ოსკარ მინგესა: პუიოლთან შედარება ჩემთვის დიდი პატივია

ოსკარ მინგესა: პუიოლთან შედარება ჩემთვის დიდი პატივია

CAT Radio-სთან ინტერვიუში "ბარსას" ახალგაზრდა ცენტრალურმა მცველმა, ოსკარ მინგესამ, მის წლევანდელ სეზონზე ისაუბრა. ესპანელმა ფეხბურთელმა "უესკასთან" მატჩში სადებიუტო გოლიც გაიტანა.

"ჩემი ამბავი ასეთია. ვთამაშობდი ბ გუნდში და მოვიაზრებდი, რომ სათამაშო დროის მისაღებად იჯარით "მალაგაში" წასვლა უმჯობესი იქნებოდა."

"როდესაც ახალგაზრდა ხარ, უპირველასად სწორედ სათამაშო დროს ითხოვ. თუმცა, სიმართლე ისაა, რომ ჩემი ისტორიის სხვა ფეხბურთელებთან შედარება ნამდვილად არ მომწონდა."

"მიუხედავად ამისა, როდესაც პუიოლის მსგავს ადამიანს გადარებენ, უდიდესი პატივია. იმის გათვალისწინებით, თუ რა გააკეთა მან კლუბისათვის, როგორი ადამიანი და კაპიტანი იყო. მის შესახებ მე ყველა დიდი სიამაყით მიყვებოდა."

ოსკარ მინგესას კონტრაქტს ვადა 31 მაისს ეწურება, თუმცა გადაწყვეტილია, რომ "ბარსელონა" 2 წლით გახანგრძლივებას აპირებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 20 მარტი 2021 19:37
    0
    იმედია პუიოლის გზას გაივლი, რაც მთავარია ავტორიტეტების არ ეშინია.
    ფანი [?]
    #15 20 მარტი 2021 10:37
    1
    მოკლედ კარგი მცველია,კიდევ უფრო განვითარდება და ყველაფერი აქვს იმისთვის რომ ღირსეული ადგილი დაიკავოს ბარსელონას სასტარტოში
    წევრი [?]
    #14 20 მარტი 2021 10:25
    1
    შანსი გამოიყენა,რაც ფსიქოლოგიურ სიძლიერეზე მიუთითებს(მცველოსთვის მისწრებაა..)
    ისიც ფაქტია რომ პროგრესი აშკარაა
    დანარჩენი მასზეა დამოკიდებული
    ესე თუ გააგრძელა პუი არვიცი მაგრამ
    საჭირო კაცი იქნება
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 20 მარტი 2021 01:00
    0
    ნეტა პუიოლის ნახევარი მაინც დადო კარიერის ბოლოს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #12 20 მარტი 2021 00:16
    1
    ციტატა: Clever liar
    ჯერჯერობით დიდ ვერაფერ იმედებს იძლევა, მარა ამის ასაკში თვითონ პუიოლიც რომ არაფრით იყო ამაზე უკეთესი, ეგ უკვე იმედია :))


    უკეთესი კი არა რაც პუის ვაგინებდი ხოლმე...
    Culé [?]
    #11 19 მარტი 2021 23:48
    2
    me da barca,
    ხო მარა ესეც კარგად განვითარდა ამ დროში.ძირითადის უცვლელი წევრია 3-4-3 ტაქტიკაში
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 19 მარტი 2021 23:05
    1
    ისე ბედი თუ ვინმეს ქონია, ამას ქონია. მცველების ტრავმებმა ამის წისქვილზე დაასხა წყალი და დაეცა ჯოკერი.
    ფანი [?]
    #9 19 მარტი 2021 22:45
    3
    ძალიან დიდი მომავალი აქვს ამასაც და იმედია ჩვენ იმედებს გაამართლებს, ყველაფერი აქვს იმისთვის რომ ძირითადის უცვლელი წევრი იყოს
    ფანი [?]
    #8 19 მარტი 2021 22:42
    2
    ისე ამას მაგრად გაუმართლა, ბარსა ბ-ში მესამე მცველი იყო და ახლა პირველ გუნდში აწინაურებენ
    Culé [?]
    #7 19 მარტი 2021 22:28
    5
    ამას უფრო რამოსივით თვისებები უყალიბდება. ვნახოთ რა იქნება იმედია პუიოლის ნახევარს მაინც ითამაშებს 💜❤
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #6 19 მარტი 2021 22:25
    1
    ჯერ რა დროს პუიოლია, პუი ჩვენი ერთ-ერთი უდიდესი ლეგენდა და უკონკურენტო კაპიტანი იყო. მაგის ნახევარიც რომ დადოს კარგი შედეგი იქნება.
    წევრი [?]
    #5 19 მარტი 2021 22:19
    4
    პუიოლი იყო და არის ლეგენდა. პუიოლის 20% მაინც რო დადოს მოედანზე მთელი თავისი კარიერის განმავლობაში ეგეც კი დიდ ფეხბურთელად აქცევს))
    წევრი [?]
    #4 19 მარტი 2021 22:18
    20
    გავა წლები და... ეს სეზონი ერთ-ერთ მთავარ სეზონად გაგვახსენდება. ამდენი ახალგაზრდა ბოლოს როდის დაწინაურდა ლა მასიადან? კატასტროფულ მდგომარეობაში მყოფი კლუბი ნელ-ნელა აზრზე მოდის
    ფანი [?]
    #3 19 მარტი 2021 22:14
    0
    ჯერჯერობით დიდ ვერაფერ იმედებს იძლევა, მარა ამის ასაკში თვითონ პუიოლიც რომ არაფრით იყო ამაზე უკეთესი, ეგ უკვე იმედია :))
    ფანი [?]
    #2 19 მარტი 2021 22:11
    2
    აქვს პოტენციალი ნამდვილად
    Culé [?]
    #1 19 მარტი 2021 22:07
    0
    მთავარია დრენტედ არ გადასხვაფერდეს. კარგი ახალგაზრდაა დღესდღეობით!