ბარსელონა ერლინგ ჰოლანდის აგენტებს შეხვდა!

ბარსელონა ერლინგ ჰოლანდის აგენტებს შეხვდა!

ჟერარ რომეროს ინფორმაციით, დღეს დეკუ ერლინგ ჰოლანდის აგენტებს - რაფაელა პიმენტასა და მაქსველს შეხვდა.

შეხვედრა 3 საათის განმავლობაში მიმდინარეობდა. პიმენტა კიდევ ბევრი ფეხბურთელის აგენტია, მათ შორის, მატიას დე ლიხტის. მათ არაერთი მოთამაშის საკითხი განიხილეს, მაგრამ მთავარი თემა ერლინგი იყო.

ამავე ჟურნალისტის ცნობით, ნორვეგიელი ვარსკვლავის "ბარსაში" ტრანსფერი რთული იქნება, მაგრამ არა - შეუძლებელი. ჰოლანდის მოყვანა ჟოან ლაპორტას დიდი ოცნებაა. "ბლაუგრანა" მის შესაძენად 2 ფეხბურთელის გაშვებას გეგმავს.

"ბარსელონამ" შეხვედრა ერლინგის ოჯახთან და გარემოცვასთანაც ჩანიშნა, რათა ტრანსფერი განიხილოს.

აღსანიშნავია, რომ რაფაელა პიმენტამ გასულ წელს ჟოან ლაპორტაზე საინტერესო კომენტარი გააკეთა:

ლაპორტამ იცის, რომ არაფერი უნდა მთხოვოს - ეს არასამართლიანი იქნება, რადგან მან იცის, რომ ყველაფერზე დავთანხმდები.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 24 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #24 1 მარტი 2024 12:17
    0
    მაქსველი რა მოსუქებულია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #23 29 თებერვალი 2024 22:45
    1
    ერთი ჰოლანდი მოვა ბარსაში და მეორე ბაბუაჩემი წამოდგება საფლავიდან.
    ლაპო მოიქნევს ჯადოსნურ ჯოხს და ასობით მილიონი გაჩნდება, იქ ტებასი სახელფასო ჭერს 700 მილიონამდე აწევს, სიტის ხელმძღვანელობა გამოშტერდება და დათმობს ჰოლანდს და მასთან ერთად ჰოლანდიც გამოშტერდება და მოვა ამ ბარსაში. ჭირი იქა, ლხინა აქა.
    ფანი [?]
    #22 29 თებერვალი 2024 22:18
    0
    ციტატა: Fanfootball1992
    ციტატა: Jorkaeff
    ციტატა: Fanfootball1992
    ციტატა: Jorkaeff
    ციტატა: Fanfootball1992
    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: ნოდო ბარდაველიძე
    ვიღაცეებს ზღაპრები ნუ გგონიათ ლაპორტაში ნუ გეპარებათ რა ეჭვი მაგ კაცს არაერთხელ დაუმტკიცებიადა შეუძლებელი შესაძლებელი გაუხდია

    ალბათ ბავშვები არიან და არ იციან ისტორია 😂

    კი მახსოვს ორჯერ რომ იჭერდნენ🤣


    და ორივეჯერ ვერ მოჭამენ ვერაფერი.

    მოჭმა ქრ მოჭმაზე არაა ჯიგარო აქ აქ იმაზეა რომ ესიყო და დასაჭერი იყო როსელინდასაჭერი აჩკაროკა ნაციხარი აქ გუნდის იმიჯი ილახება მაგდენს თუ ხვდებით მაგ ყველაფრით


    კაი რა თუ ძმახარ, გჯერა იმის რო დასაჭერი იყო და არ დაიჭირეს? ვინ ვისზე და ლაპორტაზე ვერ ვიტყვი ბარსას იმიჯს ულახავსო, პირიქით ტიპი ლომის უკანალიდან აძრობს მაყუთებს გუნდის მაგ იმიჯის შესანარჩუნებლად. ერთად ერთი იმას ვერ გაუგებ ლეო როგორც გაუშვა თორე რომელი პრეზიდენტი იყო ამაზე მაგრად რო მოხოდა გუნდი არაფრისგან? და ეხლაც იგივეს ცდილობს.

    ძალიან დიდო ხანია იმიჯი აღარ აქვს გუნდს და სიმართლე თუ გაინტერესებს ეს უარესს შვრება აგერ ნახე თუ უარეს ტრაკში არ აღმოვჩნდებით ტიპმა ყველაფერი გაყიდა იმის გამო რომ ფერან ტორესი და რაფინია 90 წლის ლევანდოვსკითურთ მოეყვანა.. აზრზე ხარ? ვინებუს გამო დაანიავა ყველაფერი? რაც შეეხება ჰალანდს კიდევ ეს ან თავის შვილის და ცოლის დალომბარდება გაბო..ებას აპირებს ან რავი🤣 თირე თუ ჰალანდის ფულია ძალიან მარტივად რომ გითხრა მაგის ხელფასიან ყველაფრიანა და მბაპე არ მოიყვანა მარტო მაგიტოა დასახვრეტი.. თუ ეგ ფულებია და 90 წლის გუნდოგანინდა რომეუნმოიყვანეს და კიმიხი არა დასახვრეტები არიან იმედია გაიგე რაც ვიგულისხმე ჰალანდი არა ყ..ე


    რაღაცა NIKEთან აბამს თავებს დიდი ფულის თემას ჩარხავს, ვითომ პუმას ეჩალიჩებოდა და აქეთ ამათმა დათანხმდნენ ფულის ჩადებაში, რაღაც 200 მილიონის თემაა როგორც წერენ და ალბათ მაგ იმედზე, მეც არ მჯერა ჰალანდის მოყვანისა სიმართლე რო გითხრა. რაფინიზ და ის ფერანი ხავის ახირება იყო და არა ლაპორტასი კიდე.
    ფანი [?]
    #21 29 თებერვალი 2024 20:37
    0
    ციტატა: Fanfootball1992
    ციტატა: Jorkaeff
    ციტატა: Fanfootball1992
    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: ნოდო ბარდაველიძე
    ვიღაცეებს ზღაპრები ნუ გგონიათ ლაპორტაში ნუ გეპარებათ რა ეჭვი მაგ კაცს არაერთხელ დაუმტკიცებიადა შეუძლებელი შესაძლებელი გაუხდია

    ალბათ ბავშვები არიან და არ იციან ისტორია 😂

    კი მახსოვს ორჯერ რომ იჭერდნენ🤣


    და ორივეჯერ ვერ მოჭამენ ვერაფერი.

    მოჭმა ქრ მოჭმაზე არაა ჯიგარო აქ აქ იმაზეა რომ ესიყო და დასაჭერი იყო როსელინდასაჭერი აჩკაროკა ნაციხარი აქ გუნდის იმიჯი ილახება მაგდენს თუ ხვდებით მაგ ყველაფრით


    კაი რა თუ ძმახარ, გჯერა იმის რო დასაჭერი იყო და არ დაიჭირეს? ვინ ვისზე და ლაპორტაზე ვერ ვიტყვი ბარსას იმიჯს ულახავსო, პირიქით ტიპი ლომის უკანალიდან აძრობს მაყუთებს გუნდის მაგ იმიჯის შესანარჩუნებლად. ერთად ერთი იმას ვერ გაუგებ ლეო როგორც გაუშვა თორე რომელი პრეზიდენტი იყო ამაზე მაგრად რო მოხოდა გუნდი არაფრისგან? და ეხლაც იგივეს ცდილობს.
    Culé [?]
    #20 29 თებერვალი 2024 20:25
    0
    ჰოლანდი, კაი რა ჰოლანდი, ეს რო მოიყვანო ჯერ ვინ მოგცემს ან რატო გადმოვა აქ ვერვხვდები, მბაპე რადგან რეალში მიდის ეს აქ წამოვა? და ეს იმიტო რო კონკურენცია გაუწიოს როგორც მესი რონალდუს ხანაში? ეგ ლოგიკაა?
    მემგონი ლოგიკა ისაა სიტიდანაც უფრო კარგად გაუწევს კონკურენციას იდეალურად თუარა, იქ დებრუინი, ბერნარდუ სილვა და ფოდენი ყავს ასისტენტებად და აქ გადმოვიდეს შუშის პედრისა და გავის იმედზე?თუ ფერანის თუ რაფინიასი და შეიძლება ამ ჩამოთვლილებიდან მკს მოყვანას მინინიმუმ ორი კაცი მაინც შეეწიროს.
    ასე რომ ზღაპარი მგონია რატომღაც
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,
    ფანი [?]
    #19 29 თებერვალი 2024 19:00
    0
    ციტატა: Fanfootball1992
    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: ნოდო ბარდაველიძე
    ვიღაცეებს ზღაპრები ნუ გგონიათ ლაპორტაში ნუ გეპარებათ რა ეჭვი მაგ კაცს არაერთხელ დაუმტკიცებიადა შეუძლებელი შესაძლებელი გაუხდია

    ალბათ ბავშვები არიან და არ იციან ისტორია 😂

    კი მახსოვს ორჯერ რომ იჭერდნენ🤣


    და ორივეჯერ ვერ მოჭამენ ვერაფერი.
    წევრი [?]
    #18 29 თებერვალი 2024 16:37
    1
    ლაპორტას დდშ რა მაგრად ეღადავება კლუბს და ფანებს ეს ნაბიჩვარი..
    Culé [?]
    #17 29 თებერვალი 2024 13:59
    2
    ციტატა: ნოდო ბარდაველიძე
    ვიღაცეებს ზღაპრები ნუ გგონიათ ლაპორტაში ნუ გეპარებათ რა ეჭვი მაგ კაცს არაერთხელ დაუმტკიცებიადა შეუძლებელი შესაძლებელი გაუხდია

    ალბათ ბავშვები არიან და არ იციან ისტორია 😂
    ფანი [?]
    #16 29 თებერვალი 2024 13:18
    5
    ვიღაცეებს ზღაპრები ნუ გგონიათ ლაპორტაში ნუ გეპარებათ რა ეჭვი მაგ კაცს არაერთხელ დაუმტკიცებიადა შეუძლებელი შესაძლებელი გაუხდია
    --------------------
    Nb

    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 29 თებერვალი 2024 11:44
    3
    რაფინია გააჯვამს და კუნდე/კრისტენსენიდან ერთ-ერთი წავა ალბათ.ფლიკთან მოაყომარინ დროზე.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    წევრი [?]
    #14 29 თებერვალი 2024 09:32
    1
    ჟერარ რომეროს ნდობა რომ არ შეიძლება ეგ ყველამ კარგად უნდა იცოდეთ
    --------------------
    ფეხბურთი მარტივია, მაგრამ რთულია ის მარტივად ითამაშო
    ფანი [?]
    #13 29 თებერვალი 2024 09:00
    7
    კვარა ჰალანდი ლამინე და კაი მწვრთნელი. 7-8 წელი კარგად შეუბერავენ.
    Culé [?]
    #12 29 თებერვალი 2024 08:20
    0
    სიტიდან ძირითადის კაცი ეყიდოს ვინმეს გინახავთ? მითუმეტეს ჰოლანდის დონის. სულ რომ დათანხმდეს სიტი გაშვებას, ბარსას სად აქვს მისი ყიდვის და შენახვის ძალა? ან თუ სასწაული მოხდა და მოიყვანეს, ლევანდოვსკის და როკეს რას უშვებიან?
    ფანი [?]
    #11 29 თებერვალი 2024 04:00
    3
    Ar gamikvirdeba,me mbape mirchevnia mara vinaa damwuwunebeli es tu mova ddd wels bevri wava,zogic isetebi viszec dagvwydeba guli da bevric mova ager naxet. Realis ase gadzlierebas tkbilad aravin shexvdeba. Es qali kide da maxveli chvenebi arian tan cvetshi.vnaxot ras moitans molaparakebebi...
    ფანი [?]
    #10 29 თებერვალი 2024 02:36
    3
    ციტატა: araujo4
    როკე რისთვის მოიყვანეს მართლა ვერ ვხვდები. ამხელა ფულის მაგაში გადახდას დაემატებინათ და ზაფხულში ტოპი მოეყვანათ ვინმე...

