ჟოან ლაპორტა ჩავი ერნანდესს სრულ ნდობას უცხადებს

ჟოან ლაპორტა ჩავი ერნანდესს სრულ ნდობას უცხადებს

"ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელის, ჩავი ერნანდესის კატალონიური მომავალი, ჯერ-ჯერობით, უსაფრთხოდაა.

როგორც გავლენიანი არაბი ჟურნალისტი, აშრაფ ბენ აიადი წერს, "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" პრეზიდენტი, ჟოან ლაპორტა 43 წლის სპეციალისტს სრულ ნდობას უცხადებს, მიუხედავად იმისა, რომ გუნდს გამართული ფეხბურთის თამაში აშკარად უჭირს.

ჩავი ერნანდესს "ბარსელონასთან" სამწვრთნელო კონტრაქტი 2025 წლამდე აკავშირებს. ბოლო დღეებში ესპანურ პრესაში მის შესაძლო შემცვლელებზე ცნობები აქტიურად იწერება, რომელთა შორისაც მიგელ სანჩესი ("ჟირონა") და იმანოლ ალგუასილი ("სოსიედადი") არიან.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 28 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #28 28 ნოემბერი 2023 08:23
    0
    უკეთესი ვერ მოჰყავთ ვერავინ და ჯობია ისევ დატოვონ, ვნახოთ სეზონის ბოლოს რა შედეგები ექნება.
    Culé [?]
    #27 27 ნოემბერი 2023 22:56
    2
    ციტატა: Barca for life
    ახლა ვფიქრობ და ზოგჯერ მგონია ჩემზე მეტად გულის სიღრმეში მემგონი არავის უნდა რომ ჩავისგან გვარდიოლა დადგეს და გუნდიც ვარსკვავებით გადაიჭედოს. ნეგატივის ნაცვლად სულ პოზიტივი მეწერებოდეს და ყოველდღე მეტოქის ფანობას გამწარებულს ვხედავდე.
    უბრალოდ ამ პერიოდში ძალიან დელუზიურია ეს ფიქრები და კრიტიკაც თავისით მოდის რას ვიზამთ.

    იმ ხალხისაც მესმის, ვინც იძახის რომ უნდა ვაცადოთ, ბაზარზე არავინაა და ა.შ. ნუ ფაქტია ეგ რომ ბაზარზე მართლა არავინაა და რა ვქნათ ახლა, სანამ არავინ იქნება ქვესკნელში გადავაყოლოთ გუნდი ამ კაცს კაცო? ბარსას თამაშები რომ არ იყურება ხალხო ეგ არაა ფაქტი თქვენთვის? თუ მაზოხიზმი მოგწონთ ასე ძალიან?
    რაღა კუმანი და რაღა ჩავი, იმ კაცს განა ცოტა დამცველი ყავდა აქ, კომენტარებიც ზუსტად იგივენაირი იწერებოდა და არც მაშინ არ იყო შემცვლელი, მარა ხო გავუშვით ზუსტად ამ პერიოდში, ხო მოვიყვანეთ ჩავი, და ხო ათამაშა გუნდს უკეთესი ფეხბურთი? 2 წელი გავიდა, შემადგენლობა რაღაცას დაამსგავსა, ცენტრალურ თამაშებში კუმანივით ცუდი არ არის, ჩლზე თანაბრად ცუდები არიან, 2 ტიტულიც რაღაცნაირად წამოვიღეთ და ა.შ. ანუ აქ ხალხს ეგონა ეს რაღაცეები წარმოუდგენელი და კუმანის პრავებაში იყვნენ ყოველდღე, მაგრამ ხო დაამტკიცა ჩავიმ რომ ცდებოდნენ? და რატო უნდა გვიკვირდეს ახლა ის რომ სხვა ტიპი, ჩავიზე გაცილებით მაღალი გამოცდილების მქონე, უფრო მეტს იზამს ამ გუნდში? მოჭამა თავისი დრო, რავი მე ასე მგონია, ესაა მაგ კაცის მაქსიმუმი და ვეღარ ქაჩავს გუნდში ავტორიტეტების მომატებისას, რაც უფრო მეტი ვარსკვლავი მოყავთ, მით უფრო იკარგება თავად და გუნდში დალაგებული სიტუაცია რომ ვერაა და სადავეები რომ გაექცა, მარტო ამ ინტერვიუშიც ჩანს სხვებს რომ თავი გავანებოთ.

    ჰოდა ფანობა, მარტო ტკბილი სიტყვების ძახილი არ არის რა, ფანს როცა ყელში ამოსდის სვარკა და თამაშის ყურება აღარ უნდება, ზუსტად მაგ დროს მგონია რომ გუნდს თავზე აქვს გადა*მული, ბოლო ბოლო რას წარმოვიდგენდი ატლეტიკო და ბარსა თუ ადგილებს გაცვლიდნენ და ბარსას ოდესმე ატლიტიკოობა თუ მოუნდებოდა, არ მადარდებს მოგებები, არც თასები და არაფერი, მაგრამ მხოლოდ მინდა ვხედავდე რომ გუნდი ერთსულოვანია, რაღაცის სწამთ, ერთი მიზნისთვის იბრძვიან და რაც მთავარია ბოლომდე პირველივე წუთებიდანვე მოსაგებად გამოდიან როგორც მაგალითად არგენტინის ნაკრები, მირჩევნია ბრძოლაში წავაგოთ და თამაშით მაინც კმაყოფილი ვიყო, ვიდრე 1-0ები ვწუროთ და თამაშების ყურება აღარ მინდოდეს.
    წელს კლასიკო კი წავაგეთ მაგრამ მაგ კლასიკოს 60 წუთი მერჩივნა, გინდა სოსიედადთან გინდა ალავესთან და გინდა ვიღაცა კადისებთან გაწურულ 1 გოლიან ბოლო წუთებზე წამოღებულ მოგებებს.
    ბოლო ადგილზეც რომ მოვხვდეთ, მაგრამ ხარისხიან ფეხბურთს რომ ვთამაშობდეთ და ვიბრძოდეთ, საერთოდ ხმის ამომღები არა ვარ, მარა ასეთი თამაშის...და ასეთი მოგებებისაც...
    ბარსა არაა ხალხო ეს გუნდი და გულშემატკივრობას რომ თხოვთ ვიღაცას ჯერ იმაზე იფიქრეთ რის გულშემატკივრობას თხოვთ.
    დამერწმუნეთ არავისზე ნაკლებად არ გვიყვარს ეს გუნდი და სწორედ იმიტომ ვაკრიტიკებთ რომ უკეთესი გვინდა.

    და კიდე, ზოგადად როცა განვითარება გვინდა უკეთესს უნდა შევედაროთ და როცა რაღაცის დაფასება - უარესს, ჰოდა ბარსა როცა ხარ მემგონი პირველ ვარინატზე უნდა გვქონდეს სწორება და არა მეორეზე, ამაზეც დაფიქრდით.

