კარლოს ერერამ პიკეს ბოდიში მოუხადა

კარლოს ერერამ პიკეს ბოდიში მოუხადა

ესპანელმა ჟურნალისტმა, კარლოს ერერამ, ჟერარ პიკეს მისამართით გაკეთებული მწვავე განცხადების გამო ბოდიში მოიხადა. 

“ვფიქრობ, ჟერარ პიკე მართალია. ასეთი სიტყვების გამოყენება არ შეიძლება, აზრის გამოხატვის თავისუფლება და კონკრეტული ფაქტების ანალიზი უნდა გაითვალისწინო. ამიტომ, ბოდიშს ვიხდი”. 

[media=https://twitter.com/carlosherreracr/status/1102153949480734720]

გახდი ვოლტის კურიერი!

დარეგისტრირდი ვოლტის კურიერად და მიიღე 400 ლარი ბონუსი.

რეგისტრაცია

კომენტარები (19)

  • Don_Andresito
    04 მარ 2019, 22:09

    ციტატა: რაღაცნაირი
    სუსტ გუნდებს თუ ხვდება გუნდი ეგ რომ წყვეტდეს რამეს კიდევ ერთხელ ვიტყვი ბაიერნი უნდა იყოს ზედიზედ 2 ლიგის მფლობელი… და თქვენი რომასთან თამაშიც ძალიან მარტივი უნდა გამოსულიყო…

    ისე ჩამოთვალე თითქოს სხვას არ შეხვედრია ასეთი გუნდები.


    xo bayerns axseneb da ar gaxsovs reali ris xarjze gavida mag bayerntan? orivejer tan. 1% itac ar dautovebia uketesi shtabejdileba. martivi gundi yvelas xvdeba mara ufro xshirad reals. gadaxete bolo 8 wels rac realma 1/8 finalebis gadalaxva daiwyo. apoeli 1/4 finalshi magat tu shexvdebodat. cska da ravi. da mete barcas metoqeebs shexede. romastan barcam rac qna eg sifarchake iyo da egetebic xdeba mara roca martivi gundi gxvdeba da tituls igeb eg ufro chans. barcas ro egre moegi 1 tituli mainc rogorc zidanis 1-li liga mteli realis fanoba amaze ilaparakebdit. prosta gundma sanam 1-2 liga
    ar moigo yvela kenchisyraze gaumartla. sharshandelze arafers vambob yvela grands shexvda. liderebis gareshe grandebs mara mainc. xoda me ar viamayebdi 2016 wlis ligit da shen iamaye tu ginda. stereotipuli shexedulebebi kide shen gaq tu gaq mravlad. realisvwarmatebasvar vaknineb prosta egetia chemi azri

  • რაღაცნაირი
    04 მარ 2019, 10:01

    რომა პორტო ვოლსბურგებს შევხვდეთ და ისე ავიღოთ ლიგა რო გრანდთან არ ვითამაშოთ.

    ისე არ გამიგოთ რომ რეალს სულ ძლიერები ხვდება თქო ,მაგრამ ეს რასაც იძახი რომ სტერეოტიპული შეხედულებაა ხომ იცი…რომელ გუნდს არ შეხვედრია მსგავსი გუნდები ?
    ბაიერნს აკვირდებით ბოლო 2 წელი ? ბეშიქთაში და სევილია რომ შეგხვდება ზედიზედ ეს უფრო რთული თუ მაშნდელი ვოლსფსუბრგი და რომა? (თავის დრაქსლერ სალაჰიანა)
    თუნდა წინა სეზონში პსჟ იუვე და ბაიერნი ამათზე ძლიერი ბარსელონაღაა და ბოდიში თუ ვერ შეხვდა.
    2015-2016 წლის სეზონი იყო როცა ნამდვილად იოლი მეტოქეები შეგვხვდა დანარჩენზე ვერ დაგეთახნემი.

    ვერც ნაპოლის და ვერც დორტმუნდს (ესენიღა დარჩა მეორე ეშელონის გუნდებიდან) ვერ შევიყვან სუსტ გუნდებში.

    სუსტ გუნდებს თუ ხვდება გუნდი ეგ რომ წყვეტდეს რამეს კიდევ ერთხელ ვიტყვი ბაიერნი უნდა იყოს ზედიზედ 2 ლიგის მფლობელი… და თქვენი რომასთან თამაშიც ძალიან მარტივი უნდა გამოსულიყო…

    ისე ჩამოთვალე თითქოს სხვას არ შეხვედრია ასეთი გუნდები.

  • Don_Andresito
    04 მარ 2019, 05:05

    ციტატა: Hristo stoichkov
    Sakutar moedanze klopis dortmundic dzlieri iyo liverpulic.
    Me imitom meshinia liverpulis 2 matchian dapirispirebashi.enfildze nebismieri gundsis gaxeva sheudzlia klopis livers.
    Imedia bavaria gaagdebs livers.bavarias chven mivxedavt thu ramea ddd


    აი ზუსტად მაგას ვამბობ და წინა კომენტტარშიც 100% გეთანხმები. საყურებლად პეპის ფეხბურთიც კარგია და კლოპისაც მარა კლოპს 1 მინუსი აქვს. როცა 2-3 თამაში დაფრინავს ზედიზედ, ცხენებივით არბენინებს მთელ გუნდს, მეოთხე თამაშში არაფრის თავი აღარ აქვთ და სვარკას თამაშობენ, ძალიან პრაგმატულად მოგგებები დაიწყეს მარა ტიტულისთვის საჭიროა ეგეც. თორე აგერ გვარდიოლამ რაც ბორნმუთს უქნა ეხლა, გუნდი 1 % იდაც არ დაღლილა.85 % ქონდათ ფურთის ფლობა და კარში დარტყმა ბორნმუთს 0(0) ზე. ლივემ კიდე ცხენივით ირბინა ევერტონთან და ქულის აღებაში 2ჯერ უფრო მეტად დაიღალა ვიდრე პეპის გუნდი 3 ქულის აღებაში. ეგ არ ესმის ვალვერდეს, გაიტანე 2 გოლი და გააგორებინე ბურტი შეტევაში როგორც სიტი, ეს დაცვაში ჩაჯდომა რა უბედურებაა, თან ხშორად რო არც გამოგვდის. რაც შეეება ლივეს კონკურენტობას ზუსტად მაგას ვამბობდი, ლიგაზე პსჟ ესთან ერთად ყველაზე არასასრუველი მეტოქეა. მირჩევნია ბავარიას ვეომოთ და მაგრად მგონია რო ბავარიას გავცდებით, აი ლივე დიდი თავისტკივილია 2 თამაშიანში. ჯერ ენფილდზე იგრა ხო ჯოჯოხეთია. სულ რო ვერ გაგვარღვიონ და 0-0 ვეთამაშოთ ბაიერნივით არც კამპ ნოუზე გავისერინებთ. ყველა ბურთის დაკარგვა იქნება უმწვავესი კონტრა სალაჰებით და მანეებით. და ბურთს რო ხშირად დავკარგავთ დემბელეს კოუს და სუარესის თამაშიდან გამომდინარე დიდი მიხვედრა არ უნდა. მესის დააჯდება 3 ცხენივით მორბენალი კაცი და + ვან დეიკი და ამოკეტავენ და მერე რაღა გინდა ქნა. მოკლედ ძალიან რთული იქნება ლივე მეტოქედ და დიდი იმედი მაქვს მეც რო ბავარია გააგდებს, ეხლა ცუდი პერიოდი აქვთ და საუკეთესო დროა მაგათ გასაგდებად. თორე 1/4 ფინალში შეიძლება პრემიერ ლიგა უკვე წაგებული ქონდეთ და მთელი ძალა ლიგაზე გადაიტანონ. არაა ეგ გუნდი ხანგრძლივი ტურნირის, უფრო ლიგის გუნდია. პსჟ ესთან კიდე შეიძLება თამაში, ნახევარდაცვაში თუ მოვუგეთ იგრა შეტევა ისე ვეღარ იფრენს. იუვე გავარდნილია 90% ით და ისედაც იუვესი არ მეშინოდა და ერთი ეს ატლეტიკოა ძაღლი. მარა მირჩევნია მაგათ შევხვდეთ და ვერ მოვიგოთ ვიდრე რეალივით რომა პორტო ვოლსბურგებს შევხვდეთ და ისე ავიღოთ ლიგა რო გრანდთან არ ვითამაშოთ. თუ ვიმსახურებთ ლიგას ყველა იგრა უნდა მოვიგოთ რა. ისე კი გინდა ლივესთან და გინდა პსჟ სთან საფებურთო ზეიმი იქნება თამაში

  • LM10
    04 მარ 2019, 03:09

    მესის და ისკოს ლაპარაკი ვერ გაიშიფრა?

  • M10 S9 D11
    04 მარ 2019, 00:59

    აუ გადაკუზა და აღარ გაასწორა ნაპოლიმ იუვე იმენა ცხვირს არ აყოფინებს საჯარიმოდან

  • Don_Andresito
    04 მარ 2019, 00:50

    ციტატა: Hristo stoichkov
    Liverpulis chempionobac minda dzma.rac fexburts vuyureb inglisshi liverpuls vbalelshikob.ubralod es is momentia roca sitis chempionobac ar mewyineba gvardis gamo.magram gvardi moicdis dddd liverpuli amdeni welia chempioni ar gamxdara codoebi arian liverpulis adgilobrivi fanebi


    ბაზარი არაა პროსტა მე იმენა კლოპის ჯინი მჭირს. ცუდი როჟა არაა მარა ბევრჯერ გააკრიტიკა ჯერ ბარსას და მერე პეპის სათამაშო სტილი თავის დროზე. ხოდა მაგ სათამაშო სტილით რო შეე.ება კარგად და უკვე მოგეულ ტიტულს რო უკან დაახევენ მეორედ ლლივეს მერე მოვა ჭკუაზე. კოუს ტრანსფერის დროსაც დასცდა ბარსაზე არც ისე კარგი რამეები ამიტო ჩემი ხმა პეპს. ზოგადად ლივე ინგლისური გუნდებიდან ყოველთვის ყველაზე მეტად მევასებოდა და 2012 ში მართლა გულით ვბალეშიკობდი მოურინიოს დედა რო ვატირე რა უქნა საწყალ სუარესს. მარა წელს პროსტა მოჯდეს კკლოპი ღირსი იქნება. სიტი კკიდე 2ჯერ დიდი რესურსით სხვა დონეა რა. ისე დაახელოვნა გუნდი პეპმა ამ თამაშის სტილით რო კიდე კარგა ხანს უნდა იყოს ჩემპიონი, ზედიზედ 3-4 ჯერ სავარაუდოდ. სანამ არ წავა. თან ლივეს უწევს თუ არ ვცდები უახლოეს პერიოდში ბავარიას გარდა ტოტესთან გასვლა და დიდი ძალების დახარჯვა. და კიდე დაკარგავს ქულებს. და კიდე უმთავრესი, კი რესურსი არ აქვს დიდი, მარა ვინმე უშლის ფეხბურთელების ყიდვას? წელს ხო დახარჯეს 180 ზე მეტი. როცა სიტიმ მაჰრეზი იყიდა მარტო. მიუხედავად ამისა ლივემ თავი ორივე თასიდან ეგრევე ჩაიხსნა, პეპმა კიდე ერთი მოიგო მეორესთვის იბრძვის. შარშან პრემიერ ლიგაში ეგრევე დანებდა ყველას ლივე, ლიგას მიაწვა როცა სიტიმ ორივეში დადო თავი. ანუ ლივე რეალივითაა, ერთ ტურნირს ირჩევს და სხვებს იკიდებს. სიტი კიდე როგორც ბარსა მაქსიმალისტია და ყველაფრისთვის იბრძვის პარალელურად. ამიტო სიტი სწორად იყენებს რესურსს და გუნდის ყველა იგროკკს. კლოპპმა კიდე გაახმო სკამზე ჯერ კლაინი და გაექცა, მერე კეიტა, სტარიჟი ლალანა. ძირითადად 11 კაცცს ათამაშებს და ეგაა

  • Don_Andresito
    04 მარ 2019, 00:27

    ციტატა: რაღაცნაირი
    ისე ალბამ რაც ქნა გუშინ ეგ რომ რეალის იგროკს ექნა აუუფ რას დააფარებდა ზოგი joy joy

    რეალის შტაბის წევრს პირველი ტაიმის ბოლოს ხელი კრა (((


    ხელის კვრაზე რა უნდა ვთქვათ ზიდანის თავის ჩარტყმას აპრავებთ მთელი ფანობა და კაცად მიგაჩნიათ. მატერაციმ რაღაც უთხრაო. რა იცი რო მაგ შტაბის წევრმა არაფერი უთხრა ალბას? ან გუშინდელ უღირსობებზე თუ გინდა ლაპარაკი აგერაა რამოსი და იქით ასენსიო. კაზემიროს მერე რაც დატრიალდა და რაც დასცინეს რეალს მაგის მერე 1 კვირაში ესეთივე სიმულაცია რა უთავმოყვარეობაა. მარა სისხლში რო გაქ რა გინდა ქნა.
    პ.ს. პირველი ვაკრიტიკებდი ყოველთვის ნეიმატსაც და სუარესზაც როცა რამეს არასწორად აკეთებდნენ

  • Lawless
    04 მარ 2019, 00:20

    ციტატა: Hristo stoichkov
    Chemi azrit gvardiolas sityvebi gamartldeba inglisshi siti da liverpuli tanabar qulebs aigheben da chempuoni siti gqxdeba burtebis uketesi sxvaobis gamo.
    Ise simartle moitxovs rom avghnishnot siti mainc dzlieria liverze naxevari safexurit minimum.
    Urtiertshexvedrebshic damtkicda wels es. Enfildze bolo wutze mahrezma penalti gamaza arada iqac ugebda siti livers.
    71
    70
    Anu sitim unda waagos erti tamadhi da liverma fre gaagoros. Anu liverma thu kidev erti fre itamasha sitis erti wagebis ufleba eqneba


    ჯერ საიდან ამოუქაჩა და საიდან გაასწრო სიტიმ ლივერს. კი ძალიან დაბალანსებული და საკმაოდ ანგარიშგასაწევი გუნდი ყავს კლოპს მაგრამ, სიტის რესურსს ვერ უქაჩავს ფაქტია. სიტის იმხელა სკამი აქვს არც დაესიზმრება ლივერს. სად სანე,მაჰრეზი,ჟესუსი რო გყავს სკამზე და სად შაქირი, ორიჯი.

  • რაღაცნაირი
    04 მარ 2019, 00:14

    ისე ალბამ რაც ქნა გუშინ ეგ რომ რეალის იგროკს ექნა აუუფ რას დააფარებდა ზოგი joy joy

    რეალის შტაბის წევრს პირველი ტაიმის ბოლოს ხელი კრა (((

  • Lawless
    04 მარ 2019, 00:11

    ნაპოლი-იუვე რა იგრა აიწიაა.

  • Lawless
    03 მარ 2019, 23:56

    ციტატა: რაღაცნაირი

    ციტატა: King arturo

    ციტატა: რაღაცნაირი
    კომენტარებს გადავხედე და ესეიგი რა დასკვნებია…
    ლიგაზე თუ რეალს მარტივი გუნდი შეახვედრეს ეს მაფიაა თუ სხვას შეხვდა არაა მაფია დდდ
    თუ ადვილი გუნდი შეხვდა შეძლებს ფინალში გასვლას …
    ეგ რომ გამომდინარეობდეს ბავარიას უნდა მოეგო ბოლო 2 წელი…
    რათქმაუნდა რეალი სუსტია წელს, ძალიან სუსტი ,მაგრამ ჩემი აზრით გასაკვირი მაინც არ არის თუ რთული მეტოქე შეხვდა და გასცდა…


    ჯერ აიაქსს გაცდა რეალი? რამოსიც არ იქნება და ვერ ვიტყოდი მე მაგალითად დაზუსტებით.


    რაშუაშია ეგ მე სულ სხვა კონტექსტით დავწერე… მასე არცერთი გუნდი არციცით გასულ-გამოსული და კენჭისყრაზე საუბარიც ზედმეტია…

    ციტატა: BOSS

    ციტატა: რაღაცნაირი
    კომენტარებს გადავხედე და ესეიგი რა დასკვნებია…
    ლიგაზე თუ რეალს მარტივი გუნდი შეახვედრეს ეს მაფიაა თუ სხვას შეხვდა არაა მაფია დდდ
    თუ ადვილი გუნდი შეხვდა შეძლებს ფინალში გასვლას …
    ეგ რომ გამომდინარეობდეს ბავარიას უნდა მოეგო ბოლო 2 წელი…
    რათქმაუნდა რეალი სუსტია წელს, ძალიან სუსტი ,მაგრამ ჩემი აზრით გასაკვირი მაინც არ არის თუ რთული მეტოქე შეხვდა და გასცდა…

    ჩემთვის საინტერესო თემა ესიყო ახლა და არგამიხტეთ ახლა სულ ამაზე ნუწერ დავიღალეთო


    კარგია, შენით რომ ხვდები.. წავიდა ტვინი უკვე ამაზე საუბარით. ბევრჯერ გარჩეულა ეგ თემა ამ საიტზე და არ არის ახალი. დაიკიდე შენც ფეხებზე. მაგრამ რაც არუნდა დახუჭო თვალი რეალობა შენ თავადაც იცი. უბრალოდ ისიამოვნე ფეხბურთით. მე დავიკიდე საერთოდ ყველაფერი ეს მსაჯების თემაც ეს ვარიც და ა.შ რომ დავუფიქრდი ესეა სწორი. ვისიამოვნოთ ფეხბურთით სანამ ცოცხლები ვართ (ყველა დიდ ხანს აცოცხლოს ღმერთმა)

    ფეხბურთი ომი არ არის.


    არაფერს არ მივხვდი ჩემით… ზოგს რა მობეზრდა ზოგს რა რავქნათ ასეა…
    გეთანხმები და მეც ამას ვიძახი ამდენი ხანია , რომ ფეხბურთით უნდა ვისიამოვნოთ და ომი არარის.


    ზრდილობიანად და დალაგებულად აგიხსენი ყველაფერი. “აბიზალოვკაა” მაინცდამაინც სულ ამ თემაზე საუბარი?
    და შენ თუ არ მოგბეზრდა წერე რამდენიც გინდა.. გინდა აქედან განსაჯეთ და გინდათ იქიდან წარსულს აღარაფერი ეშველება..

  • რაღაცნაირი
    03 მარ 2019, 23:45

    ციტატა: King arturo

    ციტატა: რაღაცნაირი
    კომენტარებს გადავხედე და ესეიგი რა დასკვნებია…
    ლიგაზე თუ რეალს მარტივი გუნდი შეახვედრეს ეს მაფიაა თუ სხვას შეხვდა არაა მაფია დდდ
    თუ ადვილი გუნდი შეხვდა შეძლებს ფინალში გასვლას …
    ეგ რომ გამომდინარეობდეს ბავარიას უნდა მოეგო ბოლო 2 წელი…
    რათქმაუნდა რეალი სუსტია წელს, ძალიან სუსტი ,მაგრამ ჩემი აზრით გასაკვირი მაინც არ არის თუ რთული მეტოქე შეხვდა და გასცდა…


    ჯერ აიაქსს გაცდა რეალი? რამოსიც არ იქნება და ვერ ვიტყოდი მე მაგალითად დაზუსტებით.


    რაშუაშია ეგ მე სულ სხვა კონტექსტით დავწერე… მასე არცერთი გუნდი არციცით გასულ-გამოსული და კენჭისყრაზე საუბარიც ზედმეტია…

    ციტატა: BOSS

    ციტატა: რაღაცნაირი
    კომენტარებს გადავხედე და ესეიგი რა დასკვნებია…
    ლიგაზე თუ რეალს მარტივი გუნდი შეახვედრეს ეს მაფიაა თუ სხვას შეხვდა არაა მაფია დდდ
    თუ ადვილი გუნდი შეხვდა შეძლებს ფინალში გასვლას …
    ეგ რომ გამომდინარეობდეს ბავარიას უნდა მოეგო ბოლო 2 წელი…
    რათქმაუნდა რეალი სუსტია წელს, ძალიან სუსტი ,მაგრამ ჩემი აზრით გასაკვირი მაინც არ არის თუ რთული მეტოქე შეხვდა და გასცდა…

    ჩემთვის საინტერესო თემა ესიყო ახლა და არგამიხტეთ ახლა სულ ამაზე ნუწერ დავიღალეთო


    კარგია, შენით რომ ხვდები.. წავიდა ტვინი უკვე ამაზე საუბარით. ბევრჯერ გარჩეულა ეგ თემა ამ საიტზე და არ არის ახალი. დაიკიდე შენც ფეხებზე. მაგრამ რაც არუნდა დახუჭო თვალი რეალობა შენ თავადაც იცი. უბრალოდ ისიამოვნე ფეხბურთით. მე დავიკიდე საერთოდ ყველაფერი ეს მსაჯების თემაც ეს ვარიც და ა.შ რომ დავუფიქრდი ესეა სწორი. ვისიამოვნოთ ფეხბურთით სანამ ცოცხლები ვართ (ყველა დიდ ხანს აცოცხლოს ღმერთმა)

    ფეხბურთი ომი არ არის.


    არაფერს არ მივხვდი ჩემით… ზოგს რა მობეზრდა ზოგს რა რავქნათ ასეა…
    გეთანხმები და მეც ამას ვიძახი ამდენი ხანია , რომ ფეხბურთით უნდა ვისიამოვნოთ და ომი არარის.

  • Lawless
    03 მარ 2019, 23:34

    ციტატა: King arturo

    ციტატა: BOSS

    ციტატა: რაღაცნაირი
    კომენტარებს გადავხედე და ესეიგი რა დასკვნებია…
    ლიგაზე თუ რეალს მარტივი გუნდი შეახვედრეს ეს მაფიაა თუ სხვას შეხვდა არაა მაფია დდდ
    თუ ადვილი გუნდი შეხვდა შეძლებს ფინალში გასვლას …
    ეგ რომ გამომდინარეობდეს ბავარიას უნდა მოეგო ბოლო 2 წელი…
    რათქმაუნდა რეალი სუსტია წელს, ძალიან სუსტი ,მაგრამ ჩემი აზრით გასაკვირი მაინც არ არის თუ რთული მეტოქე შეხვდა და გასცდა…

    ჩემთვის საინტერესო თემა ესიყო ახლა და არგამიხტეთ ახლა სულ ამაზე ნუწერ დავიღალეთო


    კარგია, შენით რომ ხვდები.. წავიდა ტვინი უკვე ამაზე საუბარით. ბევრჯერ გარჩეულა ეგ თემა ამ საიტზე და არ არის ახალი. დაიკიდე შენც ფეხებზე. მაგრამ რაც არუნდა დახუჭო თვალი რეალობა შენ თავადაც იცი. უბრალოდ ისიამოვნე ფეხბურთით. მე დავიკიდე საერთოდ ყველაფერი ეს მსაჯების თემაც ეს ვარიც და ა.შ რომ დავუფიქრდი ესეა სწორი. ვისიამოვნოთ ფეხბურთით სანამ ცოცხლები ვართ (ყველა დიდ ხანს აცოცხლოს ღმერთმა)

    ფეხბურთი ომი არ არის.


    ყველა საკუთარ აზრზე დარჩება და ასე რო როგორც ყოველთვის მართალი ხარ. ისე კი ლეო და სასტავი მგონი უნდა მოიხოდონ, ტრილეტის კაი შანსია არსებული გუნდების ფორმიდან გამომდინარე მითუმეტეს. ატლეტიკო და სიტი არიან ჩემი გადმოსახედიდან საშიშები, ნუ ჩვენთვის ატლე ყველაზე უხერხული მეტოქეა.


    შემოგევლე ნიკო ძმაო კაი კაცი ხარ შენ <3
    შენ ატლეტიკო რამე გგონია? ალეგრის იდიოტიზმის და ჩა^ჯმის ბრალია იუვეს წაგება მადრიდში.
    რეალურად ტიპი ჩავიდა არა მოსაგებად არამედ რომ არ წაეგო. ანუ ფრეზეც თანახმა იყო. საერთოდ არ შეუტია იუვემ.
    ატლეტიკოც თავის შანსებს დაელოდა და შეაგდეს უპრობლემოდ. აი საწყის წუთებში კარგი მომენტები ქონდათ იუვეს ფეხბურთელებს და რომ შეეგდოთ, მერე საერთოდ სხვა გვარად წავიდოდა თამაში. ატლეს უნდა შეეტია და ამასობაში სივრცეები დარჩებოდათ. კონტრაზე დაიჭერდნენ და მერე კარგად მეყოლე.. იქ რონალდო, დიბალა,მანჯუკიჩი არცერთს არ გაუჭირდებოდა გატანა. უმაღელსი კლასია სამივე. იტოკში თუ ჩკვიანურად მიუდექი მაგ გუნდს და რამე არ ისლევე ფეხებს ვერ მოგჭამენ.
    სიტის წელს ყველაზე დიდი საფრთხე ვფიქრობ, უბრალოდ ზე-კლასის ფეხბურთს ათამაშებს გვარდი.

  • King arturo
    03 მარ 2019, 23:25

    ციტატა: BOSS

    ციტატა: რაღაცნაირი
    კომენტარებს გადავხედე და ესეიგი რა დასკვნებია…
    ლიგაზე თუ რეალს მარტივი გუნდი შეახვედრეს ეს მაფიაა თუ სხვას შეხვდა არაა მაფია დდდ
    თუ ადვილი გუნდი შეხვდა შეძლებს ფინალში გასვლას …
    ეგ რომ გამომდინარეობდეს ბავარიას უნდა მოეგო ბოლო 2 წელი…
    რათქმაუნდა რეალი სუსტია წელს, ძალიან სუსტი ,მაგრამ ჩემი აზრით გასაკვირი მაინც არ არის თუ რთული მეტოქე შეხვდა და გასცდა…

    ჩემთვის საინტერესო თემა ესიყო ახლა და არგამიხტეთ ახლა სულ ამაზე ნუწერ დავიღალეთო


    კარგია, შენით რომ ხვდები.. წავიდა ტვინი უკვე ამაზე საუბარით. ბევრჯერ გარჩეულა ეგ თემა ამ საიტზე და არ არის ახალი. დაიკიდე შენც ფეხებზე. მაგრამ რაც არუნდა დახუჭო თვალი რეალობა შენ თავადაც იცი. უბრალოდ ისიამოვნე ფეხბურთით. მე დავიკიდე საერთოდ ყველაფერი ეს მსაჯების თემაც ეს ვარიც და ა.შ რომ დავუფიქრდი ესეა სწორი. ვისიამოვნოთ ფეხბურთით სანამ ცოცხლები ვართ (ყველა დიდ ხანს აცოცხლოს ღმერთმა)

    ფეხბურთი ომი არ არის.


    ყველა საკუთარ აზრზე დარჩება და ასე რო როგორც ყოველთვის მართალი ხარ. ისე კი ლეო და სასტავი მგონი უნდა მოიხოდონ, ტრილეტის კაი შანსია არსებული გუნდების ფორმიდან გამომდინარე მითუმეტეს. ატლეტიკო და სიტი არიან ჩემი გადმოსახედიდან საშიშები, ნუ ჩვენთვის ატლე ყველაზე უხერხული მეტოქეა.

  • Lawless
    03 მარ 2019, 23:22

    ციტატა: რაღაცნაირი
    კომენტარებს გადავხედე და ესეიგი რა დასკვნებია…
    ლიგაზე თუ რეალს მარტივი გუნდი შეახვედრეს ეს მაფიაა თუ სხვას შეხვდა არაა მაფია დდდ
    თუ ადვილი გუნდი შეხვდა შეძლებს ფინალში გასვლას …
    ეგ რომ გამომდინარეობდეს ბავარიას უნდა მოეგო ბოლო 2 წელი…
    რათქმაუნდა რეალი სუსტია წელს, ძალიან სუსტი ,მაგრამ ჩემი აზრით გასაკვირი მაინც არ არის თუ რთული მეტოქე შეხვდა და გასცდა…

    ჩემთვის საინტერესო თემა ესიყო ახლა და არგამიხტეთ ახლა სულ ამაზე ნუწერ დავიღალეთო


    კარგია, შენით რომ ხვდები.. წავიდა ტვინი უკვე ამაზე საუბარით. ბევრჯერ გარჩეულა ეგ თემა ამ საიტზე და არ არის ახალი. დაიკიდე შენც ფეხებზე. მაგრამ რაც არუნდა დახუჭო თვალი რეალობა შენ თავადაც იცი. უბრალოდ ისიამოვნე ფეხბურთით. მე დავიკიდე საერთოდ ყველაფერი ეს მსაჯების თემაც ეს ვარიც და ა.შ რომ დავუფიქრდი ესეა სწორი. ვისიამოვნოთ ფეხბურთით სანამ ცოცხლები ვართ (ყველა დიდ ხანს აცოცხლოს ღმერთმა)

    ფეხბურთი ომი არ არის.

  • King arturo
    03 მარ 2019, 23:08

    ციტატა: რაღაცნაირი
    კომენტარებს გადავხედე და ესეიგი რა დასკვნებია…
    ლიგაზე თუ რეალს მარტივი გუნდი შეახვედრეს ეს მაფიაა თუ სხვას შეხვდა არაა მაფია დდდ
    თუ ადვილი გუნდი შეხვდა შეძლებს ფინალში გასვლას …
    ეგ რომ გამომდინარეობდეს ბავარიას უნდა მოეგო ბოლო 2 წელი…
    რათქმაუნდა რეალი სუსტია წელს, ძალიან სუსტი ,მაგრამ ჩემი აზრით გასაკვირი მაინც არ არის თუ რთული მეტოქე შეხვდა და გასცდა…


    ჯერ აიაქსს გაცდა რეალი? რამოსიც არ იქნება და ვერ ვიტყოდი მე მაგალითად დაზუსტებით.

  • რაღაცნაირი
    03 მარ 2019, 23:06

    კომენტარებს გადავხედე და ესეიგი რა დასკვნებია…
    ლიგაზე თუ რეალს მარტივი გუნდი შეახვედრეს ეს მაფიაა თუ სხვას შეხვდა არაა მაფია დდდ
    თუ ადვილი გუნდი შეხვდა შეძლებს ფინალში გასვლას …
    ეგ რომ გამომდინარეობდეს ბავარიას უნდა მოეგო ბოლო 2 წელი…
    რათქმაუნდა რეალი სუსტია წელს, ძალიან სუსტი ,მაგრამ ჩემი აზრით გასაკვირი მაინც არ არის თუ რთული მეტოქე შეხვდა და გასცდა…

    ჩემთვის საინტერესო თემა ესიყო ახლა და არგამიხტეთ ახლა სულ ამაზე ნუწერ დავიღალეთო

  • Lawless
    03 მარ 2019, 23:05

    ძალიან გაკიცხა ამან პიკე, კარგია ბოდიში რომ მოიხადა.

  • M10 S9 D11
    03 მარ 2019, 22:58

    ხოდა ეგრე მიჩმორდი შე ჩმორო