    რეალურად ბევრი არ გადაუხდიათ, 30 მილიონს პლუს 31 არასერიოზული ბონუსი დაჯდა ანუ 30 გადავიხადეთ სინამდვილეში და ეგეც იმიტო რო ენდრიკის მერე ყველაზე პერსპექტიულ ტალანტად ეგ ითვლება.
    ჯერ 18საა და კაცმა არ იცის მაგისგან რისი დაყენება შეიძლება. ფაქტია რაც ფორვარდს ჭირდება რომ სწორად აითვისოს სივრცეები და სწორ დროს სწორ ადგილას გაჩნდეს, ამას აშკარად ეხერხება, რაც გადმოვიდა თამაში არ ჰქონია სადაც მეკარესთან ერთი-ერთზე არ დარჩა, უბრალოდ მომენტებს ვერ აგვირგვინებს ხოლმე, მარა ეგ გამოსწორებადია.

    ტოპი ნამდვილად გვჭირდება სანამ ეს გაიზრდება ერთი 4-5 წელი რომ შევუწყვილოთ. ნუ მე არ გამიკვირდება ლაპორტამ ჰოლანდი რო რაღაცნაირად მართლა გაჩითოს. თავის დროზე არც ლევანას მოსვლის გვჯეროდა, არც კუნდესი, არც ფელიქსის, არც კანსელუს და ა.შ. მაგრამ სასწაულები ქნეს ამ 2 სეზონში. აქ პრობლემა უფრო დეკუში მდგომარეობს, რადგან იმ სასწაულებს ალემანი აკეთებდა, ეს კიდე 2 ლარიან ტალანტებსაც ვერ იფორმებს.

    ახლა ფაქტი ისაა რომ გუნდი აშკარად უმიზნებს ამ ზაფხულში სერიოზული ტრანსფერის დადებას, ხან ხვიჩაზე იწერება, ხან კიმიხზე, ხან დევისზე და ა.შ. ანუ აშკარად დიდ ცვლილებებს გეგმავენ და ბევრი რამ კიდე მწვრთნელზეც იქნება დამოკიდებული, ხოდა ისეთი გარდამტეხი სიტუაციაა გალაქტიკო 2 რომ კეთდება და სერიოზულ საფრთხეში რომ ვარდება ბარსა რომ არამგონია ლაპორტა გულხელდაკრეფილი წამოჯდეს და პერესს უყუროს სასწაულ პროექტს როგორ ქმნის და ბარსა როგორ იძირება.
    გულშემატკივარი [?]
    #9 29 თებერვალი 2024 01:48
    1
    როკე რისთვის მოიყვანეს მართლა ვერ ვხვდები. ამხელა ფულის მაგაში გადახდას დაემატებინათ და ზაფხულში ტოპი მოეყვანათ ვინმე...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 29 თებერვალი 2024 01:31
    0
    ჰალანდ შე ტრაკო რამდენს მაზილაობ ამ ბოლო დროს. grin
    [?]
    #7 29 თებერვალი 2024 01:27
    6
    ჰოლანდი დე ბრუინის გარეშე ზარალია სადაც არი და აქ ვინ უნდა მისცეს პასი? ან რითი ვყიდულობთ ცოლ შვილს ალომბარდებს ლაპორტა თუ თირკმელს?

    ბრაიტონის დაახლოებით მეათე თამაშს ვუყურებ ბოლო თვეში. პრემიერ ლიგის ყველაზე ცუდი გუნდია შეფილდის მერე. რა დე ძერბი, მეათე თამაშია არანაირი გეგმა არ აქვთ, არანაირი მონახაზი. ზუსტად 1-1 ში ხავის ბარსაა უაზრობით. გვარდიოლამ შეაქოო, მაგან ერიკ გარსიაც შეაქო და ჩიგრინსკიც თავის დროზე. იდრალური გუნდი იყო პოტერის დროს, აწყობილი დალაგებული, მოვიდა გადაიბარა და 4 თვეში რაღაცა იტალიურ ბრიტანული სლეობა გახადა გუნდი. ხავიზე დაბალი დონეა
    Culé [?]
    #6 29 თებერვალი 2024 01:13
    0
    ლე ბაზარი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 29 თებერვალი 2024 01:07
    1
    ზღაპარი და მეტი არაფერი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued