ატლეტიკო-ბარსელონა 1-0

ატლეტიკო-ბარსელონა 1-0

  ატლეტიკო (4-4-2) ბარსელონა (4-2-3-1)
ობლაკი, ტრიპიერი, სავიჩი, ხიმენესი, ერმოსო, ლიორენტე, კოკე, საული, კარასკო, კორეა, ფელიში ტერ შტეგენი, ს. რობერტო, პიკე, ლანგლე, ალბა, პიანიჩი, დე იონგი, დემბელე, მესი, პედრი, გრიზმანი
გრბიჩი, კამელიო, კოსტა, კონდოგბია, ლემარი, ლოდი, ფელიპე, მოია, სანჩესი, საპონიჩი, ვიტოლო ნეტუ, ტენასი, ალენია, ბრეითუეიტი, კოუტინიო, დესტი, ფირპო, მინგესა, პუჩი, ტრინკაუ
დიეგო სიმეონე რონალდ კუმანი
1-0 კარასკო 45+3
ლიორენტე - კოსტა 73
ფელიში - ლემარი 84
კორეა - კონდოგბია 84
კარასკო - ფელიპე 90+1
პედრი - კოუტინიო 57
პიკე - დესტი 62
გრიზმანი - ტრინკაუ 83
პიანიჩი - ბრეითუეიტი 83
კოკე 9, კარასკო 26, სავიჩი 79, ხიმენესი 80  
ვანდა მეტროპოლიტანო
ხოსე ლუის მუნუერა მონტერო
ტორეირა, სუარესი, ერერა, ვსალკო, სანჩესი არაუხო, უმტიტი, ფატი, ბუსკეტსი
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws
სტატისტიკა
45.9% ბურთის ფლობა 54.1%
9 დარტყმა 13
2 ზუსტი დარტყმა 4
522 პასი 613
85.4% პასის სიზუსტე 88.7%
4 გაფრთხილება 0
2 თამაშგარე 2
8 კუთხური 8
37 მოგებული ორთაბრძოლა 49

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 256 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:03
    1
    2016 წლიდან დღემდე სელტასთან ბალაიდოსზე თამაში არ გვქონდა მონაგები რადგან თარსი იდგა კარში ამ სეზონში იყო ნეტო და გადავურბინეთ! და კიდე ჩინურმა ***მ რამდენი ბურთიც გაუშვა დაბრუნების შემდეგ მაგის ნახევარი ჰქონდა გაშვებული ნეტოს გაუხანგრძლივეთ კონტრაქტი და შეხედოთ როგორ იგებს ბაიერნი და ლივერპული ლიგებს ეს კატალონიელები სუფთა ***ბი არიან ხმას რო არ იღებენ იმენა მკვდრები ჯერ რობერტო რო არის გუნდში მაგის გამო უნდა იყოს პროტესტი და ერთი ამბავი სტადიონთან რომუერტოს მკვდარი და მოსიაფულე გვამი დდშვც
    --------------------
    EL D10S DEL FÚTBOL
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:03
    0
    ეს გოლი არის პიკეს სინდისზე რათუნდა ამას საუბარი ვერვხვდები ტიპი სადავიდა და რაგააკეთა შტეგენი ძაან იყო გამოსული და ცადა თამაში ბურთზე უბრალოდ კარასკოსაც გაუმართლა მაინც და მაინც ფეხებშორის გაუძვრა.
    გოგიბერიძე
    სტუმარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:03
    4
    ეს ატლეტიკო თუა ამ ლიგის ფავორიტი ძაან ცუდ დღეშია ლა ლიგა. პირველ ტაიმში მიუხედავად ამ გოლისა უკეთ ვითამაშეთ შეტევაში გვაკლდა ცოტა "სიცხარე".პიკე თუ მიხვდა რომ ესპანეთიდან რომ უნდა წასულიყო რას გვერჩი ადამიანოო.
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:03
    2
    ამ პედრით კიდე რა შეიყო კუმანმა.ეს რა ჯიუტი ვიღაცა ყოფილა გვარდიოლასავით.კარგი.ენდობი გავიგეთ მაგრამ,ყველა თამაშში როგორ შეიძლება ათამაშო 17 წლის შკოლნიკი მე ვერ ვხდები და ვერც ვერასოდეს მივხდები.
    თან ატლეტიკოსთან გასვლაზე პედრის დაყენება? კუმანს მაგარი შიგნით აქვს და გარეთ ეძებს პახოდუ.ბარსელონა წელს არ არის ლა ლიგის მომგები.წელს ლა ლიგას ატლეტიკო მოიგებს აგერ მე და აგერ თქვენ.
    ლიგაზე კიდე ძალიან უნდა გაგვიმართლოს რომ ფინალამდე მივიდეთ.მოკლედ კუმანი ჯიუტობის გამო ისჯება და პახოდუ ჩვენ კულეებსაც გვსჯის ტიტული სეზონისთვის.
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:02
    0
    ციტატა: MisterD
    ძაან უსამართლო და არაკომპეტენტური კომენტარები დაიწერა. უბრალოდ არ გაუმართლა შტეგენს, მოეგერიებინა და ყველა გააღმერთებდით. აშკარად პიკემ დაუშვა შეცდომა როცა ბურთზე ითამაშა და ვერ დაამუშავა, რობერტო ახლოსაც არ იყო და ალბას თუ ლენგლეს ქონდა დაცვა შეტოვებული.

