ხეტაფე-ბარსელონა 1-0

ხეტაფე-ბარსელონა 1-0

  ხეტაფე (4-4-2) ბარსელონა (4-2-3-1)
სორია, სუარესი, დაკონამი, კაბაკო, მირამონტესი, ნიომი, მაქსიმოვიჩი, არამბარი, კოკუ, მატა, კუჩო ნეტუ, ს. რობერტო, პიკე, ლანგლე, დესტი, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, გრიზმანი, დემბელე, მესი
იანესი, ჩემა, ეჩეიტა, მოლიეხო, პალავერსა, პორტილიო, ანხელი, ტიმორი, უნალი პენია, ტენასი, ალენია, არაუხო, ბრეითუეიტი, კოუტინიო, ფატი, ფირპო, მინგესა, პიანიჩი, პუჩი, ტრინკაუ
ხოსე ბორდალასი რონალდ კუმანი
1-0 მატა 56 (პენ)
მატა - უნალი 71
კუჩო - ტიმორი 89
დემბელე - ფატი 62
პედრი - კოუტინიო 62
გრიზმანი - ტრინკაუ 80
დე იონგი - ბრეითუეიტი 80
ს. რობერტო - პუჩი 87
მატა 27, კაბაკო 28, ხოსე ბორდალასი 35, ნიომი 73, მირამონტესი 90+3 პიკე 24, ს. რობერტო 41, დესტი 90+7
ალფონსო პერესი
სესარ სოტო გრადო
  ტერ შტეგენი, ალბა, უმტიტი, ფერნანდესი, 
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
27.3% ბურთის ფლობა 72.7%
9 დარტყმა 7
4 ზუსტი დარტყმა 1
217 პასი 617
58.5% პასის სიზუსტე 86.7%
4 გაფრთხილება 3
1 თამაშგარე 3
7 კუთხური 2
44 მოგებული ორთაბრძოლა 75

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 201 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    Culé [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:09
    0
    ციტატა: Alien messi
    ეს ფორმები ვინც შეკერა არვიცი რა რა უგემოვნობაა.... და მართლა ამ მწვანე წინდებს შორიდან მარტო ჩემთვის აქვს ბოტის ეფექტი?😂😂😂

    შეკერა და მერე ვინც მოუწონა და უთხრა კაია იყოსო თვალები უნდა აუკრა მაგ მწვანე გეტრებით
    ფანი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:07
    0
    ეს ფორმები ვინც შეკერა არვიცი რა რა უგემოვნობაა.... და მართლა ამ მწვანე წინდებს შორიდან მარტო ჩემთვის აქვს ბოტის ეფექტი?😂😂😂
    Culé [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:06
    0
    მეც მოვედი, რაო დემბელე არ ჯდება კუმანის გეგმებშიო? ხო ვთქი არა ამის მერე ძირითადში დააწყებინებს მეთქი
    ფანი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:06
    2
    დემბელემ რამდენჯერაც ბურთი მიიღო იმდენჯერ დაკარგა :დ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:00
    0
    აბა იწყება თამაში წარმატებები ბიჭებს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 22:56
    1
    ხალხნო ეს ბილეთი მიწერია დღეს და რას ფიქრობთ წამოვა? გარტყმაზე არ დაწეროთ ოღონდ :დ

    ხეტაფე - ბარსელონა (2)
    ხეტაფე - ბარსელონა (ბარათების რაოდენობა 4.5 მეტი)
    ხეტაფე - ბარსელონა (კუთხურების რაოდენობა 8.5 მეტი)
    ხეტაფე - ბარსელონა (თამაშგარეს რაოდენობა 5.5 ნაკლები)
    სიტი - არსენალი (1) - დაჯდა უკვე ეს
    წევრი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 22:55
    0
    ციტატა: grizmann
    დემბელეს ტრავმას რამდენი აქ კუში?

    ხარისხიანი იუმორი👍🏻😂
    ციტატა: Bakero
    " კადისს " რა კარგი მეკარე ჰყოლია საღოლ კარგი ბურთები აიღო

    ასევე უკარგესი იუმორი🙌🏻😂

    ისე კი ხეტაფის დედა უნდა გაიცნონ ახლოდან ჩვენმა მგლებმა!წინ ბარსელიტო
    ფანი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 22:47
    1
    რობერტოს ბედ-იღბალი სანატრელია რა 🤣 😂 ისევ ძირითადშია და ეს დესტ0 სად ათამაშეს :დ
    ფანი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 22:43
    1
    დემბელე შენ იყო რამოსი დღეს კუმანს თუ არ დაუმტკიცო რომ დიდი კვერცხებიანი ხარ.
    😷
    გულშემატკივარი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 22:43
    1
    კარგია ფატი და კოუ დაასვენა კარგი შემადგენლობაა ჭირდებოდათ დასვენება ზედიზედ სამი თამაში ერთნაირი შემადგენლობით ვითამაშეთ გრიზმანმა დღესაც თუ ვერაფერი ქნა ამოსაგდებია ძირითადიდან მერამდენე შანსი უნდა მიიღოს
    ფანი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 22:42
    1
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    მოკლედ დეშამმა და გრიზმანმა იმდენი იბაზრეს არ თამაშობს საჭირო პოზიციაზეო დღეს დააყენა თავის პოზიციაზე და თან დაუყოლა ალბათ აჰა ბურთი და მოედანიო
    პედრის მაგივრად ტრინკაუ ველოდი.
    იმედია მოვიგებთ და დავეწევით რეალს თამაში თადარიგში გვექნება კიდე.

    კადისი საღოლ.შიგ შიგ შიგ მადრიდში

    არ დააყენა თავის ადგილას ისევ იქაა სადაც აქამდე იყო, პედრია ათიანი კოუს ადგილას
    Culé [?]
    17 ოქტომბერი 2020 22:37
    0
    " კადისს " რა კარგი მეკარე ჰყოლია საღოლ კარგი ბურთები აიღო
    ფანი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 22:36
    3
    მოკლედ დეშამმა და გრიზმანმა იმდენი იბაზრეს არ თამაშობს საჭირო პოზიციაზეო დღეს დააყენა თავის პოზიციაზე და თან დაუყოლა ალბათ აჰა ბურთი და მოედანიო
    პედრის მაგივრად ტრინკაუ ველოდი.
    იმედია მოვიგებთ და დავეწევით რეალს თამაში თადარიგში გვექნება კიდე.

    კადისი საღოლ.შიგ შიგ შიგ მადრიდში
    გულშემატკივარი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 22:33
    2
    ციტატა: Fati
    ბიჭებო სად ვუყურებ თამაშს ?

    სილქ უნივერსალზეა მეგობარო
    საიტის ლეგენდა  [?]
    17 ოქტომბერი 2020 22:31
    1
    ესეც ასეე გაიფინეს რეალიი შანსი რო დავეწიოთ ეგენი ისეთ საზიზღარ ფორმაში არიან ძალიან ბევრჯერ დაკარგავენ ქულას წელს ჩვენია ლა ლიგა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 22:29
    2
    დღეს ვიგებთ❤️❤️
    ფანი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 22:28
    5
    დემბელეს ტრავმას რამდენი აქ კუში?
    წევრი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 22:27
    1
    აჰა, ესეც შანსი დაეწიო
    საიტის ლეგენდა  [?]
    17 ოქტომბერი 2020 22:26
    6
    ციტატა: nikolozi96
    შემადგენლობა კაია მარა კუმანს ვუბრაზდები იმიტომ რომ მარჯვენა მცველი მოიყვანა და აყენებს მარცხნივ )) და ის ნელი კადრი კიდევ რობერტო მარჯვნივაა -_-

    ტრამვირებულია ალბაც და ფირპოც
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 22:21
    0
    შემადგენლობა კაია მარა კუმანს ვუბრაზდები იმიტომ რომ მარჯვენა მცველი მოიყვანა და აყენებს მარცხნივ )) და ის ნელი კადრი კიდევ რობერტო მარჯვნივაა -_-