ჟოან ლაპორტას ჰოლანდის გარემოცვასთან კავშირი აქვს

ჟოან ლაპორტას ჰოლანდის გარემოცვასთან კავშირი აქვს

Deportes Cuatro-ს ინფორმაციით, ჟოან ლაპორტა არჩევნებში გამარჯვების შემდეგ "ბლაუგრანაში" ერლინგ ჰოლანდის მოყვანას აპირებს.

პრეზიდენტობის კანდიდატს აქტიური კავშირი "დორტმუნდის ბორუსიას" სპორტულ დირექტორ, მიხაელ ზორკთან აქვს. ამას გარდა, მას ნორვეგიელი ფეხბურთელის აგენტთან, მინო რაიოლასთანაც, მუდმივი კონტაქტი აქვს.

ლაპორტამ ჰოლანდის გადმობირების შესახებ დასმულ კითხვასაც ძალიან ლაკონიურად უპასუხა

მერვედფინალში "ბარსელონას" უსუსურმა თამაშმა და პირიქით, ჰოლანდის ბრწყინვალე პერფორმანსმა აღნიშნული ტრანსფერის შესახებ ჭორები ისევ წინა პლანზე წამოწია.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 24 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #24 20 თებერვალი 2021 19:43
    0
    ჯერ ჩვენი გუნდის "ვარსკვლავები" ბრეითუეიტი,პიანიჩი,ლენგლე, უმტიტი,ფირპო, კოუტინიო, ფერნანდესი უნდა წავიდნენ თორემ დაიჩაგრება მაგათ ფონზე.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #23 20 თებერვალი 2021 14:38
    0
    სწორია მოვიყვანოთ დროზე, სანამ ამასაც არ გაუნადგურებია ბარსა.
    Culé [?]
    #22 19 თებერვალი 2021 21:17
    1
    ციტატა: Albicelecte
    არასდროს უნდა იფიქრო ისეთი ფეხბურთელის მოყვანაზე, რომელსაც შენს გუნდში გატანილი დუბლი/ჰეთთრიკი/პოკერი საამაყოდ და თავის მოსაწონებლად ექნება, მით უმეტეს უზრდელი ქუჩის ბიჭი, ბნელი და რეგვენი
    ჰალანდი... 20 წლისაა, თუკი 9-იანზე დადგება, სწრაფსა და აგრესიულს გახდის შეტევას, 2 სართულზე თამაშსაც მიჩვევა უნდა გუნდისთვის, რომელიც სტანდარტებს არცკი აწვდის

    EUF " არასდროს უნდა იფიქრო " laughing laughing laughing აგერ ძალიან დიდი სიამოვნებით დააბრუნეს კოუტინიო რომელმაც ანგარიშით 6 : 2-ზე ასევე ძალიან ძალიან დიდი სიამოვნეით ბარსელონას გაუტანა კიდევ 2 გოლი და მერე ასევე ძალიან ძალიან დიდი სიამოვნებით დაბრუნდა ბარსელონაში და ეხლა " დამსახურებულ შვებულებაში " მყოფი ასევე ძალიან ძალიან დიდი სიამოვნებით იღებს ძალიან ძალიან ხოშიან ხელფასს თან ისე რომ კაცი არ არის მომკითხავი rage
    Culé [?]
    #21 19 თებერვალი 2021 14:04
    1
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: basa7
    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Maria Martiashvili
    Maria MartiashviliMaria Martiashvil
    რივალდოს კი არა სხვას წერ მგონი:)))))))))))))

    რას მერჩის რა უნდაა...)))))))))))))

    ლუკაში შეეშალე:)))))

    ციტატა: Bakero
    basa7 წარმოიდგინე ერთი წუთით (ხომ მოხდება ოღონდ არ ვიცი როდის) რომ მესი აღარ არის ბარსელონაში რომელი ფეხბურთელია უფრო ბარსელონას სტილი ჰაალანდი თუ მბაპე ? არა რომელი უფრო გვჭირდება დღეს ! არამედ რომელი უფრო ჩვენი სტილია (გესმის რაზეც ვსაუბრობ ამიტომ აღარ დავკონკრეტდები smile ) ჰაალანდი თუ მბაპე ? და მეორე შეკითხვა მაინც ვისკენ უფრო იხრები (გერმანელებიდან მხოლოდ) კლოპი თუ ნაგელსმანი ? ?

    პირველი ერთმნიშვნელოვნად მბაპე იმიტომ რომ ჰალანდი არანაირად არ არის ბარსას სტილის ფეხბურთელი. აი კლოპსა და ნაგელსმანს შორის ცოტა გავიჭედე. ამ ეტაპზე მაინც უფრო ნაგელსმანი ალბათ იმიტომ რომ მისი ფეხბურთი ძალიან გავს
    ენრიკეს ფეხბურთს , ანუ ბარსას სტილსაც გავს და პლიუს სხვა სტილებიც აქვს შიგნით გლეხურად რო ვთქვათ.კლოპი კიდევ სულ სხვა სტილია, თუმცა იმ ფეხბურთელებს ვინც ჩვენ დღეს გვყავს კლოპი სხვა მიმართულებით დაქოქავდა მაგრამ მაინც უფრო ნაგელსმანი ... რაღაც ცხვირი კარგს მიგრძნობს ამ კაცზე:)))))))))))))

    OK ზუსტად მბაპე ! გეთანხმები 100% ჰაალანდი მიუხედავად იმისა რომ მართლა ძალიან კარგი ფეხბურთელია ნამდვილად არ არის ბარსას სტილი ჰოო აი გერმანელებში მაინც კლოპი მგონია რატომ ? უკვე დაამტკიცა რომ დღეს საუკეთესო ინჟინერი მშენებელია laughing laughing laughing ძალიან კარგი გამოცდილებით და უკვე მოგებული ტიტულებით ნაგელსმანი ნაღდად ძალიან კარგი მწვრთნელია ოღონდ არ ვიცი გერმანიის გარეთ რას იზავს არა აქვს კლოპის ოდენა გამოცდილება და ჯერ არ მოუგია ჩემპიონის ტიტული მესმის რატომ მოგვწონს ნაგელსმანი ჩვენთან უფრო ახლოს არის შემტევია და მაგარი იდეინი მაგრამ მაინც რისკია არ ვიცით გერმანიის გარეთ რას იზავს

    მაგიტომ ვამბობ ზუსტად რომ კლოპი ამათაც დაქოქავს თქო მაგრამ ამ ნაგელსმანზე რაღაც სხვა წინათგრძნობა მაქვს ხომ ხვდები, სტრანნი ტიპია ეგეც კლოპივით საფეხბურთო აზროვნებით
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 19 თებერვალი 2021 02:57
    2
    რაც არ უნდა მაგარი იყოს მბაპე, შემაზიზღა თავი თავისი საქციელით. მაგარი ავარდნილი აქვს თავში და გამომწვევად იქცევა. არამგონია ეს ლოქოს პირიანი ბარსაში მოვიდეს, თუ წავა, რეალში წავა ეს მახინჯი.
    Culé [?]
    #19 19 თებერვალი 2021 02:13
    3
    არასდროს უნდა იფიქრო ისეთი ფეხბურთელის მოყვანაზე, რომელსაც შენს გუნდში გატანილი დუბლი/ჰეთთრიკი/პოკერი საამაყოდ და თავის მოსაწონებლად ექნება, მით უმეტეს უზრდელი ქუჩის ბიჭი, ბნელი და რეგვენი
    ჰალანდი... 20 წლისაა, თუკი 9-იანზე დადგება, სწრაფსა და აგრესიულს გახდის შეტევას, 2 სართულზე თამაშსაც მიჩვევა უნდა გუნდისთვის, რომელიც სტანდარტებს არცკი აწვდის
    Culé [?]
    #18 19 თებერვალი 2021 01:32
    0
    ციტატა: basa7
    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Maria Martiashvili
    Maria MartiashviliMaria Martiashvil
    რივალდოს კი არა სხვას წერ მგონი:)))))))))))))

    რას მერჩის რა უნდაა...)))))))))))))

