ლაპორტა ჰოლანდის ტრანსფერზე: გუნდის გაუმჯობესება გვიწევს, რისთვისაც ყველაფერი მზად მაქვს

ლაპორტა ჰოლანდის ტრანსფერზე: გუნდის გაუმჯობესება გვიწევს, რისთვისაც ყველაფერი მზად მაქვს

კატალონიის "ბარსელონას" პრეზიდენტობის კანდიდატი, ჟოან ლაპორტა დორტმუნდის "ბორუსიას" შემტევის, ერლინგ ჰოლანდის შესაძლო ტრანსფერზე ლაკონურად საუბრობს:

გუნდის გაუმჯობესება გვიწევს, რისთვისაც ყველაფერი მზად მაქვს.

El Chiringuito-ს ინფორმაციით, ნორვეგიელმა თავდამსხმელმა "სევილიას" წინააღმდეგ შესრულებული დუბლის შემდეგ, ჟურნალისტის კითხვას, მოსწონს თუ არა ესპანეთი, შემდეგნაირად უპასუხა: "ესპანეთი მიყვარს".

შეგახსენებთ, "ბლაუგრანას" საპრეზიდენტო არჩევნები 7 მარტსაა ჩანიშნული.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 20 თებერვალი 2021 15:37
    0
    კარგია რო სევილია ამოტენა ამან, ბარსაში რო გადმოვა ყოველთვის ექნება სალაპარაკო რომ სევილია ყავს მიჩმორებული.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 19 თებერვალი 2021 01:42
    0
    ვაუ, ამას მოუყვანია უკვე და არც კი ვიცოდით. 😉
    გულშემატკივარი [?]
    #13 18 თებერვალი 2021 21:57
    1
    ეს უნდა დავითრიოთ უეჭველი მაგარი ბიჭია
    Culé [?]
    #12 18 თებერვალი 2021 21:25
    1
    ამას თუ მართლა ჰოლანდი ყავს მხედველობაში ძალიანაც კარგი 😁 ჰოლანდი კი არა გოლანია ამ ასაკშიც კი, მაგას პლუს ფატი და ტრინკაუ&კონრადიდან ერთმა მაინც დიდი დეხბურთი უნდა ითამაშოს, ერთი შეხედვით იდეალურადაა ყველაფერი თუმცა ვნახოთ რა მოხდება 😁💙❤️
    წევრი [?]
    #11 18 თებერვალი 2021 21:12
    1
    ნეიმარი შენ დედას შევ-ცი ბარსამ ეხლა ჩაიჯვა მაგრამ ლაპორტა მოვა და დალაგდება ყველაფერი სექტემბრიდან კი ისევ ლიგის ფავორიტები და მაგარი გუნდი გვეყოლება რადგან სირებს გაუშვებს და მოსაყვანს მოიყვანს მერე სადაც დაგიჭერს ბარსა იქ მოგტ-ავს. შენ რისი იმედი გაქვს ან წელს ან მომავალში მაქსიმუმი ლიგა ერთი მოიგო შე ყ-ეო დავინახავ მალე შენ ჩაჯმულ სახეს მოგიტ-ან დედა. ბარსა სულ გრანდი იქნება და ფავორიტი ლიგის პარიზი კი ჩაიჯვავს ყოველთვუს შენთან და შენ ბიჭთან ერთად.
    წევრი [?]
    #10 18 თებერვალი 2021 20:59
    2
    მოიყვანეთ ჰოლანდი დაფრინავს არ ჩერდება ხო ხედავთ არა, მოიყვანეთ და ის ბუღა ლაუტარო არ დამანახოთ აქ.
    --------------------
    უსმან შენგტენე
    Culé [?]
    #9 18 თებერვალი 2021 20:38
    0
    რაიოლა ამის ძმაკაცია და კაი ტრანსფერებს გაჩარხავს ლაპორტა❤💜
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 18 თებერვალი 2021 20:37
    1
    ჰალანდი დაიდოს ლაპორტ ზაფხულში
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #7 18 თებერვალი 2021 20:02
    1
    თან მინდა მცველები შეიძინონ და თან ჰოლანდზე მწყდება გული, ახლავე თუ არ იყიდიან სხვა ვინმე წაიყვანს. დაცვა უეჭველი მისახედია თორე სულ რომ ჰეთრიკები ასრულოს მაინც წააგებენ. უფასო ტრანსფერები უეჭველად გასაკეთებელია და ხარა-ხურა ხალხი გასაშვებია სულ 5-10 მილიონი რომ აიღონ მაინც.
    წევრი [?]
    #6 18 თებერვალი 2021 19:59
    0
    პორტუს ერით ახლაგაზრდა მცველი ყავთ ეგ იყიდონ ძაან ძლიერია ფიზიკურად პლუს პორტუ ცოტად უშვებს
    გულშემატკივარი [?]
    #5 18 თებერვალი 2021 19:44
    0
    ციტატა: Griezzy7
    დაგვხატავს ეგ ბიჭი. ბურთის ამოტანაც შეუძლია, სწრაფია , ტექნიკური და დასრულებაც უმაღლეს დონეზე აქვს :) heart_eyes
    ფატის ნუ დავივიწყებთ კიდე, დაბრუნდება და კიდე გაგვაოცებს barca-1
    მესი და გრიზმანი უნდა დარჩნენ და დემბელე და ბრეიტვეიტი უნდა მოისროლონ სანაგვეზე. არაფრის მაქნისები არიან.
    დეპაიც უნდა მოიყვანონ თან უფასოდ, ძალიან კარგი ვარიანტია.
    დე ლა ფუენტე უნდა დააწინაურონ :)

    მესი.გრიზმანი.დეპაი.ჰოლანდი.ფატი.დე ლა ფუენტე - ძალიან მაგარი თავდასხმაა barca-2 barca-2 barca-4 barca-5

    ნახევარდაცვა ასე თუ ისე ნორმალური გვყავს.
    ფრენკი - ხელშეუხებელია
    პედრი- ხელშეუხებელია
    რიკი - ხელშეუხებელია
    ბუსკეცი - უნდა დარჩეს გუნდში მაგრამ კონკურენტი უნდა მოუყვანონ რომელსაც მიეცემა აუცილებლად დრო.
    პიანიჩი - უნდა წავიდეს, ვერ გაამართლა.

    დაცვა - კატასტროფააა გუნდის ყველაზე ცუდი მხარე
    ალბა- კონკურნეტი ჭირდება აუცილებლად.
    ლენგლე / უმტიტი - ერთ-ერთი გასაშვებია
    პიკე - კონკურნეტი ჭირდება
    არაუხო - ხელშეუხებელია
    მინგეზა- ზამენისთვის იდეალურია +ორ პოზიციაზე შეუძლია
    რობერტო- სამწუხაროდ მასზე უკეთესი მარჯვენა მცველი არ გვყავს და ეს დიდი პრობლემაა
    დესტი -არარის მზად ძირითადისთვის

    მეკარე- აქ პრობლემა არ გვაქვს
    შტეგენი. ნეტო და ორი უნიჭიერესი მეკარე გვეზრდება (ინიაკი პენია, არნაუ ტენასი)

    მწვრთნელი ხავი
    პრეზიდენტი ლაპორტა და ეგარი რა.

    ციტატა: Wtf man
    არადა თავისუფლად შეუძლიათ ამის დათრევა რო გაუშვან ფეხბურთელები. კოუტინიო გრიზმანი ფირპო ბრაიტვეიტი ლენგლე ალენია ეს ყველა გასაყიდია და ჰალანდიც მოუვათ და ფულიც დარჩებათ მაგას პლიუს დეპაი გარსია ვეინალდუმი უფასოდ და მწვრთნელი ხავი მერე შეილება ფიქრი ტიტულებზე

    გრიზმანს უშვებ და დემბელეს ტოვებ????????? fearful

    ყველაფერში გეთანხმები პროსტა არაუხოსთან დე ლიხტი დამიყენე. შემისრულე ეგ ოცნება. ბიცი ბოლო დროს ვერ ქაჩავს ისე მაგრამ სუპერ პიტენციალი აქვს და კვერცხების აბია. რაც ჩვენ გუნდს ძაან აკლია. მწვრთვნელიც ირი წლის შემდეგ ხავი ახლა ტენ ჰააგი დაგვხატავდა.
    Culé [?]
    #4 18 თებერვალი 2021 19:40
    0
    დაგვხატავს ეგ ბიჭი. ბურთის ამოტანაც შეუძლია, სწრაფია , ტექნიკური და დასრულებაც უმაღლეს დონეზე აქვს :) heart_eyes
    ფატის ნუ დავივიწყებთ კიდე, დაბრუნდება და კიდე გაგვაოცებს barca-1
    მესი და გრიზმანი უნდა დარჩნენ და დემბელე და ბრეიტვეიტი უნდა მოისროლონ სანაგვეზე. არაფრის მაქნისები არიან.
    დეპაიც უნდა მოიყვანონ თან უფასოდ, ძალიან კარგი ვარიანტია.
    დე ლა ფუენტე უნდა დააწინაურონ :)

    მესი.გრიზმანი.დეპაი.ჰოლანდი.ფატი.დე ლა ფუენტე - ძალიან მაგარი თავდასხმაა barca-2 barca-2 barca-4 barca-5

    ნახევარდაცვა ასე თუ ისე ნორმალური გვყავს.
    ფრენკი - ხელშეუხებელია
    პედრი- ხელშეუხებელია
    რიკი - ხელშეუხებელია
    ბუსკეცი - უნდა დარჩეს გუნდში მაგრამ კონკურენტი უნდა მოუყვანონ რომელსაც მიეცემა აუცილებლად დრო.
    პიანიჩი - უნდა წავიდეს, ვერ გაამართლა.

    დაცვა - კატასტროფააა გუნდის ყველაზე ცუდი მხარე
    ალბა- კონკურნეტი ჭირდება აუცილებლად.
    ლენგლე / უმტიტი - ერთ-ერთი გასაშვებია
    პიკე - კონკურნეტი ჭირდება
    არაუხო - ხელშეუხებელია
    მინგეზა- ზამენისთვის იდეალურია +ორ პოზიციაზე შეუძლია
    რობერტო- სამწუხაროდ მასზე უკეთესი მარჯვენა მცველი არ გვყავს და ეს დიდი პრობლემაა
    დესტი -არარის მზად ძირითადისთვის

    მეკარე- აქ პრობლემა არ გვაქვს
    შტეგენი. ნეტო და ორი უნიჭიერესი მეკარე გვეზრდება (ინიაკი პენია, არნაუ ტენასი)

    მწვრთნელი ხავი
    პრეზიდენტი ლაპორტა და ეგარი რა.

    ციტატა: Wtf man
    არადა თავისუფლად შეუძლიათ ამის დათრევა რო გაუშვან ფეხბურთელები. კოუტინიო გრიზმანი ფირპო ბრაიტვეიტი ლენგლე ალენია ეს ყველა გასაყიდია და ჰალანდიც მოუვათ და ფულიც დარჩებათ მაგას პლიუს დეპაი გარსია ვეინალდუმი უფასოდ და მწვრთნელი ხავი მერე შეილება ფიქრი ტიტულებზე

    გრიზმანს უშვებ და დემბელეს ტოვებ????????? fearful
    ფანი [?]
    #3 18 თებერვალი 2021 19:37
    1
    არადა თავისუფლად შეუძლიათ ამის დათრევა რო გაუშვან ფეხბურთელები. კოუტინიო გრიზმანი ფირპო ბრაიტვეიტი ლენგლე ალენია ეს ყველა გასაყიდია და ჰალანდიც მოუვათ და ფულიც დარჩებათ მაგას პლიუს დეპაი გარსია ვეინალდუმი უფასოდ და მწვრთნელი ხავი მერე შეილება ფიქრი ტიტულებზე
    Culé [?]
    #2 18 თებერვალი 2021 19:27
    1
    რეალს თუ მბაპე ჩვენ ჰალანდი! მორჩა! ეგ ბიჭი უნდა მოიყვანონ ნებისმიერ ფასად.
    გულშემატკივარი [?]
    #1 18 თებერვალი 2021 19:22
    2
    🔥🔥🔥 დაცხა მგონი ხოო...