ალექს სონგი: მილიონერობის შანსს ხელიდან ვერ გავუშვებდი

ალექს სონგი: მილიონერობის შანსს ხელიდან ვერ გავუშვებდი

"ბარსელონას" ყოფილი ფეხბურთელი, ალექს სონგი კატალონიურ კლუბში გადასვლაზე საუბრობს:

როცა "ბარსამ" კონტრაქტი შემოთავაზა და დავინახე, რამდენს გამოვიმუშავებდი, აღარ დავფიქრებულვარ.

კლუბის სპორტულმა დირექტორმა მითხრა, რომ ბევრს არ ვითამაშებდი, მაგრამ ამ შანსს ხელიდან ვერ გავუშვებდი - ვიცოდი, რომ მილიონერი გავხდებოდი.

კამერუნელი ფეხბურთელი "ბლაუგრანას" საკუთრება 2012/16 წლებში იყო, თუმცა, მან გაცემული ავანსები ვერ გაამართლა. ამჟამად სონგი ჯიბუტის ჩემპიონატში ასპარეზობს. 

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #8 16 იანვარი 2022 06:42
    0
    Gamzrdeli
    --------------------
    ARTHUGS
    Culé [?]
    #7 16 იანვარი 2022 04:06
    0
    რა გაცემული ავქნსები, ტიპს თავიდანვე უთხრეს არ გექნება სათამშო დროო. გულახდილად თქვა, უფასოდაც ვითამაშებდი ბარსაში სუ რო ბურთი მომატანინო და თან მილიონრობა? ვტფ ტყუილად აგინებთ ყველა დათანხმდებოდა. მაგრამ ერთია, დავთანხმდებით ჩვენ კომენტარებით მაგრამ მეორეა ახალგაზრდა ხარ ფეხბურთს თამაშობ და გითხრან მოდი ერთი სკამმი ხეხე... გააჩნაი მოკლედ რა მიზნები გაქ და საით იყურები.
    Culé [?]
    #6 16 იანვარი 2022 03:44
    0
    me da barca,
    რასა რა შუაშია შენთვის რომ ეთქვათ მოდი დაჯეწი და არაფრის კეთებაში მილიონებს გიხდიო არ დათანხმდებოდი?, მე ნამდვილად დავთანხმდებოდი
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 16 იანვარი 2022 01:29
    0
    ეს არის ზანგების ავადმყოფობა. ფული, ფული და ფული.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 16 იანვარი 2022 00:35
    1
    როცა "ბარსამ" კონტრაქტი შემოთავაზა და დავინახე, რამდენს გამოვიმუშავებდი, აღარ დავფიქრებულვარ.
    კლუბის სპორტულმა დირექტორმა მითხრა, რომ ბევრს არ ვითამაშებდი, მაგრამ ამ შანსს ხელიდან ვერ გავუშვებდი - ვიცოდი, რომ მილიონერი გავხდებოდი.

    ეხლა კი, გუშინდელი ლაწირაკები თვითონ უყენებენ პირობებს გუნდს, მილიონერობა ბავშვობიდანვე უნდათ.
    გულშემატკივარი [?]
    #3 16 იანვარი 2022 00:17
    0
    2012 წლის ზაფხულში ტიტო ვილანოვას ამის გარადა არავინ შეუძინა როსელმა, არადა ჭირდებოდა ერთი მცველი და შემტევი.
    სამწუხაროდ, ყველა უბედურებასთან ერთად, სეზონის გადამწყვეტ მომენტში ძალიან დააკლდა გუნდს გრძელი სათადარიგო სკამი
    Culé [?]
    #2 15 იანვარი 2022 23:10
    2
    გამაგიჟებს ბართომეო, ანუ თუ არ ათამაშებ მილიონებს რაში უხდი? მოგზავნილი იყო ამისი დედა მოიკითხა მთელმა სამყარომ
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #1 15 იანვარი 2022 22:51
    1
    რა გაცემული ავანსები, როჟა ფულის გასათეთრებლად უყიდიათ :D სპორტულმა დირექტორმა მითხრა არ ითამაშებ მარა მილიონერი გახდებიო :)))) ჩემთვისაც ეთქვათ, მე არც მილიონერობაზე მაქვს პრეტენზია და არც ძირითადში თამაშზე :(