ხავიერ ტებასი: მესის წასვლის გავლენა ნულია

ხავიერ ტებასი: მესის წასვლის გავლენა ნულია

ლა ლიგის პრეზიდენტი, ხავიერ ტებასი, საინტერესო განცხადებას აკეთებს - მისი თქმით, ლიონელ მესის "ბარსელონადან" "პარი სენ-ჟერმენში" გადასვლას ესპანეთის ჩემპიონატი ოდნავადაც არ დაუზარალებია. 

ლა ლიგაზე მესის "ბარსელონადან" წასვლის გავლენა არის ნული. 
ასევე იყო კრიშტიანუ რონალდუს შემთხვევაშიც. სერია ა-ს კრიშტიანუს "იუვენტუსში" ყოფნით არანაირი სარგებელი არ მიუღია, ჩვენ კი ESPN-თან 8-წლიანი კონტრაქტი გავაფორმეთ. იციან თუ არა მათ, ვინ ითამაშებს აქ რვა წლის შემდეგ? რა თქმა უნდა, არა! ლა ლიგა წარმატებული ჩემპიონატია, რომელსაც შესანიშნავი ფეხბურთელები არასდროს მოაკლდება. 

- აცხადებს ტებასი. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #14 19 თებერვალი 2022 11:54
    0
    რო არა მესი და რონალდო ეხლაც მილანი და ლივერპული გიხმარდა
    --------------------
    ARTHUGS
    გულშემატკივარი [?]
    #13 18 თებერვალი 2022 22:31
    7
    ესეთი განცხადებების გამკეთებლები უბრალოდ ამტკიცებენ რო ბრიყვები არიან, თორე არც მესის და არც რონალდუს არაფერი აკლდება ამით
    ფანი [?]
    #12 18 თებერვალი 2022 20:49
    3
    ტიპი რა ბოლო დონის ნაბიჭვარია ტოო...
    წევრი [?]
    #11 18 თებერვალი 2022 20:42
    4
    რას ემსახურება ეს ყველაფერი? როგორ შეიძლება მესიზე მსგავსი რამ თქვა?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 18 თებერვალი 2022 20:11
    5
    ხავიერ ტებასის სიტყვების ფასი ნულია!
    გულშემატკივარი [?]
    #9 18 თებერვალი 2022 19:57
    2
    ეს პიროვნება ძალიან ამაზრზენია🤬🤬 არააქვს მნიშვნელობა მადრიდისტიხარ თუ კულე უბრალოდ ესეთი მდაბიო განცხადება არ უნდა გააკეთო როდესაც მსოფლიოს ერთერთი საუკეთესო ჩემპიონატის პრეზიდენტიხარ და ამ ჩემპიონატში თამაშობდა კაცი რომელმაც უდიდესი წვლილი შეიტანა სწორედაც ამ ჩემპიონატის აღზევებაში, მსოფლიო მაშტაბით მილიონობით ხალხი უყურებდა ლა ლიგას სწორედაც ლეოს სანახავად და ეს თავყ@ერა გამოდის და რეებს ბაზრობს
    ფანი [?]
    #8 18 თებერვალი 2022 18:41
    3
    ციტატა: xavi73
    თქვენი დიდი წვლილია ბარსა დღეს რა მდგომარეობაშიცაა ,არანაირი პერსპექტივა არ აქვს გუნდს და ვერც ვერავინ მოყავთ ისეთი ვინც მართლა გააძლიერებდა გუნდს უფასო არაფრის მომცემი ხალხი მოყავთ გუნდები რო იშორებენ და ამით უნდა იყოს მსოფლიოს უდიდესი კლუბი კმაყოფილი) ასე არ გამოვა

    ბარსა რომ ასეთ მდგომარეობაშია ეგ პირველ რიგში ბორდის, მერე ბართლომეოს და მერე <<ცენზურის დარღვევა>> კატალონიელების ბრალია. ტებასის ბრალი იმაშია რომ ლალიგა ამჟამათ განვითარების დონით ( ნებისმიერ ასპექტში) 10 წლით ჩამორჩება პრემიერლიგას, 5 წლით ბუნდესლიგას და ცოტათი სერია ას და ლიგა პირველს. რეალურად გინდათ ეკონომიკურად და გინდათ ჩემპიონატის შეფუთვით დიდი ხუთეულიდან ბოლო ადგილზეა ლალიგა აი ეს არის ამ სირთავას ბრალი.
    წევრი [?]
    #7 18 თებერვალი 2022 18:11
    3
    ნაგავი ყოველთვის ყარს!..
    Culé [?]
    #6 18 თებერვალი 2022 17:45
    4
    აი როდის წაეთრევა ეს საფრთხობელა აქედან, ჩაძირა ჩემპიონატი ყველა ასპექტში😡
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    გულშემატკივარი [?]
    #5 18 თებერვალი 2022 17:40
    4
    ადრე სხვანაირად ამბობდა, სასაცილოა ეს კაცი 😀
    Culé [?]
    #4 18 თებერვალი 2022 17:37
    6
    როჟა ისეთი მახინჯურად ბოღმა სულისაა, დარწმუნებული ვარ საკუთარი თავიც არ ევასება :D
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 18 თებერვალი 2022 17:30
    5
    ეს ის არ არის, რო ამბობდა მესი ლა ლიგისთვის ძალიან მნიშვნელოვანიაო? მესის და რონალდუს თამაშების საყურებლად იყიდება სატელევიზიო ტრანსლიაციებიო? რა მალე გადააბრუნა პლასტინკა ამ ქლიავმა.
    გულშემატკივარი [?]
    #2 18 თებერვალი 2022 17:23
    5
    ჩვეულებრივი 3 ასო ხარ!
    გულშემატკივარი [?]
    #1 18 თებერვალი 2022 17:23
    2
    თქვენი დიდი წვლილია ბარსა დღეს რა მდგომარეობაშიცაა ,არანაირი პერსპექტივა არ აქვს გუნდს და ვერც ვერავინ მოყავთ ისეთი ვინც მართლა გააძლიერებდა გუნდს უფასო არაფრის მომცემი ხალხი მოყავთ გუნდები რო იშორებენ და ამით უნდა იყოს მსოფლიოს უდიდესი კლუბი კმაყოფილი) ასე არ გამოვა