ბარსელონა-ჟიმნასტიკი 3-1

  • 12-09-2020, 09:44
  • ბარსელონა-ჟიმნასტიკი 3-1

      ბარსელონა ჟიმნასტიკი
    ნეტუ, ს. რობერტო, პიკე, ლანგლე, ალბა, ბუსკეტსი, პედრი, ალენია, მესი, გრიზმანი, დემბელე  
    პენია, არაუხო, ბრეითუეიტი, ფეიშასი, კოუტინიო, კუენკა, დე იონგი, დე ლა ფუენტე, ფირპო, მირანდა, მორიბა, პუჩი, სემედუ, ტრინკაუ  
    რონალდ კუმანი ტონი სელიგრატი
    1-0 დემბელე 6, 2-0 გრიზმანი 17, 2-1 ბონილია 31, 3-1 კოუტინიო 51

    ნეტუ - პენია 46
    ს. რობერტო - სემედუ 46
    პიკე - არაუხო 46
    ლანგლე - კუენკა 46
    ალბა - ფირპო 46
    ბუსკეტსი - დე იონგი 46
    პედრი - პუჩი 46
    ალენია - კოუტინიო 46
    მესი - ტრინკაუ 46
    გრიზმანი - ბრეითუეიტი 46
    დემბელე - დე ლა ფუენტე 46

     
       
    იოჰან კრუიფი
     
    ანსუ ფატი  

    SporTV.ws

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ჟიმნასტიკი
    კომენტარები [ 155 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    becool ფანი [?]

    12 სექტემბერი 2020 15:44

    https://www.soccer24hd.com/game/match/2190/Barcelona-Vs-Gimnastic-Tarragona.html

    აქ იქნება ბარსას თამაში ლაივში,
    სტრიმი თამაშის დაწყებისას ჩაირთვება .

    2
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]

    12 სექტემბერი 2020 12:02

    ციტატა: totti10
    ციტატა: ANSU FATI..
    ციტატა: totti10
    დღეს არ თამაშობს ბარსელონა და შეცდომაში ნუ შეგყავთ ხალხი, რეალი და ბარსელონა 20 დან იწყებენ ჩემპიონატს ;) ასე რომ კიდევ 1 კვირა მოცდაა საჭირო :დ

    კაცო ამხანაგურია წინასასეზონო მოსამზადებელი მატჩი რა შუაშია აქ ლალიგა 20 რიცხვი ჩემპიონატი და ვინ იტყუება სად დაინახე რო აქ ლალიგა ან ჩემპიონატი წერია ? რა წერია არ უყურებ ან არ კითხულობ ბრატ ? :)
    პირიქით მადლობა მწერლებს და ადმინისტრაციას საიტისას ჩვენი ინფორმირებისთვის და ჩვენი საყვარელ გუნდზე სიახლეების ჩვენამდე მოტანისათვის დიდი მადლობა მეგობრებო წარმატებები დასახულ მიზნებში


    ამხანაგური მატჩი სად წერია??? აქ წერია ბარსელონა ჟიმნატიკი, ზემოთ 21 : 00 ი ვსო რომ დააწერონ ამხანაგური გავიგებდი, სეზონის წინა მატჩი ამხანაგურს არ ნიშნავს შეიძება რამე ჩემპიონატი იყოს აი როგორც კატალონიის თასი და ასეთი რაღაცა, და მაგიტომ ვერ წარმოვიდგენდი რომ ამხანაგური მატჩია ;)

    კაი ეგ კი მაგრამ ხიმნასტიკი რომ ლალიგაში არ თამაშობს სადაც ბარსელონა რეალია ეგ ხომ მაინც იცი თუ ეგეც არუყურებ ლალიგას:დ:დ:დ

    2
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    12 სექტემბერი 2020 11:51

    ციტატა: totti10
    ციტატა: ANSU FATI..
    ციტატა: totti10
    დღეს არ თამაშობს ბარსელონა და შეცდომაში ნუ შეგყავთ ხალხი, რეალი და ბარსელონა 20 დან იწყებენ ჩემპიონატს ;) ასე რომ კიდევ 1 კვირა მოცდაა საჭირო :დ

    კაცო ამხანაგურია წინასასეზონო მოსამზადებელი მატჩი რა შუაშია აქ ლალიგა 20 რიცხვი ჩემპიონატი და ვინ იტყუება სად დაინახე რო აქ ლალიგა ან ჩემპიონატი წერია ? რა წერია არ უყურებ ან არ კითხულობ ბრატ ? :)
    პირიქით მადლობა მწერლებს და ადმინისტრაციას საიტისას ჩვენი ინფორმირებისთვის და ჩვენი საყვარელ გუნდზე სიახლეების ჩვენამდე მოტანისათვის დიდი მადლობა მეგობრებო წარმატებები დასახულ მიზნებში


    ამხანაგური მატჩი სად წერია??? აქ წერია ბარსელონა ჟიმნატიკი, ზემოთ 21 : 00 ი ვსო რომ დააწერონ ამხანაგური გავიგებდი, სეზონის წინა მატჩი ამხანაგურს არ ნიშნავს შეიძება რამე ჩემპიონატი იყოს აი როგორც კატალონიის თასი და ასეთი რაღაცა, და მაგიტომ ვერ წარმოვიდგენდი რომ ამხანაგური მატჩია ;)

    სად წერია და ბარსა ხიმნასტიკის ლოგოებს ქვემოთ იქვე იოჰან კლუიფიო წერია და შენ თუ ეს ვერ დაინახე სააღოლ ამიტოა სანამ რამეს დაწერ კარგად უნდა შეხედო ხოლმე ბრატ რა წერიაა და სად და მერე დაწერო იმხელა ასოებით ბარსა ხიმნასტიკის ლოგოს ქვეშ შენ ამხანაგური თუ ვერ დაინახე სააღოლ რა ძმაო

    1
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    12 სექტემბერი 2020 11:47

    ბართოს როგორ უყვარს ციფრებით თამაში, ენაცვალოს მიქელ გაბრიელი. არჩევნები დანიშნა 2021 წლის 20 და 21 მარტს. ანუ 20-21 წელი და 20-21 მარტი. თან 21 მარტი კუმანის დაბადების დღე ყოფილა.

    1
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    12 სექტემბერი 2020 11:13

    ციტატა: totti10
    ციტატა: ANSU FATI..
    ციტატა: totti10
    დღეს არ თამაშობს ბარსელონა და შეცდომაში ნუ შეგყავთ ხალხი, რეალი და ბარსელონა 20 დან იწყებენ ჩემპიონატს ;) ასე რომ კიდევ 1 კვირა მოცდაა საჭირო :დ

    კაცო ამხანაგურია წინასასეზონო მოსამზადებელი მატჩი რა შუაშია აქ ლალიგა 20 რიცხვი ჩემპიონატი და ვინ იტყუება სად დაინახე რო აქ ლალიგა ან ჩემპიონატი წერია ? რა წერია არ უყურებ ან არ კითხულობ ბრატ ? :)
    პირიქით მადლობა მწერლებს და ადმინისტრაციას საიტისას ჩვენი ინფორმირებისთვის და ჩვენი საყვარელ გუნდზე სიახლეების ჩვენამდე მოტანისათვის დიდი მადლობა მეგობრებო წარმატებები დასახულ მიზნებში


    ამხანაგური მატჩი სად წერია??? აქ წერია ბარსელონა ჟიმნატიკი, ზემოთ 21 : 00 ი ვსო რომ დააწერონ ამხანაგური გავიგებდი, სეზონის წინა მატჩი ამხანაგურს არ ნიშნავს შეიძება რამე ჩემპიონატი იყოს აი როგორც კატალონიის თასი და ასეთი რაღაცა, და მაგიტომ ვერ წარმოვიდგენდი რომ ამხანაგური მატჩია ;)

    ცოტა მეტი რო წაგეკითხა ''სეზონის მზადების პირველ მატჩას'' წაიკითხავდი;
    ან ქოვერზე - იოჰან კრუიფის არენა რო წერია მინიმუმ ეგ გვეუბნება რო სერიოზული თამაშია არაა.

    0
    გასულია
    totti10 წევრი [?]

    12 სექტემბერი 2020 10:55

    ციტატა: ANSU FATI..
    ციტატა: totti10
    დღეს არ თამაშობს ბარსელონა და შეცდომაში ნუ შეგყავთ ხალხი, რეალი და ბარსელონა 20 დან იწყებენ ჩემპიონატს ;) ასე რომ კიდევ 1 კვირა მოცდაა საჭირო :დ

    კაცო ამხანაგურია წინასასეზონო მოსამზადებელი მატჩი რა შუაშია აქ ლალიგა 20 რიცხვი ჩემპიონატი და ვინ იტყუება სად დაინახე რო აქ ლალიგა ან ჩემპიონატი წერია ? რა წერია არ უყურებ ან არ კითხულობ ბრატ ? :)
    პირიქით მადლობა მწერლებს და ადმინისტრაციას საიტისას ჩვენი ინფორმირებისთვის და ჩვენი საყვარელ გუნდზე სიახლეების ჩვენამდე მოტანისათვის დიდი მადლობა მეგობრებო წარმატებები დასახულ მიზნებში


    ამხანაგური მატჩი სად წერია??? აქ წერია ბარსელონა ჟიმნატიკი, ზემოთ 21 : 00 ი ვსო რომ დააწერონ ამხანაგური გავიგებდი, სეზონის წინა მატჩი ამხანაგურს არ ნიშნავს შეიძება რამე ჩემპიონატი იყოს აი როგორც კატალონიის თასი და ასეთი რაღაცა, და მაგიტომ ვერ წარმოვიდგენდი რომ ამხანაგური მატჩია ;)

    0
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    12 სექტემბერი 2020 10:43

    ციტატა: totti10
    დღეს არ თამაშობს ბარსელონა და შეცდომაში ნუ შეგყავთ ხალხი, რეალი და ბარსელონა 20 დან იწყებენ ჩემპიონატს ;) ასე რომ კიდევ 1 კვირა მოცდაა საჭირო :დ

    კაცო ამხანაგურია წინასასეზონო მოსამზადებელი მატჩი რა შუაშია აქ ლალიგა 20 რიცხვი ჩემპიონატი და ვინ იტყუება სად დაინახე რო აქ ლალიგა ან ჩემპიონატი წერია ? რა წერია არ უყურებ ან არ კითხულობ ბრატ ? :)
    პირიქით მადლობა მწერლებს და ადმინისტრაციას საიტისას ჩვენი ინფორმირებისთვის და ჩვენი საყვარელ გუნდზე სიახლეების ჩვენამდე მოტანისათვის დიდი მადლობა მეგობრებო წარმატებები დასახულ მიზნებში

    2
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    totti10 წევრი [?]

    12 სექტემბერი 2020 10:38

    დღეს არ თამაშობს ბარსელონა და შეცდომაში ნუ შეგყავთ ხალხი, რეალი და ბარსელონა 20 დან იწყებენ ჩემპიონატს ;) ასე რომ კიდევ 1 კვირა მოცდაა საჭირო :დ

    0
    გასულია
    ANSU FATI.. ფანი [?]

    12 სექტემბერი 2020 10:38

    სბს აზერბაიჯან სპორტზე იქნება

    0
    --------------------

    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig the best talent❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    გასულია
    becool ფანი [?]

    12 სექტემბერი 2020 10:25

    დაიყრება უფასო ლინკები რათქმუანდა ,
    დღემდე არ ყოფილა თამაში 1 არხზე რო ყოფილიყო მხოლოდ...

    0
    გასულია
    Pirat❤️💙 წევრი [?]

    12 სექტემბერი 2020 10:20

    Livetv251.me ზე უყურეთ❤️

    0
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    12 სექტემბერი 2020 10:19

    ნეტუ
    სემედუ-უმტიტი-ლენგლე-ალბა
    დე იონგი-ბუსკეტსი
    დემბელე-მესი-კოუტინიო
    გრიზმანი


    ინაკი პენია
    მუსა ვაგე-პიკე-არაუხო-ფირპო
    ს,რობერტო-ვიდალი
    ტრინკაო-ალენია-პედრი
    სუარესი/ბრაიAთვეიტი

    0
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    ousmane dembele 11 გულშემატკივარი [?]

    12 სექტემბერი 2020 10:07

    ციტატა: romani23
    ციტატა: ousmane dembele 11
    https://gooool.tv/
    აქ შეგიძლიათ უყუროთ უფასოდ

    ჯიგარი ხარ. მადლობა.

    1
    გასულია
    romani23 Culé [?]

    12 სექტემბერი 2020 10:05

    ციტატა: ousmane dembele 11
    https://gooool.tv/
    აქ შეგიძლიათ უყუროთ უფასოდ

    ჯიგარი ხარ. მადლობა.

    1
    გასულია
    ousmane dembele 11 გულშემატკივარი [?]

    12 სექტემბერი 2020 09:51

    https://gooool.tv/
    აქ შეგიძლიათ უყუროთ უფასოდ

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV