ბარსელონა-რეალი 0-0

ბარსელონა-რეალი 0-0

 

ბარსელონა (4-3-3) რეალი (4-3-3)
ტერ შტეგენი, სემედუ, პიკე, ლანგლე, ალბა, რაკიტიჩი, ს. რობერტო, დე იონგი, გრიზმანი, მესი, სუარესი კურტუა, კარვახალი, რამოსი, ვარანი, მენდი, კაზემირო, ვალვერდე, კროოსი, ბეილი, ბენზემა, ისკ
ნეტუ, უმტიტი, ბუსმეტსი, ვიდალი, ალენია, პერესი, ფატი არეოლა, ნაჩო, მილიტაო, მოდრიჩი, როდრიგო, ვინიციუსი, იოვიჩი
ერნესტო ვალვერდე ზინედინ ზიდანი

სემედუ - ვიდალი 55

გრიზმანი - ფატი 83

ისკო - როდრიგო 79

ვალვერდე - მოდრიჩი 79

რაკიტიჩი 21, სუარესი 40, ლანგლე 45 კაზემირო 66, ბეილი 70, ისკო 76, რამოსი 78, კარვახალი 90+2
კამპ ნოუ (93 426)
ალეხანდრო ხოსე ერნანდეს ერნანდესი
დემბელე, არტური მარსელო, აზარი, ვასკესი, ხამესი, ასენსიო

სილქ უნივერსალი, SporTV.ws

სტატისტიკა
52% ბურთის ფლობა 48%
9 დარტყმა 17
2 ზუსტი დარტყმა 4
2 კუთხური 6
1 თამაშგარე 2
4 სეივი 2
5 ჯარიმა 17
3 გაფრთხილება 5
587 პასი 48%


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 342 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #342 19 დეკემბერი 2019 02:06
    4
    ბარსამ ვერ გააფარჩაკა დღეს რეალი და ეგრევე გამოჩნდნენ პატარა ვირთხუნიები ყანადან. წარმომიდგენია რომ წაგვეგო 1:0 აქ რეებს დაწერდნენ, უცებ დაავიწყდებიდათ 3:0, 4:0, 5:1. 5:0 და ასე შემდეგ. მინიმალური ანგარიშით მოგებას საერთოდ არც ვახსენებ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #341 19 დეკემბერი 2019 01:33
    2
    ციტატა: Don_Andresito
    პიკეს არაუშავდა, გააკეთა გასაკეთებელი, მარა ლანგლე კოშმარია. ტიპმა 2 ჯერ ისეთი პასიი გააკეთა ეგრევე მატიე გამახსენდა. ისე ძალიან ბევრი მსგავსებაა ლანგლეს და მატიეს შორის. წარმმმომოავლობა სიმაღლე, ორივე ცაციაა. და არც ერთია ბარსას დონის. მატიე გაცილებიშ კოშმარი იყო კი მარა 30 წლის ასაკში მოვიდა. ლანგლეც უარესი იქნება 30 ის ზემოთ. ხან კარგად თამაშობს და ხან კიდე ძალიან უაზროა. მე მარტო ფრენკის გამოვარჩევდი. ქონდა შეცდომები პირველ ტაიმში, მარა მეორეში გაცილებით კარგი იყო. მესის არ გაუკეთებია დრიბლინგი ამან რო გააკეთა. ართმევაზეც კარგი იყო. პროსტა ნახევარდაცვაში თამაში იმიტო ვერ მოვიგეთ რო პარაში 2 საცოდაობა ყავდა. არტურს რო ეთამაშა ჩემი აზრით ნახევარდაცვაში ბევრად დავჯაბნმიდით და ფრენკიც უკეთ წარმოჩინდებოდა. აბა რაკიტიჩის გვერდით ფრენკი კი არა ინიესტაც კი ვეღარ ჩანდა იმდენად ვალვერდეა რაკიტიჩი. ესე ერთმანეთისთვის იყვნენ შექმნილები ფეხბურთელი და მწვრთნელი მეტი არ მინახავს რა

    ბიჭო მარჩის შემდეგ არასოდეს თვითკრიტიკული როა და სულ იამზე ინტერვიუებს რომ აძლევს მაგით უარესად მაღიზიანებს ეს ძუნძულა ხორვატი ... რა უნიათოა ტიპი არც ხასიათი აქვს, არც იბრძვის არც ქარიზმა...რამდენი კარგი ნახევარმცველია ამას რა უნდა ვარსელონაში
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    sons of anarchy
    სტუმარი [?]
    #340 19 დეკემბერი 2019 01:29
    1
    ბუსკეცი არ იყო და ეს იდიოტი აპორნიზე აყენებს რაკიტიჩს, როცა ჰყავს დე იონგი, ეჰ, საით მიექანება ბარსას მატარებელი
    Culé [?]
    #339 19 დეკემბერი 2019 01:25
    0
    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: davidus2020
    კომენტარებს ვკითხულობ და მიკვირს ძალიან,ჯეკაზე რობერტოზე და სხვაზე ,ერთი მითხარით ვინ ითამაშა კარგად მისი შესაძლებლობის 50პროცენტი, ალბათ შტეგენმა და პიკემ, მეტ არავის , ეს პირველი შეხვედრა ხომ არა ასეთი, 90 პოცენტი ასე თამაშობენ , გუნდი აბსოლიტურ დეგრადაციაზე წასული, ვერჩ ფიზიკურად ვერც ტაქტიკურად ვერ ქაჩავს, 0-0 არფერი სასწაული არა, პრობლემა გუნდი არა, რეალმა გაცილებით აქტიურად და უკეტესად ითამაშა, უბრალოდ ზოგჯერ კლასი არ ეYო ზოგჯერ შტეგო და პიკე იყო სიმალეზე,უბრალოდ ვალვერდე გასაშვები კი არა სულ წრიხისკვრით უნდა გააგდონ,იმიტო რომ მაგას სინდისი არ ეყოფა მისით წავიდეს

    ერთი მატჩით არ ვმსჯელობთ აქ , სუარესმა როდის გაიტანა გასვლით მატჩში გოლი ლიგაზე ? მალიორკას რომ შეუგდო გააღმერთეს... მალიორკას .....

    სუარესი დიდი ხანია გასაშვებია,მაგრამ სანამ მესი კარიერას დაასრულებს(ბარსაში),გარანტირებული აქვს თამაში მასსაც.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #338 19 დეკემბერი 2019 01:24
    1
    ნუ მე არ ვიცი მეტი რანაირად დაგიმტკიცოთ რო მძორია და ბარსაში საერთოდ არ უნდა თამაშობდეს ეს ბუსკეცის სკამზე დასმა რა წიკი იყო გაგვიქრეს ცენტრი ან სემედუ რატო გაიყვანა ნუ არ ვიცი ამ თამაშში ძალიან კარგად გამოჩნდა რო ბუსკეცი და არტური მთავარი ძალაა ცენტრში ლენგლეზე ზედმეტია ლაპარაკი იმდენი შეცდომა დაუშვა რო ვერც კი დავთვალე ბევრჯერ მითქვამს და კიდე ვიმეორებ დროა უკვე სკამზე გადაჯდეს ლენგლე და უმტიტი დადგეს აი უნამუსო ვიყო პროსტა არავინ აღარ მედაოს რაკიტიჩზე საერთოდ მოწყვეტილი იყო ნახევარ დაცვა და დაცვა ერთმანეთს და ეგ სწორედ მა მძორის დამსახურებაა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    [?]
    #337 19 დეკემბერი 2019 01:22
    2
    პიკეს არაუშავდა, გააკეთა გასაკეთებელი, მარა ლანგლე კოშმარია. ტიპმა 2 ჯერ ისეთი პასიი გააკეთა ეგრევე მატიე გამახსენდა. ისე ძალიან ბევრი მსგავსებაა ლანგლეს და მატიეს შორის. წარმმმომოავლობა სიმაღლე, ორივე ცაციაა. და არც ერთია ბარსას დონის. მატიე გაცილებიშ კოშმარი იყო კი მარა 30 წლის ასაკში მოვიდა. ლანგლეც უარესი იქნება 30 ის ზემოთ. ხან კარგად თამაშობს და ხან კიდე ძალიან უაზროა. მე მარტო ფრენკის გამოვარჩევდი. ქონდა შეცდომები პირველ ტაიმში, მარა მეორეში გაცილებით კარგი იყო. მესის არ გაუკეთებია დრიბლინგი ამან რო გააკეთა. ართმევაზეც კარგი იყო. პროსტა ნახევარდაცვაში თამაში იმიტო ვერ მოვიგეთ რო პარაში 2 საცოდაობა ყავდა. არტურს რო ეთამაშა ჩემი აზრით ნახევარდაცვაში ბევრად დავჯაბნმიდით და ფრენკიც უკეთ წარმოჩინდებოდა. აბა რაკიტიჩის გვერდით ფრენკი კი არა ინიესტაც კი ვეღარ ჩანდა იმდენად ვალვერდეა რაკიტიჩი. ესე ერთმანეთისთვის იყვნენ შექმნილები ფეხბურთელი და მწვრთნელი მეტი არ მინახავს რა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #336 19 დეკემბერი 2019 01:20
    1
    ციტატა: davidus2020
    კომენტარებს ვკითხულობ და მიკვირს ძალიან,ჯეკაზე რობერტოზე და სხვაზე ,ერთი მითხარით ვინ ითამაშა კარგად მისი შესაძლებლობის 50პროცენტი, ალბათ შტეგენმა და პიკემ, მეტ არავის , ეს პირველი შეხვედრა ხომ არა ასეთი, 90 პოცენტი ასე თამაშობენ , გუნდი აბსოლიტურ დეგრადაციაზე წასული, ვერჩ ფიზიკურად ვერც ტაქტიკურად ვერ ქაჩავს, 0-0 არფერი სასწაული არა, პრობლემა გუნდი არა, რეალმა გაცილებით აქტიურად და უკეტესად ითამაშა, უბრალოდ ზოგჯერ კლასი არ ეYო ზოგჯერ შტეგო და პიკე იყო სიმალეზე,უბრალოდ ვალვერდე გასაშვები კი არა სულ წრიხისკვრით უნდა გააგდონ,იმიტო რომ მაგას სინდისი არ ეყოფა მისით წავიდეს

    ერთი მატჩით არ ვმსჯელობთ აქ , სუარესმა როდის გაიტანა გასვლით მატჩში გოლი ლიგაზე ? მალიორკას რომ შეუგდო გააღმერთეს... მალიორკას .....
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    Culé [?]
    #335 19 დეკემბერი 2019 01:17
    2
    რა შუაშია ფეხბურთელები!!! გუნდი დაშლილია, ვალიკომ გუნდი გადაქცია,უსახური უაზრო ფეხბურთელთა ხროვად, ვინ ითამაშა ის მითხარით?მაშინ ყველა გავიდოთ,ვალიკო სასწრაფოდ გასაგდებია გუნდიდან, მაგი მისით არ წავა სინდისი სად აქვს, ესეთ უსახურ ფეხბურთს თამაშობს ბარსა 90 პროცენტს,დღეს რეალს უფრო მაღალი კლასის თავდამსხმელი რო ყოლოდა 2-3 გოლს გაიტანდენ, მაგრა შტეგო და პიკემ ბერჯერ გადაგვარჩინა
    Culé [?]
    #334 19 დეკემბერი 2019 01:17
    1
    ციტატა: pd10
    ზოგი ნეიმარში რატო ხედავთ გამოსავალს აქ? :))) მოვა ნეიმარი და რა გვეშველა, დავგლიჯავთ ყველაფერს? ძირეულად არის შესაცვლელი გუნდში რამდენიმე რგოლი, მწვრთნელიდან დაწყებული პისტოლერო შმისტოლეროებით დამთავრებული:)

    როგორც პიროვნებას ვერ ვიტან,მაგრამ ფაქტია მსოფლიოში ერთ-ერთი საუკეთესოა.
    თუ მოიყვანენ დიდი ძალა იქნება.ნუ პირველრიგში ვალვერდეა გასაშვები.
    Andres_Iniesta
    სტუმარი [?]
    #333 19 დეკემბერი 2019 01:15
    0
    ციტატა: davidus2020
    კომენტარებს ვკითხულობ და მიკვირს ძალიან,ჯეკაზე რობერტოზე და სხვაზე ,ერთი მითხარით ვინ ითამაშა კარგად მისი შესაძლებლობის 50პროცენტი, ალბათ შტეგენმა და პიკემ, მეტ არავის , ეს პირველი შეხვედრა ხომ არა ასეთი, 90 პოცენტი ასე თამაშობენ , გუნდი აბსოლიტურ დეგრადაციაზე წასული, ვერჩ ფიზიკურად ვერც ტაქტიკურად ვერ ქაჩავს, 0-0 არფერი სასწაული არა, პრობლემა გუნდი არა, რეალმა გაცილებით აქტიურად და უკეტესად ითამაშა, უბრალოდ ზოგჯერ კლასი არ ეYო ზოგჯერ შტეგო და პიკე იყო სიმალეზე,უბრალოდ ვალვერდე გასაშვები კი არა სულ წრიხისკვრით უნდა გააგდონ,იმიტო რომ მაგას სინდისი არ ეყოფა მისით წავიდეს

    ყველა საშინელება იყო.

    მარა ყველაზე საშინელება სუარესი, რობერტო , რაკიტიჩი.

    გუნდის ყველაზე დიდი პრობლემა რო ვალვერდეა და გუნდიიი ტრაკისკენ მიდის მაგაზე არავინ დაობს.
    Culé [?]
    #332 19 დეკემბერი 2019 01:13
    1
    ზოგი ნეიმარში რატო ხედავთ გამოსავალს აქ? :))) მოვა ნეიმარი და რა გვეშველა, დავგლიჯავთ ყველაფერს? ძირეულად არის შესაცვლელი გუნდში რამდენიმე რგოლი, მწვრთნელიდან დაწყებული პისტოლერო შმისტოლეროებით დამთავრებული:)
    Culé [?]
    #331 19 დეკემბერი 2019 01:12
    1
    კომენტარებს ვკითხულობ და მიკვირს ძალიან,ჯეკაზე რობერტოზე და სხვაზე ,ერთი მითხარით ვინ ითამაშა კარგად მისი შესაძლებლობის 50პროცენტი, ალბათ შტეგენმა და პიკემ, მეტ არავის , ეს პირველი შეხვედრა ხომ არა ასეთი, 90 პოცენტი ასე თამაშობენ , გუნდი აბსოლიტურ დეგრადაციაზე წასული, ვერჩ ფიზიკურად ვერც ტაქტიკურად ვერ ქაჩავს, 0-0 არფერი სასწაული არა, პრობლემა გუნდი არა, რეალმა გაცილებით აქტიურად და უკეტესად ითამაშა, უბრალოდ ზოგჯერ კლასი არ ეYო ზოგჯერ შტეგო და პიკე იყო სიმალეზე,უბრალოდ ვალვერდე გასაშვები კი არა სულ წრიხისკვრით უნდა გააგდონ,იმიტო რომ მაგას სინდისი არ ეყოფა მისით წავიდეს
    Culé [?]
    #330 19 დეკემბერი 2019 01:10
    0
    ციტატა: 4ge
    ციტატა: tigresa
    ციტატა: 4ge
    ციტატა: tigresa
    ნუ წაგებას ჯობდა იდეაში

    Es komentari momwons ukve tamashde mesis hetriki unda sheesrulebina :)))) kontratakaze kotamashe barsac momewona , amis mere sul ese iqneba

    1. მე არასოდეს მითქვამს მესი ჰეტრიჯს შეასრუკებს თქო
    2. ისე მიეჩვიე ბარსასთან დიდი ანგარიშით წაგებას, ფრე ასე გაგეხარდა? გვიჩუქნია, თუ ასე გიხარია და მოგების პრეტენზია ჩვენთან აღარ გაქვთ..

    Fre ki ara realis eseti tamashi gamixarda tore reals unda moego es tamashi, gadzlebaze rom iyo barsa rog momentebshi eg mesiamovna da ara angarishi miuxedavad imisa rom reals ufro awyobda fre tan azari da marses gareshe

    მოეგო მერე, გაეტანა და მოეგო, აბა თუ არ გაიტანე ვერ მოიგებ. მე არ დამიშლია ნამდვილად. თუ შეეძლოთ გაეტანათ, რატომ ვერ გაიტანეს თუ ეგრე მაგრად თამაშობდნენ, მაგრამ საქმეც მაგაშია, რომ მომენტებს ვერ იყენებს შენი ნაქები რეალი, მარტო თავით ჩაწოდება და სახიფათო მომენტის შექმნა ვერ მოგაგებინებს თამს. ეგრე ბარსასაც ბევრი მომენტი ქონდა
    Andres_Iniesta
    სტუმარი [?]
    #329 19 დეკემბერი 2019 01:08
    3
    ციტატა: becool
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: becool
    ინტერს მგონი გავცდებით,მაგრამ ვალვერდეს ხელში წარმოუდგენელი მგონია ლიგის მოგება.

    ინტერს არა შარშან წინ ვართ და რომას ვეჯახებით😂😂😂

    ნაპოლი უნდა დამეწერა smile

    მივხვდი პროსტა იუმორი მომაწვა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #328 19 დეკემბერი 2019 01:08
    2
    ციტატა: Wtf man
    ჯერ სად ხართ. შეგვხვდება ლიგაზე ძლიერი გუნდები და თქვენ მერე ნახეთ სუარესი-კლიზმანის ჩაჯმ.ები
    რო გკითხოთ რათ გვინდა ნეიმარი ვაფშე არ გვინდა. მკვდარი იყო მარცხენა ფლანგი რასაც ქვია. სუარესი გრიზმანი კოუტინიო რაკეტიჩი ვიდალი გაყიდონ ამ ზაფხულს და მოიყვანონ ნეიმარი ერთი ახალგაზრდა ცენტრფორვარდი და ერთი ნახევარმცველი. ვან დებეკი იქნებოდა იდეალური პლიუს პუჩი დააწინაურონ. წელს არაფრის იმედი არ მაქ. უტიტულოდ ვრჩებით და შეეგუეთ წინასწარ. ერთი კარგი ამბავი ისაა რომ ვალვერდე წავა

    ეს სლეობა ჰალას ტერმინები რა მაგრად ტეხავს, მაგრამ ყველზე მეტად ის უფრო ტეხავს საერთოდ ვერ ხედავ გუნდის პრობლემებს და რასაც ხედავ კლოუნი, კარიერა დამთავრებული ჩამოუყალიბებელი ტრავმიანი ბრაზილიელით ხედავ 😊😊შენს თავს კითხე რატომ იცვლება ყოველთვის გრიზმანი და არა სუარესი რაც უნდა ცალფეხა იყოს ურუგვაელი ?
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    Andres_Iniesta
    სტუმარი [?]
    #327 19 დეკემბერი 2019 01:07
    2
    ციტატა: Bola
    :დდდ ისე ვარ მიჩვეული 5-0 ებს და მოგებებს ფრეეე ვის აკადრეთ ბიჭო :დ ნაგავ ფეხბურთს რომ თამაშობენ ეხლა ეგ არაა ახალი მარა რეალს ნაგავი ფეხბურთითაც ვუგებთ ხოლმე და გამიტრუხეს რა კლასიკო ბლიად :დ დამიძაბეს აქ ლა ლიგა :დ ცუდად ვითამაშეთ და რეალიც კაი დომხალი გუნდია. იმხელაზე აფრინდა ის ჩემიაა იტალიაში კლასიკოზე მეტი ყურადღება მაგან მიიპყრო :დ

    მაგარია ძაან

    სპორცმენის მაგალითია ეგ და ლებრონა

    რამხელაზე ახტა.
    კრიშტიანუ არის შრომის მაგალითი(.ნუ ბოღმაა) მარა მაინც მაგალითია
    Culé [?]
    #326 19 დეკემბერი 2019 01:06
    4
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: becool
    ინტერს მგონი გავცდებით,მაგრამ ვალვერდეს ხელში წარმოუდგენელი მგონია ლიგის მოგება.

    ინტერს არა შარშან წინ ვართ და რომას ვეჯახებით😂😂😂

    ნაპოლი უნდა დამეწერა smile
    Culé [?]
    #325 19 დეკემბერი 2019 01:05
    5
    ისე ვალვერდეები ხო არ გაგვეცვალა, ჰა რას იტყვით ბიჭებო?
    Culé [?]
    #324 19 დეკემბერი 2019 01:05
    1
    რეალი ს მოსაგები იგრა იყო ყველაფერში აჯობა ბარსას.გადააჯამა ბურთი თავზე შტეგოს რომ არ აეგო 2გაიტანდენ მაინც
    Culé [?]
    #323 19 დეკემბერი 2019 01:04
    0
    მოკლედ: მესიმ, ვიდალმა, დე იონგმა, ტერშტიმ და გრიზომ კარგად ითამაშეს.პიკე კაი იყო. სუამ, რაკეტამ ცუდადდ!!!!
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    "ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    " ხარისხი შედეგის გარეშე უსარგებლოა. შედეგი ხარისხის გარეშე მოსაწყენი. "