ბილბაო-ბარსელონა 0-4

ბილბაო-ბარსელონა 0-4

  ბილბაო (4-4-2) ბარსელონა (3-5-2)
სიმონი, დე მარკოსი, ალვარესი, მარტინესი, ბალენსიაგა, ბერენგერი, დ. გარსია, ლოპესი, მუნიაინი, ვილიამსი, რ. გარსია ტერ შტეგენი, მინგესა, პიკე, ლანგლე, დესტი, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, მესი, გრიზმანი
ესკიეტა, ბერჩიჩე, ვენსედორი, ვესგა, ვილიალიბრე, კაპა, ლეკუე, მორკილიო, ნუნიესი პენია, ტენასი, არაუხო, ბრეითუეიტი, დემბელე, ტრინკაუ, ს. რობერტო, უმტიტი, მორიბა
მარსელინიო რონალდ კუმანი
0-1 გრიზმანი 60, 0-2 დე იონგი 63, 0-3 მესი 68, 0-4 მესი 72

მუნიაინი - ლეკუე 46

ბერენგერი - ვესგა 54

ალვარესი - ნუნიესი 67

ვილიამსი - ვილიალიბრე 67

ლოპესი - ბერჩიჩე 68

დესტი - ს. რობერტო 74

პიკე - არაუხო 81

პედრი - მორიბა 82

გრიზმანი - დემბელე 87

მინგესა - ბრეითუეიტი 88

დ. გარსია 39, ბერჩიჩე 90
ლა კარტუხა
ხუან მარტინეს მუნუერა
სარაგა, ნოლასკოიანი კოუტინიო, ფატი, ნეტუ
აჭარასპორტ 1, Adjarasport.tv, SporTV.ws


სტატისტიკა
23% ბურთის ფლობა 77%
7 დარტყმა 14
1 ზუსტი დარტყმა 8
234 პასი 813
74% პასის სიზუსტე 93%
2 გაფრთხილება 0
1 თამაშგარე 2
4 კუთხური 4
35 მოგებული ორთაბრძოლა 36

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 181 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #21 17 აპრილი 2021 23:29
    1
    https://www.rojadirectatv.tv/planeta-futbol.php ვინც ესპანური იცით, აქ შგიძლიათ უყუროთ.
    Culé [?]
    #20 17 აპრილი 2021 23:29
    1
    იწყება და წარმატებები ბიჭებს❤❤
    არაუხო უნდა ყოფილიყო..
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    "ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    " ხარისხი შედეგის გარეშე უსარგებლოა. შედეგი ხარისხის გარეშე მოსაწყენი. "
    Culé [?]
    #19 17 აპრილი 2021 23:29
    1
    ტვინი უნდა შეჭამოს ეხლა ამ თავის " აღმოჩენილ " 3 :5 :2 -ით rage
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 17 აპრილი 2021 23:28
    1
    აბა იწყება თამაში წარმატებები ბიჭებს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #17 17 აპრილი 2021 23:23
    1
    არაუხო რატო არ დააყენა გაუგებარია პირადად ჩემთვის.ფიზიკურად მინგესაზე ბევრად ძლიერია,სწრაფია და ტექნიკურიც.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 17 აპრილი 2021 23:18
    3
    ვიგებთ დღეს უეჭველი ყველაფერი უნდა გააკეთონ და ეს თამაში უნდა მოიგონ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #15 17 აპრილი 2021 23:15
    2
    შუაზე უნდა გაიხენ და მოიგონ. თავმოყვარეობის ამბავია თორე კოპას დედა შევ... მთავარი ტიტულები დაკარგეს უკვე.
    ფანი [?]
    #14 17 აპრილი 2021 23:14
    0
    ციტატა: KING_BARCA
    ციტატა: cezo45
    ციტატა: KING_BARCA
    ამერიკაში ხოარ ხართ ვინმე? სად უყირებთ თამაშებს ლინკი მომცეთ იქნებ, სიკლი და აჭარასპორტი არ ირთვება.....

    მეც ეგ პრობლემა მაქვს ოღონდ იტალიაში აჭარანეტზე მიწერს რო ამ ქვეყნისთვის ხელმისაწვდომი არარის ეს ლინკიო მარტო სილქუნივერსალზე თუ არის თამაში მაშინ ძლივს ვუყურებ ბარსას თამაშებს აქაც სხვა არავინ აღარ წერს ლინკებს confused

    მე სიქზეც ვერ ვიყურებ...არცერთი იჭეს აქ....

    ვპნ გადმოწერეთ
    Culé [?]
    #13 17 აპრილი 2021 23:11
    0
    ციტატა: cezo45
    ციტატა: KING_BARCA
    ამერიკაში ხოარ ხართ ვინმე? სად უყირებთ თამაშებს ლინკი მომცეთ იქნებ, სიკლი და აჭარასპორტი არ ირთვება.....

    მეც ეგ პრობლემა მაქვს ოღონდ იტალიაში აჭარანეტზე მიწერს რო ამ ქვეყნისთვის ხელმისაწვდომი არარის ეს ლინკიო მარტო სილქუნივერსალზე თუ არის თამაში მაშინ ძლივს ვუყურებ ბარსას თამაშებს აქაც სხვა არავინ აღარ წერს ლინკებს confused

    მე სიქზეც ვერ ვიყურებ...არცერთი იჭეს აქ....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    Culé [?]
    #12 17 აპრილი 2021 23:09
    0
    მეგობრებო წარმატება ჩვენს დიდ კლუბს. რას ფიქრობთ გავა 4 გოლი მინიმუ დღეს?? მარტო ბარსას თამაში მაქ დარჩენილი 3.5 მეტი გოლი 2500 ლარს ვიგებ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 17 აპრილი 2021 23:06
    0
    ციტატა: KING_BARCA
    ამერიკაში ხოარ ხართ ვინმე? სად უყირებთ თამაშებს ლინკი მომცეთ იქნებ, სიკლი და აჭარასპორტი არ ირთვება.....

    მეც ეგ პრობლემა მაქვს ოღონდ იტალიაში აჭარანეტზე მიწერს რო ამ ქვეყნისთვის ხელმისაწვდომი არარის ეს ლინკიო მარტო სილქუნივერსალზე თუ არის თამაში მაშინ ძლივს ვუყურებ ბარსას თამაშებს აქაც სხვა არავინ აღარ წერს ლინკებს confused
    Culé [?]
    #10 17 აპრილი 2021 22:56
    4
    ამერიკაში ხოარ ხართ ვინმე? სად უყირებთ თამაშებს ლინკი მომცეთ იქნებ, სიკლი და აჭარასპორტი არ ირთვება.....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    Culé [?]
    #9 17 აპრილი 2021 22:33
    0
    ციტატა: BarcelonaForever21
    ჩელსი ძაან კაი გუნდია რააა მგონი ყველა გუნდს თანაბარი შანსი აქვს ლიგის მოგების ვინც ნახევარფინალშია

    აბააა გვარდის როგორ მოუგო ტუხელმა ტო:(არ მევასება ჩელსი და ძალიან საზიზღარ ფეხბურთს თამაშობენ.ძალიან ჩათლახი გუნდი ააწყო ტუხელმა ლიგაც რომ მოიგონ არ გამიკვირდება.გვარდიოლა ალბათ ისევ ჩაიჯვავს ლიგაზე არადა როგორ მრვასება ჩვენი მელოტი ლეგენდა
    ფანი [?]
    #8 17 აპრილი 2021 22:27
    0
    ჩელსი ძაან კაი გუნდია რააა მგონი ყველა გუნდს თანაბარი შანსი აქვს ლიგის მოგების ვინც ნახევარფინალშია
    Culé [?]
    #7 17 აპრილი 2021 22:09
    0
    რუსულ ტელეარხ მატჩ ფუტბოლ 1-ზეა ტვ-ში
    წევრი [?]
    #6 17 აპრილი 2021 22:00
    0
    დღეს 2 ან 3 ბურთით მოვიგებთ ესე მგონია დარწმუნებული ვარ.
    გულშემატკივარი [?]
    #5 17 აპრილი 2021 21:01
    2
    ფლიკი ბაიერნს ტოვებს ნეტა ჩვენთან მოვიდეს
    გულშემატკივარი [?]
    #4 17 აპრილი 2021 20:20
    1
    უეჭველი უნდა მოვიგოთ
    Culé [?]