ბოლო შანსი "ბარსელონას" ქართულ ოფიციალურ ფანკლუბში გასაწევრიანებლად

  • 23-10-2017, 19:11
  • ბოლო შანსი "ბარსელონას" ქართულ ოფიციალურ ფანკლუბში გასაწევრიანებლად

    გთავაზობთ "ბარსელონას" ოფიციალური ფანკლუბის, Penya Blaugrana Tbilisi-ს განცხადებას:

    "გაცნობებთ, რომ "ბარსელონას" ქართულ ოფიციალურ ფანკლუბში (Penya Blaugrana Tbilisi) გაწევრიანების ბოლო ვადაა 2017 წლის 30 ოქტომბერი. ამ ვადის ამოწურვის შემდეგ, ფანკლუბმა კლუბს უნდა გადაუგზავნოს იმ პირების სია, რომლებსაც 2018 წლის განმავლობაში ექნებათ ოფიციალური ფანკლუბის წევრის სტატუსი.

    ფანკლუბში გაწევრიანება შეგიძლიათ ამ გვერდზე: http://barca.ge/register/. წევრობის საფასური არის წელიწადში 30 ლარი სრულწლოვანი პირებისთვის; წელიწადში 19 ლარი 14-17 წლის პირებისთვის; წელიწადში 10 ლარი 13 წლამდე პირებისთვის. გაითვალისწინეთ: რეგისტრაცია დასრულებულია საწევროს საფასურის გადახდის შემდეგ.

    ფანკლუბის წევრების პრივილეგიები: http://barca.ge/about/

    ფანკლუბის წევრებს საწევრო ბარათებს დაუმზადებს "ბარსელონა" და გამოგზავნის მიმდინარე წლის დეკემბერში. ეს ბარათი მოქმედი იქნება 2018 წლის განმავლობაში. აქედან გამომდინარე, თუ 30 ოქტომბრამდე დარეგისტრირებას ვერ მოასწრებთ, ფანკლუბში გაწევრიანებას ვეღარ მოახერხებთ 2019 წლამდე.

    რაც შეეხება ფანკლუბის ფუნქციონირების დაწყებას: მოსამზადებელი სამუშაოები თითქმის დასრულებულია და დიდი ალბათობით, ყოველ თამაშზე შეკრებებს დავიწყებთ ნოემბრის პირველ ნახევარში.

    პატივისცემით, Penya Blaugrana Tbilisi-ს ადმინისტრაცია."

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: Penya Blaugrana Tbilisi
    კომენტარები [ 23 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    KoCheQsa ფანი [?]

    30 ოქტომბერი 2017 18:04

    კითხკითხვა მაქ ანუ 30-მდე თუ ვერ ან არ დარეგისტრირდი მერე შანსიც აღარ იქნება რო დარეგისტრირდე ?

    0
    გასულია
    Mekeshii წევრი [?]

    29 ოქტომბერი 2017 22:51

    karoche bichebo xshirad wert ro rato aratamashebs semedoso da mase arxdeba ra kai fexburtelia da midi davai sastartoshi mtavari aris balansis dacva poziciebs shoris daakvirdit rakitichi roca tamashobs I'm tamashi semedu arasdros artamashobs rakitichi araris I'm siswrafis fexburteli ro akves semedus da ertmanettan flangebi kargad cvalon mtavari aris balansi rasac aricavda enrike arasdros da swored amito iko gundi ro marto individualuri ostatobi xarjze igebda da ara gundurad magas tavi davanebot winac araris iseti swrafi flangeli isic delufeua romelic sastartoshi ver xvdeba shesabamisad verc semedu ai dembele ro dadgeba ukve sul sxva sakmea gaixsenet 1 tu 2 tamashi itamasha dembelem da semeduc mastan ertad iko sastartoshi ase ro nu vardebit panikebshi valos minusi Kiara pliusia eg da ubralod piaris da saxelis mixedvit fexburtelebs arakenebs amitoa cota gols ro vusvhebt da pirvel adgilze ro vart balansia mtavari balansii

    0
    გასულია
    suxaaa Culé [?]

    28 ოქტომბერი 2017 14:22

    პრივილეგია მაგარია ბეკოს მაღაზიაში ტელევიზორს რომელიც სიტყვაზე 1000 ლარი ღირს ბარათით იყიდით 999 ლარად :) ასევე 2 ლარად იყიდით ლოკომოტივის თამაშზე დასწრების ბილეთს საქართველოს ჩემპიონატში და უყურებთ სვარკას სულ რაღაც ორ ლარად შემოსული თანხით მოეწყობა ფანკლუბი სადაც შეძლებთ და უყურებთ ბარსელონას თამშებს მარა სადაც ლუდი ეღირება ერთი ბაკალი 10 ლარი და ერთი ყავის თეფში მიწის თხილი 5 ლარი :D

    ციტატა: BEKA84
    მე ვარ ოფიციალურად გაწევრიანებული და მოუთმენლად ველოდები საოცნებო ბართას კატალონიიდან!

    მე მგონია თუ ბარსა ნაღდად გიყვარს მისთვის 30 ლარი არ უნდა დაგენანის ! ბოლო ბოლო 300 ლარის შაურმას ვჭამთ წელიწადში!!!

    ასე რომ რაც მეტნი ვიქნებით ოფიციალური ფანობა იმედი მაქვს იქედანაც მეტ ყურადღებას მოგვაქცევენ!

    ეს ბარსა აუცილებლად მოიგებს ან ლიგას ან ლა ლიგას დაიხსომეთ!


    და შენ თუ 30 ლარით წყვიტავ ბარსას სიყვარულს მაგარი სიყვარული გცოდნია :D

    0
    BEKA84
    BEKA84 სტუმარი [?]

    28 ოქტომბერი 2017 07:51

    მე ვარ ოფიციალურად გაწევრიანებული და მოუთმენლად ველოდები საოცნებო ბართას კატალონიიდან!

    მე მგონია თუ ბარსა ნაღდად გიყვარს მისთვის 30 ლარი არ უნდა დაგენანის ! ბოლო ბოლო 300 ლარის შაურმას ვჭამთ წელიწადში!!!

    ასე რომ რაც მეტნი ვიქნებით ოფიციალური ფანობა იმედი მაქვს იქედანაც მეტ ყურადღებას მოგვაქცევენ!

    ეს ბარსა აუცილებლად მოიგებს ან ლიგას ან ლა ლიგას დაიხსომეთ!

    0
    ქეთუსია ვიბლიანი
    ქეთუსია ვიბლიანი სტუმარი [?]

    27 ოქტომბერი 2017 22:49

    მესი მესი
    smiley

    0
    გასულია
    WinGs მწერალი [?]

    27 ოქტომბერი 2017 19:12

    ციტატა: bacho-barca21
    Tamashi rodis gvaq??

    ხვალ, 22:45, ბილბაო-ბარსელონა

    0
    Barca The Best
    Barca The Best სტუმარი [?]

    27 ოქტომბერი 2017 15:56

    ციტატა: sany
    ციტატა: _Chemical
    ციტატა: sany
    მინდა ყველამ წაიკითხოს და ვიმსჯელოთ.მე დიდი იმედი არ მაქვს ლეოსი წელს რატომგაც, ჩემ აზრს ვაფიქსირებ პირველ ლირგში ნახევარ მცველი გვყავს ერთ და გამოცდილი ტექნიკური ინი რომელიც სად დაგვაღალატებს არ იცი ტრამვების პონტში, სერხი რობერტო ავიგოთ გამოუცდელი ახალგაზრდა მებრძოლი ძალიან მომწონს მაგრამ გამოცდილება აკლია , პაულინიო მაგარი ჟილკიანი ვინმეა მაგრამ რაგაც აკლია ტიპს , რაკიტიჩი იმენა ისე რა ტიპია რაგაცნაირი ,აგარ დავიწყებ ეხლა რაფინიაზე და გომეშზე. მოკლედ წავიდა თავდასხმა დეულეფეუ რომელიც ნორმალურია არაუშავს რა , გამძორებული გასიმულიანტებული სუარესი... ეხლე დემბელე რომლისაც არ მჯერავს მე რო მაგან რამე ქნას ეგ ნაყიდია პრესტიჯის პონტში რო აი ბარსამ დაკარგა პეხბურთელი ნეის პონტში და ამომავალი ვარსკვლავი იყიდა იმიტო რო ბართუშას დაერხეოდა მაგრად... და კიდევ შეუდარებელი და უძლიერესი ლეო მესი ამ კაცმა ეხლა მითხარით რა უნდა გააკეთოს მარტომ??? კაი და ბოლოს მინდა ავგნიშნუ უკანა ხაზი პიკე არ მომწონს წელს, ტრამვა ვერმაელენი და მოხუცებული მასკერანო სრული ამ სიტყვით, სემედო მეიმედება კაი ბიჭია და კიდე მცველი უმტიტი ძალიან კარგად დგას ბევრს არ მოსწონს ხორდი მაგრამ ძალიან საკაიფოდ უბერავს, ლუკას დინიც კაი ბიჭია... ასევე მინდა ვთქვა რო არც ბუსკეცი არ მომწონს დიდად. და კიდევ ძმებო რა მოტივით გჯერათ იმისი რო მესსი ინესტა წინ და უმტიტი, სემედო, ალბა და შტეგენი მოიგებენ ლიგას და დანარჩენები რას თამასშობენ და სად ირბენენ აგერ თქვენც ნახავთ... ბარსელონას ცუდი წელი ექნება და ვილოცოთ ლეო მესიმ არ დატოვოს გუნდი !

    მეც იგივეს ვფიქრობ!არამგონია ნესსიმ კიდევ აიღოს ოქროს ბურთი,აეამგონია ბარსელონამ კიდევ გაატრაკოს,გინდ ელკლასიკოზე, მაგრა მწყდება გული, მაგრამ მაინც ბსრთომეუს დედას მოკითხვა!

    ხოდა მომავალ სეზონს გადავა სიტიში ლეო თუ კარგ კონტრაკტს შესთავაზებენ ეგ იქნება და თუ ეგ მოხდა გული დამწყდება ძალიან და მართლა აჩკარიკა უნდა წიხლით გააგდო

    shen ra dzaan ginda dzmao ro gadavides messi sitishi

    0
    გასულია
    bacho-barca21 ფანი [?]

    26 ოქტომბერი 2017 13:49

    ციტატა: gurgenidze
    Wels oqros burta msoplio ganapirobebs savaraudod. Tu moigo argentinam aigebs leo

    Laliga da ligac tu davdet mashinac micemen shesanishnavi starti aq leos

    Imefia neimaro verafer moigebs tore mas micemen uejveli pgj kargad tamashobs

    0
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    26 ოქტომბერი 2017 12:58

    Wels oqros burta msoplio ganapirobebs savaraudod. Tu moigo argentinam aigebs leo

    0
    გასულია
    bacho-barca21 ფანი [?]

    26 ოქტომბერი 2017 11:15

    Tamashi rodis gvaq??

    0
    გასულია
    sany ფანი [?]

    26 ოქტომბერი 2017 10:06

    ციტატა: _Chemical
    ციტატა: sany
    მინდა ყველამ წაიკითხოს და ვიმსჯელოთ.მე დიდი იმედი არ მაქვს ლეოსი წელს რატომგაც, ჩემ აზრს ვაფიქსირებ პირველ ლირგში ნახევარ მცველი გვყავს ერთ და გამოცდილი ტექნიკური ინი რომელიც სად დაგვაღალატებს არ იცი ტრამვების პონტში, სერხი რობერტო ავიგოთ გამოუცდელი ახალგაზრდა მებრძოლი ძალიან მომწონს მაგრამ გამოცდილება აკლია , პაულინიო მაგარი ჟილკიანი ვინმეა მაგრამ რაგაც აკლია ტიპს , რაკიტიჩი იმენა ისე რა ტიპია რაგაცნაირი ,აგარ დავიწყებ ეხლა რაფინიაზე და გომეშზე. მოკლედ წავიდა თავდასხმა დეულეფეუ რომელიც ნორმალურია არაუშავს რა , გამძორებული გასიმულიანტებული სუარესი... ეხლე დემბელე რომლისაც არ მჯერავს მე რო მაგან რამე ქნას ეგ ნაყიდია პრესტიჯის პონტში რო აი ბარსამ დაკარგა პეხბურთელი ნეის პონტში და ამომავალი ვარსკვლავი იყიდა იმიტო რო ბართუშას დაერხეოდა მაგრად... და კიდევ შეუდარებელი და უძლიერესი ლეო მესი ამ კაცმა ეხლა მითხარით რა უნდა გააკეთოს მარტომ??? კაი და ბოლოს მინდა ავგნიშნუ უკანა ხაზი პიკე არ მომწონს წელს, ტრამვა ვერმაელენი და მოხუცებული მასკერანო სრული ამ სიტყვით, სემედო მეიმედება კაი ბიჭია და კიდე მცველი უმტიტი ძალიან კარგად დგას ბევრს არ მოსწონს ხორდი მაგრამ ძალიან საკაიფოდ უბერავს, ლუკას დინიც კაი ბიჭია... ასევე მინდა ვთქვა რო არც ბუსკეცი არ მომწონს დიდად. და კიდევ ძმებო რა მოტივით გჯერათ იმისი რო მესსი ინესტა წინ და უმტიტი, სემედო, ალბა და შტეგენი მოიგებენ ლიგას და დანარჩენები რას თამასშობენ და სად ირბენენ აგერ თქვენც ნახავთ... ბარსელონას ცუდი წელი ექნება და ვილოცოთ ლეო მესიმ არ დატოვოს გუნდი !

    მეც იგივეს ვფიქრობ!არამგონია ნესსიმ კიდევ აიღოს ოქროს ბურთი,აეამგონია ბარსელონამ კიდევ გაატრაკოს,გინდ ელკლასიკოზე, მაგრა მწყდება გული, მაგრამ მაინც ბსრთომეუს დედას მოკითხვა!

    ხოდა მომავალ სეზონს გადავა სიტიში ლეო თუ კარგ კონტრაკტს შესთავაზებენ ეგ იქნება და თუ ეგ მოხდა გული დამწყდება ძალიან და მართლა აჩკარიკა უნდა წიხლით გააგდო

    0
    _Chemical
    _Chemical სტუმარი [?]

    26 ოქტომბერი 2017 02:13

    ციტატა: sany
    მინდა ყველამ წაიკითხოს და ვიმსჯელოთ.მე დიდი იმედი არ მაქვს ლეოსი წელს რატომგაც, ჩემ აზრს ვაფიქსირებ პირველ ლირგში ნახევარ მცველი გვყავს ერთ და გამოცდილი ტექნიკური ინი რომელიც სად დაგვაღალატებს არ იცი ტრამვების პონტში, სერხი რობერტო ავიგოთ გამოუცდელი ახალგაზრდა მებრძოლი ძალიან მომწონს მაგრამ გამოცდილება აკლია , პაულინიო მაგარი ჟილკიანი ვინმეა მაგრამ რაგაც აკლია ტიპს , რაკიტიჩი იმენა ისე რა ტიპია რაგაცნაირი ,აგარ დავიწყებ ეხლა რაფინიაზე და გომეშზე. მოკლედ წავიდა თავდასხმა დეულეფეუ რომელიც ნორმალურია არაუშავს რა , გამძორებული გასიმულიანტებული სუარესი... ეხლე დემბელე რომლისაც არ მჯერავს მე რო მაგან რამე ქნას ეგ ნაყიდია პრესტიჯის პონტში რო აი ბარსამ დაკარგა პეხბურთელი ნეის პონტში და ამომავალი ვარსკვლავი იყიდა იმიტო რო ბართუშას დაერხეოდა მაგრად... და კიდევ შეუდარებელი და უძლიერესი ლეო მესი ამ კაცმა ეხლა მითხარით რა უნდა გააკეთოს მარტომ??? კაი და ბოლოს მინდა ავგნიშნუ უკანა ხაზი პიკე არ მომწონს წელს, ტრამვა ვერმაელენი და მოხუცებული მასკერანო სრული ამ სიტყვით, სემედო მეიმედება კაი ბიჭია და კიდე მცველი უმტიტი ძალიან კარგად დგას ბევრს არ მოსწონს ხორდი მაგრამ ძალიან საკაიფოდ უბერავს, ლუკას დინიც კაი ბიჭია... ასევე მინდა ვთქვა რო არც ბუსკეცი არ მომწონს დიდად. და კიდევ ძმებო რა მოტივით გჯერათ იმისი რო მესსი ინესტა წინ და უმტიტი, სემედო, ალბა და შტეგენი მოიგებენ ლიგას და დანარჩენები რას თამასშობენ და სად ირბენენ აგერ თქვენც ნახავთ... ბარსელონას ცუდი წელი ექნება და ვილოცოთ ლეო მესიმ არ დატოვოს გუნდი !

    მეც იგივეს ვფიქრობ!არამგონია ნესსიმ კიდევ აიღოს ოქროს ბურთი,აეამგონია ბარსელონამ კიდევ გაატრაკოს,გინდ ელკლასიკოზე, მაგრა მწყდება გული, მაგრამ მაინც ბსრთომეუს დედას მოკითხვა!

    0
    გასულია
    sany ფანი [?]

    26 ოქტომბერი 2017 01:07

    მინდა ყველამ წაიკითხოს და ვიმსჯელოთ.მე დიდი იმედი არ მაქვს ლეოსი წელს რატომგაც, ჩემ აზრს ვაფიქსირებ პირველ ლირგში ნახევარ მცველი გვყავს ერთ და გამოცდილი ტექნიკური ინი რომელიც სად დაგვაღალატებს არ იცი ტრამვების პონტში, სერხი რობერტო ავიგოთ გამოუცდელი ახალგაზრდა მებრძოლი ძალიან მომწონს მაგრამ გამოცდილება აკლია , პაულინიო მაგარი ჟილკიანი ვინმეა მაგრამ რაგაც აკლია ტიპს , რაკიტიჩი იმენა ისე რა ტიპია რაგაცნაირი ,აგარ დავიწყებ ეხლა რაფინიაზე და გომეშზე. მოკლედ წავიდა თავდასხმა დეულეფეუ რომელიც ნორმალურია არაუშავს რა , გამძორებული გასიმულიანტებული სუარესი... ეხლე დემბელე რომლისაც არ მჯერავს მე რო მაგან რამე ქნას ეგ ნაყიდია პრესტიჯის პონტში რო აი ბარსამ დაკარგა პეხბურთელი ნეის პონტში და ამომავალი ვარსკვლავი იყიდა იმიტო რო ბართუშას დაერხეოდა მაგრად... და კიდევ შეუდარებელი და უძლიერესი ლეო მესი ამ კაცმა ეხლა მითხარით რა უნდა გააკეთოს მარტომ??? კაი და ბოლოს მინდა ავგნიშნუ უკანა ხაზი პიკე არ მომწონს წელს, ტრამვა ვერმაელენი და მოხუცებული მასკერანო სრული ამ სიტყვით, სემედო მეიმედება კაი ბიჭია და კიდე მცველი უმტიტი ძალიან კარგად დგას ბევრს არ მოსწონს ხორდი მაგრამ ძალიან საკაიფოდ უბერავს, ლუკას დინიც კაი ბიჭია... ასევე მინდა ვთქვა რო არც ბუსკეცი არ მომწონს დიდად. და კიდევ ძმებო რა მოტივით გჯერათ იმისი რო მესსი ინესტა წინ და უმტიტი, სემედო, ალბა და შტეგენი მოიგებენ ლიგას და დანარჩენები რას თამასშობენ და სად ირბენენ აგერ თქვენც ნახავთ... ბარსელონას ცუდი წელი ექნება და ვილოცოთ ლეო მესიმ არ დატოვოს გუნდი !

    0
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    25 ოქტომბერი 2017 19:51

    კარგია ეს მურსია კაი დროს გაგვეჩხირა... მასწრებენ ბიჩები დასვენებას

    0
    გასულია
    sany ფანი [?]

    25 ოქტომბერი 2017 16:29

    არავის არ გაგჩენიათ კითკვა მესი კონტრაკტს რატო არ ახანგრძლივებს ? რაგაც ისეთი პირი უჩანს გადასვლა ხოარ უნდა მართლა სიტიში

    0
    გასულია
    O.Dembele ფანი [?]

    23 ოქტომბერი 2017 21:54

    როგორციქნა დეკემბერში მექნება ჩემი საშვი heart_eyes heart_eyes heart_eyes

    0
    nina
    nina სტუმარი [?]

    23 ოქტომბერი 2017 21:07

    ნამდვილად არ ვიცოდი ბოლო ვადა თუ 30 ოქტომბერი იყო, მე კი გადავდე და გადავდე დიდი ამბით. უეჭველი გავწევრიანდები ამ დღეებში grimacing

    0
    tazik023
    tazik023 სტუმარი [?]

    23 ოქტომბერი 2017 20:52

    ბარატი კი მარა რა პრივილეგია იქნება რო??

    0
    გასულია
    Spain5 [?]

    23 ოქტომბერი 2017 20:16

    და იქითა წელს ხო ჩვეულებრივად შემეძლება ისევ გაწევრიანება

    0
    გასულია
    ANRIBARCA Culé [?]

    23 ოქტომბერი 2017 19:35

    1 წელიც და მანდ ვარ :D ისე 500 კაცი ძაან ცოტაა.

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge