მემფის დეპაიმ ბარსელონაში გადმოსვლა გადაწყვიტა

მემფის დეპაიმ ბარსელონაში გადმოსვლა გადაწყვიტა

მემფის დეპაის საგა დასასრულს უახლოვდება. "ლიონის" ნიდერლანდელი შემტევი მომდევნო სეზონიდან "ბარსელონაში" ითამაშებს.

ცნობილი ჟურნალისტის, ფაბრიციო რომანოს მიერ ახალხან გავრცელებული ინფორმაციით, დეპაიმ "ბარსელონაში" გადმოსვლა გადაწყვიტა. გარიგება მომდევნო რამდენიმე დღეში შედგება. მხარეები ტრანსფერის ბოლო დეტალებს ათანხმებენ, რასაც დრო სჭირდება. უკანასკნელი დეტალების შეთანხმების შემდეგ 27 წლის ფეხბურთელი "ბლაუგრანას" შეუერთდება.

Marca-ს ცნობით, მემიფისით "პარი სენ-ჟერმენი" და "იუვენტუსიც" ინტერესდებოდნენ, თუმცა ფეხბურთელს "ბარსელონაში" თამაში მტკიცედ გადაწყვეტილი ჰქონდა.

ასევე Marca იტყობინება, რომ "ბარსა" დეპაის უკარინის წინააღმდეგ თამაშით კმაყოფილი დარჩა. რონალდ კუმანი მის თანამემამულეს ხშირად უკავშირდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #15 16 ივნისი 2021 18:59
    0
    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: Bakero
    კუმანს უნდა და ბარსამანიას სჯერა ! ზუსტად ეგრეა 10 თამაშიდან 8-ში ძებნას რომ დაუწყებენ აი მაშინ შევახსენებ ვისაც სჯერა

    მეც შევახსენებ მარა რას მოვიგებთ მაგით :))

    ციტატა: CHEPE

    მარტო მაგით ნუ აფასებ ფეხბურთელს 1 თამაში თუ იღლე<<ცენზურის დარღვევა>>ავებს მოედანზე:დ:დ:დ იმან პედრიმ მთელი სეზონი ჩააგდო ანუ 56 თამაში იმიტომ ათამაშეს ყველა ტურნირზე რომ ჩააგდო:დ:დ და აქეთ მოგვიწოდებს ტელევიზორი ჩართეთო:დ:დ ეგრე ჩემო ძმაო გრიზმანს მთელი ბარსამანია აჯვავდა:დ:დ სწორად თუ არ დააყენე და ათამაშე იგროკი დამიჯერე ყველა ჩაკვდება ბარსაში მოედანზე.. და კიდე აქვე იმასაც დავწერ თუ ისევ მესის ყურება არ დაიწყო 10 ფეხბურთელმა ნუ შტეგენის გამოკლებაც შეიძლება ანუ 9 მაშინ ყველას ეშველება და მარტივად ითამაშებენ მოედანზე შენც შეხევა მრავალჯერ ისევ ამათი ჩასვრა თუ ისევ მესის მიზეზი არ გახდეს იმიტომ რომ ყველა ტრაკში უყურებს რას იზავს მესი

    რა ერთი თამაში, 20 წელია სადაც იყო ყველგან მასეთი მარადმწვანე აფელაი დარჩა :)) რაც შეეხება გრიზმანს, რატომაც აქვს პრობლემა და რატომაც აჯვავს ბარსამანია ეგ კი დაწერე და მე ვერაფერს დავამატებ ახალს, თუმცაღა იმას კი ავღნიშნავ ხაზგასმით, რო გრიზმანმა სადაც ბარსამდე ითამაშა ყველგან სუპერ ფეხბურთელი იყო და დეპაი ყველგან "უნიჭიერესი იმედგაცრუება" :)))

    მოგებით ვერაფერს ვერ მოვიგებთ :))
    წევრი [?]
    #14 15 ივნისი 2021 21:32
    1
    ვიცოდი რომ ვეინალდუმის ნაირი ფულის მეშოკი არ იყო ეს თავიდანვე ვიცოდი, სადაც კუმანია იქაა ესეც...
    --------------------
    არაუშავს თუ რაღაც არ გამოგივა... მთავარია არ დანებდე...
    ფანი [?]
    #13 15 ივნისი 2021 21:13
    0
    ციტატა: Bakero
    კუმანს უნდა და ბარსამანიას სჯერა ! ზუსტად ეგრეა 10 თამაშიდან 8-ში ძებნას რომ დაუწყებენ აი მაშინ შევახსენებ ვისაც სჯერა

    მეც შევახსენებ მარა რას მოვიგებთ მაგით :))

    ციტატა: CHEPE

    მარტო მაგით ნუ აფასებ ფეხბურთელს 1 თამაში თუ იღლე<<ცენზურის დარღვევა>>ავებს მოედანზე:დ:დ:დ იმან პედრიმ მთელი სეზონი ჩააგდო ანუ 56 თამაში იმიტომ ათამაშეს ყველა ტურნირზე რომ ჩააგდო:დ:დ და აქეთ მოგვიწოდებს ტელევიზორი ჩართეთო:დ:დ ეგრე ჩემო ძმაო გრიზმანს მთელი ბარსამანია აჯვავდა:დ:დ სწორად თუ არ დააყენე და ათამაშე იგროკი დამიჯერე ყველა ჩაკვდება ბარსაში მოედანზე.. და კიდე აქვე იმასაც დავწერ თუ ისევ მესის ყურება არ დაიწყო 10 ფეხბურთელმა ნუ შტეგენის გამოკლებაც შეიძლება ანუ 9 მაშინ ყველას ეშველება და მარტივად ითამაშებენ მოედანზე შენც შეხევა მრავალჯერ ისევ ამათი ჩასვრა თუ ისევ მესის მიზეზი არ გახდეს იმიტომ რომ ყველა ტრაკში უყურებს რას იზავს მესი

    რა ერთი თამაში, 20 წელია სადაც იყო ყველგან მასეთი მარადმწვანე აფელაი დარჩა :)) რაც შეეხება გრიზმანს, რატომაც აქვს პრობლემა და რატომაც აჯვავს ბარსამანია ეგ კი დაწერე და მე ვერაფერს დავამატებ ახალს, თუმცაღა იმას კი ავღნიშნავ ხაზგასმით, რო გრიზმანმა სადაც ბარსამდე ითამაშა ყველგან სუპერ ფეხბურთელი იყო და დეპაი ყველგან "უნიჭიერესი იმედგაცრუება" :)))
    Culé [?]
    #12 15 ივნისი 2021 19:22
    0
    ციტატა: Clever liar
    კორონას რო დავაოხრე გამომგონ ლაბორატორიაზე თორე ეს უნდა გადადიოდეს ბარსაში და კვარაცხელია კრასნოდარში? რამდენადაც იდეალურია ინდივიდუალურ ხარაკწერში, იმდენად ამაზრზენია გუნდურ თამაშში და ჩეპემ იმ დღეს, მეტი რა გინდა კაცი ყველგან იყოო, მერე რა გააკეთა რო იყო ბურთის უაზროდ თრევის და ფაფხურის გარდა? და თუ იყო ისიც პირველი 20 წუთი.. დანარჩენი 70 სად იყო ნახა ვინმემ? აი ღმერთმა ქნას მესიზე ორჯერ უკეთესი ყოფილიყოს მარა გადმოვა და 10იდან 8 თამაშში თუ გადმოთრევის დღე არ დაამხოს აქ საიტმა, აგერ მე და ეგერ გრელანდია...

    კუმანს უნდა და ბარსამანიას სჯერა ! laughing laughing laughing ზუსტად ეგრეა 10 თამაშიდან 8-ში ძებნას რომ დაუწყებენ აი მაშინ შევახსენებ ვისაც სჯერა stuck_out_tongue_winking_eye
    წევრი [?]
    #11 15 ივნისი 2021 19:15
    2
    ამ კაცს თამაში უნდა არ გაგვცვალაო ფულზე ეგ უკვე ბევრს ნიშნავს ესპანეთი მაგრად მოუხდება და ითამაშებს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 15 ივნისი 2021 19:11
    2
    ეგ არის ჩვენია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 15 ივნისი 2021 17:57
    2
    ფაბრიციო რომანო, ჟურნალისტების მინო რაიოლაა?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 15 ივნისი 2021 17:57
    2
    "მემფის დეპაიმ ბარსელონაში გადმოსვლა გადაწყვიტა".
    მართლა? ეხლა გადაწყვიტა? როგორც მახსოვს უკვე ორი კვირაა ყვებით, რო დეპაის კონტრაქტი დასასრულს უახლოვდებაო. სწორი უთქვავს ვეინალდუმს: პსჟ უფრო სწრაფად მოქმედებდა ვიდრე ბარსაო
    ფანი [?]
    #7 15 ივნისი 2021 17:03
    0
    ციტატა: Clever liar
    კორონას რო დავაოხრე გამომგონ ლაბორატორიაზე თორე ეს უნდა გადადიოდეს ბარსაში და კვარაცხელია კრასნოდარში? რამდენადაც იდეალურია ინდივიდუალურ ხარაკწერში, იმდენად ამაზრზენია გუნდურ თამაშში და ჩეპემ იმ დღეს, მეტი რა გინდა კაცი ყველგან იყოო, მერე რა გააკეთა რო იყო ბურთის უაზროდ თრევის და ფაფხურის გარდა? და თუ იყო ისიც პირველი 20 წუთი.. დანარჩენი 70 სად იყო ნახა ვინმემ? აი ღმერთმა ქნას მესიზე ორჯერ უკეთესი ყოფილიყოს მარა გადმოვა და 10იდან 8 თამაშში თუ გადმოთრევის დღე არ დაამხოს აქ საიტმა, აგერ მე და ეგერ გრელანდია...

    მარტო მაგით ნუ აფასებ ფეხბურთელს 1 თამაში თუ იღლე<<ცენზურის დარღვევა>>ავებს მოედანზე:დ:დ:დ იმან პედრიმ მთელი სეზონი ჩააგდო ანუ 56 თამაში იმიტომ ათამაშეს ყველა ტურნირზე რომ ჩააგდო:დ:დ და აქეთ მოგვიწოდებს ტელევიზორი ჩართეთო:დ:დ ეგრე ჩემო ძმაო გრიზმანს მთელი ბარსამანია აჯვავდა:დ:დ სწორად თუ არ დააყენე და ათამაშე იგროკი დამიჯერე ყველა ჩაკვდება ბარსაში მოედანზე.. და კიდე აქვე იმასაც დავწერ თუ ისევ მესის ყურება არ დაიწყო 10 ფეხბურთელმა ნუ შტეგენის გამოკლებაც შეიძლება ანუ 9 მაშინ ყველას ეშველება და მარტივად ითამაშებენ მოედანზე შენც შეხევა მრავალჯერ ისევ ამათი ჩასვრა თუ ისევ მესის მიზეზი არ გახდეს იმიტომ რომ ყველა ტრაკში უყურებს რას იზავს მესი
    Culé [?]
    #6 15 ივნისი 2021 16:48
    4
    ნუ ცოტას გაამრავალფეროვნებს შეტევას, ღრმა შემადგენლობა საჭირო
    და დემბელე მოაშოროს დროზე ლაპორტამ
    ფანი [?]
    #5 15 ივნისი 2021 16:38
    1
    ციტატა: ♛BaRcElOnA♛
    ციტატა: GiorgiGabe99
    გამოქლიავებულ ვაინალდუმს კიარ გავს ფულს რო დახამდეს heart_eyes

    12 თუ 14 მილიონი უნდა ეხადა კლუბს ვეინალდუმისთვის, რაც კორონას ჟამს ძაან ბევრია პლიუს 31 წლის ხდება და დაღმავლობისკენ მიმავალ გზას ადგას და თან სხვებისთვის სათამაშო დროს შემცირებას გამოიწვევდა ისედაც კლუბში პიანიჩები და ბუსკეცები გვყავს

    ხოდა ძაანაც კაი ქნეს რო არ დაიმატეს მაგას ჯობია აუარზე იჩალიჩონ
    ფანი [?]
    #4 15 ივნისი 2021 16:29
    1
    ციტატა: GiorgiGabe99
    გამოქლიავებულ ვაინალდუმს კიარ გავს ფულს რო დახამდეს heart_eyes

    12 თუ 14 მილიონი უნდა ეხადა კლუბს ვეინალდუმისთვის, რაც კორონას ჟამს ძაან ბევრია პლიუს 31 წლის ხდება და დაღმავლობისკენ მიმავალ გზას ადგას და თან სხვებისთვის სათამაშო დროს შემცირებას გამოიწვევდა ისედაც კლუბში პიანიჩები და ბუსკეცები გვყავს
    ფანი [?]
    #3 15 ივნისი 2021 16:19
    1
    კაი არც გაატრაკოთ.
    ფანი [?]
    #2 15 ივნისი 2021 16:18
    1
    კორონას რო დავაოხრე გამომგონ ლაბორატორიაზე თორე ეს უნდა გადადიოდეს ბარსაში და კვარაცხელია კრასნოდარში? რამდენადაც იდეალურია ინდივიდუალურ ხარაკწერში, იმდენად ამაზრზენია გუნდურ თამაშში და ჩეპემ იმ დღეს, მეტი რა გინდა კაცი ყველგან იყოო, მერე რა გააკეთა რო იყო ბურთის უაზროდ თრევის და ფაფხურის გარდა? და თუ იყო ისიც პირველი 20 წუთი.. დანარჩენი 70 სად იყო ნახა ვინმემ? აი ღმერთმა ქნას მესიზე ორჯერ უკეთესი ყოფილიყოს მარა გადმოვა და 10იდან 8 თამაშში თუ გადმოთრევის დღე არ დაამხოს აქ საიტმა, აგერ მე და ეგერ გრელანდია...
    ფანი [?]