    1
    ციტატა: El pistolero 9
    მშვენიერია. ლაპორტას მოყვანილმა სათადარიგო ვარიანტმა თავის დროზე როგორც გაამართლა გვახსოვს. კარგი იქნება ვლაჰოვიჩი. იმედია ჰალანდს ბაიერნი არ წაიყვანს ლევანდოვსკის შემცვლელად

    ჰალანდს ბაიერნი სწორედაც, რომ წაიყვანს ლევანდოვსკის შემცვლელად
    ამას წყალი არ გაუვა და რაიოლაც ვერაფერს იზამს, რაც არ უნდა სატრანსფერო წილებში ჯდომა მოუნდომოს
    აი ეს ბიჭი არის ძალიან ძლიერი და ვინც ამას იყიდის, ძალიანაც იხეირებს
    ანსუ არ დამტვრეულიყო და მენისკის პრობლემა არ გამომხარიყო და საქმე სხვანაირად იქნებოდა
    9-იანზე პრობლემა კარგა ხანი მოიხსნებოდა barca-6
    Culé [?]
    #8 14 დეკემბერი 2021 13:41
    1
    ესეც მგარია
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 14 დეკემბერი 2021 13:25
    3
    მშვენიერია. ლაპორტას მოყვანილმა სათადარიგო ვარიანტმა თავის დროზე როგორც გაამართლა გვახსოვს. კარგი იქნება ვლაჰოვიჩი. იმედია ჰალანდს ბაიერნი არ წაიყვანს ლევანდოვსკის შემცვლელად
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #6 14 დეკემბერი 2021 12:52
    2
    150 მილიონი ჰალანდში როგორ უნდა გადაიხადონ, პლიუს მაღალი ხელფასი. ბლეფია.

    ჯობია იყიდონ ეს პლიუს ტორესი კავანი. დაცვას მიხედონ პლიუს.
    Culé [?]
    #5 14 დეკემბერი 2021 12:42
    5
    ჰოლანდის ნახევარი ექნება ფასი და ხელფასი საერთოდ მეხუთედი, არადა გატანაში არც ჩამოუვარდება, ფიორენტინაში ბევრად რთულია გატანა ვიდრე დორტმუნდში. ყველანაირად ეს უფრო გვაწყობს ვიდრე ჰოლანდი, არც თავში არ აქვს ავარდნილი და ხელფასსაც ასტრონომიულს არ მოითხოვს, ერთი რაიოლა ატრაკებს.
    ფანი [?]
    #4 14 დეკემბერი 2021 12:38
    1
    ბიძინას ნომერი არავის გაქვთ? დაურეკეთ სამი ტრანსფერი გაგვიჩარხოს ვალში არ დავრჩებით ბარსელონას ქომაგები?)))
    Culé [?]
    #3 14 დეკემბერი 2021 12:35
    2
    მე ეს მირჩევნია 😏
    გულშემატკივარი [?]
    #2 14 დეკემბერი 2021 12:34
    2
    რა თქმა უნდა ჰალანდი სჯობს ამას, მარა რა ხელფასსაც და ფასს ის ღორი რაიოლა ითხოვს, ამის მოყვანა სჯობს თან არის უმაღლესი კლასის და უპერსპეტქიტიულესი ბიჭი!
    ფანი [?]
    #1 14 დეკემბერი 2021 12:26
    3
    ესეც ძალიან მაგარია და ფიორენტინას მარტო მიათრევს. კარგი ცხრიანია ეს ბიჭიც თან ახალგაზრდაა