მასკერანოს ერთი კვირა გაუცდება

მასკერანოს ერთი კვირა გაუცდება

"ბარსელონას" არგენტინელმა უნივერსალმა, ხავიერ მასკერანომ, "სევილიასთან" ცოტა ხნის წინ დასრულებულ მატჩში, ტრავმა მიიღო, რის გამოც მას დაახლოებით ერთი კვირა გაუცდება.

ცოტა ხნის წინ, "ბარსამ" "სევილია" 3:0 დაამარცხა და კატალონიელებმა ესპანეთის სუპერ თასი მოიგეს. იმ დროს, როდესაც ლუის ენრიკეს სამივე ცვლილება უკვე გაკეთებული ჰქონდა, მასკერანომ ტრავმა მიიღო და მასპინძლებმა თამაში 10 კაცით განაგრძეს.

ოფიციალური ინფორმაციით, არგენტინელს მარჯვენა ფეხის ბარძაყის კუნთის ტრავმა აქვს და მას დაახლოებით ერთი კვირა გაუცდება. ეს ნიშნავს, რომ მასკერანო "ბეტისთან" მატჩს გამოტოვებს. მის დაბრუნებას 28 აგვისტოს "ბიბლაოსთან" გასამართი შეხვედრისთვის უნდა ველოდეთ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    LEO MESSI
    სტუმარი [?]
    #13 18 აგვისტო 2016 12:32
    0
    ცუდია რომი სეთი წამყვანი ფეხბურთელები როგორებიც ინიესტა და მასკერანო არიან ტრამვები აწუხებთ რა თქა უნდა დიდი დანაკლისი იქნება მაგრამ შემცვლელები გვყავს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 18 აგვისტო 2016 11:58
    0
    ციტატა: Stig
    ციტატა: T-BLauGrana
    ვინც უყურა დეტალურად დაწერეთ ახალწვეულების თამაში

    Mokled ro vtqvat yvela kargad gamoiyureboda :)

    ძაან დეტალურად გაგცა პასუხი, მე მეტს ვეღარ დავამტებ :-) :-)
    ika antimadridista
    სტუმარი [?]
    #11 18 აგვისტო 2016 11:35
    0
    უმტიტი შეცვლის დრო დაიმკვიდროს თავის ადგილი
    Culé [?]
    #10 18 აგვისტო 2016 11:20
    0
    ციტატა: T-BLauGrana
    ვინც უყურა დეტალურად დაწერეთ ახალწვეულების თამაში

    Mokled ro vtqvat yvela kargad gamoiyureboda :)
    maxo barsa
    სტუმარი [?]
    #9 18 აგვისტო 2016 10:37
    0
    Umtiti ager gvyavs is iqneba maskes nacvlad.
    T-BLauGrana
    სტუმარი [?]
    #8 18 აგვისტო 2016 10:36
    0
    ვინც უყურა დეტალურად დაწერეთ ახალწვეულების თამაში
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 18 აგვისტო 2016 10:34
    0
    ციტატა: KOTE KVERNADZE
    ციტატა: anri cule messi
    Betistan rodis aris tamashi???

    20 agvistos . ise 2 dgeshi axali sezoni iwyeba da 2016-17 kalendari ro iyos ara

    სატრანსფერო სეზონი დამთავრდება და ყველაფერი ერთიანად განახლდებაო ადმინმა :-)
    anri cule messi
    სტუმარი [?]
    #6 18 აგვისტო 2016 10:23
    0
    ციტატა: anribarsa
    მახსოვს რამდენს უნდოდა თურანის წასვლა!:-)

    ციტატა: anri cule messi
    Betistan rodis aris tamashi???

    20 აგვისტოს 20:15

    Xo mec eg unda metqva ra patroni ar kavs saits?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 18 აგვისტო 2016 10:09
    0
    მახსოვს რამდენს უნდოდა თურანის წასვლა!:-)

    ციტატა: anri cule messi
    Betistan rodis aris tamashi???

    20 აგვისტოს 20:15
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 18 აგვისტო 2016 08:19
    0
    იმხელა რესურსი გვაქ უკვე აღარავის შეცვლა არ წარმოადგენს პრობლემას!:-)
    anri cule messi
    სტუმარი [?]
    #3 18 აგვისტო 2016 07:23
    0
    Betistan rodis aris tamashi???
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 18 აგვისტო 2016 03:55
    0
    არაუშავრა შეცვლის უმტიტი არ უთამაშია დღეს ცუდათ
    Mafioza messi
    სტუმარი [?]