ოსკარ მინგესა "ფერენცვაროშთან" თამაშის შემდეგ

ოსკარ მინგესა "ფერენცვაროშთან" თამაშის შემდეგ

"ბარსელონას" ახალგაზრდა ცენტრალურმა მცველმა ოსკარ მინგესამ "ფერენცვაროშთან" შეხვედრის (0-3) შემდეგ კომენტარი გააკეთა.

კვლავ "ბარსელონა ბ-ს" ფეხბურთელი ვარ. ეს ვიცი, თუმცა, შევეცდები პირველ გუნდს დავეხმარო იმაში, რაშიც სჭირდება. ვამაყობ, რომ მსოფლიოში საუკეთესოსთან თამაშის შესაძლებლობა მაქვს. თითოეული წუთით ვისარგებლებ.

პირველ გუნდში ყოფნა პატივია. ეს საოცარი გრძნობაა. ბოლო 3 თამაში შესანიშნავი იყო.

ძალიან კარგად ვმოქმედებთ ჩემპიონთა ლიგაზე. ახლა ლა ლიგაში იგივე უნდა გავაკეთოთ. მუშაობა უნდა გავაგრძელოთ.

რა თქმა უნდა, კუმანმა რაღაცები შემისწორა. ის ცდილობს ყველა ჩვენგანს მითითებები გუნდის სასარგებლოდ მისცეს. გავაუმჯობესებ იმას, რაც საჭიროა.

მართალია, რომ 3 გოლის გატანის შემდეგ ცოტა მოვდუნდით, მაგრამ, საერთო ჯამში, ძალიან კარგად ვითამაშეთ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #8 12 დეკემბერი 2020 13:08
    0
    მომწონს მე პირადად ეს ბიჭიიი...
    Culé [?]
    #7 3 დეკემბერი 2020 20:55
    0
    მიუხედავად იმისა რომ ცოტა თავდაჯერება აკლია მომწონს ეს ბიჭი და მეიმედება რომ მოუმატებს და კარგი ცენტრი იქნება სულ ახლო მომავალში.
    ფანი [?]
    #6 3 დეკემბერი 2020 14:54
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Aron ralston
    დე ონგის დაწევის მერე მინგეზას დააწვა დაცვის ხაზი და რამდენიმე შეცდომაც დაუშვა რადგან მარტო იდგა დაცვის ხაზში დე იონგის დაცვაში თამაში საცოდაობაა ჯობია სხვა ფეხბურთელზე ცადოს კუმანმა ეგ ექსპერიმენტი

    წაეყვანა მინგო ესეთ თამაშებში უნდა გამოსცადოს

    +1
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 3 დეკემბერი 2020 13:46
    3
    ციტატა: Aron ralston
    დე ონგის დაწევის მერე მინგეზას დააწვა დაცვის ხაზი და რამდენიმე შეცდომაც დაუშვა რადგან მარტო იდგა დაცვის ხაზში დე იონგის დაცვაში თამაში საცოდაობაა ჯობია სხვა ფეხბურთელზე ცადოს კუმანმა ეგ ექსპერიმენტი

    წაეყვანა მინგო ესეთ თამაშებში უნდა გამოსცადოს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #4 3 დეკემბერი 2020 13:22
    3
    დე ონგის დაწევის მერე მინგეზას დააწვა დაცვის ხაზი და რამდენიმე შეცდომაც დაუშვა რადგან მარტო იდგა დაცვის ხაზში დე იონგის დაცვაში თამაში საცოდაობაა ჯობია სხვა ფეხბურთელზე ცადოს კუმანმა ეგ ექსპერიმენტი
    ფანი [?]
    #3 3 დეკემბერი 2020 12:37
    8
    კარგი ბიჭია.ჯერ თავდაჯერებულობა აკლია რაც დამახასიათებელია ჩემი აზრით.კაცი ბარსა ბ-ში იყო და უცებ ჩემპიონთა ლიგაზე გამოდის პირველ გუნდთან ერთად.ნელ-ნელა კარგი მცველი დადგება ამისგან❤❤
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #2 3 დეკემბერი 2020 10:24
    10
    ეს და გრიზი, რომ გავკრიჭოთ არა? ბევრი შამპუნი ეხარჯებათ და კრისტინაც ვერ გამოუგზავნის ამდენს. stuck_out_tongue_winking_eye
    ფანი [?]
    #1 3 დეკემბერი 2020 10:10
    16
    ამ კაცს აქვს კარგი ფეხი კაკ მინიმუმ. რაც მოვიდა გოლი არ გაგვიშვია და თავზე ახევენ ბურთს ყველას😀. კაი ბიჭი ჩანს და შეცდომებს თუ გამოასწორებს ჩაჯდება კიდეც ძირითადში. ხოტა უფრო ხისტი და აგრესიული უნდა გახდეს.