ბარსელონა 2-3 რეალი | ფეხბურთელთა შეფასებები

ბარსელონა 2-3 რეალი | ფეხბურთელთა შეფასებები

ცოტა ხნის წინ დასრულა "ბარსელონასა" და "რეალს" შორის ესპანეთის სუპერ თასზე გამართული შეხვედრა, რომელშიც კატალონიელებმა დამატებით დროში 2-3 წააგეს.

გთავაზობთ "ბარსას" ფეხბურთელთა შეფასებებს SofaScore-ს მიხედვით:

ტერ შტეგენი 6.9

ალვესი 6.4

არაუხო 6.6

პიკე 6.8

ალბა 7.4

ფ. დე იონგი 6.6

ბუსკეტსი 8.0

გავი 6.8

ტორესი 6.5

ლ. დე იონგი 7.2

დემბელე 9.5

ნიკო 6.7

პედრი 6.9

დეპაი 6.7

ფატი 7.2

ჟუტგლა 6.4

ეზალზული 6.7

გუნდის შეფასება: 7.2

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 31 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #31 13 იანვარი 2022 13:04
    0
    ციტატა: ჯორჯ
    ალბათ 5.9 უნდა დაეწერა და შეეშალა დდ

    ალბათ 5.9 უნდა დაეწერა და შეეშალა დდ

    გინდაც 6.9 მაგრამ 9,5?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #30 13 იანვარი 2022 12:46
    0
    დემბელეს ისეთი შეფასება უწერია, გეგონება მინიმუმ დუბლი შეესრულებინოს, საგოლე გადაცემების ჩათვლით barca-6
    წევრი [?]
    #29 13 იანვარი 2022 02:22
    0
    ფრენკის რო ასხამთ და ბუსკეცს რო ადიდებთ ფრენკის რომ არ ებრძოლა ბოლომდე პირველი გოლის ეპიზოდში სამში გრძელს დაიჭერდა ხე იონგი გოლი კი არა აი ბუსკეცმა კიდე პირველი გოლი პირადად ჭამა მესამე გოლზეც ჩამოსვლა ვერ მოასწრო თავისი კუს სისწრაფით ერთი პასი იცოდა და დღეს რა პასებიც აკეთა წინ ყველა არაზუსტი არაფრისმომცემი ან კიდე სანამ მორიგი უსარგებლო პასის გაკეთება მოიფიქრა კი ააცალეს ბურთი ცხვირწინ ერთადერთი რაც დამამახსოვრდა ის მეტნაკლებად სახიფათო დარტყმა იყო სულ ეგაა მაგის დღევანდელი მარგი ქმედება შეცდომები კიდე იცოცხლე როგორც ყოველთვის კატასტროფა რაში დაუწერეს 8 მე ამათ ბრუციან კეთილებს გავკარი დემბელე უკანალში იმედია ამ მატჩის მერე ადიოს სერხიო სასტატოდან
    გულშემატკივარი [?]
    #28 13 იანვარი 2022 02:22
    1
    ალბათ 5.9 უნდა დაეწერა და შეეშალა დდ

    ალბათ 5.9 უნდა დაეწერა და შეეშალა დდ
    ფანი [?]
    #27 13 იანვარი 2022 02:21
    0
    დემბელეს რატო აქვს ამხელა შეფასება, რა.ე ისეთი ქნა და გამომჩა? ტიპი გონებაჩლუნგია, 9.5 მარტო სირბილში დაუწერეს? დეპაი შტეგენი დეიონგი უნდა გაიყიდოს და ფული გაკეთდეს, პლუს ამას პუჩი დემბელე ჟუტგლა აკომაჩი ეზლზული დესტი ყველა გასაშვებია ზოგი იჯარით ზოგი ისე, ხავის ტრანსფერები უნდა და გუნდს დააყენებს, კუმანის ბარსასა და ხავის ბარსას შორის ვინც სხვაობას ვერ ხედავს შეეშვას ფეხბურთს. გავი პედრი ნიკო ფატი არაუხო, ესენი უნდა იყოს ხელშეუხებელი ზაფხულში. ეზალზულებსა და სხვა ჩობნებს ჯობს ტრინკაო დააბრუნონ
    Culé [?]
    #26 13 იანვარი 2022 02:18
    1
    ამ შეფასებებს ვინც წერს ში@ააქ, არაუხოს 6,6 საიდან მოთხარეს, ტიპს ვერ გასცდნენ ვერცერთი, ერთი ვინისიუსმა აჯობა სისწრაფეში, პიკე ძაან კლასნი იყო, ბუსკეცს მაგხელა არ ეკუთვნოდა, ალვეში ძაან კარგი იყო პირველ ტაიმში მაგრამ მერე ბებერმა ძვლებმა აღარ გაუშვა,გავიმ რაც ითამაშა კარგი იყო, ფრენკი გასაყიდია, ნიკო არის ბუსკეცის შემცვლელი დარწმუნებული ვარ, უკლასნესია,პედრიც არანაკლებ კლასნია, კარგად შემოვიდა, აბდემ დარტყმა ისწავლოს და ამება დემბელეს დდშვც, რაში დაუწერეს 9.5, ჩვენი ნერვების წყვეტაში?, ლუკ დე იონგი ვაფშე დაიტოვონ და როცა დასჭირდებათ სტანდარტულებისთვის გამოიყვანონ, დეპაის დდშვც,ფატის იმედი სულ უნდა გქონდეს, რაღაც სხვა მენტალიტეტი აქვს, და გოლის ალღოც, ტორესზე ცუდი არ თქვათ არავინ, ჟუტგლა არ ვარგა და ეგაა, ჩავის კი ერთი შეცდომა ჰქონდა, ტორესი ცვლილებაზე უნდა გამოეყვანა და სასტარტოში არ უნდა დაეყენებინა

    ციტატა: rivaldo80
    ციტატა: ROUCH
    არაუხოს გაექცა ვინიციუსი სუ კარგს რო ხედავთ ეგეც თქვით ხოლმე, მაგიტო აქ სხვებზე დაბალი შეფასება. რაც შეეხება დემბელეს ცდილობდა წვალობდა ტკიოდა

    აქ მარტო ბუსიკას ხედავენ😂😂😂 გაექცნენ არაუხოს თან ბევრჯერ პოზიციურად ძალიან უჭირს.ბუსკეცის შეცდომის მიუხედავად საეუკეთესო იყო.

    არაუხო რომ არა ამოგვტენიდნენ რას ამბობ🤔, ბუსკეცი კი იმ შეცდომის გარდა მეტში არაფერში არაა დამნაშავე, მაგრამ ნიკო ერთხელ მაინც მოსინჯოს ნეტა ჩავიმ საყრდენად

    ციტატა: halaaa
    წადი ბიძია მეოთხე ადგილისთვის იბრძოლეთ რეალს ნუ კი ეჯიბრებით.... კიდევ ერთი გადაკიდება ხახაშიიიი ჰალა მადრიიიიდ!!!!!!!

    რა გინდა ამ საიტზე ვერ ვხვდები, ხომ არის რეალის ფანკლუბი და იქ გამოხატე შეი ემოციები, ჩამოყალიბებული ადამიანის საქციელს ნაღდად არ გავს😕
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    ფანი [?]
    #25 13 იანვარი 2022 02:13
    0
    რას ამბობთ ბიჭოო :დდ მერამდენეჯერ ჩაისვარა უკვე ბუსკეცმა და მაგიტო ვწერთ. ყველა თამაშში მინიმუმ ერთხელ მაინც არის ისეთი მომენტი რო ამას ჩაეძინება ცენტრში, უკნიდან მივლენ, აართმევენ ბურთს და მერე ჩვენს კართან იქმნება მომენტი. 3-4 მნიშვნელოვანი გოლი გავუშვით უკვე ამ სეზონში ბუსკეცის იდენტური შეცდომის გამო.
    --------------------
    #infinit8iniesta
    ფანი [?]
    #24 13 იანვარი 2022 02:07
    1
    ozbeta,
    აშკარად სხვა თამაშს უყურე შენ,დემბელე რომ არა,ჩემს ფეხებს იძავდნენ რამეს შეტევაში
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #23 13 იანვარი 2022 02:05
    1
    ეტყობა თამაშს არ უყურა იმან ვინც ეს შეფასება დაწერა? 😁 მატჩუს ორი ყველაზე ცუდი ფეხბურთელი, დემბელე და ბუსკეცი, ყველაზე მაღალი შეფასება აქვთ 🤦‍♂️🤦‍♂️, ბუსკეცმა პირდაპირი გაგებით წაგვაგებინა და დემბელემ 1 პასი და ერთი დარტყმა ვერ განახორციელა კარში
    ფანი [?]
    #22 13 იანვარი 2022 02:05
    0
    halaaa,
    აუ დაგვანებეთ თავი ამ მადრიდისტებმა, რა არის ამდენი ბოღმა,მოიგო რეალმა გილოცავთ, ჩვენ ძალიან ბედნიერები ვართ ამ თამაშით,თქვენც ბედნიერებას გისურვებთ,ახლა კი თუ შეიძლება თქვენს საიტს მიხედეთ
    Culé [?]
    #21 13 იანვარი 2022 02:01
    1
    გული კი დამწყდა მაგრამ ეგ მსიამოვნებს რო ჩავის ხელი ეტყობა ბარსას დროის საიკითხია ძალიან მომატებული აქვთ დასასუფთავებელია ახა ცოტა გუნდი ჰოლანდი მოვა ზაფხულში და უკვე დაბრუნდება ბარსა ვისკა ბარსა 😍😍😍
    Culé [?]
    #20 13 იანვარი 2022 02:00
    1
    ჩვენ ყველამ სხვა თამაშს ვუყურეთ და ეს ვინც შეადგინა აშკარად სხვა თამაშს უყურა 100% joy joy joy joy joy joy
    Culé [?]
    #19 13 იანვარი 2022 01:59
    2
    ციტატა: ROUCH
    არაუხოს გაექცა ვინიციუსი სუ კარგს რო ხედავთ ეგეც თქვით ხოლმე, მაგიტო აქ სხვებზე დაბალი შეფასება. რაც შეეხება დემბელეს ცდილობდა წვალობდა ტკიოდა

    აქ მარტო ბუსიკას ხედავენ😂😂😂 გაექცნენ არაუხოს თან ბევრჯერ პოზიციურად ძალიან უჭირს.ბუსკეცის შეცდომის მიუხედავად საეუკეთესო იყო.
    გულშემატკივარი [?]
    #18 13 იანვარი 2022 01:59
    4
    დემბელეს თუ 9,5 ეკუთვნის, მაშინ ბენზემას ალბათ 37 ეკუთვნის. რაც არ უნდა იფართხუნოს, დემბელე არის ზარალი და გასაშვებია. კარებში ვერ უმიზნებს ეს დაუნი. ეს არის ჩემი პირადი აზრი, რომელსაც ვერანაირი ახსნა ვერ შეცვლის. მარტო მაშინ უნდა ათამაშო, როცა სხვა არავინ გყავს..... 5 ელ-კლასიკო წავაგეთ და დღევანდელი იყო ერდათერი, რომელიც ბრძოლით წავაგეთ, ვაჟკაცურად. დაცვაში საკუთრი შეცომების გამო შექმნილი კონტრშეტევეის შედეგად ვაგებთ. ამაზე უნდა იმუშაო ჩავიმ. ისე კი ნამდვილად ბრავო ბიჭებო! ასე გეჭიოთ და მალე გუნდი ჩამოყალიბდება. კარგი პრაქტიკა იყო ახლგაზრდებისათვის..... ბრავო!!!!!
    Culé [?]
    #17 13 იანვარი 2022 01:53
    3
    ალბამ ძან ჟილკიანად და მონდომებით ითამაშა, მხოლოდ შექების ღირსია, მარა ამ ბარსელონაში მაგას მე მაინც ჟერემი მატიე დააბრუნონ ის მირჩევნია..
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 13 იანვარი 2022 01:53
    7
    ბუსკეცს რატო აქვს 8? უსაზიზღესად ითამაშა და არც დემბელეს ეკუთვნის მაგხელა შეფასება
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 13 იანვარი 2022 01:53
    1
    არაუხოს გაექცა ვინიციუსი სუ კარგს რო ხედავთ ეგეც თქვით ხოლმე, მაგიტო აქ სხვებზე დაბალი შეფასება. რაც შეეხება დემბელეს ცდილობდა წვალობდა ტკიოდა
    ფანი [?]