    ლუკაში შეეშალე:)))))

    ციტატა: Bakero
    basa7 წარმოიდგინე ერთი წუთით (ხომ მოხდება ოღონდ არ ვიცი როდის) რომ მესი აღარ არის ბარსელონაში რომელი ფეხბურთელია უფრო ბარსელონას სტილი ჰაალანდი თუ მბაპე ? არა რომელი უფრო გვჭირდება დღეს ! არამედ რომელი უფრო ჩვენი სტილია (გესმის რაზეც ვსაუბრობ ამიტომ აღარ დავკონკრეტდები smile ) ჰაალანდი თუ მბაპე ? და მეორე შეკითხვა მაინც ვისკენ უფრო იხრები (გერმანელებიდან მხოლოდ) კლოპი თუ ნაგელსმანი ? ?

    პირველი ერთმნიშვნელოვნად მბაპე იმიტომ რომ ჰალანდი არანაირად არ არის ბარსას სტილის ფეხბურთელი. აი კლოპსა და ნაგელსმანს შორის ცოტა გავიჭედე. ამ ეტაპზე მაინც უფრო ნაგელსმანი ალბათ იმიტომ რომ მისი ფეხბურთი ძალიან გავს
    ენრიკეს ფეხბურთს , ანუ ბარსას სტილსაც გავს და პლიუს სხვა სტილებიც აქვს შიგნით გლეხურად რო ვთქვათ.კლოპი კიდევ სულ სხვა სტილია, თუმცა იმ ფეხბურთელებს ვინც ჩვენ დღეს გვყავს კლოპი სხვა მიმართულებით დაქოქავდა მაგრამ მაინც უფრო ნაგელსმანი ... რაღაც ცხვირი კარგს მიგრძნობს ამ კაცზე:)))))))))))))

    OK ზუსტად მბაპე ! გეთანხმები 100% ჰაალანდი მიუხედავად იმისა რომ მართლა ძალიან კარგი ფეხბურთელია ნამდვილად არ არის ბარსას სტილი ჰოო აი გერმანელებში მაინც კლოპი მგონია რატომ ? უკვე დაამტკიცა რომ დღეს საუკეთესო ინჟინერი მშენებელია laughing laughing laughing ძალიან კარგი გამოცდილებით და უკვე მოგებული ტიტულებით ნაგელსმანი ნაღდად ძალიან კარგი მწვრთნელია ოღონდ არ ვიცი გერმანიის გარეთ რას იზავს არა აქვს კლოპის ოდენა გამოცდილება და ჯერ არ მოუგია ჩემპიონის ტიტული მესმის რატომ მოგვწონს ნაგელსმანი ჩვენთან უფრო ახლოს არის შემტევია და მაგარი იდეინი მაგრამ მაინც რისკია არ ვიცით გერმანიის გარეთ რას იზავს
    Culé [?]
    #17 19 თებერვალი 2021 00:28
    0
    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Maria Martiashvili
    Maria MartiashviliMaria Martiashvil
    რივალდოს კი არა სხვას წერ მგონი:)))))))))))))

    რას მერჩის რა უნდაა...)))))))))))))

    ლუკაში შეეშალე:)))))

    ციტატა: Bakero
    basa7 წარმოიდგინე ერთი წუთით (ხომ მოხდება ოღონდ არ ვიცი როდის) რომ მესი აღარ არის ბარსელონაში რომელი ფეხბურთელია უფრო ბარსელონას სტილი ჰაალანდი თუ მბაპე ? არა რომელი უფრო გვჭირდება დღეს ! არამედ რომელი უფრო ჩვენი სტილია (გესმის რაზეც ვსაუბრობ ამიტომ აღარ დავკონკრეტდები smile ) ჰაალანდი თუ მბაპე ? და მეორე შეკითხვა მაინც ვისკენ უფრო იხრები (გერმანელებიდან მხოლოდ) კლოპი თუ ნაგელსმანი ? ?

    პირველი ერთმნიშვნელოვნად მბაპე იმიტომ რომ ჰალანდი არანაირად არ არის ბარსას სტილის ფეხბურთელი. აი კლოპსა და ნაგელსმანს შორის ცოტა გავიჭედე. ამ ეტაპზე მაინც უფრო ნაგელსმანი ალბათ იმიტომ რომ მისი ფეხბურთი ძალიან გავს
    ენრიკეს ფეხბურთს , ანუ ბარსას სტილსაც გავს და პლიუს სხვა სტილებიც აქვს შიგნით გლეხურად რო ვთქვათ.კლოპი კიდევ სულ სხვა სტილია, თუმცა იმ ფეხბურთელებს ვინც ჩვენ დღეს გვყავს კლოპი სხვა მიმართულებით დაქოქავდა მაგრამ მაინც უფრო ნაგელსმანი ... რაღაც ცხვირი კარგს მიგრძნობს ამ კაცზე:)))))))))))))
    წევრი [?]
    #16 19 თებერვალი 2021 00:19
    0
    ციტატა: ROUCH
    ციტატა: C.PC5
    გაჩარხავს მაგ ტრანსფერს უეჭველი ლაპორტა. პარალელურად რეალმა თუ დაითრია მბაპე ჭრილობაზე მარილი იქნება ეგ და ყველაფერს გააკეთებს მსგავსი "იარაღის" შესაძენად.

    თან ამას რო დაცინა გნიდა მბაპემ ხო გახსოვთ.ის თუ რეალში წავა ეს აქ დიდი სიხარულით მოვა რო გაამწაროს

    ერთი დემბელემ გაამწარაა და მეორე ჰოლანდიი.. დემბელე არჩიეს და კი ვნახეთ ვინ დაფრინაავს
    Culé [?]
    #15 18 თებერვალი 2021 23:12
    1
    basa7 წარმოიდგინე ერთი წუთით (ხომ მოხდება ოღონდ არ ვიცი როდის) რომ მესი აღარ არის ბარსელონაში რომელი ფეხბურთელია უფრო ბარსელონას სტილი ჰაალანდი თუ მბაპე ? არა რომელი უფრო გვჭირდება დღეს ! არამედ რომელი უფრო ჩვენი სტილია (გესმის რაზეც ვსაუბრობ ამიტომ აღარ დავკონკრეტდები smile ) ჰაალანდი თუ მბაპე ? და მეორე შეკითხვა მაინც ვისკენ უფრო იხრები (გერმანელებიდან მხოლოდ) კლოპი თუ ნაგელსმანი ? ?
    ფანი [?]
    #14 18 თებერვალი 2021 22:50
    2
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Maria Martiashvili
    Maria MartiashviliMaria Martiashvil
    რივალდოს კი არა სხვას წერ მგონი:)))))))))))))

