ვალვერდე: ხალხისთვის საკმარისი არაფერია

ვალვერდე: ხალხისთვის საკმარისი არაფერია

"ბარსელონას" ყოფილი მთავარი მწვრთნელი ერნესტო ვალვერდე კატალონიურ გუნდში მუშაობის პერიოდს იხსენებს და აცხადებს, რომ მისი "ბლაუგრანაში" მოღვაწეობა წარმატებული იყო.

როდესაც ამ გუნდში ვიყავი, 2.5 წლის განმავლობაში ესპანეთის ჩემპიონატი ორჯერ მოვიგეთ. ეს კარგი შედეგია, მაგრამ როგორც ჩანს, ხალხისთვის საკმარისი არაფერია. ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფი სამივე სეზონში ერთი ტურით ადრე მოვიგეთ.

- აცხადებს ვალვერდე Libero-სთვის მიცემულ ინტერვიუში.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 26 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #26 28 იანვარი 2022 20:22
    0
    სეტიენს და კუმანს კი ჯობდა!
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #25 28 იანვარი 2022 13:14
    0
    ციტატა: RiquiPuig
    მენტალურად დააქციე გუნდი. როგორ შეიძლება 3-0 მოიგო, თან ბარსელონა გერქვას და მერე 4-0 წააგო იგივე გუნდთან. დიდი მნიშვნელობა აქვს გულშემატკივარს მაგრამ, ზუსტად მაგაში იღებენ მილიონებს, რომ ყველანაირ გარემოებაში აჩვენონ თავიანთი დონე. სამწუხაროდ ამათ დონე არ ქონდათ მაშინ, კამპ ნოუს ფაქტორმა და მესიმ მოოგო ის თამაში. ლივერს ისეთი მომენტები ქონდა მეგონა ამოგვტენიდნენ და ბოლოს 3-0 მოვიგეთ. ჩვენ გაგვიმართლა და საბოლოოდ ძლიერმა გაიმარჯვა.
    ჩაწოდებების გუნდი გახადე, ბებერი სუარესი სამარადჟამოდ გეყენა ძირითადში, ახლგაზრდებს არ ათამაშებდი და სრულიად უსამართლოდ მალკომი გააგდე გუნდიდან. რაც მთავარია, უხასიათო ნაბიჭვარი ხარ. ტრა.ში გაიკეთე ის მოგებები.

    დემბელეს არ ჩაე-ჯ-ვა ბარსელონაში ბოლო წუთზე და არა მგონია ლივერპულს ეცადა 0-4 დან კამბექი.
    Culé [?]
    #24 28 იანვარი 2022 11:49
    1
    ეგ სტატისტიჯები პრემიერ ლიგის რომელიმე გუნდში კარგი იქნებოდა მაგრამ ბარსაში არა, აქ მარტო ტიტულებს კიარა ლამაზ ფეხბურთსაც ითხოვს ხალხი და ასევე ჩემპიონთა ლიგას რომელზეც საშინლად შეგვარცხვინა ზედიზედ ორჯერ, ამისი მოსვლით დაეტყო გუნდს რომ #რაკისკენ მივდიოდით
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #23 28 იანვარი 2022 05:49
    0
    წადი შენი უნიფხვო. მოვიდა შენი ბოღმების დრო? არავის გაეკვეხოს შენი ჭუტალა თვალები. მინიმალური ანგარიშით მაინც წაგეგო პირდაპირ ქამბექები რომ გააკეთებინე შენნაირ უნიფხვო გუნდებს. მაგრამ პალაჟენიას გახევდა თავზე მესი და სუარესი
    --------------------
    ARTHUGS
    გულშემატკივარი [?]
    #22 28 იანვარი 2022 02:03
    1
    მენტალურად დააქციე გუნდი. როგორ შეიძლება 3-0 მოიგო, თან ბარსელონა გერქვას და მერე 4-0 წააგო იგივე გუნდთან. დიდი მნიშვნელობა აქვს გულშემატკივარს მაგრამ, ზუსტად მაგაში იღებენ მილიონებს, რომ ყველანაირ გარემოებაში აჩვენონ თავიანთი დონე. სამწუხაროდ ამათ დონე არ ქონდათ მაშინ, კამპ ნოუს ფაქტორმა და მესიმ მოოგო ის თამაში. ლივერს ისეთი მომენტები ქონდა მეგონა ამოგვტენიდნენ და ბოლოს 3-0 მოვიგეთ. ჩვენ გაგვიმართლა და საბოლოოდ ძლიერმა გაიმარჯვა.
    ჩაწოდებების გუნდი გახადე, ბებერი სუარესი სამარადჟამოდ გეყენა ძირითადში, ახლგაზრდებს არ ათამაშებდი და სრულიად უსამართლოდ მალკომი გააგდე გუნდიდან. რაც მთავარია, უხასიათო ნაბიჭვარი ხარ. ტრა.ში გაიკეთე ის მოგებები.
    გულშემატკივარი [?]
    #21 28 იანვარი 2022 01:07
    0
    ნამუსიც კაი საქონელია
    წევრი [?]
    #20 28 იანვარი 2022 00:55
    0
    კლასიკოს დღეს მოიყვანეთ ეს და 3 ბურთიანი ჰანდიკაპით თუ არა 2-ით უეჭველად მოიგებს🙃ისე ამის ხსენება არუნდა იყოს ამ საიტზე და ამის მოყვანაში ვინც მიიღო მონაწილეობა ყოყრებითაა ჩამოსაკიდი ვალოდიასთან ერთად
    Culé [?]
    #19 28 იანვარი 2022 00:21
    0
    მიდი შენც კიდე რომელიმე გუნდში რო შეჯექი ჯორზე, ყველაზე მეტად მაინტერესებს რას იზამს ეს კაცი სხვა გუნდში. არ იყო ბარსა ამის ადგილი, თორე ბილბაოთი რაც შეეძლო კი ატრაკებდა ხოშიანად
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    Culé [?]
    #18 28 იანვარი 2022 00:03
    0
    ჩაჯმა, ანტირეკორდების მთავარსარდალი და საფეხბურთო ფაღარათის თეორიის ფუძემდებელი.. გვარდიოლა ვილანოვას ნაშენები გუნდით ლალიგა ხორდი როურამაც მოიგო, რომელიც არც ბარსელონამდე და არც მის მერე არ ყოფილა მწვრთნელი. ამ ჩოილარს რაც დაუტოვა ენრიკემ, იმის ნგრევა და რომასნაირი ქვეშაფსიებისგან მასხრად აგდება კი გამოუვიდა იდეალურად ვერაფერს იტყვი.. ეცლიათ ცოტა, სეგუნდაშიც ჩემ დემბელეს მოიგებდა, მარა ეხლა აქვს სათქმელი და რატო არ იტყვის.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 27 იანვარი 2022 23:53
    0
    ლიგა ლიგააა შე შობელძაღლოოო ლიგააა ორჯერ ისეთი სირცხვილი გვაჭამე მადლობა თქვი რო კვერცხებით არ ჩამოგკიდეს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #16 27 იანვარი 2022 23:46
    0
    ამ კაცმა დაიწყო ბარსას დანგრევა, ამის ხელში თამაშობდა ბარსა ისე როგორც საშუალო დონის გუნდები თამაშობენ, ყავთ ერთი გამოკვეთილი ლიდერი და მთელი გუნდი იმ კაცზეა აწყობილი, ბარსა არასდროს არ იყო ერთი კაცის გუნდი, სანამ ვალვერდე არ მოათრიეს
    Culé [?]
    #15 27 იანვარი 2022 23:44
    3
    ზუსტად იგივე შემადგნელობით ბარსამ რა ითამაშაა ალბათ დაგავიწყდათ არა ცუიდი ტრენერი ვალიკო უბრალოდ ბარსას კაცი არაა.უამარავი გუნდი ეძახის დღემდე
    წევრი [?]
    #14 27 იანვარი 2022 22:48
    1
    ციტატა: Memphis Depay
    ციტატა: Kun agüeroooo
    საათივით აწყობილო გუნდი დაგიტოვა ლუჩომ და მოიგე დი ზედიზედ ორჯერ ლა ლოგას აბა რასიზავდი რაც შეეხება ჩემპიონთა ლიგას ეგ შენთვის უცხო ხილი იყო და არ იცოდი რაუნდაგექნა

    კაი ეხაა, ბოლო სეზონში მსნ ჰყავდა ლუჩოს და იუვეს ორ მატჩში გოლი ვერ გავუტანეთ, რა საათივით აწყობილი ხო არ კაიფობ.

    კარში დარტყმას მაინც ანხორციელებდა გუნდი და თვმოჭტილი ქათმებივით მაინც არ დადიოდნენ
    ფანი [?]
    #13 27 იანვარი 2022 22:48
    3
    ბიჭოო ბარსელონას დონის გუნდში რო ხარ და მაგ დროს ეგეთი რესურსი რომ გქონდა უკან შეგიძლია გაიკეთო მხოლოდ ლა ლიგა. უჩლ-ზე ასეთ სამარცხვინო გავარდნებზე და უსახურ ფეხბურთზე ხო საუბარი არაა...
    --------------------
    #infinit8iniesta
    ფანი [?]
    #12 27 იანვარი 2022 22:41
    3
    ციტატა: Kun agüeroooo
    საათივით აწყობილო გუნდი დაგიტოვა ლუჩომ და მოიგე დი ზედიზედ ორჯერ ლა ლოგას აბა რასიზავდი რაც შეეხება ჩემპიონთა ლიგას ეგ შენთვის უცხო ხილი იყო და არ იცოდი რაუნდაგექნა

    კაი ეხაა, ბოლო სეზონში მსნ ჰყავდა ლუჩოს და იუვეს ორ მატჩში გოლი ვერ გავუტანეთ, რა საათივით აწყობილი ხო არ კაიფობ.
    ფანი [?]
    #11 27 იანვარი 2022 22:35
    1
    ეს უსინდისო დედა ატირებული! ამან და აჩკარიკამ დააგდო ბარსა! კაცს ვარსკვლავებით დახუნძლული ბარსას, სვარკაა ფეხბურთს ათამაშებდა! ლუჩო გაუშვეს და ეს სირიკო მოიყვანეს! ამასთან აჩკარიკა მის შავ საქმეებს აკეთებდა,ამას სულ ფეხებზე არ ეკიდა!
    Culé [?]
    #10 27 იანვარი 2022 22:35
    1
    ციტატა: ალექსანდრე გეგეჭკორი
    ეს რომ წავიდა პირველზე ვიყავით,რეალზე ბევრად წინ,რომ დარჩენილიყო 3-დან 3ჯერ მოიგებდა ლალიგას და ბაიერნთანაც ასე არ შევრცხვებოდით

    ლივერთან და რომასთან იყო ეს მარა არ შევრცხვით?
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=yMkJht0GxOs
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 27 იანვარი 2022 22:25
    2
    ვალიკო, შემთხვევით მესი ხომ არ გყავდა?!
    და 4:1,3:0 დან რომ დაგიტრიალებენ თამაშებს, მერე თავი არ უნდა იმართლო rage
    წევრი [?]
    #8 27 იანვარი 2022 22:25
    1
    საათივით აწყობილო გუნდი დაგიტოვა ლუჩომ და მოიგე დი ზედიზედ ორჯერ ლა ლოგას აბა რასიზავდი რაც შეეხება ჩემპიონთა ლიგას ეგ შენთვის უცხო ხილი იყო და არ იცოდი რაუნდაგექნა
    გულშემატკივარი [?]
    #7 27 იანვარი 2022 22:25
    8
    რეალურად საღოლ ძმაო თავის დროზე არ ვაფასებდი მე ამ კაცს. ამის დროს უკვე დაწყებული იყო ბარსას სიბნელეში დაღმასვლა და კიდე ყოჩაღ ესე რო ათამაშა გუნდი რაც ეს წავიდა ფაქტია გუნდს აგარაფერი მოუგია მწვრთნელების ბრალიც არის მარა რაღაცას ნიშნავს მისი ეფექტი როგორც მინიმუმ არ აგებდა კლასიკოს. სახლში ძაან ძლიერი იყო ბარსა ვიტყოდი რო ბოლო პერიოდში ერთ ერთი ყველაზე ძლიერი ამის დროს პროსტა ეგიყო საშინელება სახლსა და გასვლას შორის ცა და დედამიწა იყო ისეთი სხვაობდა იყო.