ლანგლეს კორონავირუსი დაუდასტურდა

ლანგლეს კორონავირუსი დაუდასტურდა

ახლახან გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, "ბარსელონას" ცენტრალური მცველი კლემან ლანგლე კოვიდინფიცირებულია.

კატალონიური ARA-ს ცნობით, 26 წლის ფეხბურთელს კორონავირუსი დაუდასტურდა.

სხვა დეტალები, ჯერჯერობით, უცნობია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #9 28 დეკემბერი 2021 18:52
    0
    ციტატა: BEQA BARCA
    ახლა ეს ნამდვილად არ გვაწყობდა ლენგლეს არ ვგულისხმობ ამას ხო კონტაქტი ქონდა და თუ გადაედო მთელ გუნდს მერე ნახე ესღა გვაკლდა ამ ტრავმებში. 😒🙁

    დასასვენებლად იყვნენ წასულები სხვადასხვა ქალაქებში ვარჯიშიც არ ტარდებოდა და კონტაქტი ბევრი ფეხბურთელი ვერ იქნება ფიზიკურად შვებულება ჰქონდათ

    ციტატა: ჯორჯ
    კორომამ მოიმატა მგონი დდშვც

    ვაქცინაციის ტემპომ ვერ უშველა! ე.ი. ვაქცინა არ იცავს!
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 28 დეკემბერი 2021 11:31
    0
    ციტატა: Pirat❤️💙
    ახლა მაინც ათამაშოს უმტიტი

    მგონი უმტიტის თურქეთში უშვებენ, იჯარით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 27 დეკემბერი 2021 21:46
    1
    გამოჯანმრთელებას ვუსურვებ...
    აი პირიქით რომ დაწერილიყო: კორონავირუსს ლენგლე დაუდასტურდაო, მაშინ იმედი გაჩნდებოდა, რომ პანდემია მალე დასრულდებოდა barca-6
    Culé [?]
    #6 27 დეკემბერი 2021 20:50
    0
    ეს ზაფხულამდე იყოს და მერე გასაყიდია უეჭველი
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #5 27 დეკემბერი 2021 20:40
    2
    ახლა ეს ნამდვილად არ გვაწყობდა ლენგლეს არ ვგულისხმობ ამას ხო კონტაქტი ქონდა და თუ გადაედო მთელ გუნდს მერე ნახე ესღა გვაკლდა ამ ტრავმებში. 😒🙁
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #4 27 დეკემბერი 2021 20:35
    1
    ჯორჯ,
    ინგლისში ნახევარ გუნდებს თამაშები გადაუდეს, ყველა გუნდში 10ამდე ინფიცირებულია😒
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    გულშემატკივარი [?]
    #3 27 დეკემბერი 2021 20:33
    0
    კორომამ მოიმატა მგონი დდშვც
    Culé [?]
    #2 27 დეკემბერი 2021 20:30
    1
    ნწ ნწ, როგორ მეწყინა😂, უმტიტის მიეცემა ალბათ შანსი და სლე გარსიას არ დავინახავ
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #1 27 დეკემბერი 2021 20:22
    0
    ახლა მაინც ათამაშოს უმტიტი