    ატლესთან მასე მცველებზე თამაში არ შეიძლება ჩვენზე კარგად თვითონ იცის მარა შეეშალაა
    aravin
    სტუმარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:02
    2
    პიკეს ბრალი იყო 100% თავით მარტივად შეეძლო ბურთის მოგერიება რადროს გაჩერება იყო როდის მერე გახდა ეგ ჩემისა ცენტრფორვარდი , აჩუქეს გოლი მაგრამ მაინც ვერ აჩვენებს ბარსა იმ დონის თამაშს რაც საჭიროა ერთი და იგივე ტრიალებს სულ ახალი არაფერია მაინც ყველა მესის უყურებს და არავინ არ რისკავს კაცის მოტყუებასაც
    Culé [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:02
    2
    magari magizianebs amati yureba nakrebis mere vimedovnebdi ro ragacit avimaglebdi ganwyobas magram eseni xo saertod mugamshi gijvamen raa ,ra sazizgrobaa es yvelaferi shemdzulda fexburtis yurebaa yvela tamashobs fexburts garda sawartvelos nakrebisa da barselonisa ,dzalian dasananiaaes yvelaferi arvici ragveshveleba rodemde sheileba asee 😞😞🤦‍♂️
    ახალბედა [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:02
    1
    შტეგენმა ისლევა, მარა ზატო ერთი დონე ბურთი გამოაძრო ასე რო ზედმეტია მგონი ასეთი დაკნინება. მინიმუმ ფრე გვინდა, უნდა მოუმატონ მეორე ტაიმში.
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:02
    0
    ასეთ დროს ჭირდება ზუსტად ფატი გუნდს 😟 რა დროს მიიღო ეს ტრავმა ეჰჰჰ
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:00
    1
    პედრი-კოუ
    რობერტო-დესტი
    ჯერჯერობით ესენი!
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:00
    3
    შტეგოსაც გადასდეს ეს სიყ@ევე
    ამათ ხელში კიდე კარგადაა განსაკუთრებით პიკეს ხელში :დდდდ
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:00
    1
    AF10,
    ერთი ეგაა სტააბილური და მეორე ბენზემა #9 მსოფლიოში 8 გოლი გამოიღოს ჯერ ლევანტესგან 5 გოლი სელტასგან 4 გოლი 2X ლივერპულისგან 4 და რომასგან 3 ყველგან ჩაი*ვარა ამ 2016 ბრავო რომ ეთამაშებინა ატლეტიკოსთან ენრიკეს რეალი ბარსა იქნებოდა ლიგის ფინალი მარა ეს *ლე დააყენა ჯიბია მალე გაასწროს მესიმ ამ და**ებული დეინგის მკვდარბერტოს ჩინური ნოიერის და სირ**მბელეს ბანდას
    --------------------
    EL D10S DEL FÚTBOL
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:00
    2
    რა ტრინკაო ხოარ ღადობთ ტიპი საერთოდ მოკლავს შეტევას რომელიც ისედაც მკვდარია
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:00
    5
    ძაან უსამართლო და არაკომპეტენტური კომენტარები დაიწერა. უბრალოდ არ გაუმართლა შტეგენს, მოეგერიებინა და ყველა გააღმერთებდით. აშკარად პიკემ დაუშვა შეცდომა როცა ბურთზე ითამაშა და ვერ დაამუშავა, რობერტო ახლოსაც არ იყო და ალბას თუ ლენგლეს ქონდა დაცვა შეტოვებული.
    --------------------
    მეტი, ვიდრე კლუბი! Visca el Barca
    გულშემატკივარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:00
    2
    დავკარგეთ ქულები რა აზრი აქვს მეორე ტაიმის ყურებას კარში ვერ არტყავენ წესიერი მწვრთნელი ვერ მოიყვანეს რამდენი წელია რო გუნდს შეეძლოს ესეთ დროს ათამაშება და რამის შემოტრიალება
    ახალბედა [?]
    22 ნოემბერი 2020 00:59
    1
    ვაფშე ვერ თამაშობენ ეს ჩემისები (ატლეტიკო) შანსები მაინც გვაქ მოგების, მაგრამ დემბელე იმედია ხოდზეა თორე ტრინკაუს იმედი დიდად არ მაქვს, კოუც შემოსაყვანია გამოგვადგება შეტევაში თორე პედრიც ჩაკარგულია და რავიცი მოკლედ მოგების შანსები ვფიქრობ მაინც გვაქ
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 00:59
    2
    ციტატა: MALUMA
    მოგიტ**ან თარსი სუყველაფერი ის დღე მოვ**ან შენი ბარსაში ტრანსფერი რო გაოფიციალურდა 🖕

    😂😂ეს რამიქარაა შტეგენმაა შენი მადლი მოისხა აგალაპარაკა
    ახალბედა [?]
    22 ნოემბერი 2020 00:58
    2
    ხალხო აცნობიერებთ რო ევროპა ლიგისკენ ვიწევვით რა არი ეს ხალხოო ლიდერებს თუ არ დავაკარგინეთ ქულები რა გამოვა ეგრე კუმანის დედაშავეცი მე რა შეიყო იმენნა ამ პედრის შესცა დე ლაფუენტე ცადე რა შეჩემისა გააჯმეინე ამ დემბელეს კიდე ტვინი მოიხნა უკვე ძაან დაცვაში დესტი ხო შეიელბოდა ცენტრზე არაფერს ვამბობ სხვა ცენტრალურ მცველი არაა ფიზიკიურას არაუხომ იმენა საშვილლიშვილო ტრამვა აიკიდა მემგონი
    ახალბედა [?]
    22 ნოემბერი 2020 00:58
    3
    კოუ და ტრინკაო შემოუშვას, დემბელემ ჰო გაამწვავა რამდრნჯერმე მარა ისეთ დროს ი.ავს რო მაინც დიდი პიტალო და სლეა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    22 ნოემბერი 2020 00:58
    1
    ციტატა: პიკეს სტილისტი
    პიკეს თავზე რა ჭირს

    რაც გაუკეთე ის laughing laughing
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued