ხეტაფე-ბარსელონა 1-0

  • 17-10-2020, 14:04
  • ხეტაფე-ბარსელონა 1-0

      ხეტაფე (4-4-2) ბარსელონა (4-2-3-1)
    სორია, სუარესი, დაკონამი, კაბაკო, მირამონტესი, ნიომი, მაქსიმოვიჩი, არამბარი, კოკუ, მატა, კუჩო ნეტუ, ს. რობერტო, პიკე, ლანგლე, დესტი, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, გრიზმანი, დემბელე, მესი
    იანესი, ჩემა, ეჩეიტა, მოლიეხო, პალავერსა, პორტილიო, ანხელი, ტიმორი, უნალი პენია, ტენასი, ალენია, არაუხო, ბრეითუეიტი, კოუტინიო, ფატი, ფირპო, მინგესა, პიანიჩი, პუჩი, ტრინკაუ
    ხოსე ბორდალასი რონალდ კუმანი
    1-0 მატა 56 (პენ)
    მატა - უნალი 71
    კუჩო - ტიმორი 89
    დემბელე - ფატი 62
    პედრი - კოუტინიო 62
    გრიზმანი - ტრინკაუ 80
    დე იონგი - ბრეითუეიტი 80
    ს. რობერტო - პუჩი 87
    მატა 27, კაბაკო 28, ხოსე ბორდალასი 35, ნიომი 73, მირამონტესი 90+3 პიკე 24, ს. რობერტო 41, დესტი 90+7
    ალფონსო პერესი
    სესარ სოტო გრადო
      ტერ შტეგენი, ალბა, უმტიტი, ფერნანდესი, 
    სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


    სტატისტიკა
    27.3% ბურთის ფლობა 72.7%
    9 დარტყმა 7
    4 ზუსტი დარტყმა 1
    217 პასი 617
    58.5% პასის სიზუსტე 86.7%
    4 გაფრთხილება 3
    1 თამაშგარე 3
    7 კუთხური 2
    44 მოგებული ორთაბრძოლა 75

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ხეტაფე
    კომენტარები [ 222 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Ak47 გულშემატკივარი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 23:49

    გრიზმანი არის ყოვლად საშინელება ის საცოდავი დემბელე ფაფხურობს მაინც და ეს ვერც ფაფხურობს ან რა მომენტი გამაზა კარში მაინც დაერტყა. რამდენიმე კომენტარი შემხვდა პედრიზე რატო არაფერს არ ამბობთო ცუდი კონტექსტით და ეს ხალხი ალბათ ან სხვა თამაშს უყურებს ან ფეხბურთის გარტყმაში არ არის ცალსახად საუკეთესო იყოპირველ ტაიმში და მაგ ბიჭის სახით უმაგრესი ფეხბურთელი გვეზრდება აი ძალიან კლასნია და დონე არადა 17 წლისაა ჯერ ტიპი. დესტიც იმის და მიუხედავად რომ მარცხნივაა ძალიან კარგია და მიხარია მემგონი მარჯვენა მცველის პრობლემას მოაგვარებს ეს ბიჭი

    6
    გასულია
    Georgebina წევრი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 23:48

    duggu,
    შენთვის რა მნიშვნელობა აქვს? ორივეს ვბალეშიკობ მე. ბარსელონას ორიანი მიწერია სხვათაშორის.

    0
    გასულია
    culee Culé [?]

    17 ოქტომბერი 2020 23:48

    დემბელეს კვარაცხელია ჯობია :დდდ
    გრიზმანი გასაყიდია ჩქარ ტემპში და ვფიქრობ ამ სეზონში ბრაითვეიტს უფრო მეტი შანსი უნდა მიეცეს და გრიზმანმა სკამი უნდა ხეხოს
    პედრი ფრენკი დესტი ბარსას მომავალი ლეგენდები გახდებიან აი პედრის და დესტს კოჭებში ეტყობა რო ამაზე მეტი შეუძლიათ და ფრენკი ვაფშეე უკლასნესია

    1
    გასულია
    mesidona Culé [?]

    17 ოქტომბერი 2020 23:48

    ციტატა: ana anukii
    იმედია დემბელეს გაიყვანს და დატოვებს ჯერჯერობით პედრის მერე უკვე გრიზმანია ყველაზე პასიური...

    გრიზმანი პასიური კიარა საქონელია ჩვეულებრივი

    3
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    17 ოქტომბერი 2020 23:48

    ციტატა: Memphis Depay
    ციტატა: M10 S9 D11
    ამდენი ხნის უთამაშებელია და ცხადია პატარა შეცდომები აქვს და კარგავს ბურთს მარა კარგადაც ამწვავებს მარა ამას დანახვა უნდა

    რაარი გამწვავება ბურთს რო წინ იგდებს და მისდევთ მაგას ეძახი გამწვავებას?

    თან რო კარგავს და ვერც კედელს რო ვერ ათამაშებს?

    2
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    17 ოქტომბერი 2020 23:47

    კარგი პირველი ტაიმი არ იყო და ეს მოსალოდნელიც იყო ხეტაფე სახში რთული მეტოქეა პედრიმ გამაოცა ძალიან მაგარი ბიჭია პასის კულტურა აქვს უმაგრესი და მოედნის ხედვაზ ხო აღარ ვლაპარაკობ დესტიც კარგი იყო და დემბელემაც ნორმალურად ითამაშა იმის ფონზე რო ძალიან დიდი ხნის უთამაშებელია იმედია მეორე ტაიმში უფრო კარგად გამოვა გუნდი სათმაშოდ

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    kendricklamar ფანი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 23:47

    გულისრევია უბრალოდ გრიზმანი დემბელე და სერხი რობერტო აი რო ვხედავ მაჟრიალებს განსაკუთრებით სერხი რობერტოს.

    4
    გასულია
    duggu ფანი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 23:47

    ციტატა: Georgebina
    ყვითლები დაჯდა, თამაშგარეებიც ჯდება და აი არ მესმის უბრალოდ თამაშების კუთხურები, რომ არაა ვაფშე. 1 კუთხური რაარის? რა ჩამკვდარი თამაშია.


    შენ ბარსას ბალეშიკობ თუ ბილეთს?

    1
    გასულია
    Memphis Depay წევრი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 23:46

    ციტატა: M10 S9 D11
    ამდენი ხნის უთამაშებელია და ცხადია პატარა შეცდომები აქვს და კარგავს ბურთს მარა კარგადაც ამწვავებს მარა ამას დანახვა უნდა

    რაარი გამწვავება ბურთს რო წინ იგდებს და მისდევთ მაგას ეძახი გამწვავებას?

    2
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 23:46

    პედრი რა მაგარი ვიღაცაა
    გრიზმანი კიდე დავაჯვი იმ ფეხზე

    6
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 23:46

    იმედია დემბელეს გაიყვანს და დატოვებს ჯერჯერობით პედრის მერე უკვე გრიზმანია ყველაზე პასიური...

    2
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    17 ოქტომბერი 2020 23:46

    ციტატა: M10 S9 D11
    ამდენი ხნის უთამაშებელია და ცხადია პატარა შეცდომები აქვს და კარგავს ბურთს მარა კარგადაც ამწვავებს მარა ამას დანახვა უნდა

    მგონი დემბელეს დედამისს არ უყვარს ისე როგორც დენ 😂

    რაღა ოატარა კარგი რა

    3
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Georgebina წევრი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 23:45

    ყვითლები დაჯდა, თამაშგარეებიც ჯდება და აი არ მესმის უბრალოდ თამაშების კუთხურები, რომ არაა ვაფშე. 1 კუთხური რაარის? რა ჩამკვდარი თამაშია.

    0
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    17 ოქტომბერი 2020 23:45

    კარგი ბიჭია ეს კუკურელი მაგრამ თავზე რამხელა ბარდღლი ადევ რა უბედურებაა

    1
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 23:45

    ციტატა: M10 S9 D11
    ამდენი ხნის უთამაშებელია და ცხადია პატარა შეცდომები აქვს და კარგავს ბურთს მარა კარგადაც ამწვავებს მარა ამას დანახვა უნდა

    პატარა? 😂

    6
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    17 ოქტომბერი 2020 23:43

    რეებს აკეთებს დემბელე
    გააათრიეთ

    4
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    mesidona Culé [?]

    17 ოქტომბერი 2020 23:43

    არვიცი რატომ მაგრამ დემბელესი მაინც მჯერა

    3
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    17 ოქტომბერი 2020 23:40

    დესტი კი კარგია პედრი საერთოდ ყველაზე კარგი პირველ ტაიმში მაგრამ 70 -ანის ბოლო 80 -იანების დასაწყისი და ჩელებაძე ერევნის არარატთან მახსენდება გრიზმანის შემხედვარე 😂 😂 😂 მსოფლიო ჩემპიონი არა შიბლა 😂 😂 🤣 😂 🤣

    2
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    17 ოქტომბერი 2020 23:40

    დესტი , დეიონგი, პედრი ❤️




    ეს ფრანგები გაყიდეთ სასწრაფოდ

    გოლია ეს
    ჯარიმა


    დაიმახსოვრეთ

    3
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Clever liar ფანი [?]

    17 ოქტომბერი 2020 23:37

    ეს დაგვცინის მგონი ამის უსინდისო დ.... გავცვალოთ კვაარაცხელიაში ფულის დამატებით თუ გაგვიცვლიან იასნა :D

    5
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV