ოფიციალურად: ანსუ ფატი და ერიკ გარსია ტრავმირებულები არიან

ოფიციალურად: ანსუ ფატი და ერიკ გარსია ტრავმირებულები არიან

ვიგოს "სელტასთან" გამართულ შეხვედრაში "ბარსელონას" ფეხბურთელებმა, ანსუ ფატიმ და ერიკ გარსიამ მოედანი ნაადრევად დატოვეს.

კატალონიური კლუბი ოფიციალურად ადასტურებს, რომ ხსენებული მოთამაშეები ტრავმირებულები არიან. ფატის მარცხენა ბარძაყის დაზიანება აქვს, გარსიას კი მარჯვენა წვივის დისკომფორტი აღენიშნება.

ორივე მათგანს დამატებითი სამედიცინო შემოწმება ჩაუტარდება, რომლებიც ტრავმების სიმძიმეს განსაზღვრავს.

ფატიმ დღევანდელ შეხვედრაში ანგარიშის გახსნა მოახერხა. სამწუხაროდ, კატალონიელებმა სამბურთიანი უპირატესობა ვერ შეინარჩუნეს და საბოლოოდ 1 ქულას დასჯერდნენ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 8 ნოემბერი 2021 16:26
    0
    ესენი გრაფიკს არ არღვევენ, ყოველ თამაშში მინიმუმ ერთი-ორი ფეხბურთელი იტრავმება.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 7 ნოემბერი 2021 02:33
    3
    იმედია გაყრიან ამ ექიმებს თუ ვინც არიან.
    არცერთ გუნდში არ ხდება ის, რაც ბარსაში ხდება ტრავმების მხრივ.
    Culé [?]
    #6 7 ნოემბერი 2021 01:03
    2
    ეს დემბელეზე უარეს დღეში იქნება...
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    Culé [?]
    #5 7 ნოემბერი 2021 00:19
    5
    კაროჩე ამ ბავშვს არ დასცალდა თამაში თორე ბარსას ყველა შემტევს უკვე ჯობია. დაცვა და ნახევარდაცვა სამარხვინოა, 3 ბურთიანი უპირატესობა ვერ შეინარჩუნეს. ეს ბიჟუანიც მაგარი ქვეშაფსიაა, მთელი ტაიმი დროის გასაყვანად ითამაშა და მაინც ჩაისვარა. როჟებმა 4 ყვითელი ბარათი მიიღეს ბოლო 8 წუთში და ტემპი მაინც ვერ დააგდეს. ძაან საცოდავები არიან.
    ფანი [?]
    #4 7 ნოემბერი 2021 00:18
    2


    მადლობა ღმერთს მარცხენა ფეხის ბარძაყის და არა მარცხენა ფეხის მუხლის დაზიანება ანსუ მალე დაბრუნდი. სამედიცინო შტაბი აუცილებლად შეიცვლება <<ცენზურის დარღვევა>> არაა ჩავი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 7 ნოემბერი 2021 00:16
    2
    დავიტანჯე ეს რაარი რა, კიდევ კარგი ჩავი გამოცვლუს სამედიცინო და ფიზ მომზადების შტებს თორემ დავიტანჯე პროსტა
    გულშემატკივარი [?]
    #2 7 ნოემბერი 2021 00:12
    2
    როგორ შეიძლება ყველა მატჩში ვინმე იმტვრეოდეს და ზოგში 2-3 ერთად? ნიკოც გაიტრავმა...

    როგორ შეიძლება ყველა მატჩში ვინმე იმტვრეოდეს და ზოგში 2-3 ერთად? ნიკოც გაიტრავმა...
    Culé [?]
    #1 7 ნოემბერი 2021 00:09
    3
    კაია ჩავის სამედიცინო შტაბს,რომ ცვლის.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid