ალვესი: "რონალდუ სამეულში მოხვედრას არ იმსახურებდა, ისკო კი ძალიან მომწონს"

ალვესი: "რონალდუ სამეულში მოხვედრას არ იმსახურებდა, ისკო კი ძალიან მომწონს"

"ბარსელონასა" და ბრაზილიის ეროვნული ნაკრების მარჯვენა მცველი დანი ალვესი მიიჩნევს, რომ კრიშტიანუ რონალდუ მსოფლიოს სამ საუკეთესო ფეხბურთელს შორის დაუმსახურებლად მოხვდა.

"მესი ყველა დანარჩენს აღემატება, მეორე ადგილზე კი ნეიმარია. ჩემი აზრით, რონალდუ "ოქროს ბურთის" ფინალისტებს შორის დაუმსახურებლად მოხვდა. გასულ წელს, მან ეს ჯილდო დამსახურებულად მიიღო, რადგან მნიშვნელოვან წარმატებებს მიაღწია, მაგრამ მსოფლიოს საუკეთესო ფეხბურთელს თამაშზე მეტი გავლენა უნდა ჰქონდეს და მას უბრალოდ გოლები არ უნდა გაჰქონდეს. ხალხს ავიწყდება, რომ ფეხბურთი გუნდური სპორტია."

ალვესმა კომენტარი "რეალის" კიდევ ერთ ფეხბურთელზე, ისკოზე გააკეთა. შეგახსენებთ, რომ ეს უკანასკნელი, ნეიმართან უხეშობის გამო, ბოლო "კლასიკოში" მოედნიდან გააძევეს. "ისკო "რეალის" იმ მცირერიცხოვან ფეხბურთელებს შორის შედის, რომელსაც ამას ვაპატიებდი. ის იმდენად მომწონს, რომ შემიძლია ნებისმერი რამ ვაპატიო. ზოგჯერ ხდება, რომ საკუთარ თავზე კონტროლს ვკარგავთ და მის შემთხვევაშიც ეს მოხდა."

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 47 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    juba qatamadze
    სტუმარი [?]
    #47 5 დეკემბერი 2015 17:26
    0
    dance1
    Skilet-13
    სტუმარი [?]
    #46 4 დეკემბერი 2015 22:29
    1
    სუარესი რატო დატოვეს ფიფას გავარტყი fan
    Culé [?]
    #45 4 დეკემბერი 2015 22:18
    1
    ციტატა: messi...the world is yours
    ეს კიდე ლა ლიგის საუკეთესო ასისტების ცხრილი ბოლო ათი წლის მანძილზე.
    1. მესი 113
    2.დანი ალვეში 95
    3.ხავი 75
    4.რონალდო 67
    5.ინიესტა 60

    ამის ფონზე დღეს ერთი მადრიდისტა წერდა რომ დანი ალვეშს ბოლო 10 წელი პასი ვერ გაუკეთებიაო და მეორემ დაუკომენტარა პიტალოა სუფთაო. გაიგეთ ხალხო დანი ალვეში პიტალო ყოფილა თურმე რომელიც რეალის ნებისმიერ ნახევარცმველს ახტება ასისტებში. wink ძალიან დაბალი საფეხბურთო ცოდნაა.

    გამარჯობათ სასტავ .აი მაგათ უკვე აგარ ვაქცევ ყურადღებას. ზოგჯერ ძაან სასწაულებს იძAხიან . მახსოვს ერთი ვიგაც ბუსკეცს და ალონსოს ადარებდა და მეორემ დაუწერა მაგათი შედარება როგორ შეიძლებაო ბუსკეცი ჩამშლელიაო და ალონსო საყრდენიო lool
    ini777
    სტუმარი [?]
    #44 4 დეკემბერი 2015 21:04
    0
    Dani sheee bananichamia dance1
    Voron
    სტუმარი [?]
    #43 4 დეკემბერი 2015 19:40
    0
    ისკო კაი კაცია მარა მალაგა რა ჩაბანძდა კაზორლა არსენალშია ისკო რეალში კაბალიერო სიტიში wink
    FcB 5-0 RmA :d
    სტუმარი [?]
    #42 4 დეკემბერი 2015 19:33
    0
    [quote=messi...the world is yours][quote=FcB 5-0 RmA :d]ისკო მაგრი კაცია, ისე ვინმე რომ ბურთს თავზე გახევს ძნელია მოთოკო ნერვები ამიტომ არაუშავს :D და კიდევ სანამ დრო აქვს უშველოს თავს და წავიდეს რეალიდან რეალი არ იმსახურებს ეგეთ ადამიანს :D[/quote]
    გეთანხმები ძამიკო,ისკო მაგარი კაცია და ნამდვილად არ იმსახურებს ამ ახვრების ბუდეში ყოფნას. ჯობია წავიდეს მალე რომ ახვრული იარლიკი არ აიკიდოს სხვა რეალის ფეხბურთელებისავით.[quote][/quote]
    ხო მართლა მაგარი კაცია და რამოსის და პეპეს თანაგუნდელი როა ტეხავს ცოტა :D
    messi...the world is yours
    სტუმარი [?]
    #41 4 დეკემბერი 2015 18:10
    1
    ციტატა: Sergio Busquets.5
    Erti bavshvuri kitxva mawuxebs vangaali shedegebis mixedvit barselonas legendad itvleba???

    ბარსელონას ლეგენდად ჩემი აზრით არ უნდა ჩაითვალოს,იმიტომ რომ ლიგა ვერ დადო,მაგრამ უდიდესი წვლილი მიუძღვნის ბარსელონას განვითარებაში ძმაო. ხავი მისი აღმოჩენილია. უბრალოდ ძალიან პრინციპული მწვრთნელი იყო მაშინაც და ეხლაც მასე,არავის აზრი არ აინტერესებს ამ კაცს გააჩნია საკუთარი საფეხბურთო ხედვა და აწვება რქებით,სწორია არასწორია არ აინტერესებს პრინციპულად თავისა აწვება მაინც.ერთადერთი შანსი ქონდა ჩემი აზრით ვან გაალის ბარსელონას,აი იმ წელს რეალმა ვალენსიას რომ მოუგო ფინალში 3-0,მაგ წელს ვალენსიას შევხვდით ნახევარ ფინალში სადაც რივალდომ ტრამვის გამო გამოტოვა პირველი შეხვედრა და წავაგეთ პირველი თამაში ვალენსიაში 1-4 და მერე მეორეში კი იყო ფეხში ნემს გაკეთებული რივალდო მაგრამ მაინც ვერ ამოვუქაჩეთ ეგ ჰანდიკაპი. არადა მაგ წელს ვალენსიასაც და რეალსაც ლა ლიგაში ბურთი გაადაალეწეს თავზე რივალდომ და კომპანიამ,მაგრამ აი იმ ერთი თამაშის გამო ვალენსიაში მთელი სეზონი ჩაუვარდათ წყალში. რივალდოც ძალიან ცუდათ იხსენებს მაგ წელს,ძალიან გული დამწყდა რომ ფინალში ვერ გავედითო,თორე რეალს კარგ დღეს არ დავაყენებდითო.მერე გამოვლენ მადრისტები და სამარცხვინოთ დაიწყებენ იმის ლაპარაკს ბარსელონა 10 წლის გუნდიაო. ბარსელონა რომ გასულიყო მაგ წელს ფინალში რეალს ააჩემანახნავებდნენ, მაგრამ ცუდ დროს უწია რივალდოს ტრამვამ. ამით ისარგებლეს ახვარმა მადრიდელებმა.
    intskirveli.fcb
    სტუმარი [?]
    #40 4 დეკემბერი 2015 17:55
    0
    ციტატა: fcb fan
    madlobaa gaixaree:-)

    არაფრის
    messi...the world is yours
    სტუმარი [?]
    #39 4 დეკემბერი 2015 17:54
    4
    ეს კიდე ლა ლიგის საუკეთესო ასისტების ცხრილი ბოლო ათი წლის მანძილზე.
    1. მესი 113
    2.დანი ალვეში 95
    3.ხავი 75
    4.რონალდო 67
    5.ინიესტა 60

    ამის ფონზე დღეს ერთი მადრიდისტა წერდა რომ დანი ალვეშს ბოლო 10 წელი პასი ვერ გაუკეთებიაო და მეორემ დაუკომენტარა პიტალოა სუფთაო. გაიგეთ ხალხო დანი ალვეში პიტალო ყოფილა თურმე რომელიც რეალის ნებისმიერ ნახევარცმველს ახტება ასისტებში. wink ძალიან დაბალი საფეხბურთო ცოდნაა.
    fcb fan
    სტუმარი [?]
    #38 4 დეკემბერი 2015 17:52
    0
    madlobaa gaixaree:-)
    intskirveli.fcb
    სტუმარი [?]
    #37 4 დეკემბერი 2015 17:50
    0
    ციტატა: fcb fan
    4gegabaiti aq operatiuli da procesorze Marto is vici ro i5ia meti araferi

    მაშინ ეგ 16-საც გაგიქაჩავს
    messi...the world is yours
    სტუმარი [?]
    #36 4 დეკემბერი 2015 17:49
    0
    ნახეთ გუნდების სტატისტიკა ჩემპიონთა ლიგაზე ბურთის ფლობაში
    1-2 ბარსელონა და ბავარია 67%
    3.მანიუ 61% მალადეც ვან გაალს, ეს იმას ნიშნავს რომ გუნდს ასწავლის პირველ ნომრად თამაშს,ეს გრძელი პროცესია,წლები ჭირდება იმას რომ ინგლისურმ ან ნესბისმიერი ქვეყინის გუნდმა ტოტალური სათამაშო ფილოსოფიით ითამაშოს.თუ გვარდიოლა მივიდა მანიუში მერე ნახეთ დედის სერვა.
    4.პსჟ აქაც ჩანს ყოფილი ბარსელონელი მწვრთნელის ხელი.
    5.ატლეტიკო 56%,ეს უკვე იმას ნიშნავს რომ სიმეონეს გუნდი ახალ სათამაშო ეტაპზე გადავიდა,მოკლედ ეს ის თამრო აღარ არის რაც იყო.DDD უკეთესი გუნდია უკვე გაცილებით.
    6-7. შახტარი და ლიონი 55%
    8-9 სევილია და ჩელსი 54%
    10-11 ბენფიკა და ბაიერი 53%

    რეალი ამ სიის ათეულშიც არ შედის,სირცხვილია რაზეა საერთოდ საუბარი? შახტიორი რომ გჯობნის ბურთის ფლობაში. მერე მადრიდისტა გამოდის და იტყვის ჩვენი ფილოსფია არის გაგვიტანე 3 და გაგიტანთ 6 რითი უტანენ ამ 6 გოლს? მეორე ნომრად სათამაშო ფილოსოფიით? თუ ესპანიოლს და გრანდად გულისხმობენ ბაზარი არაა ღმერთმა შეგარგოთ რეალსაც და რონალდოსაც ეგ ფილოსოფია, მაგრამ დალშე რას იტყვით აი იქეთ მერე ბატონებთან რომ მოგიწევთ თამაში?
    fcb fan
    სტუმარი [?]
    #35 4 დეკემბერი 2015 17:47
    0
    4gegabaiti aq operatiuli da procesorze Marto is vici ro i5ia meti araferi
    intskirveli.fcb
    სტუმარი [?]
    #34 4 დეკემბერი 2015 17:43
    0
    ციტატა: fcb fan
    sxva ra monacemebi?

    პროცესორი და რამი რამდენ გეგაბაიტიანია
    fcb fan
    სტუმარი [?]
    #33 4 დეკემბერი 2015 17:41
    0
    sxva ra monacemebi?
    intskirveli.fcb
    სტუმარი [?]
    #32 4 დეკემბერი 2015 17:35
    0
    ციტატა: fcb fan
    gamarjobat!,am temasstan araa kavshirshi magram tqventan 1kitxva maqvs,hp_is notebooki maqvs i5 is procesorit da pes 2015s gaqachaavs?,rom gadmovwero.?

    სხვა მონაცემებიც დაწერე
    fcb fan
    სტუმარი [?]
    #31 4 დეკემბერი 2015 17:24
    0
    tu icit vinmem?
    messi...the world is yours
    სტუმარი [?]
    #30 4 დეკემბერი 2015 17:21
    2
    ციტატა: Gerard Pique 3
    ეც ძალიან მაინტერესებს მერამდენედ უნდა გავაფარჩაკოთ რომ ცოტა ხნით მაინც დაწყნარდნენ?

    ეგ ისეთი თემაა ძმაპ,ერთხელ ერთმა ბრიყვმა მადდრიდსტამ აიტაცა რეალის ისტორიის თემა და აყვა მთელი სამადითედი. მაგა არ მოეშვებიან ერთადერთი რამ დარჩათ რაზეც შეუძლიათ ილაპარაკონ რეალურად.

    მინდა შევეხო ბარსელონას და რეალის მოამავალს.
    ტოტალური ფეხბურთი ყოველთვის ბატონობდა ბატონებს და მუდამ იბატონებს მომავალშიც. ეს სათამაშო ფილოსფია ვინც გამოიგონა იყო ევროპის მასშტაბით პატარა ქვეყნის დედაქალის გუნდი ანუ ამსტერდამის აიაქსი რომელიც არასოდეს გამოირჩეოდა დიდი კაპიტალით. კრუიფის დროს ფული მაინც არ განსაზღვრავდა იმდენს ფეხბურთში და ჰოლანდიის გუნდსაც შეეძლო ტოლ სწორად ეთამაშა გერმანიის ესპანეთის ინგლისის იტალიის და საფრანგეთის გუნდები წინააღმდეგ,ანუ მაშინ იმდენად არ იყო ფეხბურთელების ყიდვა გაყიდვა მოდაში.ყველა გუნდი საკუთარი აკადემიის აღზრდილი ფეხბურთელებით ან საკუთარი ქვეყნის ფეხბურთელებით გამოდიოდნენ ასპარეზზე,ამიტომ იყო სელტიკმა ბენფიკამ აიაქსმა რომ მოიგეს ჩემპიონთა ლიგები. ეს ფეხბურთელების ყიდვა გაყიდვა უფორ 80 წლებიდან შემოვიდა მოდაში,მერე 90წლებში განვითარდა და 21 საუკენეში პიკს აღწევს უკვე,სიტყვაზე ზოგიერთ ინგლისურ გუნდში მაქსიმუმ 2 ფეხბურთელი თამაშობდეს ინგლისელი,ეს იტალიის ესპანეთის და გერმანიის გუნდებსაც ეხება მეტ ნაკლებად. ამ პროცესმა უკვე დაიწყო ევროპული ფეხბურთის დაყოფა გრანდები,უბრალოდ ძლიერი გუნდები,საშუალო დონის გუნდები და ასე შემდეგ. ანუ იტალიის ინგლისის ესპანეთის და გერმანიის მოწინავე გუნდებმა საკმაოდ გაუსწრეს ჰოლანდიის პორტუგალიის ბელგიის და ასე შემდეგ ქვეყნის მოწინავე გუნდებს . აი ამ ყველაფერმა დღეს ფეხბურთი იქამდე მიიყვანა რომ ბარსელონასტვი რეალისთვის ბავარიისთვის და სვხა გრანდბეისთვის ადვილი ლუკმაა აიაქსი პსვ ფეიენოორდი ბენფიკა პორტო სპორტინგი და ასე შემდეგ გუნდები. სხვაობა კატასტროფულია ამ გუნდებს შორის. აბა ყველა გუნდი თამაშობდეს საკუთარი აკადემიის აღზრდილი ფეხბურთელებით მერე თუ იქნება ასეთი სხვაობა ამ გუნდებს შორის?
    აი ავიღოთ საკის მილანი,ეს გუნდი ცცხობდა სამი ჰოლანდიელი უმაღლესი დონის იგროკებით,ბასტენი გულიტი და რაიკარდი. აიაქსს რომ ქონოდა იმს უკანა ნალი რომ მილანისთვის არ მიეყიდა ეს ფეხბურთელები,ხომ უდავო თემაა ის რომ ეხლა საკის მილანის მაგივრად მაგ წლებში აიასქსის წარმატებაზე იქნებოდა საუბარი. მერე წამოვიდა ვნა გაალი აიაქსი,რომელიც ყველას აცამტვერებდა გზაზე ვინც კი დაუდგებოდა,ძალიან მაგარი გუნდი ყავდა 95-96 წლებში აიაქსს,ნებისმიერ გუნდთან უპირატესობას ფლობდა და ყველაზე დიდი პრიკოლი ის იყო რომ ამას აკეთებდა ვან გაალი 19 მაქსიმუმ 21 წლის ბიჭებით. ამ გუნდს რომ ფინანსები ქონოდა და არ დაშლილიყო,აიაქსი რეებს ჩაიდენდა მომდევნო წლებში ეგ სანახაობა მართლაც ხელიდან გასაშვები არ იქნებოდა. მაგრამ როგორც ყოველთვის აიაქსი აითვისეს გრანდებმა და ძნელია ყოველ წელს ახალი გუნდით შეერკინო მოწინავე ქვეყნების მოწინავე გუნდებს.
    ბარსელონა თამაშობს ეხლა იმავე სტილით როგორც აიაქსი, ანუ ტოტალური ფეხბურთის ფილოსოფიით და ბარსელონას ნამდვილად აქვს ის ფინანსები რომ ნებსიმიერი ტალანტი შეინარჩუნოს გუნდში და ყოველთვის იდგეს მოწინავე პოზიციაზე ევროპულ ფეხბურთში განსხვავებით აიაქსისა. ანუ მე იმის თქმა მინდა ეს სათამაშო ფილოსოფია მუდამ იბატონებს სხვებზე. ბარსელონას აწეი ყოველთვის ექნება იმის რესურსი რომ მინიმუმ არ დაეცეს მილანივით ან ლივერპულივით.მუდამ უნდა იდგეს წესით მოწინავე გუნდებს შორის. ბარსელონას ნამდვილად აქვს მომავალი და კულეებს კიდე იმის იმედი რომ ბარსელონა გააგრძელებს მუდამ ტიტულების მოგებას. კრუფის მოსვლის შემდეგ გუნდში ეს სათამაშო ფლოსოფია ნელ ნელა ვითარდებოდა,ამ პროცესმა ბარსელონა სრულყოფილობამდე მიიყვანა,გუნდის აკადემიაში უკვე წლებია ბავშვები ამ ფილოსოფიით იზრდებიან და ვიტარდებიან და 20 გამორჩეული ბავშვიდან ნამდვილად აღმოჩნდება ერთი ინიესტა ერთი ხავი ერთი ბუსი ერთი ნახევარი მესი მაინც,ეს პროცესი შეუჩერებელი იქნება,ასევე არ დაავიწყდეს არავის რომ ნებისმიერი ბრაზილიელი ვუნდერკინდი ბარსელონაში თამაშზე ოცნებობს და იოცნებებს კიდევ მომავალშიც. ბარსელონა ნებისმიერი ბავშვის ოცნებად იქცა უკვე.
    ხავის იმდენ გენიასთან ერთად მოუწია თამაში რომ ბოლოს მისი სათამაშო დონე ღრუბლებს ცდებოდა,ასევე ინიესტაც,როცა გენიებთან ვარჯიშობ ავტომატურად შენც გახდები ბურთის ჯადოქარი და გენიოსი,ბარსელონაში კიდევ თუ ოდნავ მაინც არ გაგაჩნია ტალანტი,ისე არავინ დაგაწინაურებს პირველ გუნდში მეორე გუნდიდან,მეორე გუნდში მესამე გუნდიდან და ასე შემდეგ. ანუ ეს პროცესიც შეუჩერებელია,ეხლა რაფინია რობერტო სამპერ გვყავს გუნდში,როცა მესისთან ნეიმართან ინიესტასტან ბუსისთან სუასთან ვარჯიშობ ძალაუნებურად შენც ღვინდები და ოსტატდები,ანუ მათი დრო რომ მოვა ისინიც გაგვაოცებენ მერე გენიალური თამაშით და ტიტულების მოგებით კიდე გაგვახარებენ. საჭიროების შემთხვევაში ბარსელონას ყოველთვის შეეძლება მაღალი დონის შემსრულებლის ყიდვა,აი სუარესივით,რომელიც უდიდეს როლს ითამაშებს გუნდის წარმატებაში. აი ეს არის ბარსელონას მომავალი. ამას რომ ხვდებიან მადრიდში იმიტომ უკანკალებთ უკანა ნალები და იმიტომ იპტავენ ბეწვებს ერთ ადგილას,აღარ იციან რა ხერხითღა შეაჩერონ ბარსელონა სგანვითარების ეს პროცესი,მადრიდში უკვე ხალხს მოწყინდა ბარსელონას ჩრდილის ქვეშ ყოფნა და ამიტომ უკვე ყველა ღიად აცხადებს ბარსელონას მიმართ სიძულვილს,ბარსელონა სათამაშო დონემ უკვე ლა ლიგის პრეზიდენიც მიიყვანა იმ დონის შიზოფრენიამდე და აღიარებინა ის ფაქტი რომ რეალის ფანია. მაგ დღეში არიან ესპანეთის ნებისმიერი დარგის მინისტრი,გენ პროკურორი და რავიცი მეფეთი დამთავრებული ყველა.
    რეალს რისი მომავალი აქვს? მეცინება როცა მადრიდისტები იძახიან იმას რომ ნეტავ ისეთი მწვრთნელი მოვიდეს რომელიც რეალს თავისივე ფილოსოფიით ათამაშებსო,რომელი ფილოსოფიაა რეალის იქნებ შემახსენოთ,მე რაღაც არ მსმენია მასეთი ან საერთოდ აქვს კი რეალს ფილოსოფია? დღეს ერთ,ა ,ადრიდისტამ თქვა რეალის ფილოსოფია არის გაგვიტანე 3 და ჩვენ გაგიტანთ 6 გოლსო,თუ არ ვცდები ეს ბრაზილიის ნაკრების ფილოსოფია იყო და როდიდან მიისაკუთრა რეალმა? მე ერთს ვიტყვი რეალი ისეთ აგონიაშია ეხლა და ისეთი დოზის შიზოფრენია აქვთ მიღებული პრეზიდენტიდა დაწყებული უბრალოდ დამლაგებლით დამთავრებული რომ არამგონია ამ გუნდს რამე სერიოზული მომავალი ქონდეს. გუნდი რომელიც ალონსოს გაუშვებს და კროოს მოიყავნს და დიმარიას მაგივრად ხამეს როდრიგესს,ამ გუნდის ხვედრი მუდამ მონობა უნდა იყოს,ასე ეს და იქნება კიდეც.
    გეშინოდეთ ტოტალური ფეხბურთის,ჩვენ აიაქსი არ ვართ,ჩვენ ბარსელონა ვართ.ეს კარგად დაიმახსოვრეთ მადრიდისტებო.
    fcb fan
    სტუმარი [?]
    #29 4 დეკემბერი 2015 17:17
    0
    gamarjobat!,am temasstan araa kavshirshi magram tqventan 1kitxva maqvs,hp_is notebooki maqvs i5 is procesorit da pes 2015s gaqachaavs?,rom gadmovwero.?
    messi woolk
    სტუმარი [?]
    #28 4 დეკემბერი 2015 17:07
    0
    ციტატა: Barcafan_Farkao
    ისე მარტივად უდგებიან რონალდუს შედეგებს ვითომ განსაკუთრებულს არაფერს აკეთებდეს.. ძაან კაი იქნებოდა სამივე ტრიო რო ყოფილიყო სამეულში მაგრამ რონალდუ ორივეს გადაბმულს ჯობნის და ჰა თუ გინდაა მოკალი :დდდ

    გადაბმულს კი არა გაჭრილ ნეიმარსაც ვერ ჯობნის წელს...