რეალი-ბარსელონა 2-1

რეალი-ბარსელონა 2-1

  რეალი (4-3-3) ბარსელონა (3-5-2)
კურტუა, ვასკესი, მილიტაო, ნაჩო, მენდი, კაზემირო, მოდრიჩი, კროოსი, ვალვერდე, ბენზემა, ვინისიუსი ტერ შტეგენი, მინგესა, არაუხო, ლანგლე, დესტი, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, მესი, დემბელე
ლუნინი, ალტუბე, ასენსიო, მარსელო, ოდრიოსოლა, ისკო, მარიანო, როდრიგო პენია, ტენასი, პიკე, გრიზმანი, პიანიჩი, ბრეითუეიტი, პუჩი, ტრინკაუ, ს. რობერტო, უმტიტი, ფირპო, მორიბა
ზინედინ ზიდანი რონალდ კუმანი
1-0 ბენზემა 14, 2-0 კროოსი 28, 2-1 მინგესა 60

ვასკესი - ოდრიოსოლა 43

ვალვერდე - ასენსიო 62

ბენზემა - მარიანო 73

კროოსი - ისკო 73

ვინისიუსი - მარსელო 73

დესტი - გრიზმანი 46

ბუსკეტსი - ს. რობერტო 65

არაუხო - მორიბა 72

დემბელე - ბრეითუეიტი 81

პედრი - ტრინკაუ 81

ნაჩო 69, კაზემირო 89, კაზემირო 90+1 პედრი 23, არაუხო 27, ალბა 85
კაზემირო 90+1
ალფრედო დი სტეფანო
ხესუს ხილ მანსანო
აზარი, რამოსი, ვარანი, კარვახალი ფატი, ნეტუ, კოუტინიო
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
31% ბურთის ფლობა 68%
14 დარტყმა 18
3 ზუსტი დარტყმა 4
315 პასი 707
78% პასის სიზუსტე 90%
4 გაფრთხილება 3
0 თამაშგარე 1
5 კუთხური 6
47 მოგებული ორთაბრძოლა 46

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 289 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #129 10 აპრილი 2021 23:58
    3
    საღოლ რეალს, როგორც რონალდინიოს წამოუდგა ბერნაბეუ, ზუსტად ისეთი აპლოდისმენტები ამ ტაიმისთვის მერენგებს.. კი გაუმართლად რაღაცეებში, მარა ალალად გაუმართლად და ალალადაც გადაგვიარეს..
    პედრი და დემბელე პირველი ტაიმის აბსოლიტური კრახამაზრზრენ ამფიბიუსები იყვნენ.
    Culé [?]
    #128 10 აპრილი 2021 23:58
    0
    ტიპები სამჯერ გაიქცნენ ორი გოლი გაიტანეს და ერთი ძელი...და დემბელემ ერთი კაცი ვერ მოატყუაა...ისევ მესის შესციცინებენ უკანალში...არ მომწონს ეს 5 მცველი ვიძახდი ფაქტიურად 1 შემტევია წინ და ვინ ??? დემბელეე??))))))) ზიდანმა აჰა შენ ცენტრი და მოდიოო..პირველ გოლზევე როგორ ვერ მიხვდა კუმანი რომ კონტრზე იქნებოდა რეალი იქვე რამე შესზახე შეცვალე რაა..სასაცილოდ ვაგებთ რაა ყველა გაქცევა სახიფათოაა არადა 5 მცველით ვართ მოედანზეე..
    გულშემატკივარი [?]
    #127 10 აპრილი 2021 23:58
    0
    ვისაც მაღალი ხელფასები აქვს ყველა გასაშვებია ამით შეიძლება ვალების გასტუმრება და ახალი ფეხბურთელების ყიდვა




    მესიც უნდა წავიდეს რონალდოსავით 4 ლიგა მოგებული
    ფანი [?]
    #126 10 აპრილი 2021 23:57
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Milkshake
    ციტატა: basa7
    ხო ჰალანდი დაგიდებს 5 ლიგას ზედიზედ კი

    არა მესი დადებს ზედიზედ 10-ს :D :D :D ნახე აბა ბოლოს როდის მოიგო მესიმ ლიგა.

    არა ბებიაჩემმა დადო ლიგები

    დადო გუნდმა, სასწაულმა გუნდმა, რომელშიც თერთმეტივე მოთამაშე იყო თავის პოზიციაზე ერთ-ერთი საუკეთესო. ახლა აღარ ყავს გუნდი და არის ჩაჯმული თვითონაც
    Culé [?]
    #125 10 აპრილი 2021 23:57
    0
    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: Nini
    ამის მერე ვინც თქვას კუმანს შანსი მიეცეს და ხავის კანდიდატურას მხარი არ დაუჭიროს რა.

    და რაუნდა ექნა ამ შემთხვევაში კუმანს როცა გუნდია მენტალურად ჩმორსული და აბსოლიტური ნაგავი, გინდ გუნდურობით გინდ ინდივიდუალურ ნებისმიერ ასპექტში?

    ჩემთვის არ იმსახურებს მეორე შანსს და ყველას თავისი აზრი აქვს და უფლება იმისიც თავისი აზრი დააფიქსიროს და არ მოყვეს გამოხტომები.სხვებმაც თქვეს და სხვებსაც გამოუხტი შენი კომენტარებით.
    Culé [?]
    #124 10 აპრილი 2021 23:56
    0
    ციტატა: Berlinetta♥
    ციტატა: basa7
    გამაგებინეთ ერთი დემბელე მუდმივად ფორვარდის პოზიციაზე რატო დგას

    ნომინალური ფორვარდია .. გამქრალია ტიპი მანდ მარა ვერ ხვდება რო ფლანგის იგროკია და ტენის ცენტრში .. ამოწეული რო იყოს რეალი კიდე ხო მარა რა აზრიაქვს.. იმათ მცველებს ვერ ნახავ ჩვენს ნახევარზე .. სტრატეგია საერთოდ არ აქვს კუმანს საჯარიმოსთან ახლოს ხარ მთელი ტაიმი და არ არტყმევინებ გუნდს ... აგორავებენ ფლანგიდან ფლანგზე

    მაგას ვამბობ ზუსტად, რეალურად რაც პლიუსი აქვს იმასაც ვერ იყენებს და ეს ტაქტიკა საერთოდ რატო აირჩია თუ ამ თამაშს ითამაშებდა ვერ ხვდები. გასაშვებია რა კუმანი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #123 10 აპრილი 2021 23:56
    0
    ციტატა: Milkshake
    ციტატა: basa7
    ხო ჰალანდი დაგიდებს 5 ლიგას ზედიზედ კი

    არა მესი დადებს ზედიზედ 10-ს :D :D :D ნახე აბა ბოლოს როდის მოიგო მესიმ ლიგა.

    არა ბებიაჩემმა დადო ლიგები
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #122 10 აპრილი 2021 23:56
    0
    ციტატა: mamukaf
    საშინლად თამაშობენ, ალბა ვერც წინ ვარგა უკან პირველი გოლიც მაგის უაზრო ახტომით დაიწყო, შემდეგ ყველას შეცდომები იყო, მესი ძუნძულებს დაბერდა 2018 წლის მერე გილი არ აქვს კლასიკოში გატანილი, ნაჩოს და მილიტაოს ვერ ატყუებს უდაცვო რეაკიბაფარჩაკებს ბარსას, სამწუხარო საყურებელია

    მესის სივრცე სადმე ქონდა? სად უნდა მოატყუოს კაცი სამი მცველი აზის სულ. ვინ სად და*ლეპრო*აობს ხედავ ვაბშე? ეს გუნდია? ეს მწვრთნელია? რა ფორვარდი დემბელე რა ხუთი მცველიმ ყველა პრინციპულ თამაშში ჩაიჯვა ტიპმა ,ლალიგაც რო მოიგოს სასწაულით ეს აქ გასაჩერებელი არაა
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    ფანი [?]
    #121 10 აპრილი 2021 23:55
    0
    ციტატა: Nini
    12 წლიდან და მერე მეორე მიჩვეული ვარ და მესამე მაინც მაქვს იმედი რომ ანგარიში აღარ გაიზრდება.ასეთ პასუხებს რომ მიწერთ იმიტომ ვღიზიანდები რომ იცოდე.

    ბოდიში, ბოდიში, შენი ნერვების მოსაშლელად არ დამიწერია <3
    [?]
    #120 10 აპრილი 2021 23:54
    1
    ციტატა: mamukaf
    საშინლად თამაშობენ, ალბა ვერც წინ ვარგა უკან პირველი გოლიც მაგის უაზრო ახტომით დაიწყო, შემდეგ ყველას შეცდომები იყო, მესი ძუნძულებს დაბერდა 2018 წლის მერე გილი არ აქვს კლასიკოში გატანილი, ნაჩოს და მილიტაოს ვერ ატყუებს უდაცვო რეაკიბაფარჩაკებს ბარსას, სამწუხარო საყურებელია

    2018 ის მერე ტოპ მატჩში ფეხი აღარ გაუნძრევია. კლასიკოში 0, ლიგაზე 0. ალავესებთან გვაგებინებს იგრებს და ეგაა რა. მე მაგითაც კმაყოფილი ვარ. დემბელე რო გყავს პარა მეტს რას უნდა ელოდო მარა თითონაც კაცს ვეღარ ატყუებს. ბენზემა დღეს მთელ ბარსას სჯობს
    Culé [?]
    #119 10 აპრილი 2021 23:54
    1
    ციტატა: Joakim Brodén
    ციტატა: Nini
    ციტატა: Joakim Brodén
    ციტატა: Nini
    ციტატა: Joakim Brodén
    რა დროს წავიდა დენი რააა, რა ხდება ვიგებთ??

    კიდე კაი წავიდა წაგების ნახვას აირიდებ თავიდან. 2 0 ს ვაგებთ

    2 არაფრი კაცო, მეორე ტაიმში კიდე 2 და კაი ანგარიშია 4-0, დიდი სხვაობაც არაა

    კაი გულს ნუღა მიხეთქავ ისედაც პაზორია უკვე 2 0

    ბარსელონას თუ გულშემატკივრობ ბოლო რამდენიმე წელი მაინც, კი უნდა იყო პაზორებს მიჩვეული

    12 წლიდან და მერე მეორე მიჩვეული ვარ და მესამე მაინც მაქვს იმედი რომ ანგარიში აღარ გაიზრდება.ასეთ პასუხებს რომ მიწერთ იმიტომ ვღიზიანდები რომ იცოდე. rage
    წევრი [?]
    #118 10 აპრილი 2021 23:53
    0
    კუთხურიდან უნდა გასულიყო😅
    ფანი [?]
    #117 10 აპრილი 2021 23:53
    0
    ციტატა: mamukaf
    ეგ მსაჯი არაა გამგდები ან პენალის დამდები, წაგებულია თამაში

    უნდა დაედო სადმე და არ დადო?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #116 10 აპრილი 2021 23:53
    0
    ციტატა: basa7
    გამაგებინეთ ერთი დემბელე მუდმივად ფორვარდის პოზიციაზე რატო დგას

    ნომინალური ფორვარდია .. გამქრალია ტიპი მანდ მარა ვერ ხვდება რო ფლანგის იგროკია და ტენის ცენტრში .. ამოწეული რო იყოს რეალი კიდე ხო მარა რა აზრიაქვს.. იმათ მცველებს ვერ ნახავ ჩვენს ნახევარზე .. სტრატეგია საერთოდ არ აქვს კუმანს საჯარიმოსთან ახლოს ხარ მთელი ტაიმი და არ არტყმევინებ გუნდს ... აგორავებენ ფლანგიდან ფლანგზე
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #115 10 აპრილი 2021 23:52
    1
    ეგ მსაჯი არაა გამგდები ან პენალის დამდები, წაგებულია თამაში
    ფანი [?]
    #114 10 აპრილი 2021 23:52
    0
    არაფერი დიდი ისეთი ძალიან მარტივად აწყობილი კონტრშეტევები და შედეგს ვხედავთ ჩადექი 11 კაცით საჯარიმოში გადაუგდე ბურთი ვინისიუს ბენზემას და ეგაა დაცვა როგორც ყოველთვის ფორმაშია!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #113 10 აპრილი 2021 23:52
    2
    მოკლედ დაცვა სუფთა პრახადნოი დვორიიი გრიზმანი და ტეინკაო უნდა გამოვიდნენ სასწრაფოდ და ოთხ მცველზს გადავეწყოთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #112 10 აპრილი 2021 23:51
    1
    საშინლად თამაშობენ, ალბა ვერც წინ ვარგა უკან პირველი გოლიც მაგის უაზრო ახტომით დაიწყო, შემდეგ ყველას შეცდომები იყო, მესი ძუნძულებს დაბერდა 2018 წლის მერე გილი არ აქვს კლასიკოში გატანილი, ნაჩოს და მილიტაოს ვერ ატყუებს უდაცვო რეაკიბაფარჩაკებს ბარსას, სამწუხარო საყურებელია
    Culé [?]
    #111 10 აპრილი 2021 23:51
    1
    ეს დედაარღნიანი ხუთ მცველს რისთვის აყენებს ეს კუმანი თუ მაინც კონტრზე უნდა გაუშვას გოლი და თუ მაინც უნდა ათრიონ სათითაოდ ყველა?! რატო ადის მეტოქის საჯარიმოსთან ან ლენგლე ან არაუხო ან მინგესა?! რა დარჩათ მაგ ჩემისებს იქ🤬🤬🤬 რომელი ბუსკეცია ლენგლე რო გარბის და ანაწილებს იქ პასებს, ეს მოყვება ვალვერდედან დღემდე გუნდს და მაინც ვერ მოაგვარა კუმანმა, ვინ სად დარბის კაცმა არ იცის🤬
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    Culé [?]
    #110 10 აპრილი 2021 23:51
    2
    ციტატა: Milkshake
    უნდა წავიდეს მესი მოიყვანონ ჰოლანდი და აეწყოს მთლიანად უნდა გუნდი ჰოლანდზე. სანამ მესი იქნება გუნდში ჩემპიონთა ლიგის მომგები აღარაა ბარსელონა. ამოწურა მაგ კაცმა თავი ამ გუნდში და ჯობია სხვაგან ცადოს საკუთარი თავი კარიერის ბოლო წლებში.

    ხო ჰალანდი დაგიდებს 5 ლიგას ზედიზედ კი