ცნობილია - რა კავშირი აქვთ "ელ კლასიკოს" მსაჯებს "რეალთან"

ცნობილია - რა კავშირი აქვთ "ელ კლასიკოს" მსაჯებს "რეალთან"

მოგეხსენებათ, ლა ლიგის 2020-2021 წლების სეზონის პირველ "ელ კლასიკოში", რომელიც "რეალის" გამარჯვებით (3-1) დასრულდა, ხუან მარტინეს მუნუერა მსაჯობდა.

ხსენებულმა არბიტრმა შეხვედრის მეორე ნახევარში კატალონიელთა კარის მიმართულებით საკამათო პენალტი დანიშნა, რომელიც ფართოდ განხილვის საგანი გახდა.

ახლა კი, Sport-ის ინფრომაციით, VAR-ის ოთახში მარტინესის ასისტენტი საკუთარი ძმა, მიგელ მარტინეს მუნუერა გახლდათ. მათი მამა ხუან რამონი, რომელიც "ლოს ბლანკოსის" ფანკლუბის ერთ-ერთი დამაარსებელია, დაფიქსირებული შედეგის გამო თავისი ვაჟებით იამაყებდა.

ზემოაღნიშნული გადაწყვეტილების მიღებისთვის მიგელმა ძმას უხმო და მომენტი შეამოწმებინა, რის შემდეგაც ამ უკანაკსნელმა თერთმეტმეტრიანის ნიშნულისაკენ გაიშვირა ხელი.

მიგელისა და ხუანის მამა, რამონიც არბიტრი გახლდათ, რომელიც ესპანეთის რანგით მე-3 დივიზიონში მსაჯობდა. როგორც ცნობილია, მსაჯების ტრადიცილი ფორმის შიგნით, იგი მადრიდის "რეალის" ფორმას მუდამ ატარებდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    წევრი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 12:40
    0
    რივალდო-მესი,
    დავწერე მე ძმაო რომ ერთია ორივე მეთქი არ მინახავს კიარა უარესებიც ყოფილა მაგრამ მნიშვნელობით სხვა. ამ ტიპის პოსტი რომ მსაჯი და ეს იმის ახლობელი იყო და ბიძა იყო და თურმე რა უჩალიჩიათ და მაია ასათიანის შოუები არ შემხვედრია არასდროს
    გულშემატკივარი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 11:49
    1
    Leri,
    შენ თუ მსგავსი და უფრო უაზრო და მილერძოებული სტატიები ჰალაზე არ გინახავს. ესეიგი სხვა საიტს სტუმრობ ხოლმე ჯიგარო. ტიპეპს ჰაერიდან მოაწვთ სტატიები და მერე მიდის მოგინილ ამბებზე მსჯელობა
    Culé [?]
    26 ოქტომბერი 2020 11:36
    5
    მსაჯები რო რეალის სასარგებლოდ მუშაობენ ამაში დარწმუნებული ვარ ,უბრალოდ მართლა არ იმსახურებდა ბარსა მოგებას და თითქოს ფრეზე თამაშობდა გუნდი და კმაყოფილი იყო ფრე როცა იყო, სამწუხაროა და მგონია რომ ბარსა ბევრს დაკარგავს ამ წლებში ასეთი უნიათობის გამო ,ბევრ ქომაგს და ბევრ ფულს.დ /
    წევრი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 11:03
    3
    სირცხვილია. ის არის სირცხვილი რომ ვერასდროს ვერ გაუსწორებთ წაგებას თვალს. გუნდიან, მწვრგნელიან ფანებიანა ყველა მიზეზებს ჩხრეკთ(ყველაზე არ ვამბობ). კაცს შემოახია მაიკა. არასდროს არ დაუწუწნია არც ზიდანს და არც რომელიმე ფეხბურთელს წაგების მერე რამეზე. ისწავლოთ ეს ჯობია. კუმანი კიდე მტირალა ქათამია და მეტი არაფერი. რითი გააპრავოს მისი სლე გუშინწინდელი არაპროფესიონალობა ვეღარ გაუგია. და რეებს ჩხრეკენ ტიპები მაისურის ქვეშ რეალის ფორმა ეცვაო მისი ძმა იყოოო, ტეხავს უბრალოდ. აქაც ერთი სისულელეა და ჰალაზეც პროსტა ჰალა იმაში მომწონს ერთადერთი რომ ასეთი პოსტი არასდროს არ ყოფილა იქ. ისე წერია თან გეგონება სუსი იყო ჩართული ამ საქმეში და კრიმინალები დააკავეს. რა კავშირი აქვთ ელ კლასიკოს მსაჯებს რეალთანო 😂😂 ამ საიტის ადმინი მარტო ფეოლა რომ იყოს, ყველაზე მაგარი საიტი იქნებოდა საქართველოში. კაით რა, აბა რაზე ინიშნება პენალტი მითხარით თუ ხალხი ხართ. აა უი ხო სუარესი გამახსენდა უცებ 🤣
    [?]
    26 ოქტომბერი 2020 10:13
    6
    Xoda eseni ro danishnes tan...

    ციტატა: Shakespeare1
    რა სტატიებს ჩხრეკთ? ამ საიტზეც,ზოგიერთი ტელევიზიის მსგავსად,ჟურნალისტური გამოძიება მიმდინარეობს? ხომ არ ჯობია ,სირაქლემის პოზის ძებნას, სიმართლეს გავუსწოროთ თვალი? რეალთან წაგებულ მატჩში ყველაზე ნაკლები ბრალი მსაჯს მიუძღვის :))) რეალობა კი შემდეგია:ბატონი ფეოლას საკრალური სტატიებისა და კარგი პრესის საპიწრონედ ზიდანმა თავის მხრივ ტაქტიკურად გააცამტვერა კუმანი,ალბათ ბატონი ფეოლა ლალიგის სტარტზე მიძღვნილ მაქებარ სტატიებს კუმანზე და მის "ახალ გუნდზე" კიდევ ერთხელ გადახედავდა,მიხვდებოდა რა,რომ 10 კაცით მოგებული მატჩი ბალაიდოსზე ვერ გამოდგა საზომი კუმანის გუნდის,მთავარი შეხვედრები წინ იყო - სევილია და რეალი - ერთი ფრე,ერთიც წაგება... :)))

    რავი ძმაო ზიდანის ტაქტიკა არ გაიშვას. სიმეონეა ჩვეულებრივი. საშინელ არასანახაობრივ პრიმიტიულ ფეხბურთს თამაშობს. 100 ჩაწოდებიდან ერთი გოლი გადის და ეგაა. თუ არ გადის კიდე მსაჯი იქ არაა? ბეტისს არ დაუდეს ზუსტად ესეთი პენალტი წინა ტურში. ბარსას არ დაუდეს სოსიედადთან პიკეზე და რეალს ეგრევე გადაუმოწმეს. ბრმა უნდს იყოს კაცი ეგ ყველაფერი რო ვერ დაინახოს მარა ბარსას საცოდაობა ასევე ფაქტია. ისე თამაშით ჯობდა უკვე და რეალი გაძლებაზე იყო როცა პენალტი დაუდო მსაჯმა და მაგის მერე გატყდა ბარსა თორე ის კრისა მელოტი რო ამბობს მოგება დავიმსახურეთ და ვიზეიმოთო აი მაგიტო მძულს ზუსტად სახე მომღიმარ რამოსიანად რო არც კი იმჩნევენ ვარს რეალის გერბი რო აქვს. 90% მაგათი რეალის ფანები ან პერესის მონები არიან. პერესს დიდი გავლენა აწვს საფეხბურთო სამყაროში და ვისაც არ სჯერა მეტი იკითხოს და გაიგებს. მარა ამაზე 100ჯერ ძლიერი რეალი რო დსუყენებია ბარსას რაკამ თავის მსაჯებიანად ფაქტია. ეხლა კიდე აუცახცახდათ ფეხები 1-2 ზე და ფსიწოლოგიურად გატყდნენ რაც მწვრთნელის არ ყოლის გამოა. პლ იუს მესი ოდნავაც არაა ფორმაში. და მაგ თამაშში შედეგი ზიდანის მშიშარა სვარკა ტაქტიკამ კი არა მსაჯის ჯიგრობამ გადაწყვიტა. სხვანაირად რეალი მომენტსაც ვეღარ ქმნიდა. ისევ ჩაწოდება. ფრე იქნებოდა სამართლიანი შედეგი. მთელი წელი გაგრძელდება რეალის პარპაში წელსაც და მომავალ წელსაც შეეგუეთ
    გულშემატკივარი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 09:08
    0
    ციტატა: Tsitsi
    ციტატა: Shakespeare1
    რა სტატიებს ჩხრეკთ? ამ საიტზეც,ზოგიერთი ტელევიზიის მსგავსად,ჟურნალისტური გამოძიება მიმდინარეობს? ხომ არ ჯობია ,სირაქლემის პოზის ძებნას, სიმართლეს გავუსწოროთ თვალი? რეალთან წაგებულ მატჩში ყველაზე ნაკლები ბრალი მსაჯს მიუძღვის :))) რეალობა კი შემდეგია:ბატონი ფეოლას საკრალური სტატიებისა და კარგი პრესის საპიწრონედ ზიდანმა თავის მხრივ ტაქტიკურად გააცამტვერა კუმანი,ალბათ ბატონი ფეოლა ლალიგის სტარტზე მიძღვნილ მაქებარ სტატიებს კუმანზე და მის "ახალ გუნდზე" კიდევ ერთხელ გადახედავდა,მიხვდებოდა რა,რომ 10 კაცით მოგებული მატჩი ბალაიდოსზე ვერ გამოდგა საზომი კუმანის გუნდის,მთავარი შეხვედრები წინ იყო - სევილია და რეალი - ერთი ფრე,ერთიც წაგება... :)))

    რამხელა აგრესიაა, რა იყო ;დდ

    მე ბოდიში...
    --------------------
    #Messi
    #Djoker'No.1'e
    #LebronJames
    წევრი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 04:14
    5
    მსაჯობა რო კარგი არ იყო ეს ორი აზრი არ უნდა იყოს მაგრამ მსაჯებს მთელ ჯიშად რეალის ფანებს და ვარზეც თავის ძმას რო დაგინიშნავენ.კარგს რას უნდა ელოდო მესიზე პენალტის დადება არ შეიძლებოდა ორჯერ საჯარიმოსთან რო ჩაჩეხეს არაფერი არ დაუდიათ. ჯარიმის დროს კედელი 5 მეტროში დაუყენა ასეთ მატჩს ასეთი მსაჯები არ უნდა მართავდნენ მითუმეტეს რეალის ფანები
    გულშემატკივარი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 01:20
    5
    და რატომ გვეგგონა რომ ბარსა ასე უცებ აკრიფავდა მაგარ ფორმას და ქვას ქვაზე არ დატოვებდა რატომ გეგონათ რომ ვალვერდეს და კიკეს გაფუჭებულ ბარსას კუმანი ერთ თვეში მხეცად აქცევდა. კლუბი ყველანაირად გაჭირვებულ დღეშია ყველანაირად და ეს მდგომარეობა რომ ასე უცებ არ მოგვარდებოდა ეს კი უნდა გვცოდნოდა.ამ სეზონში არაფერს არ ველოდები მთავარია ნელ ნელა აკრიფონ ფორმა და ერთ მთლიან გუნდათ იქცნენ .და მარტო ინდივიდუალური ოსტატობის ხარჯზე კი არ უნდა იგებდნენ თამაშს არამედ გუნდურობის ხარჯზე .ღმერთმა ქნას ამ სეზონში მოახერხონ ასე შეთამაშება ერთმანეთთან .მაგრამ ჯერ ეს ასე რომ იქნება ეს არსაიდან მოსჩანს.
    რედაქტორი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 01:05
    3
    ციტატა: Shakespeare1
    რა სტატიებს ჩხრეკთ? ამ საიტზეც,ზოგიერთი ტელევიზიის მსგავსად,ჟურნალისტური გამოძიება მიმდინარეობს? ხომ არ ჯობია ,სირაქლემის პოზის ძებნას, სიმართლეს გავუსწოროთ თვალი? რეალთან წაგებულ მატჩში ყველაზე ნაკლები ბრალი მსაჯს მიუძღვის :))) რეალობა კი შემდეგია:ბატონი ფეოლას საკრალური სტატიებისა და კარგი პრესის საპიწრონედ ზიდანმა თავის მხრივ ტაქტიკურად გააცამტვერა კუმანი,ალბათ ბატონი ფეოლა ლალიგის სტარტზე მიძღვნილ მაქებარ სტატიებს კუმანზე და მის "ახალ გუნდზე" კიდევ ერთხელ გადახედავდა,მიხვდებოდა რა,რომ 10 კაცით მოგებული მატჩი ბალაიდოსზე ვერ გამოდგა საზომი კუმანის გუნდის,მთავარი შეხვედრები წინ იყო - სევილია და რეალი - ერთი ფრე,ერთიც წაგება... :)))

    რამხელა აგრესიაა, რა იყო ;დდ
    გულშემატკივარი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 00:55
    14
    რა სტატიებს ჩხრეკთ? ამ საიტზეც,ზოგიერთი ტელევიზიის მსგავსად,ჟურნალისტური გამოძიება მიმდინარეობს? ხომ არ ჯობია ,სირაქლემის პოზის ძებნას, სიმართლეს გავუსწოროთ თვალი? რეალთან წაგებულ მატჩში ყველაზე ნაკლები ბრალი მსაჯს მიუძღვის :))) რეალობა კი შემდეგია:ბატონი ფეოლას საკრალური სტატიებისა და კარგი პრესის საპიწრონედ ზიდანმა თავის მხრივ ტაქტიკურად გააცამტვერა კუმანი,ალბათ ბატონი ფეოლა ლალიგის სტარტზე მიძღვნილ მაქებარ სტატიებს კუმანზე და მის "ახალ გუნდზე" კიდევ ერთხელ გადახედავდა,მიხვდებოდა რა,რომ 10 კაცით მოგებული მატჩი ბალაიდოსზე ვერ გამოდგა საზომი კუმანის გუნდის,მთავარი შეხვედრები წინ იყო - სევილია და რეალი - ერთი ფრე,ერთიც წაგება... :)))
    --------------------
    #Messi
    #Djoker'No.1'e
    #LebronJames
    რედაქტორი [?]
    26 ოქტომბერი 2020 00:41
    9
    რატო გამიკვირდა 🤣