ბარსელონა-ბენფიკა - შეაფასე ბარსელონა

ბარსელონა-ბენფიკა - შეაფასე ბარსელონა

ჩვენ მომხმარებლებს საშუალებას ვაძლევთ შეაფასონ მატჩის მონაწილე ფეხბურთელები, ჩავი ერნანდესი და მთლიანად "ბარსელონა".

ამისთვის უბრალოდ საჭიროა, რომ თქვენი პოზიცია ქვემოთ მოცემული ფორმით დააფიქსიროთ. 10-ბალიანი სისტემით მიანიჭეთ სასურველი ქულა ფეხბურთელებს, მწვრთნელსა და გუნდს.

თუ რომელიმე ფეხბურთელისთვის ქულის დაწერა გიჭირთ, შეგიძლიათ, გამოტოვოთ.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 24 ნოემბერი 2021 20:56
    1
    ციტატა: MSN G.O.A.T
    ციტატა: MeMpiS..
    დეპაი არის გასაგდები

    სახელს რამდენხანში შეიცვლი ძმა

    კარგი იყო.
    წევრი [?]
    #15 24 ნოემბერი 2021 14:07
    0
    ციტატა: C.PC5
    ციტატა: Adrian
    დეპაი არ არის კლასიკური ფორვარდი ეს ყველამ ვიცით მაგრამ არ მესმის დღეს რატომ ავკიდეთ მას ფორვარდობა ეს არის ფეხბურთელი რომელსაც უყვარს სივრცე ფლანგები ფეხბურთელების მოტყუება სიღმიდან თამაში და ასევე ლამაზად რაც ფორვარდისთვის ზედმეტია ასე რომ მე ამაში ხავის ვერ გავამართლებ

    აბა ვინ დააყენოს ცენტრში?! ნაკრებშიც მაგ პოზიციაზეა ეგ ვაჟბატონი. დე მეორეც კიდე, ამდენ შანსს რომ მიიღებ და ვერცერთსვერ გამოიყენებ, ცენტრფორვარდი კიარა სულ რო არ იყო ფეხბურთელი მაინც სირცხვილია.


    პოზიციაზე დგომა ფორვარდობას არ ნიშნავს 😀 მემპისი ნაკრებში ცენდრიდანაც იწყებს შეტევებს რაც ფორვარდს საერთოდ არ ეხება 😂😂
    Culé [?]
    #14 24 ნოემბერი 2021 02:21
    1
    ევროპალიგის მოსაგებად ბრძოლა იქნება ძალიან კარგი მოტივაცია, რადგან გამარჯვებულის მენტალიტეტის დაბრუნება ცოტას არ ნიშნავს
    2021 ვილარეალი, 2020 სევილია, 2019 ჩელსი, 2018 ატლეტიკო, 2017 მანიუ, მანამდე სევილია ბოგონობდა...
    არც ერთი გუნდი არაა ხელწამოსაკრავი, გამარჯვებულებმა ფინალში მანჩესტერი, ინტერი და არსენალი დაამარცხეს (დღევანდელზე ძლიერი არსენალი)
    ასე, რომ ევროპალიგის მოგფევით ჩ/ლიგის გამარჯვებყულის დამარცხების შესაძლებლობა და სუპერთასის მოგების შანსია, რაც არაა მცირე მოტივატორი
    წევრი [?]
    #13 24 ნოემბერი 2021 02:18
    1
    მოკლედ ცუდად არ ითამაშეს მაგრამ ბარსელონასთვის ეს საკმარისი არაა ან სადმე ხო შეიძლებოდა რომ გამართლებიდათ რა დემირის იღბალს კიდე დავაფსი თავზე მე ეს ვლახოდიმოსიც ახლა გაგიჟდა მაინცდამაინც ან ეს დირკა ოტამენდი რამ გაამხეცა ასე მოკლედ მონდომება არ დაიშურეს ბიჭებმა მაგრამ საფეხბურთო იღბალი აშკარად არ იყო ამათ მხარეს მაგრამ არაუშავს მთავარია გუნდი უკეთესობისკენ შეიცვალა და სწორი გზით ვითარდება ბოლოსდაბოლოს კარში არტყამენ როგორც იქნა ტრავმირებულებიც ბრუნდებიან ნელ-ნელა მოკლედ უმოტივაციო ბაიერნთან სრული შემადგენლობით თუ ვითამაშებთ ყველაფერი შეიძლება მოხდეს ძალიან უკანალში არ ვართ რა მოკლედ კუმანს კიდე მოვიკითხავ კიდევ ბევრჯერ ლისაბონში ჩამჩით ნაჭამი მძღნერის გამო იმედია კოშმარები ტანჯავს მაგ მისტერ ნაბიჭ.არს
    წევრი [?]
    #12 24 ნოემბერი 2021 02:07
    2
    ციტატა: MeMpiS..
    დეპაი არის გასაგდები

    სახელს რამდენხანში შეიცვლი ძმა
    ფანი [?]
    #11 24 ნოემბერი 2021 02:06
    2
    ციტატა: BEQA BARCA
    დაიმახსოვრეთ ეს დღე - აქ მოკვდა ბარსა.😟😨😭
    ევროპა ლიგაზე რომ გახვალ ჩათვალე მოკვდი.

    თუ სიკვდილზეა დამიჯერე კარგა ხნის მკვდარია ბარსა😅 რატო “ტეხავს” ესე ძაან ევროპა ლიგა არ ვიცი ატლეტიკო ლივერი მანჩესტერი თუ თამაშობდა 1-2 წლის წინ რა დააკლდათ დღეს მაგით 17 წლის ღლაპებს არ ეკადრებათ მანდ თამაში? თან ყველამ ვიცით რო პრესტიჟის პონტში გადიან მერვედფინალში თორე იქ რო გახევენ შუაზე ეგ სეზონის დაწყებამდე ვიცოდით მგონი ასე რომ სანამ გუნდი გუნდს არ დაემსგავსება მანამდე არაფერია გასატეხი!
    Culé [?]
    #10 24 ნოემბერი 2021 02:03
    2
    ციტატა: Adrian
    დეპაი არ არის კლასიკური ფორვარდი ეს ყველამ ვიცით მაგრამ არ მესმის დღეს რატომ ავკიდეთ მას ფორვარდობა ეს არის ფეხბურთელი რომელსაც უყვარს სივრცე ფლანგები ფეხბურთელების მოტყუება სიღმიდან თამაში და ასევე ლამაზად რაც ფორვარდისთვის ზედმეტია ასე რომ მე ამაში ხავის ვერ გავამართლებ

    აბა ვინ დააყენოს ცენტრში?! ნაკრებშიც მაგ პოზიციაზეა ეგ ვაჟბატონი. დე მეორეც კიდე, ამდენ შანსს რომ მიიღებ და ვერცერთსვერ გამოიყენებ, ცენტრფორვარდი კიარა სულ რო არ იყო ფეხბურთელი მაინც სირცხვილია.
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    Culé [?]
    #9 24 ნოემბერი 2021 02:03
    1
    აბა ბიჭებო ჩავუჯდეთ ბენფიკა-დინამის კიევს ბოლო ტურში, თუ ვერ მოიგო ბენფიკამ გავალთ
    --------------------
    CULE FOREVER
    Culé [?]
    #8 24 ნოემბერი 2021 01:58
    0
    დეპაი არის გასაგდები
    --------------------
    CULE FOREVER
    Culé [?]
    #7 24 ნოემბერი 2021 01:58
    1
    დაიმახსოვრეთ ეს დღე - აქ მოკვდა ბარსა.😟😨😭
    ევროპა ლიგაზე რომ გახვალ ჩათვალე მოკვდი.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #6 24 ნოემბერი 2021 01:57
    5
    გამტანი არ გვყავს.დღეს,რომ წესიერი ფორვარდი გვყოლოდა და არა დეპაი მოვიგებდით.მე კარგი შთაბეჭდილება დამრჩა,უკეთესად თამაშობს გუნდი.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #5 24 ნოემბერი 2021 01:57
    2
    გასვლის შანსი კიდევ არის ბენფიკამ ვერ უნა მოუგოს დინამოს კიევს
    --------------------
    CULE FOREVER
    წევრი [?]