    აი ასეთ სიტუაციებზე ვამბობდი წინა კომენტარში ,ამ ადამიანს ესმის ფეხბურთი და კრიტიკა და საღი აზრის გადმოცემა შეუძლია ისე რომ ყოველ მეორე სიტყვაში შეურაწყოფა არ მიაყენოს არავის და თუნდაც ხავის.. ვაფასებ და რაღაც მხრივ გეთანხმები , მაგრამ მე მაინც არ მიმაჩნია სწორად ხავის ახლა გაშვება და მომკალით.. ერთადერთი მწვრთნელი ვის გაშვებასაც ვითხოვდი და ვერ ვიტანდი იყო ვალვერდე , მე თუ მკითხავთ ზუსტად რომ ვალვერდე არის ის ადამიანი ვინც ბარსა დაანგრია და დასაბუთებულადაც შემიძლია ახსნა , მაგრამ გადავიდეთ ხავიზე.. ახლა ამ მომენტში შუა სეზონში ხავის გაშვება და მწვრთნელის შეცვლა კარგს არ მოიტანს , ხავიმ შეძლო ის რაც ბევრმა ბოლო მწვრთნელებმა ვერ მოახერხეს , გუნდის გაერთიანება , მენტალიტეტი და ბრძოლისუნარიანობა , წამოიღო ტიტული და ასე თუ ისე გუნდიც შეკრა , კი ბოლო პერიოდში კვლავ აირია ყველაფერი და ნათლად ჩანს მაგრამ პატარა პრობლემებზე მწვრთნელის შეცვლა არ მგონია სწორი , მითუმეტეს კრიზისში მყოფი გუნდისთვის რომელსაც არ აქვს რისკის საშუალება და ვცადოთ იქნებ გაამართლოს მწვრთნელს ვერ მოიყვანს , ყველა მწვრთნელს , მაღალი დონისას , აქვს თავისი მოთხოვნები , საჭირო და სასურველი ფეხბურთელების სია , ბარსას კი ამის ფუფუნება არ აქვს , ფეხბურთელების გაყიდვაც კი არ შეუძლია , რადგან ყველა წართმევაზეა და ყველამ იცის რა სავოდავ დღეშია ბარსა.. ხავის ახლა გაშვება რავი არამგონია სწორი იყოს , 2 ჯერ ლიგაზე ჩარჩენა ხავის რომ ბრალდება ეგეც არაა სწორი , პირველი კუმანის ბრალია დიდწილად , მეორე კი გუნდი არ გვყავდა და ჟუტლა და აკომაჩები იყვნენ , მესმის რომ ხარისხი არაა მოსაწონი , კი ბატონო , მეც არ მომწონს , მაგრამ ვერ ვთხოვ ზედმეტს , გუნდი შეკრული არაა , შეიძლება ეგეც ხავის ბრალია ან არა , მაგრამ გუნდს ლიდერი არ ყავს , თავის თავზე ამღები არ ყავს , ანუ წარმოიდგინეთ დღევანდელ ფეხბურთში ყველა ტაქტიკურად გსწავლობს , სივრცეებს მაქსიმალურად გიკეტავს , პერსონალური და გუნდური დაცვა მაღალ დონეზეა და შენ არ გყავს ფეხბურთელი ვის აყვანასაც 2 ფეხბურთელი დაჭირდება , უფრო მეტიც გყავს ისეთი შემტევები რომლებსაც ხანდახან ერთი პერონალური მეურვეც არ ჭირდება , რაფინია , ტორესი , გყავს ბებერი ლევანდოვსკი რომელიც სასურველი ფორმისგან შორსაა და ჭირდება შემქმნელი სწრაფი , კრეატიული ვინგერი , რომელიც არ გვყავს , ფელიქსი ვინგერი არაა , ცრუ ცხრიანია , გრიზმანის და კოუტინიოს ტიპის ფეხბურთელია სადღაც , ანუ ყველა გრანდი რომ ავიღოთ მინიმუმ ერთი ასეთი შემტევი ყველას ყავს , ვისაც სივრცეს თუ დაუტოვებ მოგკლავს , შეცდომას თუ დაუშვებ მოგკლავს , ჩვენ არა , ახლა ტაქტიკას რაც შეეხება , სივრცე თუ არავინ გახსნა და კაცი არ მოატყუა და არ გაიქცა ძალიან ძნელია შანსი შექმნა , და კიდევ უამრავი პრობლემა , ტრანსფერებს რაც შეეხება კი მანდ ძალიან მოიკოჭლებს ხავი და ბარსაც , და ნუ ასე თუ ისე კიდევ ბევრი ფაქტორია , დასკვნა კი ისაა ჩემი რომ სეზონის ბოლომდე ხავის გაშვება არ შეიძლება და არც გაუშვებენ თუ სასწაული არ მოხდა , რაც შეეხება ხარისხს , ხან კარგი იქნება ხან ცუდი , სტაბილურობა ვერ გვექნება და ხშირად ნერვებიც მოგვეშლება , მაგრამ ეს სეზონი უნდა დავაცადოთ აუცილებლად და ზაფხულში ვნახოთ რა როგოე იქნება , მჯერა რომ მინიმუმ 1 ტიტულს წელსაც წამოვიღებთ და ლიგაზეც 1/4 ფინალს წავეთამაშებით.. წარმატებები...
    ფანი [?]
    #26 27 ნოემბერი 2023 22:19
    3
    ახლა ვფიქრობ და ზოგჯერ მგონია ჩემზე მეტად გულის სიღრმეში მემგონი არავის უნდა რომ ჩავისგან გვარდიოლა დადგეს და გუნდიც ვარსკვავებით გადაიჭედოს. ნეგატივის ნაცვლად სულ პოზიტივი მეწერებოდეს და ყოველდღე მეტოქის ფანობას გამწარებულს ვხედავდე.
    უბრალოდ ამ პერიოდში ძალიან დელუზიურია ეს ფიქრები და კრიტიკაც თავისით მოდის რას ვიზამთ.

    იმ ხალხისაც მესმის, ვინც იძახის რომ უნდა ვაცადოთ, ბაზარზე არავინაა და ა.შ. ნუ ფაქტია ეგ რომ ბაზარზე მართლა არავინაა და რა ვქნათ ახლა, სანამ არავინ იქნება ქვესკნელში გადავაყოლოთ გუნდი ამ კაცს კაცო? ბარსას თამაშები რომ არ იყურება ხალხო ეგ არაა ფაქტი თქვენთვის? თუ მაზოხიზმი მოგწონთ ასე ძალიან?
    რაღა კუმანი და რაღა ჩავი, იმ კაცს განა ცოტა დამცველი ყავდა აქ, კომენტარებიც ზუსტად იგივენაირი იწერებოდა და არც მაშინ არ იყო შემცვლელი, მარა ხო გავუშვით ზუსტად ამ პერიოდში, ხო მოვიყვანეთ ჩავი, და ხო ათამაშა გუნდს უკეთესი ფეხბურთი? 2 წელი გავიდა, შემადგენლობა რაღაცას დაამსგავსა, ცენტრალურ თამაშებში კუმანივით ცუდი არ არის, ჩლზე თანაბრად ცუდები არიან, 2 ტიტულიც რაღაცნაირად წამოვიღეთ და ა.შ. ანუ აქ ხალხს ეგონა ეს რაღაცეები წარმოუდგენელი და კუმანის პრავებაში იყვნენ ყოველდღე, მაგრამ ხო დაამტკიცა ჩავიმ რომ ცდებოდნენ? და რატო უნდა გვიკვირდეს ახლა ის რომ სხვა ტიპი, ჩავიზე გაცილებით მაღალი გამოცდილების მქონე, უფრო მეტს იზამს ამ გუნდში? მოჭამა თავისი დრო, რავი მე ასე მგონია, ესაა მაგ კაცის მაქსიმუმი და ვეღარ ქაჩავს გუნდში ავტორიტეტების მომატებისას, რაც უფრო მეტი ვარსკვლავი მოყავთ, მით უფრო იკარგება თავად და გუნდში დალაგებული სიტუაცია რომ ვერაა და სადავეები რომ გაექცა, მარტო ამ ინტერვიუშიც ჩანს სხვებს რომ თავი გავანებოთ.

    ჰოდა ფანობა, მარტო ტკბილი სიტყვების ძახილი არ არის რა, ფანს როცა ყელში ამოსდის სვარკა და თამაშის ყურება აღარ უნდება, ზუსტად მაგ დროს მგონია რომ გუნდს თავზე აქვს გადა*მული, ბოლო ბოლო რას წარმოვიდგენდი ატლეტიკო და ბარსა თუ ადგილებს გაცვლიდნენ და ბარსას ოდესმე ატლიტიკოობა თუ მოუნდებოდა, არ მადარდებს მოგებები, არც თასები და არაფერი, მაგრამ მხოლოდ მინდა ვხედავდე რომ გუნდი ერთსულოვანია, რაღაცის სწამთ, ერთი მიზნისთვის იბრძვიან და რაც მთავარია ბოლომდე პირველივე წუთებიდანვე მოსაგებად გამოდიან როგორც მაგალითად არგენტინის ნაკრები, მირჩევნია ბრძოლაში წავაგოთ და თამაშით მაინც კმაყოფილი ვიყო, ვიდრე 1-0ები ვწუროთ და თამაშების ყურება აღარ მინდოდეს.
    წელს კლასიკო კი წავაგეთ მაგრამ მაგ კლასიკოს 60 წუთი მერჩივნა, გინდა სოსიედადთან გინდა ალავესთან და გინდა ვიღაცა კადისებთან გაწურულ 1 გოლიან ბოლო წუთებზე წამოღებულ მოგებებს.
    ბოლო ადგილზეც რომ მოვხვდეთ, მაგრამ ხარისხიან ფეხბურთს რომ ვთამაშობდეთ და ვიბრძოდეთ, საერთოდ ხმის ამომღები არა ვარ, მარა ასეთი თამაშის...და ასეთი მოგებებისაც...
    ბარსა არაა ხალხო ეს გუნდი და გულშემატკივრობას რომ თხოვთ ვიღაცას ჯერ იმაზე იფიქრეთ რის გულშემატკივრობას თხოვთ.
    დამერწმუნეთ არავისზე ნაკლებად არ გვიყვარს ეს გუნდი და სწორედ იმიტომ ვაკრიტიკებთ რომ უკეთესი გვინდა.

    და კიდე, ზოგადად როცა განვითარება გვინდა უკეთესს უნდა შევედაროთ და როცა რაღაცის დაფასება - უარესს, ჰოდა ბარსა როცა ხარ მემგონი პირველ ვარინატზე უნდა გვქონდეს სწორება და არა მეორეზე, ამაზეც დაფიქრდით.
    Culé [?]
    #25 27 ნოემბერი 2023 21:29
    0
    ლეაო კიმიხი ალვარესი smirk
    Culé [?]
    #24 27 ნოემბერი 2023 21:10
    1
    tato777,

    ორივემ ვიცით, რო კლოპი ფულის ტიპი არაა, არც იყო. 0 დაწყება და გუნდის აწყობა კჯდე როგორ ევასება ეგეც ვიცით,
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #23 27 ნოემბერი 2023 21:02
    2
    ციტატა: BarcaFan❤💙
    აი ამ სტატიის მერე უკვე 100% მინდა რომ ჯგუფში ჩავრჩეთ და მერე იქ უკვე იმ სიკვდილის ჯგუფიდან შეგვხვდეს მე3 ადგილზე გასულს და იმანაც ეგრევე გამოგვაგდოს მერე სეზონის ბოლოს ვერც ოთხეულში შევიდეთ და საერთოდ გააჯმევინონ ჩავისაც და უკან მიაყოლონ ეს ლაპორტაც და მოვიდეს პიკე დროზე პრეზიდენტად
    ბარსკეონას რომ ნახევარი სეზონის ოთხეულს მიღმა დამთავრება შეუძლია და ლიგის ჯგუფში ზედიზედ 3ჯერ ჩარჩენა და ერთიდაიგივე მწვრთნელის ხელში არაა საკმარისი მიზეზი რომ გააგდონ?😀 თუ რეალის ნაჩუქარი ლა ლიგა აბათილებს ამ ყველაფერს? რაში გამოიხატება კლუბის სიყვარული იმაში რომ მწვრთნელს მარტო სახელის გამო ტოვებს? ანადგურებს გუნდს ჩავი და ლაპორტაც თავისი პოლიტიკით თუ ლაპორტას კლუბი ასე ძან უყვარს ჩავი ახლავე უნდა გააგდოს სანამ მარტო 1 ადგილთან კი არა 3 ადგილთანაც სხვაობა 9 ქულამდე არ გაიზარდა და მე6 ადგილთან 1 ქულამდე არ შემცირდა

    რეალმა გვაჩუქა ჩვენ ლა ლიგა ?! joy joy joy joy joy
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #22 27 ნოემბერი 2023 19:59
    0
    კი ბატონო, ოღონდ მიაღწიოს რამეს და ვაცალოთ კიდევ 3 წელი.
    Culé [?]
    #21 27 ნოემბერი 2023 19:48
    0
    ციტატა: Old Man
    მეც არ მომწონს რაც ხდება, პირად გამოცდილებაში ყველაზე სუსტ ბარსას ვადევნებ თვალს და ბევრი აქ ალბათ. მაგრამ კონკრეტულ პიროვნებებზე მთელი უბედურების დაბრალება და მოწინააღმდეგის ქომაგობა არ შეიძლება და მუდმივი ლანძღვა. გამოსავალი თუ იცი თქვი დაგილაიქებ. ოღონდ არ თქვა ახლა ხავი გავუშვათ და რამე იქნებაო.

    100%

    ჰაჰაჰააა რეალმა აჩუქა ლალიგა ბარსასო რას არ წაიკითხავ აქ😂😂😂😂😂😂😂😂
    წევრი [?]
    #20 27 ნოემბერი 2023 18:04
    0
    მეც არ მომწონს რაც ხდება, პირად გამოცდილებაში ყველაზე სუსტ ბარსას ვადევნებ თვალს და ბევრი აქ ალბათ. მაგრამ კონკრეტულ პიროვნებებზე მთელი უბედურების დაბრალება და მოწინააღმდეგის ქომაგობა არ შეიძლება და მუდმივი ლანძღვა. გამოსავალი თუ იცი თქვი დაგილაიქებ. ოღონდ არ თქვა ახლა ხავი გავუშვათ და რამე იქნებაო.
    Culé [?]
    #19 27 ნოემბერი 2023 17:42
    1
    Frenkie de Jong_,

    არა საიდან რაის ურთიერთობა, საერთოდ ფეხბურთთანაც იშვიათი შეხება მაქვს.
    და რას ამბობენ, რომ ლიჟბი ჰააგი გაააგდონ და მანჩეს დედაც …….,ო, ლიგაზეც ვერ მოხვდნენ, ჯგუფშიც ჩარჩნენ, ყველა ტურნირიდან გამოვარდნენო და გუნდს საერთოდ დედა …,..,ო მაგას წერენ?! მე ამაზე მქონდა ყურადღება გამახვილებული მეგობარო. თორემ ჰააგს რომ აგინებენ ეგ არახალია.
    კლოპის მოყვანას რითი აპირებ, ტიპს თითქმის 20 მილიონო აქვს ხელფასი და ფიქრობ ხავივით 6 მილიონზე წამოვა??? და როცა 300 მილიონამდე გაქვს სახელფასო ჭერი 20 მილიონს მარტო მწვრთნელს ვერ გადაუხდი.
    ფანი [?]
    #18 27 ნოემბერი 2023 17:40
    2
    ციტატა: Old Man
    ფეხბურთელები გეზიზღება, მწვრთნელი გეზიზღება, პრეზიდენტიც არ მოგწონს, ლეგენდებს პატივს არ სცემ. გულშემატკივარი ჩემი აზრით ცოტა სხვა რამეს ნიშნავს. გადარჩენისთვის იბრძვის გუნდი. 3,4 მილიონი დახარჯეს ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარაზე, 400 მილიონით შემცირდა სახელფასო ჭერი. მგონია რომ საერთოდ ვერ ხვდება ბევრი რა ხდება. შეუძლებელია რომ ეს მოედანზე არ გამოჩნდეს. მაგრა მეცინება რომ გონიათ რომ ამას მწვრთნელის შეცვლა უშველის.

    😀 აპა რაშია პრობლემა ფებხურთელებში?
    თქვენ საერთოდ საფეხბურთო საზოგადოებას მარტო ქართველი ფანებით განსჯით?😀 აქ რომ დამიწერა ლივერპულის და მანჩესტერის ფანები ეგრე არ რეაგირებენო გადაავლსო ერთი თვალ სოც მედიას რა ხდება და რა დღეში არიან მანჩესტერის ფანები და რა დღეში იყვნენ ლივერპულის ფანები რომლებსაც ჩავარდნა რეალურად 30 კი არა ი წელი ქონდათ და მოდი აპა დავთვალოთ ბარსელონას ჩავარდნილი წლები
    2017,2018,2019,2020,2021,2022,2023 და მალე 2024 აპა დათვალეთ კარგად რამდენია 4-5 თუ 8?😀 8 წელია ამას ვიტან და მესამის რომ მწვრთნელს აპატიო 3-4 თვიანი ჩაგდება მარა 3 სეზონიანი?😀
    ლეგენდების პატივის არ სცემაში რა გამოიხატება სერჟი რობერტოს რომ ლეგენდად არ აღვიქვამ?😀 თუ ალბა რომ სუბიექტურად არ მგონია საუკეთესო მარცხენა მცველი? თუ ჩავი რომ უაზრო მწვრთნელია ის? კი ჩავიზე დებილი მწვრთნელი ბარსელოაში ჯერ არ მინახავს
    ლეგენდის პატივისცემაზე თუ მიდგა საქმე კუმანს როგორი სიტყვებით მოიხსენიებს მთეკი ბარსელონას ფანობა?😀 ფეხბურთელი რომელმაც გუნდს პირველი ლიგა მოაგებინა
    ან საიდან გამოიტანე დასკვნა რომ ფეხბურთელებს ვერ ვიტან იქიდან რომ რობერტოს რომეუს და რაფინიას ფეხბრურთელად არ აღვიქვამ?😀 თუ 16 წლის იამალს რომ საუკეთესო ვინგერობას არ ვტენი?
    ჩელსის ფანების კომენტარები წავიკითხეთ ერთი აპა ბოელთან და ლამპარდთან დაკავშირებით მიდით😀
    მსგავსი რამ რომ ისეთ კლუბებში მოხდეს როგორიც ბაიერნი და რეალია ფანები სტადიონს დაანგრევდნენ რაზე ლაპარაკობთ საერთოდ ბაიერნი ან რეალი რომ ჯგუფში ჩარჩენილიყო წარმოგიდგენიათ ფანები რას იზამდნენ? და ის კომეტარი რომ ბარსა ოთხეულს მიღმა დარჩეს და ჯგუფში ჩარჩეს მიდნა მოხდეს მხოლოდ იმ შემთხვევაში თუ ჩავი 2025 წლამდე რჩება🙂 რომ ლაპორტაც გააგდონ და ჩავიც საერთოდ არ მესიამოვნება ბარსას ოთხეულს მიღმა ხილვა მარა ამ სეზონში რასაც იმსახურებს იმას ვამბობ მე5 ადგილთან რომ უფრო ახლოს ხარ ვიდრე 1 ადგილთან მგონი სასაცილო არაა😀
    მანჩესტერის ფანები რომ ფეხბურთელებს პიროვნულად ანადგურებენ ეგ არაფერი?😀 ტიპები ჰარი მაგუაიერს თავის მოკვლისკენ მოუწოდებენ და ეგ გგონიათ ფანობა?😀
    Culé [?]
    #17 27 ნოემბერი 2023 17:34
    0
    ციტატა: BarcaFan❤💙
    აი ამ სტატიის მერე უკვე 100% მინდა რომ ჯგუფში ჩავრჩეთ და მერე იქ უკვე იმ სიკვდილის ჯგუფიდან შეგვხვდეს მე3 ადგილზე გასულს და იმანაც ეგრევე გამოგვაგდოს მერე სეზონის ბოლოს ვერც ოთხეულში შევიდეთ და საერთოდ გააჯმევინონ ჩავისაც და უკან მიაყოლონ ეს ლაპორტაც და მოვიდეს პიკე დროზე პრეზიდენტად
    ბარსკეონას რომ ნახევარი სეზონის ოთხეულს მიღმა დამთავრება შეუძლია და ლიგის ჯგუფში ზედიზედ 3ჯერ ჩარჩენა და ერთიდაიგივე მწვრთნელის ხელში არაა საკმარისი მიზეზი რომ გააგდონ?😀 თუ რეალის ნაჩუქარი ლა ლიგა აბათილებს ამ ყველაფერს? რაში გამოიხატება კლუბის სიყვარული იმაში რომ მწვრთნელს მარტო სახელის გამო ტოვებს? ანადგურებს გუნდს ჩავი და ლაპორტაც თავისი პოლიტიკით თუ ლაპორტას კლუბი ასე ძან უყვარს ჩავი ახლავე უნდა გააგდოს სანამ მარტო 1 ადგილთან კი არა 3 ადგილთანაც სხვაობა 9 ქულამდე არ გაიზარდა და მე6 ადგილთან 1 ქულამდე არ შემცირდა

    რაც ჩამოწერე თუ ხვდები რო მაგას ნორმალური მადრიდისტაც არ უსურვებს ბარსელონას, რა პიკე პრეზიდენტად?! ტიპმა ჯერ შაკირას მოუგვაროს საერთოდ. რა არ მოგწონს ლაპორტას პოლიტიკაში ამიხსენი?! ვალები ცალკე ახრჩობს, ლალიგა ყოველთვე ახალ ღლეობაზე უჭედავს, სატრანსფერო ფანჯარაზე ხო არ ამოასუნთქეს, უეფა ცალკე უტ*აკებს სუპერლიგა რატო გინდათო, ამის ფონზე რაღაცნაირად ახერხებს კაცი და ბრძოლისუნარიან გუნდს აყენებს და ლალიგაც დადო, არაფრიდან რაღაცას აკეთებს საერთო ჯამში და მეტი რით დაგიმტკიცოს კლუბი რო უყვარს?! დაგიკერებიათ პირზე ჩავის გაგდება და გამოსავალი გგონიათ ეგ, ჯერ რა ვეღარ მიხვდით რო ყოველი ფეხის წაბორძიკებაზე მწვრთნელის გაგდება არაა გამოსავალი, მერე კიდე რომ იძახით ის მოიყვანოს ეს მოიყვანოსო, ფეხბურთელი ვერ მოყავთ ვისაც ფასი ადევთ და მწვრთნელებსაც აქვთ კონტრაქტები და ფასები, ვინ მოუშვებს კლოპს ეგრე მარტივად, ან რამდენს მოგთხოვს ახალი მწვეთნელი ხელფასს იცი?! გაამართლებს თუარა მაგაზე აღარ ვლაპარაკობ. ზოგადად ეს ნიუსები თუ გაღიზიანებთ კიდე ბოლომდე ნუ ენდობი მაგას გირჩევთ, აშრაფ ბენ თხუნელამ არკვიოს რონალდუს რამდენი გოლი ექნება საუდის ლიგაში, არას ლაპორტა ღლე როარ ეპარებოდეს ეჭვი ჩავის დღევანდელ მდგომარეობაში მარა ასე პირდაპირ არავინ დაადასტურებს მაგას.
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    წევრი [?]
    #16 27 ნოემბერი 2023 17:20
    2
    ფეხბურთელები გეზიზღება, მწვრთნელი გეზიზღება, პრეზიდენტიც არ მოგწონს, ლეგენდებს პატივს არ სცემ. გულშემატკივარი ჩემი აზრით ცოტა სხვა რამეს ნიშნავს. გადარჩენისთვის იბრძვის გუნდი. 3,4 მილიონი დახარჯეს ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარაზე, 400 მილიონით შემცირდა სახელფასო ჭერი. მგონია რომ საერთოდ ვერ ხვდება ბევრი რა ხდება. შეუძლებელია რომ ეს მოედანზე არ გამოჩნდეს. მაგრა მეცინება რომ გონიათ რომ ამას მწვრთნელის შეცვლა უშველის.
    Culé [?]
    #15 27 ნოემბერი 2023 17:18
    1
    ციტატა: რივალდო-მესი
    მუ ნერვიულობთ, ლაპორტა თაღლითია თორე კლე ნაღდათ არ არის. წააგებენ პორტოსთან და გაუშვებენ თავგასას. ან პორტოსთან წაგებას მიაყოლებენ ესპანეთში ატლეტიკოსთან წაგებას და ეგაა. მთავარია მარკესსმა გაამართლოს. თუ არა და ეს სეზონი ასეც დაკარგულია და ისეც. იმედია გაისად მართლა მწვრთნელს მოიყვანენ და არა მწვრთნელობას რომ აპირებს ისეთ ვინმეს.

    კლოპი გვინდა რა, არადა ამზაფხულს მეგონა უეჭ დატოვებდა, მარა ჩვენ ჯიბრზე ეხა დაულაგდა ლივერპულთან ურთეირთობა,რა ტრანსფერებიც უნდოდა ყველა დაუდეს.

    რით ვერ ამოწურა რათავისი თავი ლივერპულში.

    ციტატა: tato777
    BarcaFan❤💙,

    რეებს იგონებ შარშან 5 თამაში ითამაშეს აქედან ბარსამ 3 მოიგო (1 სუპერ თასისი ფინალი, 1 ლა კიგის თამაში და 1 კოპას თამაში) და რეალმა 2 (1 ლა ლიგა და 1 კოპა). და როგორ აჯობა შეგიხლია ახსნა???
    კაი აჯობა აჯობა რეალმა შარშან აჩუქა ლა ლიგა ბარსას. კოპას მოგება ჰქონდა გადაწყვეტილი და იქ მოინდომა რეალმა მარტო და მოუგო განახევრებულ ბარსას. ე.ი. შენი ლოგიკით იკის წინ ბარსას უჩუქებია რეალისთვის ჩემპიონობა ბოლო-ბოლო ბერნაბეუზე დაადო 4:0 ბარსამ პროსტა დანარჩენ თამაშებში აღარ მოინდომა ბარსამ 😂

    BarcaFan❤💙,

    ლივერპულს 30 წელზე მეტი არ ღირსებია პრემიერ ლოგა და მის გულშემატკივრებს არცერთს არ დასცდენია იმის 1 პროცენტიც კი რაც შენ ისურვე ქვედა კომენტარში, მანჩესტერმა ლამის ნახევარი მილიარდი დახარჯა და საერთოდ სადაა კაცმა არ იცის და არც მის გულშემატკივრებს არ უთქვიათ მსგავსი, ჩელსიმ მილიარდზე მეტი დახარჯა და სად ტრ… შია კაცმა არ იცის და გულშრმატკივტები ბოლომდე გვერდში უდგანან. ბარსამ ამდენი გასაჭირის და უბედურების და თაობათა ცვლის შემდეგ ძლივს ნელ-ნელა დაიწყო ფეხზე დგომა და დგახარ აქ და იმენნა ბოლომდე ანადგურებ გუნდს ეგ არაა გულშემატკივრობა, გუნდი ამდენი წელი იყო ზენიტში და 4-5 წელი თუ გაუჭირდა და ხო მიდი გადაუარე ზემოდან. ეგ არაა გულშემატკივრობა და ზუსტად მაგიტომაც გვჯობია თუნდაც ლივერის გულშემატკივრები. ვერ გამიგია ბარსას პრეიდენტს აგინებ, მწვრთნელს აგინებ, ფეხვურთეებს აგინებ რა იყო ბარსას ლოგოს გულშემატკივრობ


    გგქონია ლივერპულისფ ანებთან ურთიერტობა?

    თუ რაღაც ლივერპულის ფან კლუბზე 1000 ში ერთხელ გადაავლებ თვალს კომენტარებს და ისე გამოგაქ დასვკნები?
    მანჩესტერის ფანები ვინც ვიცი ბოლო წლების გამო ყველა ანბანის მიხედვით უტრიალებს ჰააგს და მაგუარს ყველა.
    ლივერპული-მანჩე არ იყო შარშან ნახევარი მოედანი რო დაცარიელდა წაგების მერე?
    ფანი [?]
    #14 27 ნოემბერი 2023 17:03
    2
    მუ ნერვიულობთ, ლაპორტა თაღლითია თორე კლე ნაღდათ არ არის. წააგებენ პორტოსთან და გაუშვებენ თავგასას. ან პორტოსთან წაგებას მიაყოლებენ ესპანეთში ატლეტიკოსთან წაგებას და ეგაა. მთავარია მარკესსმა გაამართლოს. თუ არა და ეს სეზონი ასეც დაკარგულია და ისეც. იმედია გაისად მართლა მწვრთნელს მოიყვანენ და არა მწვრთნელობას რომ აპირებს ისეთ ვინმეს.
    Culé [?]
    #13 27 ნოემბერი 2023 16:37
    4
    გააჯმეინეთ ერთსაც და მეორესაც
    Culé [?]
    #12 27 ნოემბერი 2023 16:20
    1
    ციტატა: tato777
    BarcaFan❤💙,

    რეებს იგონებ შარშან 5 თამაში ითამაშეს აქედან ბარსამ 3 მოიგო (1 სუპერ თასისი ფინალი, 1 ლა კიგის თამაში და 1 კოპას თამაში) და რეალმა 2 (1 ლა ლიგა და 1 კოპა). და როგორ აჯობა შეგიხლია ახსნა???
    კაი აჯობა აჯობა რეალმა შარშან აჩუქა ლა ლიგა ბარსას. კოპას მოგება ჰქონდა გადაწყვეტილი და იქ მოინდომა რეალმა მარტო და მოუგო განახევრებულ ბარსას. ე.ი. შენი ლოგიკით იკის წინ ბარსას უჩუქებია რეალისთვის ჩემპიონობა ბოლო-ბოლო ბერნაბეუზე დაადო 4:0 ბარსამ პროსტა დანარჩენ თამაშებში აღარ მოინდომა ბარსამ 😂

    BarcaFan❤💙,

    ლივერპულს 30 წელზე მეტი არ ღირსებია პრემიერ ლოგა და მის გულშემატკივრებს არცერთს არ დასცდენია იმის 1 პროცენტიც კი რაც შენ ისურვე ქვედა კომენტარში, მანჩესტერმა ლამის ნახევარი მილიარდი დახარჯა და საერთოდ სადაა კაცმა არ იცის და არც მის გულშემატკივრებს არ უთქვიათ მსგავსი, ჩელსიმ მილიარდზე მეტი დახარჯა და სად ტრ… შია კაცმა არ იცის და გულშრმატკივტები ბოლომდე გვერდში უდგანან. ბარსამ ამდენი გასაჭირის და უბედურების და თაობათა ცვლის შემდეგ ძლივს ნელ-ნელა დაიწყო ფეხზე დგომა და დგახარ აქ და იმენნა ბოლომდე ანადგურებ გუნდს ეგ არაა გულშემატკივრობა, გუნდი ამდენი წელი იყო ზენიტში და 4-5 წელი თუ გაუჭირდა და ხო მიდი გადაუარე ზემოდან. ეგ არაა გულშემატკივრობა და ზუსტად მაგიტომაც გვჯობია თუნდაც ლივერის გულშემატკივრები. ვერ გამიგია ბარსას პრეიდენტს აგინებ, მწვრთნელს აგინებ, ფეხვურთეებს აგინებ რა იყო ბარსას ლოგოს გულშემატკივრობ

    ადვილია ყველაფრის მწვრთნელზე დაბრალება , სხვა ფაქტორები უბრალოდ ბევრმა არ იცის , კი ძალიან მნიშვნელოვანია მწვრთნელი ყველანაირად , მაგრამ სხვა ბევრი ფაქტორი არანაკლებ მნიშვნელოვანია და უამრავჯერ ავხსენი და ბოლოს ფლეშქორზე უყურებ ფეხბურთსო დამიციტირეს და შევეშვი , 10-15 წლის ბავშვები რომლებმაც ახლა დაიწყეს ფეხბურთის ყურება და ელემენტარული ნახევარმცველის მნიშვნელობა მარტო ასისტები გონიათ და ვერ ყოფენ ნახევარმცველებს თავიანთი პოზიციების მიხედვით ფეხბურთს მასწავლიან , ამიტომ შევეშვი , ვისაც რა უნდა ის წეროს , კამანდა ნატრულობს ბარსა რომ გავარდეს ყველაფრიდან ოღონდ ხავი გაუშვანო და მერე რას შვრებიან არ ფიქრობენ და რავი აზრიც არ აქვს კამათში შესვლას , თორე ამ საიტზეც მქონია საკმაოდ საინტერესო დიალოგები და დებატები ისეთებთან ვინც არ მეთანხმებოდა მაგრამ ეტყობოდა რომ იცოდა ფეხბურთი და საკმაოდ სწორად უყურებდა ფეხბურთს , მაგრამ უმეტესი ნაწილი უბრალოდ კრიტიკისთვის და გინებისთვისაა , ყველას აქვს საკუთარი აზრის დაფიქსირების უფლება , მაგრამ ბევრს უბრალოდ სხვის ნერვებზე თამაში ევასება , ხავის უშვებდე და კანდიდატი არ გყავდეს და ვარაუდით მოგყავდეს მარკესი ან დე ძერბი რომელიც არ იცი რა დონისაა და რას იზამს და არ ითვალისწინებდე იმას რომ გუნდი კრიზისშია და გაკოტრების პირასაა მხოლოდ იმაზე მეტყველებს რომ ფიფაში მაგარი გუნდი გყავს და ფიფათი აფასებ , ხავი რო არაა მაღალი დონის მწვრთნელი ყველამ ვიცით მაგრამ ცოტა ზედმეტია ის რაც აქ იწერება...
    Culé [?]
    #11 27 ნოემბერი 2023 15:38
    4
    BarcaFan❤💙,

