MD: "ბარსელონა" ფერან ტორესში 35 მილიონს იხდის

  • 4-03-2020, 14:00
  • MD: "ბარსელონა" ფერან ტორესში 35 მილიონს იხდის

    Mundo Deportivo-ს მიერ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, "ბარსელონამ" თვალი "ვალენსიას" შემტევ ნახევარმცველს, ფერან ტორესს დაადგა.

    ფერან ტორესი "ვალენსიას" აღზრდილია. ის ვალენსიელთა პირველ გუნდში 2017 წლიდან გამოდის. 20 წლის ფეხბურთელის ანგარიშზე მიმდინარე სეზონში 34 მატჩი, 5 გოლი და 6 შედეგიანი გადაცემაა. მისი სატრანსფერო ღირებულება 40 მილიონ ევროს შეადგენს.

    კატალონიური წყაროს ცნობით, "ბლაუგრანა" ახალგაზრდა ესპანელში 35 მილიონი ევროს გადასახდელად მზადაა. ტორესს "ღამურებთან" მიმდინარე კონტრაქტის ვადა 2021 წლის ზაფხულში ეწურება. ის "ვალენსიასთან" ხელშეკრულების გახანგრძლივებას არ აპირებს, რაც იმას ნიშნავს, რომ კლუბი, დიდი ალბათობით, მომავალ ზაფხულში ფეხბურთელს გაყიდის.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    azulgerana Culé [?]

    4 მარტი 2020 21:24

    არსებობს ამ საიტზე კატეგორია ვინც ეთანხმება ყველა ტრანსფერს, მთავარია ყიდვა წაიკითხოს სათაურზე.

    0
    --------------------
    ღადობარსა :)))
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    4 მარტი 2020 19:23

    ეს ვინაა??? თავისას არ იშლის პერესის მონა.

    1
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    gocha წევრი [?]

    4 მარტი 2020 18:30

    აუ ეს რა მაგარია იმენა,მაგარი ფეხბურთელია, მინახია ამის თამაში,რას დარბის სწრაფია მაგარი.კაი არჩევანია.

    2
    გასულია
    kortoxa23 Culé [?]

    4 მარტი 2020 18:03

    კლუბში გვყავს ახალგაზრდები დეიონგი არტური პუიგი რომლებთაც სათამაშო დრო კიარა ძირითადი ჭირდებათ განსაკუთრებით დეიონდსა და არტურს ბუსკეცი კვლავ ხელშეუხებელია

    2
    --------------------
    მესი საკუთარ თავს ეჯიბრება რადგან მას კონკურენტი არ ყავს (ჩავი ერნანდესი)
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    4 მარტი 2020 17:21

    მომწონს ამის თამაში მშვენიერი იგროკია პროსტა მეშინია მეორე გომეში არ გამოდგეს

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    4 მარტი 2020 16:57

    ამ ჭე კლასის ფეხბურთელებს გაანებონ თავი ამაზე უკეთესები აკადემიაში გვყავს და სწორად განვითარებაა საჭირო.

    2
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    4 მარტი 2020 16:18

    კაროჩე რა....ორი მცველი და ორი თავდამსხმელი მესისთვისო? და ეს რომელია იმათგან? ჩვენ ნახევარმცველები გვაკლია? ან ეს რომელზე უკეთესია იმათგან ვინც გუნდშია.

    1
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    4 მარტი 2020 16:00

    მაგარი ტალანტია. მაგ ფასად ნაზჩუქარია

    0
    გასულია
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    4 მარტი 2020 15:26

    მოიყვანონ ესეც და წამსვლელები მოემზადონ დროულად

    1
    გასულია
    Msn91011 გულშემატკივარი [?]

    4 მარტი 2020 14:17

    ძალინ არეული შემადფენლობა გვყავს და ვფიქრობ ყიდვით კიარა ნახევარი გუნდის გაშვებით უნდა დაიწყონ გუნდის შეცვლა. მოსაყვანია გუნდში 1 მაღალი დონის მცველი და ვინგერი ნეიმარზე ისევ უნდა დაჩალიჩდნენ სხვა უბრალოდ წარმოუდგენელია წესიერი მოიყვანონ და თან ისეთი რო ძვირი არ გადაიხადონ ამიტომ
    ჯობია ისევ ნეიმარს მიუბრუნდნენ წელს კიდევ უფრო დიდი შანსი აქვთ გაფორმების. მსნ მგონია კიდე 1 წელს ძაან მაღალ დონეზე ჩაატარებს და ეს ახალი ბრეიტვეითი თუ რაღაც არ ჩანს ცუდი ბიჭი სუარესს შეცვლის ხოლმე. ნახევარ დაცვაში გასაშვებია რაკიტიჩი ვიდალი და მოსაყვანია ვინმე წესიერი. მოკლედ ყველა პოზიციაზე გვჭირდება 1 კაცი მაგრამ გვიწევს 6-7 კაცის გაყიდვა რაც გარკვეულ მაყუთს გააძრობს თუ თავიანთ სტილში არ გააჩუქეს. მწვრთნელი გვინდა ხავი ან კლოპისნაირი მთავარი არის ეხლა ამათი მოტივირება და შეხსენება რომ საუკეთესო კლუბში არიან და არა იმაში ვისაც გაუსწორდება და დაუქაჩა თამაში. შემდეგ სეზონს ბევრად უკეთესს ველოდები

    7
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    4 მარტი 2020 14:12

    კაი ბიჭია თუ მაგ ფასში იყიდიან მოიყვანონ გამოგვადგება. თან ვალენსიასთან კარგი ურთიერთობა გვაქვს

    4
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV