რაზე შეთანხმდნენ "ბარსელონა" და პსჟ?

რაზე შეთანხმდნენ "ბარსელონა" და პსჟ?

დღეს "ბარსელონასა" და "პარი სენ-ჟერმენის" წარმომადგენლებმა, ნეიმარის ტრანსფერის თაობაზე, პირველი შეხვედრა გამართეს.

ესპანური Sport იტყობინება, რომ ფრანგული კლუბი 100 მლნ. ევრო + ფილიპე კოუტინიო + ნელსონ სემედუ + მე-3 ფეხბურთელის იჯარას დათანხმდება.

თუ "ბარსელონა" ნეიმარის ტრანსფერისთვის რომელიმე ფეხბურთელს შეელევა, ეს პირველ რიგში ფილიპე კოუტინიო და ივან რაკიტიჩი იქნება.

კლუბებს შორის მოლაპარაკებები უახლოეს რამდენიმე დღეში განახლდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 55 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #35 14 აგვისტო 2019 12:13
    1
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    რა შუაშია ნეიმარი ლიგის მოგებასთან??? წელს მესი მარტო იგებდა ლიგას რომ არა "ბილბაო" და ბართო. თუ ეს "მწვრთვნელ-ბანკირი" ისევ რაღაცას ჩაიფიქრებს ნეი კი არა 3 მესი რომ დააყენო შეტევაში მაინც წავაგებთ. წავა მესი და ვისი იმედი გაქვთ მის შემდეგ? მე ფრენკი,დემბო,არტური,პუჩის. ნეი მანამ დასექენდჰენდება ოფიციალურად(ფაქტობრივად უკვე მასეა) სანამ მესი ბარსას დატოვებს. ეგ არაა ლიდერი.

    დემბელე დიდი შესაძლებლობების მქონე ფეხბურთელია მარა აზროვნების პრობლემა აქ და მაგას არაფერი არ ეშველება
    უნდა მოვიშოროთ დროულად
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=yMkJht0GxOs
    antoine griezmann
    სტუმარი [?]
    #34 14 აგვისტო 2019 12:13
    1
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    რა შუაშია ნეიმარი ლიგის მოგებასთან??? წელს მესი მარტო იგებდა ლიგას რომ არა "ბილბაო" და ბართო. თუ ეს "მწვრთვნელ-ბანკირი" ისევ რაღაცას ჩაიფიქრებს ნეი კი არა 3 მესი რომ დააყენო შეტევაში მაინც წავაგებთ. წავა მესი და ვისი იმედი გაქვთ მის შემდეგ? მე ფრენკი,დემბო,არტური,პუჩის. ნეი მანამ დასექენდჰენდება ოფიციალურად(ფაქტობრივად უკვე მასეა) სანამ მესი ბარსას დატოვებს. ეგ არაა ლიდერი.

    ჰოდა მარტო მესი რო იგებდა ლიგას ეგაა ზუსტად პრობლება. ჩაკეტეს ეგ მესი და ვსიო ხო? ყოველთვის მესის ვერ წაუვა თამაში და ზუსტად ისეთი კაცი გვჭირდება, რომელიც საკუთარ თავზე აიღებს თამაშს და ეს ნეიმარია. დემბელეს აუღია თავზე ოდესმე? აკეთებდა პასებს, ცდილობდა ამას არ ვუარყო, მაგრამ არ შეუძლია და ესაა რეალობა. მესამე კვლავ ნეიმარი და შეუძლია გუნდს გამოადგეს რამდენიმე წელი, იგივე ლუის ენრიკეს დროს იფრინა კაცმა.
    Bussi
    სტუმარი [?]
    #33 14 აგვისტო 2019 12:03
    1
    Bichebo dgevandeli finali romel arxze gadis gtxovt ar gaatarot
    antoine griezmann
    სტუმარი [?]
    #32 14 აგვისტო 2019 12:01
    2
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ნეიმართ-მადიდებლური კომენტარების კითხვით დავიღალე. არც ერთი ტრანსფერი არ მინდა თუ მას დემბუზი შეეწირება. ღორი ნეი არ უნდა დაბრუნდეს. დააყენოს კოუ-ბუსი-ფრენკი და გვეყოლება სუპერ დაბალანსებული შემტევ-დაცვითი ცენტრი და თუ მანდაც ვერ გაქაჩა მერე გაუშვან კოუ. იდეაში დემბუზის გაყიდვა საუკუნის ფიასკოა.

    ველოდოთ მაშინ როდის განვითარდება და გავა წლები ეგრე, ლიგას კვლავ ვერ დავდებთ და ეგ იქნება სწორი? ვალვერდეს ბრალია დუდწილად დემბელეს ასეთი მდგომარეობა მესმის, მაგრამ გუნდს ვინ ჭირდება ხო უნდა ვიცოდეთ? იჯარით გაუშვან ვაფშე დემბელე რავიციმე. ნეიმარი გვჭირდება ძალიან, მარტო ის ქამბექი სჯობია დემბელეს მთელ კარიერას. გასაგებად ავხსენი მგონი ყველაფერი.
    antoine griezmann
    სტუმარი [?]
    #31 14 აგვისტო 2019 11:52
    4
    ეს მაგარი იციან ხოლმე, მომავლის პერსპექტივაო დდდ ვერ ვითარდება და მაინც ფაფხურაა რაღაც კონკრეტული მატჩების გამოკლებით და ველოდოთ მაშინ. ნეიმარი სხვა დონეა და მაგას დავაც არ ჭირდება, დაივიწყეთ სიტუაციის არევა და მსგავსი ზღაპრები.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #30 14 აგვისტო 2019 11:18
    1
    ციტატა: Messiah
    .საწყალი კოუტინიო ტიპი ტიროდა ენფილდზე გოლის გატანის შემდეგ როცა გაიგო რო ლივე არ უშვებდა ზაფხულში... ძან მეცოდება ..

    მეც მეცოდება, მარა რეალურად რო შევხედოთ რას გავს მაგ კაცის თამაში ბარსაში, აი საცოდაობაა. უმარილო , უღიმღამო ,მკვდარი ...
    რამეზე ხო უნდა ეტყობოდეს , რო აქ თამაშისთვის იბრძოლა, ჟილკა მონდომება ანთებული თვალები. არაფერი მაგას არ აქვს . პლუს ძალიან დაბალი მარგი ქმედების კოეფიციენტი. კოუს თუ გაყიდიან მე ვერ გავამტყუნებ კლუბს. მარა ეს რაც წერია ამდენი ნეიმარში თუ მისცეს , რა ვიცი.. საერთოდ 222 ზე ბევრად ნაკლები უნდა გადავიხადოთ წესით თუ აბრუნებენ იმის ნახევარია ახლა რაც გავყიდეთ. თუარა და ისე ნუ იქცევიან, თითქოს პსჟს არ უნდოდეს გაყიდვა და ჩვენ ვიხვერწებოდეთ, 3 ტოპ კლასის შემტევია კლუბში პლუს დემბელე
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    stolskami
    სტუმარი [?]
    #29 14 აგვისტო 2019 11:08
    0
    ციტატა: Dat-
    ციტატა: stolskami
    ციტატა: Aron ralston
    რამ შეგაყვარათ ერთი ეს დემბელე? რა გააკეთა მაგ ზარალმა კაცმა მთელი ორი სეზონი? აი დაასაბუთეთ რამით ფაქტები მოიყვანეთ ნეიმარის მოსვლა რომ არ გინდათ მაგის გამო და აქ ისეთი შთაბეჭდილებები მექნება რომ რამდენიმე ამ საიტის მომხმარებელი დემბელეზე ანძ:რევს და მაგიტო უყვართ ასე გამალებით

    მაგაზე ვღადაობ მეც..,ტიპზე ანძრევს კამანდა..,ტიპზე რომელსაც არაფერი გაუკეტებია გუნდისთვის.,იმენა არაფერი..,და ნეიმარს აგინებენ რომელმაც ძალიან ბევრი გააკეთა კლუბისთვის.,მარა რო წავიდა აგინებენ..,და ფეხბურთი რო მხოლოდ ფულია და 90% ფეხბურთელების მოედანზე მხოლოდ იმიტო რომ გადის რომ ხელფასი აიღოს და არა იმიტომ რომ ფეხბურთით ისიამოვნოს როგორც ჩანს ახალი ამბავია აქ შეკრებილი საზოგადოებისთვის..,და ნეიმარს რო აგინებთ წასვლისთვის.,დაფიქრდით ცოტა იქნებ ამ სლე აჭკარიკას ბრალია რომ წავიდა..,არავინ არაფერი არ ვიცით.,როგორც პოლიტიკაში რა ხდება ვერ გაიგებ ისეა აქ მაგრამ თითს გაშვერა ხო მარტივია მითუმეტეს ჩვენთვის.,"პროფესორა და ყველაფრის მცოდნე ერისთვის :)))))))

    მართალი ხარ დემბელეს არაფერი გაუკეთებია ან ტრანვებში იყო ან სლეუტინიოს ათამაშებდა ძირითადში. აბა რომასთან ეგ არ ყოფილა და ლივესთან ერთი ის მონენტი რომ არა ისიც 3-0 ზე. სამაგიეროდ ვინც იყვნენ იმათმა მართლა ვერაფერი გააკეთეს. ნეიმარი გადავიდა პსჟში და რა გააკეთა პსჟსთვის ? ისიც ანალოგიურად სულ ტრანვებში იყო. ეხლა ლოგიკურად ტიპი ბარსადან დიდების გამო გაიქცა და ფულს დახამდა და დემბელე რატო ევასება ამ ხალხსო იძახით აბა ნეიმარი რატო უნდა მევასოს იმ ქამბექის მერე გუნდი რო მიატოვა ?

    ნეიმარი იმიტომ უნდა გევასოს რომ მსოფლიო დონის იგროკია და გუნდისთვის იმდენის გაკეთება შეუძლია რასაც 10 დემბელე.,20 კოუტინო და რავიმკიდე ბევრი ვერ გააკეთებს.,ფულისთვის თამაშობენ დღეს.,ფულისთვის..,ვერ ხედავთ გადასახადებს მალავენ ბიჭო და მეტი ფულისთვის არ გადავიდოდა? კარგით რა
    Culé [?]
    #28 14 აგვისტო 2019 10:55
    0
    ციტატა: Dat-
    მართალი ხარ დემბელეს არაფერი გაუკეთებია ან ტრანვებში იყო ან სლეუტინიოს ათამაშებდა ძირითადში. აბა რომასთან ეგ არ ყოფილა და ლივესთან ერთი ის მონენტი რომ არა ისიც 3-0 ზე. სამაგიეროდ ვინც იყვნენ იმათმა მართლა ვერაფერი გააკეთეს. ნეიმარი გადავიდა პსჟში და რა გააკეთა პსჟსთვის ? ისიც ანალოგიურად სულ ტრანვებში იყო. ეხლა ლოგიკურად ტიპი ბარსადან დიდების გამო გაიქცა და ფულს დახამდა და დემბელე რატო ევასება ამ ხალხსო იძახით აბა ნეიმარი რატო უნდა მევასოს იმ ქამბექის მერე გუნდი რო მიატოვა ?

    Orive mxares romelic gijdeba ise uxaeian an piriqit arunda misi mosvla.dzaan radikaluri damokidebulebebi gaqvt... arc dlixaria da arc mwyins.mag puls.me.ar vixdi da movides gaadzlierebs gunds da dadon iqneb tasebu
    M S N G
    სტუმარი [?]
    #27 14 აგვისტო 2019 10:22
    6
    მარტო იმიტო ღირს ნეის მოყვანა რომ
    პიირველი მესი უბედნიერესი იქნება და სუა და უფრო მოიხოდებიან და მათი შეჩერება შეუძლებელი გახდება.
    მეორე ის რო ეს იმხელა მუხტს მოიტანს რო ვალვერდეს სლეობებიც კი ვერ ჩააქრობს ამ მუხტს.
    ჩემი ჯიბიდან რა მიდის რო არ მინდოდეს?

    კანეშნა მინდა
    ini888
    სტუმარი [?]
    #26 14 აგვისტო 2019 10:02
    5
    semedos xeli ar daedos
    გულშემატკივარი [?]
    #25 14 აგვისტო 2019 09:57
    3
    კაროჩე რაააა, 222 მილ. ზე ბევრად ძვირი გვიჯდება უკვე დაბერებული ნეიმარი. ნეტავი ანგარიში არ იციან???

    მარტო კოუ და 100 უკვე ბევრია. რა რაკეტა და მითუმეტეს სემედუ?? მე მაინც მჯერავს რო ეგეთ სისულელეს არ იზავენ
    Culé [?]
    #24 14 აგვისტო 2019 09:55
    1
    Amxela resursis gageba namdvilad ar girs amas jobs gayidon kou radgan ver amartlebs zed daayolon rakitochi da vandebeeki da nereshi moiyvanon am.oris pasad .. axali sisxlic iqneba da iseti ihrokebic movlen chventan pilosopoot axlos.rom arian
    გულშემატკივარი [?]
    #23 14 აგვისტო 2019 09:49
    1
    კოუტინიო რაკიტიჩს გაუშვებენ თანხის დამატებით და ძაან სწორიც იქნება, სხვა შემთხვევაში ზედმეტი ნახევარმცველი და შემტევი იქნება გუნდში...
    Culé [?]
    #22 14 აგვისტო 2019 09:49
    0
    Semedu namaetania da rakitichis nametania... kou da 100 milioni normaluria ... an kou raketa da cota puli .
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #21 14 აგვისტო 2019 09:36
    6
    არავითარ შემთხვევაში არ ვეთანხმები სემედუს გაშვებას. ერთადერთი წესიერი ფლანგის მცველი გვყავს, რომელიც ნელ-ნელა, ვალვერდეს ხელში, ვითარდება და ახლა უშვებენ? და მის მაგივრად რობერტის ფაფხურს უნდა ვუყუროთ?
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    M S N G
    სტუმარი [?]
    #20 14 აგვისტო 2019 08:57
    2
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Nou kamp
    მესი
    სუარესი
    ნეიმარი
    გრიზმანი

    კოუტინიო და დემბელე ჩემი აზრით ზედმეტია

    ხოდა რო წავლენ 3-4 სეზონში ეგ მესი ნეიმარი სუარესი და გრიზმანი მერე გელაშვილი და კაჭარავა ვათამაშოთ შეტევაში დემბელე არსად არ უნდა გავუშვათ და არც ეს კლოუნი ნეიმარი არ უნდა მოვიყვანოთ კოუტინიო ბალასტია

    ხოდა ეგ სამი ოთხი სეზონი ელოდე მაშინ რაიმე ტიტულს უყურე სვარკას და ამათ სლეობებს.koutinio balastia da dembele ara a?.

    პირველ რიგში ვინც უნდა წავიდეს ეს ვალვერდეა...
    სიმართლე გითხრათ არ მევასება დემბელე თუმცა პსჟში მენანება.
    კოუტინიო სემედო თუ მიდის რობერტო დაიწევს ისევ მარჯვენა ფლანგზე და რაკეტას წასსვლა გამორიცხულია.კოუტინიო სემედო და 100 მილიონიც კი ზედმეტია მარა თუკი ნეი არ ღირს ამდენი არც კოუ არ ღირს ამდენი...ამიტო მგონია იჯარას დემბელესას მოითხოვენ რაც მიუღებელია .
    ფანი [?]
    #19 14 აგვისტო 2019 07:08
    10
    რამ შეგაყვარათ ერთი ეს დემბელე? რა გააკეთა მაგ ზარალმა კაცმა მთელი ორი სეზონი? აი დაასაბუთეთ რამით ფაქტები მოიყვანეთ ნეიმარის მოსვლა რომ არ გინდათ მაგის გამო და აქ ისეთი შთაბეჭდილებები მექნება რომ რამდენიმე ამ საიტის მომხმარებელი დემბელეზე ანძ:რევს და მაგიტო უყვართ ასე გამალებით
    philipe coutinho
    სტუმარი [?]
    #18 14 აგვისტო 2019 03:13
    4
    ციტატა: Nou kamp
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Nou kamp
    მესი
    სუარესი
    ნეიმარი
    გრიზმანი

    კოუტინიო და დემბელე ჩემი აზრით ზედმეტია

    ხოდა რო წავლენ 3-4 სეზონში ეგ მესი ნეიმარი სუარესი და გრიზმანი მერე გელაშვილი და კაჭარავა ვათამაშოთ შეტევაში დემბელე არსად არ უნდა გავუშვათ და არც ეს კლოუნი ნეიმარი არ უნდა მოვიყვანოთ კოუტინიო ბალასტია

    ძმა ეხლა ისეთ ხასიათზე ვარ დაგიჯდებოდი და დილამდე დაგებაზრებოდი ფეხბურთზე. დასკანალნა აგიხსნიდი თუ რატომ ჯობია მოვიდეს ნეიმარი კოუტინიოა და დემბელე ნაცვლად. ეხლა წერა მეზარება ისედაც ამდენი დავწერე ქვემოთ მაგრამ შენ მაინც გელაშვილებით და კაჭარავებით გამომიხტი.
    ისე კაი ტიპი ჩანხარ ღმერთმა გაგიმარჯოს ცხოვრებაში. უზრდელი არ ხარ რაც მთავარია.

    ციტატა: Nou kamp
    შეიძლება ბევრი არ დაეთანხმოს მაგრამ როგორც ვიცი პარიზელები კოუს და დემბოს ითხოვენ ფულის დამატების გარეშე რაც პირადად ჩემთვის მისაღებია.
    ზუსტად ნეიმარის ნაცვლად იყიდეს ორივე.ჩემი აზრით დემბელე ვერ გაქაჩავს. წინა სეზონში მაღალი დონის ფეხბურთი აჩვენა მე პირადად სიამოვნებას ვღებულობდი დემბოს თამაშიდან,მაგრამ ტრავმის შემდეგ დიდხანს უნდება ფორმაში შესვლას რაც უდიდესი მინუსია მისი.თან ფეხბურთელის კლასი და მარგი ქმედების კოეფიციენტი ზუსტად რომ ჩემპიონთა ლიგის გადამწყვეტ ფაზაში ვლინდება.ეხლაც თვალწინ მიდგას ის მომენტი ლივერპულს როგორ ვერ გაუტანა გოლი ბოლო წუთზე.აღარ დავიწყებ იმ გოლის მნიშვნელობაზე საუბარს ფაქტია უნდა გაატანა.ნეიმარი როცა დარჩა ერთი ერთზე ნოიერთან ბოლო წუთზე ფეხებს შორის გაუტანა.ანუ კლასში დიდი სხვაობაა.ჯობია 3 წელი გვყავდეს ნეიმარი ვიდრე მარად პერსპექტიული დემბელე.გამოჩნდება ვინმე აუცილებლად ვინც ღირსი იქნება ბარსელონას ფორმით რომ შეუტიოს.
    ერთ ღამეს დავამატებ კიდე რეალთან ჩემპიონთა ლიგის 1^2 ფინალში პირველ შეხვედრაში მადრიდში იმ ჰოლანდიელი ფეხბურთელის გვარი დამავიწყდა სამწუხაროდ გვარდიოლა მეორე ტაიმში რომ შემოიყვანა მარსელო რომ მოატყუა ფლანგზე და მესის საგოლე პასი რომ მიცა.დ3მბელე 2 წელია ბარსაშია ის სულ რაღაც 15 წუთით გამოვიდა მოედანზე და ბარსელონას ისტორიაში ერთ ერთი მნიშვნელოვანი საგოლე პასი გააკეთა,თან როგორი?ანუ მე იმის თქმა მინდა მოსაშორებელი თავის დროზე უნდა მოიშორო.
    #აფელაი იყო ის ჰოლანდიელი ფეხბურთელი#
    რაკიტიჩი საჭიროა სკამზე ეს არის ჩემი აზრი

    ჩემი აზრით ახსნაც არ ჭირდება იმას რომ ნეიმარი არ უნდა მოვიდეს გუნდში და რატომ
    1) გუნდს და მესის რაც გაუკეთა ის არ ეპატიება! გუნდი მაგაზე ამყარებდა მომავლის იმედებს მესი თავისი თავისთვის არ აკეთებდა იმდენს რამდენსაც მაგისთვის რამდენი ჯარიმა და პენალტი დაუთმო და ამან მაინც მიატოვა თან ისაა ყველაზე მაგარი რო გუნდი არც გაუფრთხილებია ისე გაიპარა და მერე გახდა მაგის შემცვლელი საძებნი მერე იყოდა უჩივლა კიდე გუნდს და 3 წელი ედავებოდა სასამართლოში. ეგ იგივეა თავის დროზე ფიგუ რომ დაებრუნებინათ
    2) ნეიმარი არის თანამედროვე ფეხბურთში ყველაზე უდისციპლინო ფეხბურთელი და მაგაზე დავაც არ არის საჭირო.
    3)სადაც მიდის ყველგან არეულობა შეაქვს ნაკრებია სულ ჩხუბობს ბარსა იყოდა სემედუს ეჩხუბა და პესეჟეში რასაც შვება კი ვხედავთ
    4)მესი 32 წლისაა
    სუა 32 წლისაა
    გრიზი 28 წლისაა
    ნეიმარიც 27 წლის
    აქედან ნეიმარი ვიცით როგორაა ტრამვებისკენ მიმართული გრიზმანიც არაა რონალდოს სტილის ფეხბურთელი 40 წლამდე ტოპ ფიზიკურ ფორმაში რომ იყოს სუარესს ვხედავთ როგორ აქვს უკვე მოკლებული მესის კი შეუძლია მართლა 40 წლამდე თამაში მაგრამ მაგ შემთხვევაში ნახევარმცველად უნდა იქცეს ანუ ახალგაზრა ტალანტი საჭიროა გუნდში კი იძახი გამოჩნდება ვინმეო მაგრამ ყველა ვხედავდით და ვხედავთ(პეპ გუარდიოლას გარდა) როგორი ნიჭიერია დემბელე და ისე გაუჭირდა ადაპტაცია ჯერაც ვერაა ბოლომდე გახსნილი ყველამ ვიცით კოუტინიო ვინაა და რაა და ვხედავთ როგორ გაუჭირდა ადაპტაცია და რავიცით რომ იმ ვიღაცას ექნება უკეთესი შედეგი? ამიტომაც უნდა დარჩეს დემბელე და გაიზარდოს გუნდთან ერთად წელს უკვე ეტყობა რომ უმატებს და იმასაც დავინახავთ წლის ბოლომდე როგორ გაიზრდება გავა 2-4 წელიდა ეს ზემოთ ჩამოთვლილი სასტავი რომ აღარ იქნება მერე საძებნი არ იქნება შემტევი და არ იქნება საჭირო იმ მოძებნილის ადაპტაციისთვის ლოდინი.

    აიი რატომ არაა საჭირო ნეიმარის მოსვლა და მითუმეტეს არ შეიძლება დემბეელეს გაშვება და კონტრ არგუმენტად თუ იმას მომიყვან ნეიმართან ერთად ვერავინ გაგვვაჩერებსო მასე შიდა ჩემპიონატში ისედაც ვერ გვაჩერებს ვერავინ და ლიგაზეც ახლა ყველაზე დიდი რესურსი ჩვენგვაქვს დეიონგი რადღირს მარტო გრიზმანს რომ თავი დაანებო. დღესდღეისობით საუკეთესო ნახევარმცველი გვყავს გუნდში პლიუს მაგას საუკეთესო შეტევა
    იმას თუ მეტყვი ვინგერი არაა მაგ სამიდან არცერთიო დემბელეა ძაან სწრაფი და კარგი დრიბლინგის მქონე ვინგერი იმასაც ვერ იტყვი ტრამვიანობს დემბელეო ეგრე ნეიმარსაც სულ ტრამვა აქვს რაც გადავიდა პარიზში და მაანამდე დბელეც სტაბილური იყო. ნეიმარის დონეთუუ დემბელეზე მაღალია სამაგიეროდ დემბელეს მესი სუარესი გრიზმანი ეხმარება და სულრო მეორე ტამში გამოვიდეს მოედანზე დაღლილ მეტოქეს დასვენებული დემბელე მარტო სისწრაფით ააწიოკებს ასერომ ვევხედავ ნეიმარის დიდ საჭიროებას ლიგის მოსაგებად ნორმალური მწვრთნელი უფრო გვჭირდება ვიდრე ნეიმარი
    Nou kamp
    სტუმარი [?]
    #17 14 აგვისტო 2019 02:54
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Nou kamp
    მესი
    სუარესი
    ნეიმარი
    გრიზმანი

    კოუტინიო და დემბელე ჩემი აზრით ზედმეტია

    ხოდა რო წავლენ 3-4 სეზონში ეგ მესი ნეიმარი სუარესი და გრიზმანი მერე გელაშვილი და კაჭარავა ვათამაშოთ შეტევაში დემბელე არსად არ უნდა გავუშვათ და არც ეს კლოუნი ნეიმარი არ უნდა მოვიყვანოთ კოუტინიო ბალასტია

    ძმა ეხლა ისეთ ხასიათზე ვარ დაგიჯდებოდი და დილამდე დაგებაზრებოდი ფეხბურთზე. დასკანალნა აგიხსნიდი თუ რატომ ჯობია მოვიდეს ნეიმარი კოუტინიოა და დემბელე ნაცვლად. ეხლა წერა მეზარება ისედაც ამდენი დავწერე ქვემოთ მაგრამ შენ მაინც გელაშვილებით და კაჭარავებით გამომიხტი.
    ისე კაი ტიპი ჩანხარ ღმერთმა გაგიმარჯოს ცხოვრებაში. უზრდელი არ ხარ რაც მთავარია.

    ციტატა: Nou kamp
    შეიძლება ბევრი არ დაეთანხმოს მაგრამ როგორც ვიცი პარიზელები კოუს და დემბოს ითხოვენ ფულის დამატების გარეშე რაც პირადად ჩემთვის მისაღებია.
    ზუსტად ნეიმარის ნაცვლად იყიდეს ორივე.ჩემი აზრით დემბელე ვერ გაქაჩავს. წინა სეზონში მაღალი დონის ფეხბურთი აჩვენა მე პირადად სიამოვნებას ვღებულობდი დემბოს თამაშიდან,მაგრამ ტრავმის შემდეგ დიდხანს უნდება ფორმაში შესვლას რაც უდიდესი მინუსია მისი.თან ფეხბურთელის კლასი და მარგი ქმედების კოეფიციენტი ზუსტად რომ ჩემპიონთა ლიგის გადამწყვეტ ფაზაში ვლინდება.ეხლაც თვალწინ მიდგას ის მომენტი ლივერპულს როგორ ვერ გაუტანა გოლი ბოლო წუთზე.აღარ დავიწყებ იმ გოლის მნიშვნელობაზე საუბარს ფაქტია უნდა გაატანა.ნეიმარი როცა დარჩა ერთი ერთზე ნოიერთან ბოლო წუთზე ფეხებს შორის გაუტანა.ანუ კლასში დიდი სხვაობაა.ჯობია 3 წელი გვყავდეს ნეიმარი ვიდრე მარად პერსპექტიული დემბელე.გამოჩნდება ვინმე აუცილებლად ვინც ღირსი იქნება ბარსელონას ფორმით რომ შეუტიოს.
    ერთ ღამეს დავამატებ კიდე რეალთან ჩემპიონთა ლიგის 1^2 ფინალში პირველ შეხვედრაში მადრიდში იმ ჰოლანდიელი ფეხბურთელის გვარი დამავიწყდა სამწუხაროდ გვარდიოლა მეორე ტაიმში რომ შემოიყვანა მარსელო რომ მოატყუა ფლანგზე და მესის საგოლე პასი რომ მიცა.დ3მბელე 2 წელია ბარსაშია ის სულ რაღაც 15 წუთით გამოვიდა მოედანზე და ბარსელონას ისტორიაში ერთ ერთი მნიშვნელოვანი საგოლე პასი გააკეთა,თან როგორი?ანუ მე იმის თქმა მინდა მოსაშორებელი თავის დროზე უნდა მოიშორო.
    #აფელაი იყო ის ჰოლანდიელი ფეხბურთელი#
    რაკიტიჩი საჭიროა სკამზე ეს არის ჩემი აზრი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 14 აგვისტო 2019 02:37
    3
    ციტატა: Nou kamp
    მესი
    სუარესი
    ნეიმარი
    გრიზმანი

    კოუტინიო და დემბელე ჩემი აზრით ზედმეტია

    ხოდა რო წავლენ 3-4 სეზონში ეგ მესი ნეიმარი სუარესი და გრიზმანი მერე გელაშვილი და კაჭარავა ვათამაშოთ შეტევაში დემბელე არსად არ უნდა გავუშვათ და არც ეს კლოუნი ნეიმარი არ უნდა მოვიყვანოთ კოუტინიო ბალასტია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued