ბარსელონა-რეალი 1-3

ბარსელონა-რეალი 1-3

  ბარსელონა (4-2-3-1) რეალი (4-3-3)
ნეტუ, დესტი, პიკე, ლანგლე, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, კოუტინიო, ფატი, მესი კურტუა, ნაჩო, რამოსი, ვარანი, მენდი, ვალვერდე, კაზემირო, კროოსი, ასენსიო, ვინისიუსი, ბენზემა
პენია, ტენასი, არაუხო, ალენია, გრიზმანი, პიანიჩი, ბრეითუეიტი, დემბელე, პუჩი, ტრინკაუ, ს. რობერტო, ფირპო ლულინი, ლუის ლოპესი, მილიტაო, მოდრიჩი, მარსელო, ვასკესი, იოვიჩი, ისკო, როდრიგო
რონალდ კუმანი ზინედინ ზიდანი
0-1 ვალვერდე 5, 1-1 ფატი 8, 1-2 რამოსი 63 (პენ), 1-3 მოდრიჩი 90
ფატი - დემბელე 82
პედრი - ტრინკაუ 82
ბუსკეტსი - გრიზმანი 82
ალბა - ბრეითუეიტი 87
ნაჩო - ვასკესი 43
ვალვერდე - მოდრიჩი 69
ასენსიო - როდრიგო 81
ლანგლე 29, ალბა 62, მესი 90+3 კაზემირო 19, ნაჩო 37
კამპ ნოუ
ხუან მარტინეს მუნუერა
ტერ შტეგენი, უმტიტი, ფერნანდესი კარვახალი, ოდრიოსოლა, ედეგორი, აზარი, მარიანო დიასი
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
52.4% ბურთის ფლობა 47.6%
10 დარტყმა 15
4 ზუსტი დარტყმა 9
595 პასი 537
88.7% პასის სიზუსტე 88.1%
3 გაფრთხილება 2
0 თამაშგარე 1
7 კუთხური 7
53 მოგებული ორთაბრძოლა 47


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 272 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    ფანი [?]
    25 ოქტომბერი 2020 00:05
    0
    ციტატა: Ani benzo
    Shemdeg turshi vis xvdeba barca

    ალავესს გასვლაზე
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    წევრი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 21:04
    1
    nikolozi96,
    როგორც რეალი მოჭიმეს ისე მოჭიმავენ იუვესაც. 😂😂
    გულშემატკივარი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 20:27
    3
    მარაზმია უკვე 3 წელია ასე ხდება ვალვერდე = კუმანს არაფელი განსხვავებული არ დამინახავს გუნდის თამაში რაც კუმანი მოვიდა ჯერ 4-2-3-1 რა უბედურებაა ნერვები მეშლება რაც არ უნდა დავწერო რა აზრი აქვს
    --------------------
    "Don't try to describe him. Don't try to write about him. Just watch him."
    [?]
    24 ოქტომბერი 2020 20:27
    3
    ციტატა: nikolozi96
    არანაირი არ იყოს მსაჯის შეცდომა..ტიპმა ხემ დაიჭირა რამოსი რამოსმა გააფრომა თუ არა მაგას მნიშვნელობა არ ააქვს იჭერდა და უშლიდა მოქმედებაში ხელს! აი ჩვეულებრივად მარტივად მოუგო რეალმა ბარსას არადა პირიქით ველოდი კარგ შედეგს და რეალის დაცვის გარღვევას მე მაინც მგონია იუვენტუს მოჭიმავენ რაღაც ესეთი ჩანდა ამ თამაშში პროსტა ნუ ლენგლე გადასაგდებია არაუხო ძირითადში.

    გუნდს რომელსაც წვრთნის ვენლოს დონის მწვრთნელი, ყავს დაცვაში უალტერნატივოდ ლენგლე და პიკე ზემოდან. მე 80 წუთამდე ზამენას არ აკეთებს და მესი არ ყავს გუნდს... სხვა რა ქვია ამას ესეთ მესის ყოლას გრიზმანი გყავდეს ჯობია თავის თავზე ამდენსაც არ აიღებს და გამართულად აგინებ რო რამე. გუნდს რომელსაც ესეთი პრეზიდენტი ყავს იუვე ან საერთოდ ვინმეს რატო უნდა მოუგო? და კიდე, ბარსას ესეთ პენალტებს არ უდებენ. სოსიედადთან თამაში ნახე და უამრავი კიდე. კლასიკოში ვინ მიასუნინებს ესეთც პენალტს. თორე როცა პერესი გყავს და არა ჩმორთუმეუ დაგიდებენ რომელია. თორე ორი ფარჩაკი გუნდი თამაშობდა და ფრე მორჩებოდა პერესის გავლენა და ლენგლეს მოსყიდულობა რო არა
    წევრი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 20:26
    2
    Sxvayashoris vigaceebi meubnebodnen tanashis mere ar daikargoo da aq var
    წევრი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 20:25
    6
    Rom vidzaxi zizu nou kampze wamgebi araa metqi rato ar gjerat , barcas wina tamashebshic etyoboda realtan momgebi rom ar iyo da kumanmac magitom tqva momavlis gundi gvyavso, da la ligis momgebi rom araa es barsa kumanmac ki icis, realma sheidzleba cadistan ushansod waagos magram gadamwyvet tamashs ar chaagdebs
    [?]
    24 ოქტომბერი 2020 20:20
    5
    ციტატა: rivaldo80
    ა ხოო კიდეე კოუტინიო იყოო უსუსტესიი ზუსტად რაც ემართება გადამწყვეთ თამაშებში ეგ იყო დღეეს...

    ეგრეც იქნება მთელი სეზონი. აბა რის კოუტინიო კაი რა
    ფანი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 20:17
    1
    ა ხოო კიდეე კოუტინიო იყოო უსუსტესიი ზუსტად რაც ემართება გადამწყვეთ თამაშებში ეგ იყო დღეეს...
    Culé [?]
    24 ოქტომბერი 2020 20:16
    2
    აიაქსი რას აკეთებს? ესე მალე წამოვიდა ახალი თაობა თუ ვენლოა ასე სუსტი.
    ფანი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 20:16
    9
    კაი კიდე რობერტო არ თამაშობდა, თორემ ხომ დააბრალებენ ყველაფერს მას
    ფანი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 20:15
    5
    ესე ძალით წაეგოს გუნდს კლასიკო მე არ მახსოვს ჯერ ნაგლეეემ აჩუქაა მერეე 81 წუთამდე ზამენა არ იყოო...დამერე ჩახსნა ყველაა ისეთ ვაბანკზე წავიდაა 90 წლებში რომ გარბოდნენ გუნდები წინ ოეეეეე 2020 წელიაა კუმააან
    საიტის ლეგენდა  [?]
    24 ოქტომბერი 2020 20:14
    3
    ან კუმანი რაშვებაა ან გრიზმანი რატომ იყიდეს???????? ვაბშეეე აი 80 წუთზე ცვლილება ვერ გავიგე აი ვერაფერი ვერ გავიგე დღეს რა ხდებოდა
    --------------------
    graceas pep
    წევრი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 20:14
    3
    აი ეს ჯერ დასაწყისია, ასეთ რეალთან რო სახლში მეორე ნომრად თამაშობ ყველაფერზე ცუდი ეგაა. მომავლის გუნდს ჭირდება შესაბამისი მწვრთნელი. მესი აჩრდილია და არ მიკვირს, ლენგლეზე ვისაც უნახავს ჩემი კომენატრები, ნახევარი წელია ვიძახი რო უინტელექტო მცველიათქო, ბიძინა ბარათაშვილმა როგორც თქვა ყველაზე მეტად გაბითურებული. დესტი კარგი ბიჭია სრული პოტენციალი რომ გამოაჩინოს გუნდმა აუცილებლად შემტევი ფეხბურთი უნდა ითამაშოს, რაც ამის ხელში ნაკლებად სავრაუდოა, ორი საყრდენით თამაშობს გუნდი. რა უნდა თქვა გვეჯდეს პიანიჩი სკამზე და ვათამაშოთ დანარჩენები.
    Culé [?]
    24 ოქტომბერი 2020 20:12
    8
    [Basa 7 სად ხარ ? :))) 4-2-3-1 და ვან გაალ მეორე ! სრული კატასტროფა ეხლა ზამთარში (თუ დარჩა ) აჩკებიანი მოუყვანს ვეინალდუმს აჰა ხომ გინდოდაო 😂 🤣 😂 🤣 😂 მაგრამ ყველაზე მაგრად რაზე მეცინება იცი კაცი რომ მთელი შენი საფეხბურთო კარიერის მანძილზე ცენტრალურ მცველად თამაშობდი (ბარსელონაშიც) და დაბერებულ პიკეს და საშუალო დონეზე უარეს ცენტრალურ მცველს უყურებ (ლენგლე) და რეაქცია არ გაქვს ! და ინტერვიუებში დეპაი და პაპაიზე ოცნებობ ! ზუსტად იმ დონის მწვრთნელი ხარ რა დონის მცველიც ლენგლეა ! .....(კოუტინიო 145 მილიონი გრიზმანი 120 მილიონი დემბელე 105 მილიონი)
    გულშემატკივარი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 20:11
    5
    არანაირი არ იყოს მსაჯის შეცდომა..ტიპმა ხემ დაიჭირა რამოსი რამოსმა გააფრომა თუ არა მაგას მნიშვნელობა არ ააქვს იჭერდა და უშლიდა მოქმედებაში ხელს! აი ჩვეულებრივად მარტივად მოუგო რეალმა ბარსას არადა პირიქით ველოდი კარგ შედეგს და რეალის დაცვის გარღვევას მე მაინც მგონია იუვენტუს მოჭიმავენ რაღაც ესეთი ჩანდა ამ თამაშში პროსტა ნუ ლენგლე გადასაგდებია არაუხო ძირითადში.
    Culé [?]
    24 ოქტომბერი 2020 20:08
    6
    ფუუ ამის ამ რეალთან როგორ წავაგეთ აგერბშახტარმა ამოტენა ნახევარ საათში რომეპსაც 7 კაცი არ ყავდა ძირითადის
    Culé [?]
    24 ოქტომბერი 2020 20:07
    3
    მერვე წუთზე მსაჯმა ყვითელი არ აჩვენა ალბას წინააღმდეგ სახიფათო თამაშისთვის.
    23 წუთზე მეკარეზე თამასისთვის რეალი არ დააჯარიმეს
    28 წუთი კაზემირომ ბურთზე ითამაშა, მაგრამ ბურთი მესისთანდარჩა და შემდეგ მესის ფეხებში მოარტყა. პენალტი იყო.
    კაზემირუმ არ მიიღო მეორე ყვითელი ტაიმის ბოლოს კოუტინიოზე უკნიდან ჩარტყმისთვის
    53 წუთი აშკარა ჯარიმა რეალის საჯარიმოს მისადგომებთან
    იყო თუ არა თერთმეტმეტრიანი როცა რამოსმა ისე გააფორმა რომ საწინააღმდეგო მიმათულებით წაიქცა 
    70 წუთი პენალტი რეალის კარში მსაჯმა არც განიხილა

    მსაჯის ინტერპრეტაციებზეა დამოკიდებული მომენტები და ეს ინტერპრეტაციაბი მსაჯრიდის VARეალის სასარგებლოდაა ჩვეულებერივ!
    ფანი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 20:06
    5
    დაცვაში ნათელი წერტილია არის დესტი სხვა არავინ და რაც შეეხება ნეტუს მესამე გოლს მაინც ვერ მივაწერთ ეგ რო არა მანამდე გაგვიტანდნენ მესამესაც და მეოთხესაც
    წევრი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 20:05
    1
    Satkmeli araferi makvs fexburtelebze da mwvrtnelze ak es egretwodebuli prezidenti bartomeua damnashave romelic vegar chamoaciles klubs.sanam ar chamoacileben situacia ar sheicvleba
    გულშემატკივარი [?]
    24 ოქტომბერი 2020 20:05
    3
    ვინც ლენგლე ძირითადს გააკაროს იმას..
    ......ოჯახი. ახლაგაზრდებს ათამშებს ეგ კაია და დასვი არაუხო იმება დედას ... ლენგლეს ნებისმიერ ასპექტში