    რეებს იგონებ შარშან 5 თამაში ითამაშეს აქედან ბარსამ 3 მოიგო (1 სუპერ თასისი ფინალი, 1 ლა კიგის თამაში და 1 კოპას თამაში) და რეალმა 2 (1 ლა ლიგა და 1 კოპა). და როგორ აჯობა შეგიხლია ახსნა???
    კაი აჯობა აჯობა რეალმა შარშან აჩუქა ლა ლიგა ბარსას. კოპას მოგება ჰქონდა გადაწყვეტილი და იქ მოინდომა რეალმა მარტო და მოუგო განახევრებულ ბარსას. ე.ი. შენი ლოგიკით იკის წინ ბარსას უჩუქებია რეალისთვის ჩემპიონობა ბოლო-ბოლო ბერნაბეუზე დაადო 4:0 ბარსამ პროსტა დანარჩენ თამაშებში აღარ მოინდომა ბარსამ 😂

    BarcaFan❤💙,

    ლივერპულს 30 წელზე მეტი არ ღირსებია პრემიერ ლოგა და მის გულშემატკივრებს არცერთს არ დასცდენია იმის 1 პროცენტიც კი რაც შენ ისურვე ქვედა კომენტარში, მანჩესტერმა ლამის ნახევარი მილიარდი დახარჯა და საერთოდ სადაა კაცმა არ იცის და არც მის გულშემატკივრებს არ უთქვიათ მსგავსი, ჩელსიმ მილიარდზე მეტი დახარჯა და სად ტრ… შია კაცმა არ იცის და გულშრმატკივტები ბოლომდე გვერდში უდგანან. ბარსამ ამდენი გასაჭირის და უბედურების და თაობათა ცვლის შემდეგ ძლივს ნელ-ნელა დაიწყო ფეხზე დგომა და დგახარ აქ და იმენნა ბოლომდე ანადგურებ გუნდს ეგ არაა გულშემატკივრობა, გუნდი ამდენი წელი იყო ზენიტში და 4-5 წელი თუ გაუჭირდა და ხო მიდი გადაუარე ზემოდან. ეგ არაა გულშემატკივრობა და ზუსტად მაგიტომაც გვჯობია თუნდაც ლივერის გულშემატკივრები. ვერ გამიგია ბარსას პრეიდენტს აგინებ, მწვრთნელს აგინებ, ფეხვურთეებს აგინებ რა იყო ბარსას ლოგოს გულშემატკივრობ
    ფანი [?]
    #10 27 ნოემბერი 2023 14:40
    2
    ციტატა: tato777
    BarcaFan❤💙,

    საერთოდ გავარდეს ლა ლოგიდან, გაბანკროტდეს და საერთოდ დაიხუროს გუნდი, გამოცხადდეს გაუქმებულად. აი ეს გაგისწორდება შენ და კიდევ იმ ორს ვინც ლაიქი დაგიწერა?! საღოლ ძმაო თქვენს გულშემატკივრობას, ძალიან გიყვართ გუნდი და ძალიან შეგტკივათ გული 😂😂😂
    ეს რა არის ახალი შეგნებაა რეალის ნაჩუქარი ლა ლიგა?! შარშან ბარსაზე ძლიერი იყო და ძალით წააგო თამაშები თუ პირად თამაშებში აჯობა ბარსას და ბარსაზე უფრო სტაბილური იყო შარშან?! შარშან ლა ლიგაში ბარსამ აშაკარად აჯობა რეალს და ეს შენ მოგწონდეს და გინდა არა. გუნდმა შარშან 5 ტყრით ადრე გაინაღდა ჩემპიონობა, მიუხედავად ბოლო უაზრო თამაშებში დაკარგული ქულებისა მაინც 10 ქულით აჯობა რეალს და რეალმა ბარსას ლა ლიგა აჩუქაო,😂😂

    კი აჯობა პირად თამაშებში😀 3-1 მოგვიგო პირველ წრეში და ქულა ქულაზე რომ ყოფილიყო რეალი გაგვასწრებდა სადაც მოინდომეს ბოლომდე კი გაგვიტანეს 4 ბურთი ამ გუნდის მთავარი ძალა არის დე იონგი და არა ჩავი. და ვერ ვხდები რატო ტეხავს იმის თქმა რომ შარშან რეალმა ბარსას აჯობა ურთიერთ შეხვედრებში და შენ თუ გგონია რეალი რო ლიგაზე არ ყოფილიყო გადართული ბოლომდე სხაობა ეგეთი იქნებოდა ძან ცდები და კი 3 წელია რომ ამას ვუყურებ ყელში ამოვიდა და ცბილებები რომ მანამ არ კეთდება სანამ გუნდს დედა არ მოე<<ცენზურის დარღვევა>>ება ეგაა პრობლემა
    ვაკვერდეს იყო და 2ჯერ ძალით წაგებული ლიგა აპატიეს
    სეტიენი კიდე 8-2 სანამ არ წააგო არ გააგდეს
    კუმანმა სანამ ჯგუფში ჩასატოვებლად არ გაიხადა საქმე არ გააგდეს
    ჩავი კიდე სანამ ოთხეულს მიღმა არ დაამთაბრებს სეზონს არ გააგდებენ რადგან ლიგაზე 3 ჯერ ჩარჩენა ევროპა ლიგაზე 2ჯერ შერცხვენა კლასიკოში 4-0 წაგება საკმარისი არაა როგორც ჩანს და მაინდამაინც ოთხეულს მიღმა უნდა დავრჩეთ როგორც ჩანს რომ მოგვშორდეს ჩავი ასე რომ მირჩვნია გუნდს ბოლომდე მოე<<ცენზურის დარღვევა>>ას დედა რომ პარაზიტებისგან ბოლომდე გათავისუფლდეს🙂 აი მერე დაიწყება ნამდვილად გუნდის ახლიდან შენება
    რა არის მაგარი ფანობა ჩავის გაპრავება? გულშემატკივრებს რომ ატყუებენ და დაცინიან მაგის დაკიდება? ჩავის და ლაპორტას ინტერვიუები წაიკითხეთ და შეხედავთ როგორი აგდებული დამოკიდებულება აქვთ გულშემატკივარის აზრის მიმართ მარტო იმკთ გამოიხატება გულშემატკივრის უპატივცემულობა რომ გუნდის კაპიტანი სერჟი რობერტოა და მე4 კაპიტანად დემბელე განიხილებოდა🙂 თუ ცმლაპორტა ცვლიეკებებს დროზე არ გააკეთებს სოწრედ ის მოხდება რაც მე დავწერე მანდ ამ წუთებში ბარსა ძალიან რელურად ამოვარდება ოთხეულიდან და სეზონის პირველ ნახევარს ოთხეულს მიღმა დაასრულებს და მარტო როკეს ტრანსფერით რა შეიცვლება ვერ ვხდები😀 ტიპებს ნახევარ დაცვა არ ყავთ და ნახევარ მცველის დამატებაზე არ ვფიქრობთო ამის მერე რა უნდა დავწერე რაიოს რომელიც ატეკტიკომ 7-0 ამოტენა იმასთან მოსაგებად პენალზე ტირილი რომ დაგჭირდება იმის მერე უნდა დავწერო რო უჰ ჩავი 6იდან 6 ტიტულს მოიგებსთქო?😀 რეალურად რაც ამ სეზონში მოხდება იმას ვწერ ლა ლიგა უკვე დაკარგულია ჩათვალეთ თუ რამე სასწაული არ მოხდა ამ ჩემპიონთა ლიგის ფორმატის შეცვალამაც ბეწვზე მოგვისწრო თორე ისეთ ჯგუფში მოვხვდებოდით რომ კიდე ჩავრჩებოდით მე4 კალათში ვიქნებოდით😀
    ამის მერე რომ გუნდის პრეზიდენტი რომელმაც კუმანი რომელსაც საერთოდ გუნდი არ ყავდა და გრიზმანი სატრანსფერო ფანჯრის ბოლო დღეს გაუყიდეს იმას არ აპატიეს ზუსტად იგივე შედეგები რაც ჩავის ახლა ამ სეზონში აქვს თან რა გუნდით და რა ფეხბურთელებით😀
    გულშემატკივარი [?]
    #9 27 ნოემბერი 2023 14:22
    2
    ციტატა: BarcaFan❤💙
    აი ამ სტატიის მერე უკვე 100% მინდა რომ ჯგუფში ჩავრჩეთ და მერე იქ უკვე იმ სიკვდილის ჯგუფიდან შეგვხვდეს მე3 ადგილზე გასულს და იმანაც ეგრევე გამოგვაგდოს მერე სეზონის ბოლოს ვერც ოთხეულში შევიდეთ და საერთოდ გააჯმევინონ ჩავისაც და უკან მიაყოლონ ეს ლაპორტაც და მოვიდეს პიკე დროზე პრეზიდენტად
    ბარსკეონას რომ ნახევარი სეზონის ოთხეულს მიღმა დამთავრება შეუძლია და ლიგის ჯგუფში ზედიზედ 3ჯერ ჩარჩენა და ერთიდაიგივე მწვრთნელის ხელში არაა საკმარისი მიზეზი რომ გააგდონ?😀 თუ რეალის ნაჩუქარი ლა ლიგა აბათილებს ამ ყველაფერს? რაში გამოიხატება კლუბის სიყვარული იმაში რომ მწვრთნელს მარტო სახელის გამო ტოვებს? ანადგურებს გუნდს ჩავი და ლაპორტაც თავისი პოლიტიკით თუ ლაპორტას კლუბი ასე ძან უყვარს ჩავი ახლავე უნდა გააგდოს სანამ მარტო 1 ადგილთან კი არა 3 ადგილთანაც სხვაობა 9 ქულამდე არ გაიზარდა და მე6 ადგილთან 1 ქულამდე არ შემცირდა

    ჯერ გუშინ რაც დაწერე არ გაგეცი პასუხი ვერ მივხვდი 13 წლის თუ არ ხარ ასეთი კომენტარი როგორ უნდა დაწეროთქო იმდენი თუ გეწერა რო რავი თუ წააგებს ამას შემდეგს იმის შემდეგს 6ეულიდან გავარდებაო ბარემ ლა ლიგიდან გააგდე ბარსა და დაისვენებ. ვხვდები ბავშვი ხარ მაგრამ რავი არ გეყო რაც ამ ბოლო წლებში გამოცადე? ბაირნისგან რეალისგან და ვისაც მოუნდებოდა ყველა რომ ხმარობდა ბარსას და რატომ, სისულელე გადაწყვეტილების გამო ვის გაუგია გრანდმა ასეთ დროს მწვრთნელი გაანთავისუფლოს და თან ისე რომ ზამენა არ ყავს რამდენჯერაც ეგრე გავაკეთეთ იმდენჯერ ამოი<<ცენზურის დარღვევა>>ა ბარსა. 2012შიც ამბობდნენ გუარდიოლამ ამოწურა თავიო და ჯობია წავიდესო ახალი მოვიყვანოთო და ხო დავიჭირეთ კაი ჩიტი გუარდიოლას წასვლის შემდეგ. არაა სამყარო ორ ფერში მოფენილი რომ ისე გააკეთო ყველაფერი როგორც შენ გინდა არავინ ეხლა ტოპ მწვრთნელი არ დატოვებს გუნდს არ მიატოვებს შუა სეზონში და აქ არ წამოვა, ყველას აქვს ვალდებულებები, ვიღაცამ დაწერა მაურიციო სარიო ქვემოთ (კაი რა რა სარი ღადაობ) და სარის დონის მწვრთნელიც არ წამოვა ეხლა არ მიატოვებს გუნდს შუა გზაში. მწვრთნელზე უნდა იჩალიჩო ზაფხულში მაგ. გუარდიოლა, კლოპი ან ვინმე ძაან მაგარი მწვრთნელი რომელსაც დაკერავ და გამოისყიდი და არ შეაწუხებს სინდისი რომ წამოვიდეს. ეხლა რომ უშვებ ჩავის ვინ მოგყავს სეტიენი? კაკრას ეგ არის თავისუფალი, ეხლა ამ წუთში ერთადერთი მწვრთნელი რომელიც თავისუფალია და რომელსაც ასე თუ ისე ნორმალური წარსული აქვს არის ჰანსი ფლიკი და გაამართლებს ბარსაში თუ არა კაცმა არ იცის და თვითონ მოუნდება ამ დანგრეულ გუნდში მოსვლა ეგეც არავინ იცის.
    ამიტომ იფიქრე რაციონალურად ერთი და იგივე შეცდომები რატომ უნდა დავუშვათ 1000ჯერ და მერე გამოვა რომელიმე გუნდი და მოგვიგებს 6-0ს არ დაიღალე? მე დავიღალე. დაველოდოთ ზაფხულს და იქნებ ვინმე დავითრიოთ შეიძლება მთლად გუარდიოლა დავკეროთ. ჩავის გაშვებას რაც შეეხება მარტო იმიტომ გავუშვებდი რომ რაფინიას ფერანის, რომერუს მოყვანას დათანხმდა, თორე როგორ გავაკრიტიგო მწვრთნელი რომელსაც შეტევაში ყავს ფერანი, რაფინია და ლევანდოვსკი რომელიც ბურთსაც ვერ აჩერებს.)