ხეტაფე-ბარსელონა 1-0

ხეტაფე-ბარსელონა 1-0

  ხეტაფე (4-4-2) ბარსელონა (4-2-3-1)
სორია, სუარესი, დაკონამი, კაბაკო, მირამონტესი, ნიომი, მაქსიმოვიჩი, არამბარი, კოკუ, მატა, კუჩო ნეტუ, ს. რობერტო, პიკე, ლანგლე, დესტი, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, გრიზმანი, დემბელე, მესი
იანესი, ჩემა, ეჩეიტა, მოლიეხო, პალავერსა, პორტილიო, ანხელი, ტიმორი, უნალი პენია, ტენასი, ალენია, არაუხო, ბრეითუეიტი, კოუტინიო, ფატი, ფირპო, მინგესა, პიანიჩი, პუჩი, ტრინკაუ
ხოსე ბორდალასი რონალდ კუმანი
1-0 მატა 56 (პენ)
მატა - უნალი 71
კუჩო - ტიმორი 89
დემბელე - ფატი 62
პედრი - კოუტინიო 62
გრიზმანი - ტრინკაუ 80
დე იონგი - ბრეითუეიტი 80
ს. რობერტო - პუჩი 87
მატა 27, კაბაკო 28, ხოსე ბორდალასი 35, ნიომი 73, მირამონტესი 90+3 პიკე 24, ს. რობერტო 41, დესტი 90+7
ალფონსო პერესი
სესარ სოტო გრადო
  ტერ შტეგენი, ალბა, უმტიტი, ფერნანდესი, 
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
27.3% ბურთის ფლობა 72.7%
9 დარტყმა 7
4 ზუსტი დარტყმა 1
217 პასი 617
58.5% პასის სიზუსტე 86.7%
4 გაფრთხილება 3
1 თამაშგარე 3
7 კუთხური 2
44 მოგებული ორთაბრძოლა 75

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 201 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    წევრი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:30
    3
    ვაიმეე გრიზმანი რაა ყ...ლეააააააააააა
    Culé [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:30
    4
    გრიზმააააააან, აცილება უფრო რთული იყო მაანდ, რა ჯანდაბა ჭიირს
    ფანი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:30
    2
    გრიზმააან რავერ გაიტაანააა რავერ გაიტანააა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:30
    4
    რა ქნა ბიჭო ეს გრიზმანმაააააა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:30
    4
    ეს ყველაფერს როგორ აფუჭებს ბიჭოოოო
    --------------------
    #infinit8iniesta
    გულშემატკივარი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:29
    1
    დედა რა მზეა🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️
    წევრი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:28
    1
    ეს ფრანგები მოგვაცილებინა გუნდიდად მეტი არაფერი არ მინდა... რომელი ვარგა? გრიზმანი რამდენიც არ უნდა ამართლოთ უნიჭოა, დემბელე საერთოდ რას აკეთებს არვიცი, ლენგლე უტვინო მცველია, უმტიტი სულ სკამზეა და ტრავმაზე ტრავმას იღებს.
    გულშემატკივარი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:28
    1
    კი ბერვჯერ დაკარგა ბურთი მარა გამწვავების აღარ ეშინია პედრიზე და გრიზმანზე რატო არაფერს ამბობთ
    წევრი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:27
    3
    დემბელე :(:(
    მოაშორეთ რა ვინმემ ეგ უნიჭო ფაფხურა
    იმენა ხეტაფეში უნდა თამაშობდეს

    და გრიზმანი მაგასაც რატო არ შვება?)))
    Culé [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:24
    3
    მარტო დემბელეს ხედავთ? მესიმ დაკარგა ერთი 200 ჯერ ბურთი და დიდი მბავი საუკუნის უთამაშებელმა დემბელემ თუ კარგა ბურთი, კუკურელია რა ხოდზეა და ამათ გაყიდეს და ფირპო მოათრიეს
    წევრი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:24
    0
    ყოჩაღ გრიზმან კაი პასი იყო
    ფანი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:22
    6
    დემბელე ბურთს კარგავს რაღაცნაირად რამეს მაინც ფაფხურობს და გრიზმანი ისევ არ ჩანს ისევ ჩაკარგულია
    წევრი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:20
    4
    გაა*ვას ამ დემბელემ ახლა... ფუ ტიპი იმენა მძ**ერია.
    ფანი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:19
    1
    დემბელე გაათრიონ რააა
    Culé [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:18
    0
    ხეტაფე ნახე რას გვიტევს
    წევრი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:14
    0
    ციტატა: Georgebina
    ხალხნო ეს ბილეთი მიწერია დღეს და რას ფიქრობთ წამოვა? გარტყმაზე არ დაწეროთ ოღონდ :დ

    ხეტაფე - ბარსელონა (2)
    ხეტაფე - ბარსელონა (ბარათების რაოდენობა 4.5 მეტი)
    ხეტაფე - ბარსელონა (კუთხურების რაოდენობა 8.5 მეტი)
    ხეტაფე - ბარსელონა (თამაშგარეს რაოდენობა 5.5 ნაკლები)
    სიტი - არსენალი (1) - დაჯდა უკვე ეს

    ეჰჰ ჩამიკლავენ ესენი ოცნებებს რა თამაშია ეს რაარის...
    ფანი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:13
    0
    ციტატა: ROUCH
    ციტატა: Alien messi
    ეს ფორმები ვინც შეკერა არვიცი რა რა უგემოვნობაა.... და მართლა ამ მწვანე წინდებს შორიდან მარტო ჩემთვის აქვს ბოტის ეფექტი?😂😂😂

    შეკერა და მერე ვინც მოუწონა და უთხრა კაია იყოსო თვალები უნდა აუკრა მაგ მწვანე გეტრებით

    გეთანხმები😂😂😂
    ფანი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:13
    2
    დემბელეს რო ვაკვირდები მგონი დაპროგრამებულია სისწრაფე აქვს პას ვის აძლევს აზრზე არაა დარტყმისას სადღაც ტრაკში ურტყამს სუფთა პესის ვერსიაა რა 😀
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    გულშემატკივარი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:13
    2
    Waddi ra dembele tavi moikali yovel migebaze rogor kargav burts shechemalala
    წევრი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:09
    4
    ეჰჰ დემბელე... აბა რას ამტკიცებს ერთი დამანახეთ :D რამდენჯერ მიიღო ბურთი უკვე და სულ დაკარგა ან დებილური პასი გააკეთა. სისწრაფე აქვს ამ ფეხბურთელს მეტი არაფერი, არც ტვინი.