ანსუ ფატი მკურნალობას მადრიდში განაგრძობს

ანსუ ფატი მკურნალობას მადრიდში განაგრძობს

კატალონიის "ბარსელონას" ახალგაზრდა ვარსკვლავი, ანსუ ფატი რეაბილიტაციის პროცესს მადრიდში განაგრძობს.

Sport-ის ინფორმაციით, ის გამოჯანმრთელების პროცესს სანდო ფიზიოთერაპევტის მეთვალყურეობის ქვეშ გადის, რომელსაც "რეალის" ფეხბურთელებთან უმუშავია.

ანსუ ფატი მოედანზე დაბრუნებას არ ჩქარობს - მას ჯერ მინდორზე სირბილიც კი არ დაუწყია. მიუხედავად ამისა, წარმოშობით გვინეა-ბისაუელის ექიმები იმედოვნებენ, რომ ის "ბლაუგრანას" პრესეზონისათვის შეუერთდება.


  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #12 9 ივნისი 2021 19:41
    0
    იმედია მალე დაბრუნდება. ფორმაც უნდა აღიდგინოს
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    [?]
    #11 9 ივნისი 2021 18:09
    0
    მადრიდელი ექიმები რო ახვევია იმიტომაც დაანაწევრეს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 9 ივნისი 2021 15:23
    1
    ციტატა: La Pulga10
    Milkshake,
    ჩხირივით კი არა ჯანზეა მოსული უფრო.ვიდეო უნდა ნახო იქ კარგად ჩანს.ამ ფოტოზე ალბას სიმაღლე ჩანს მარა უფრო მაღალია.

    ალბას სიმაღლე იმიტომ ჩანს, რომ ფოტოგრაფი ალბასთან დგას ფატი კი უკანა პლანზეა და ამიტომაც ჩანს დაბალი. ფაქტიურად ალბა მესის სიმაღლეა 1.70 მ ფატი კი 1.78-ია.
    Culé [?]
    #9 9 ივნისი 2021 14:56
    1
    ციტატა: Norman Bates
    მენისკის გარეშე რამდენი წელი შეუძლია თამაში?

    როგორც ვიცი ბევრს ვერ ქაჩავენ მენისკის გარეშე და რასაც ითამაშებენ ისიც სულ კონტროლი და დროის გამოზოგვა, კაროჩე წვალება ჭირდებათ😞 ძაან მიტყდება რო ასე დაგვილეწეს ეს ბიჭი😭
    გულშემატკივარი [?]
    #8 9 ივნისი 2021 14:21
    1
    Milkshake,
    ჩხირივით კი არა ჯანზეა მოსული უფრო.ვიდეო უნდა ნახო იქ კარგად ჩანს.ამ ფოტოზე ალბას სიმაღლე ჩანს მარა უფრო მაღალია.
    გულშემატკივარი [?]
    #7 9 ივნისი 2021 14:12
    1
    ღმერთო რა ჩხირივითაა, ვინმე ჯანიანი რო დაეჯახოს გადატყდება შუაზე ისევ.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    გულშემატკივარი [?]
    #6 9 ივნისი 2021 14:10
    1
    cruyff9,
    ჩვენია ჩათვალე.მალე მოყომარდება.
    გულშემატკივარი [?]
    #5 9 ივნისი 2021 14:04
    3
    აუუუ ნეტა მოვიდეს ზოდზე და აღარ დაიტრავმოს.
    ძააან დიდი იმედი მაქ ამ ბიჭის რა,რა დროს ტრავმა იყო ამისი იმედია დაუბრუნდება ძველ კონდიციებს!
    ოქროს ბიჭნა გვყავს ეს

    რა ევრო გამაზა ისე:(😥
    Culé [?]
    #4 9 ივნისი 2021 14:04
    1
    დეპაიზე რახდება ხალხო რა აღარ იწერება არაფერი?!((((((
    ფანი [?]
    #3 9 ივნისი 2021 13:44
    10
    რა მბაპე და ჰოლანდი, ფატი ამათზე გაცილებით დიდი ფეხბურთელი იქნება მესისთან ყველაზე ახლოს. დაიმახსოვრეთ ჩემი სიტყვები. თან ჭ კლასის ლიგებში თამაშობენ ისინი, ეს კიდე ლა ლიგაში სადაც ყველაზე ნაკლები გოლი გადის და მაინც რა ხოდზე იყო თავიდან სანამ ტრავმას მიიღებდა. იმედია უფრო ძლიერი დაბრუნდება barca-1
    --------------------
    NJR ❤
    წევრი [?]
    #2 9 ივნისი 2021 13:31
    1
    დიდი იმედი მაქ ეს ბავშვი არ ჩაქრება🙃
    გულშემატკივარი [?]
    #1 9 ივნისი 2021 13:31
    1
    უხხხხ მიდი მოიხოდე სადაა მბაპეს და ჰოლანდის საბლატაო.პედრიმ ეს სეზონი მთლიანად,რომ ითამაში კი გამოიფოტა,მაგრამ ძაან გაიზარდა როგორც ფეხბურთელი და მინდა ესეც მოიხოდოს.