    რას მერჩის რა უნდაა...)))))))))))))
    Culé [?]
    #13 18 თებერვალი 2021 22:42
    2
    ციტატა: Maria Martiashvili
    Maria MartiashviliMaria Martiashvil
    რივალდოს კი არა სხვას წერ მგონი:)))))))))))))
    Culé [?]
    #12 18 თებერვალი 2021 22:25
    0
    არმჯერა რო ჰოლანდს მოიყვანენ. მაქსიმუმ გარსია და დეპაი მოიყვანონ ზაფხულში.
    წევრი [?]
    #11 18 თებერვალი 2021 22:15
    3
    ფატიზე რაისმის ვინმემ ხოარიცით?ძაან მაინტერესებს
    ფანი [?]
    #10 18 თებერვალი 2021 21:55
    2
    ციტატა: lukaaa
    იმ დირექტორთა საბჭოს ყველა წევრის ოჯახი მოვიკითხე ვონც შენ ხმას მოგცემს,მაგრამ იქ იქნებიან ისევ ბართომეუს ნაშები რო.ლებიც მოგცემენ ხმას,ანუ ეს კაცი გვეუბნება რომ ახალ გუნდს აგვიშენებს ზაფხულში? რომ ჰალანდს მოიყვანს მინიმუმ? ჰოდა შენი თაღლითი დედა მოვიკითხე,ვინც არიცით ეს თაღლითი ბარსადამ არა იმის გამო გააგდეს სტადიონთან დაკავშირებულ სკანდალზე ვსაუბრობ არამედ იმის გამო რო გუნდი ფინანსურ კრიზისში გადააგდო,უამრავი ვალი აკიდა,ეს კაცი მენეჯმენტის მხრივ ნულია,სწორედ ამიტო გააგდო დირექტორთა საბჭომ,ეხა მადრიდელებზე ცუდის თქმით მარკის ამაღლებას ცდილობს,არჩევნებში გამარჯვება უნდა და გვეუბნება რომ დატოვებს კუმანს და მინიმუმ მოიყვანს ჰალანდს,ესეთი სტრატეგიით თუ მართლა მოიგო მეტის ღირსი ყოფილა ბარსა,ბიჭო აქ რო წერთ ცხვრებივით ჰალანდი მინდა მბაოე მინდა კეინი მინდაო,ბავშვები ხართ თუ რაარი? გუნდა აქვს 1 მილიარდ 200 მილიონი ვალი,სადაცაა გაკოტრდება,ეს უნიჭო კი მოდის და ჰალანდს მოვიყვანო,რა ჰალანდი ვინ მბაპე,იმის მაგივრად ამბობდეს რო ახალ ტრენერს მოვიყვან და გუნდს თან და თან ავაშენებო თვალში ნაცარს გვაყრის,ეს გუნდი რაც დღეს ბარსას ყავს მომავალ წელს ჩვეულებროვად იბრძოლებს ლალიგაზე და ლიგიდანაც სამარცხვინოდ არ გამოვარდება,აი ესე უნდა დაიწყოს შენება და არა ვარსკვლავებს მოვიყვანო და გუნდა უფრო დიდ ვალებში გადავაგდებო,პანდემიაა ყველაფერი უკან უკან მიდის,ეს კი რადაპირებებს ბოდავს,სადაცაა ფანები დაბრუნდებიან,შემოსავლებიც გაიზრდება და ნელ ნელა კრიზისი გაივლის და ვალს გადაიხდიან,მაგრამ თუ ისევ კრედიტები აიღო და მბაპე და ჰალანდები მოყარა მომავალ წელს რო ლიგიდან გამოგვაგდნონ და ლალიგა მაონც წავაგოთ ამ ვალს რითი გარავ,ეს გუნდი უნდა გადაეწყოს თან და თან,წელს მხოლოდ ალაბას და პოგბას თუ დაიმატებენ უფასოდ ესიქნება უდიდესი ნაბიჯი,ამ გუნდს უნდა მწვრთნელი რომელიც ერთ მუშტად შეკრავს გუნდს,ყველა ფეხბურთელს გამოიყენებს,იყოს თუნდაც ალეგრი გასპერინი ტენ ჰააგი,მოკლედ ლაპორტას გამარჯვებას არ მივესალმები,მთავარი კანდიდატი ჩემთვის ფონტია რომელმაც ნათლად წარმოაჩინა ხედვები და აბსოლუტურად ვეთანხმები

    და ისიც არ დაგვავიწყდეს ბევრი მფრინავი ფორვარდი გვინახავს გერმანიდან სხვა კლუბში ჩაკუკული რომ დარბის....)))))
    წევრი [?]
    #9 18 თებერვალი 2021 21:50
    0
    იმ დირექტორთა საბჭოს ყველა წევრის ოჯახი მოვიკითხე ვონც შენ ხმას მოგცემს,მაგრამ იქ იქნებიან ისევ ბართომეუს ნაშები რო.ლებიც მოგცემენ ხმას,ანუ ეს კაცი გვეუბნება რომ ახალ გუნდს აგვიშენებს ზაფხულში? რომ ჰალანდს მოიყვანს მინიმუმ? ჰოდა შენი თაღლითი დედა მოვიკითხე,ვინც არიცით ეს თაღლითი ბარსადამ არა იმის გამო გააგდეს სტადიონთან დაკავშირებულ სკანდალზე ვსაუბრობ არამედ იმის გამო რო გუნდი ფინანსურ კრიზისში გადააგდო,უამრავი ვალი აკიდა,ეს კაცი მენეჯმენტის მხრივ ნულია,სწორედ ამიტო გააგდო დირექტორთა საბჭომ,ეხა მადრიდელებზე ცუდის თქმით მარკის ამაღლებას ცდილობს,არჩევნებში გამარჯვება უნდა და გვეუბნება რომ დატოვებს კუმანს და მინიმუმ მოიყვანს ჰალანდს,ესეთი სტრატეგიით თუ მართლა მოიგო მეტის ღირსი ყოფილა ბარსა,ბიჭო აქ რო წერთ ცხვრებივით ჰალანდი მინდა მბაოე მინდა კეინი მინდაო,ბავშვები ხართ თუ რაარი? გუნდა აქვს 1 მილიარდ 200 მილიონი ვალი,სადაცაა გაკოტრდება,ეს უნიჭო კი მოდის და ჰალანდს მოვიყვანო,რა ჰალანდი ვინ მბაპე,იმის მაგივრად ამბობდეს რო ახალ ტრენერს მოვიყვან და გუნდს თან და თან ავაშენებო თვალში ნაცარს გვაყრის,ეს გუნდი რაც დღეს ბარსას ყავს მომავალ წელს ჩვეულებროვად იბრძოლებს ლალიგაზე და ლიგიდანაც სამარცხვინოდ არ გამოვარდება,აი ესე უნდა დაიწყოს შენება და არა ვარსკვლავებს მოვიყვანო და გუნდა უფრო დიდ ვალებში გადავაგდებო,პანდემიაა ყველაფერი უკან უკან მიდის,ეს კი რადაპირებებს ბოდავს,სადაცაა ფანები დაბრუნდებიან,შემოსავლებიც გაიზრდება და ნელ ნელა კრიზისი გაივლის და ვალს გადაიხდიან,მაგრამ თუ ისევ კრედიტები აიღო და მბაპე და ჰალანდები მოყარა მომავალ წელს რო ლიგიდან გამოგვაგდნონ და ლალიგა მაონც წავაგოთ ამ ვალს რითი გარავ,ეს გუნდი უნდა გადაეწყოს თან და თან,წელს მხოლოდ ალაბას და პოგბას თუ დაიმატებენ უფასოდ ესიქნება უდიდესი ნაბიჯი,ამ გუნდს უნდა მწვრთნელი რომელიც ერთ მუშტად შეკრავს გუნდს,ყველა ფეხბურთელს გამოიყენებს,იყოს თუნდაც ალეგრი გასპერინი ტენ ჰააგი,მოკლედ ლაპორტას გამარჯვებას არ მივესალმები,მთავარი კანდიდატი ჩემთვის ფონტია რომელმაც ნათლად წარმოაჩინა ხედვები და აბსოლუტურად ვეთანხმები
    Culé [?]
    #8 18 თებერვალი 2021 21:46
    2
    აუ ეს და მბაპე როგორ მაინტერესებს ერთ გუნდში 😆 რაღაც ფანტასტიკა იქნება
    ფანი [?]
    #7 18 თებერვალი 2021 21:40
    2
    ამის ტრასფეერი ბარსაში ზღაპარია ამის ფული გუნდ არ აქვს და უამრავი ვალი აქ..
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 18 თებერვალი 2021 21:40
    2
    ციტატა: C.PC5
    გაჩარხავს მაგ ტრანსფერს უეჭველი ლაპორტა. პარალელურად რეალმა თუ დაითრია მბაპე ჭრილობაზე მარილი იქნება ეგ და ყველაფერს გააკეთებს მსგავსი "იარაღის" შესაძენად.

    თან ამას რო დაცინა გნიდა მბაპემ ხო გახსოვთ.ის თუ რეალში წავა ეს აქ დიდი სიხარულით მოვა რო გაამწაროს
    Culé [?]
    #5 18 თებერვალი 2021 21:39
    2
    ლაპორტა მოვა და დალაალაგებს ყველაფერს. ამას კი უეჭველი დაითრევს რომ მოუნდეს რაიოლა და ეს ძმაკაცები არიან. 💜❤ მომავალ სეზონში ეს ტრიო გაასწორებდა: მესი ჰლანდი ფატი❤💜
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"