ატლეტიკო-ბარსელონა 1-0

ატლეტიკო-ბარსელონა 1-0

  ატლეტიკო (4-4-2) ბარსელონა (4-2-3-1)
ობლაკი, ტრიპიერი, სავიჩი, ხიმენესი, ერმოსო, ლიორენტე, კოკე, საული, კარასკო, კორეა, ფელიში ტერ შტეგენი, ს. რობერტო, პიკე, ლანგლე, ალბა, პიანიჩი, დე იონგი, დემბელე, მესი, პედრი, გრიზმანი
გრბიჩი, კამელიო, კოსტა, კონდოგბია, ლემარი, ლოდი, ფელიპე, მოია, სანჩესი, საპონიჩი, ვიტოლო ნეტუ, ტენასი, ალენია, ბრეითუეიტი, კოუტინიო, დესტი, ფირპო, მინგესა, პუჩი, ტრინკაუ
დიეგო სიმეონე რონალდ კუმანი
1-0 კარასკო 45+3
ლიორენტე - კოსტა 73
ფელიში - ლემარი 84
კორეა - კონდოგბია 84
კარასკო - ფელიპე 90+1
პედრი - კოუტინიო 57
პიკე - დესტი 62
გრიზმანი - ტრინკაუ 83
პიანიჩი - ბრეითუეიტი 83
კოკე 9, კარასკო 26, სავიჩი 79, ხიმენესი 80  
ვანდა მეტროპოლიტანო
ხოსე ლუის მუნუერა მონტერო
ტორეირა, სუარესი, ერერა, ვსალკო, სანჩესი არაუხო, უმტიტი, ფატი, ბუსკეტსი
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws
სტატისტიკა
45.9% ბურთის ფლობა 54.1%
9 დარტყმა 13
2 ზუსტი დარტყმა 4
522 პასი 613
85.4% პასის სიზუსტე 88.7%
4 გაფრთხილება 0
2 თამაშგარე 2
8 კუთხური 8
37 მოგებული ორთაბრძოლა 49

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 256 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:22
    4
    აი ტოდიბოს გაშვების რა აუცილებლობა იყოო რაა. ტიპებმა მოიხნეს კარგის ტრაკები რო მოეცილებინათ. თუ არ გყავს უკვე ნაყიდი რაღას უEვებ ბლიაად.
    Culé [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:21
    2
    არც ბუსკეცია და ამ დიშლებმა ტოდიბოც გაუშვეს ჯერ მოგეყვანათ ის ვაი მცველი გარსია და მერე გაგეშვათ ის კაცი
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:21
    0
    ციტატა: რივალდო-მესი
    უამბიციო, უკვერცხებო, უტრაკო პიჟონების გუნდი გახდა საუნედუროდ ბარსელონა. პრინციპში ისევ ისეთი ხდება როგორც რონალდინიომდე იყო. ბწუხვარ მაგრამ დამრთაბდა ეპოქა. ახლა გინდა დარჩეს და გინდა წავიდეს რწყილი. ეს ნაკლებ მნიშვნელოვანია. 70% ამ გუნდის დაქცევის კატალონიელი ფანების კისერზეა. 30% ბართლომეოს. წადი მესი შენ ხელფას ვერც გადაიხდიან და უკვე მეჩვენება რომ არც უნდა გიხადონ ჯიგარო 40 და 50 მილიონი. აღარ ღირხარ ამდენი და ეგაა. ან გადახედე ხელფას და მიიღე იმდენი რამდენსაც იმსახურებ. ხო კიდევ რობერტოს 4 კაპიტნობა კიდევ ერთი ნიშანია იკის რომ კატალონიელებს კიდიათ ეს ტურისტების გასართობი გუნდი.

    გეთანხმები რობერტო რო იქნება კაპიტნების ოთხეულში აქ აქვს უკვე გუნდს დარხეული
    --------------------
    EL D10S DEL FÚTBOL
    საიტის ლეგენდა  [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:21
    0
    ციტატა: MALUMA
    ბარსას წარუმატებლობა არისყველა ჩა*მულ მნიშვნელოვან თამაშში ორი ფეხბურთელის ბრალი: რომუერტოს 60% და შტეგენის 40%

    მეკარე კი არა კედელივით დგას იმენა ობლაკი 💪

    აბა კაცო მარტო ობლაკს შეუძლია ის ბურთი აიღოს სადაც დგას და იქ დაურტყეს მაგარია ნწ ნწ ნწ
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:20
    0
    ლანგლე ყველაფერში უვარგისია რა. რა კაი შანსები ქონდა. ტიპი არც უმიზნებს პროსტა ურტყამს მოვალეობის მოხდის მიზნით. რამოსს ახლა დუბლი ექნებოდა შესრულებული.
    Culé [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:19
    3
    ეხლა სუ დაგვერხა თავით მაინც გამოქონდა ბურთები
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:19
    1
    პიკემ ტრავმა თუ მიიღო დაგვერხა
    --------------------
    EL D10S DEL FÚTBOL
    გულშემატკივარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:19
    2
    უამბიციო, უკვერცხებო, უტრაკო პიჟონების გუნდი გახდა საუნედუროდ ბარსელონა. პრინციპში ისევ ისეთი ხდება როგორც რონალდინიომდე იყო. ბწუხვარ მაგრამ დამრთაბდა ეპოქა. ახლა გინდა დარჩეს და გინდა წავიდეს რწყილი. ეს ნაკლებ მნიშვნელოვანია. 70% ამ გუნდის დაქცევის კატალონიელი ფანების კისერზეა. 30% ბართლომეოს. წადი მესი შენ ხელფას ვერც გადაიხდიან და უკვე მეჩვენება რომ არც უნდა გიხადონ ჯიგარო 40 და 50 მილიონი. აღარ ღირხარ ამდენი და ეგაა. ან გადახედე ხელფას და მიიღე იმდენი რამდენსაც იმსახურებ. ხო კიდევ რობერტოს 4 კაპიტნობა კიდევ ერთი ნიშანია იკის რომ კატალონიელებს კიდიათ ეს ტურისტების გასართობი გუნდი.
    ახალბედა [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:18
    0
    ამან ხოვერ დაყრტყა კუთხეში კიდე
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:18
    0
    ვაიმე ცოტა მიეცა კუთხე რაა
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:18
    1
    ბარსას წარუმატებლობა არისყველა ჩა*მულ მნიშვნელოვან თამაშში ორი ფეხბურთელის ბრალი: რომუერტოს 60% და შტეგენის 40%

    მეკარე კი არა კედელივით დგას იმენა ობლაკი 💪
    --------------------
    EL D10S DEL FÚTBOL
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:13
    4
    პედრი დღეს არაა კარგი რაღაცნაირად ებლანდება ბურთი ფეხწბში უკვე მერამდენედ. დემბელეც ფაფხურის ხასიათზეა. მესი ვაფშე ხასიათზე არაა. შტეგენი სირობების ხასიათზეა. პიკე ლენგლე მოჯმის ხასიათზე. ალბა ტვინის ტყ**ის ხასიათზეა მესიზე პასით. დე იონგი წოლის ხასიათზე. პიანიჩს რაუშავს კიდე. და ვინღა დარჩა. ნუ გრიზმანი დაცვას მაინც ეხმარება. ასე ატლეტიკოს ვერ მოუგებ.
    გულშემატკივარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:12
    3
    რასაც დავაკვირდი პედრი ძლიერ გუნდებთან უბრალოდ არ ჩანს და არც არის გასაკვირი ჯერ პატარაა და შესაცვლელია უკვე
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:09
    2
    რა დონეზე აქვს გუბდს დარხეული რიბერტო რო იქნება კაპიტნების სიაში და ალბა არა არადა ნებისმიერ გუნდს გვამი რო შესთავაზო იდი ნა**ით გაგისტუმრებს
    --------------------
    EL D10S DEL FÚTBOL
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:08
    3
    შე*ცი და ცენტრ ფორვარდის გარეშე გუნდი ვერ თამაშობს. ბარსა ისეთი გუნდი 1 უმაღლესი დონის ცენტრ ფორვარდი უნდა ყავდეს ყოველთვის თორე შეტევაში სიმწვავე არაა საერთოდ. მე პირადად არ მახსოვს გუნდი გამოკვეთილი შემტევის გარეშე როდის თამაშობდა ზლატანი ვილა სუა კიდე რამდენი
    ახალბედა [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:05
    0
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    ამ პედრით კიდე რა შეიყო კუმანმა.ეს რა ჯიუტი ვიღაცა ყოფილა გვარდიოლასავით.კარგი.ენდობი გავიგეთ მაგრამ,ყველა თამაშში როგორ შეიძლება ათამაშო 17 წლის შკოლნიკი მე ვერ ვხდები და ვერც ვერასოდეს მივხდები.
    თან ატლეტიკოსთან გასვლაზე პედრის დაყენება? კუმანს მაგარი შიგნით აქვს და გარეთ ეძებს პახოდუ.ბარსელონა წელს არ არის ლა ლიგის მომგები.წელს ლა ლიგას ატლეტიკო მოიგებს აგერ მე და აგერ თქვენ.
    ლიგაზე კიდე ძალიან უნდა გაგვიმართლოს რომ ფინალამდე მივიდეთ.მოკლედ კუმანი ჯიუტობის გამო ისჯება და პახოდუ ჩვენ კულეებსაც გვსჯის ტიტული სეზონისთვის.

    ჯერ არაფერი არაა დასრულებული, ატლეტიკო სულ ფავორიტია და ბოლოს ჩემ ფეხებს იგებს. 2014-შიც მიართვეს დაჟე ბარსამ და რეალმა, ასე მგონია.
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:05
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: MALUMA
    AF10,
    ერთი ეგაა სტააბილური და მეორე ბენზემა #9 მსოფლიოში 8 გოლი გამოიღოს ჯერ ლევანტესგან 5 გოლი სელტასგან 4 გოლი 2X ლივერპულისგან 4 და რომასგან 3 ყველგან ჩაი*ვარა ამ 2016 ბრავო რომ ეთამაშებინა ატლეტიკოსთან ენრიკეს რეალი ბარსა იქნებოდა ლიგის ფინალი მარა ეს *ლე დააყენა ჯიბია მალე გაასწროს მესიმ ამ და**ებული დეინგის მკვდარბერტოს ჩინური ნოიერის და სირ**მბელეს ბანდას

    გამოიღოს ალისონმა ასტონვილასთან 7 გოლი გამოიღოს ნოიერმა ესპანეთთან 5 გოლი გამოიღოს ობლაკმა ბაიერნთან 4 გოლი იუვენტუსის 3 გოლიც შენ რა გაახურე საქმე მართლა შენ გაგკარი შტეგო ამას რო ხმა ამოაღებინე თუმცა მანდაც არ ხარ დამნაშავე პიკეს ქაჯი დედა მივაცენზურე მე

    ესპანეთთან 6 მეგობარო დდდდ
    ახალბედა [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:05
    3
    ძაან დიდ პატივს ვცემ მესის და მადლობა რაც გუნდისთვის გააკეთა მარა როცაა არ გინდა და არ თამაშობ უნდა გააჯვა შენც ვინც არ უნდა იყო კაპიტანი როგორაა ეგგ ამ გუნდს არ ეღირსა კაი კაპიტანი რაა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:05
    0
    ციტატა: MALUMA
    AF10,
    ერთი ეგაა სტააბილური და მეორე ბენზემა #9 მსოფლიოში 8 გოლი გამოიღოს ჯერ ლევანტესგან 5 გოლი სელტასგან 4 გოლი 2X ლივერპულისგან 4 და რომასგან 3 ყველგან ჩაი*ვარა ამ 2016 ბრავო რომ ეთამაშებინა ატლეტიკოსთან ენრიკეს რეალი ბარსა იქნებოდა ლიგის ფინალი მარა ეს *ლე დააყენა ჯიბია მალე გაასწროს მესიმ ამ და**ებული დეინგის მკვდარბერტოს ჩინური ნოიერის და სირ**მბელეს ბანდას

    გამოიღოს ალისონმა ასტონვილასთან 7 გოლი გამოიღოს ნოიერმა ესპანეთთან 5 გოლი გამოიღოს ობლაკმა ბაიერნთან 4 გოლი იუვენტუსის 3 გოლიც შენ რა გაახურე საქმე მართლა შენ გაგკარი შტეგო ამას რო ხმა ამოაღებინე თუმცა მანდაც არ ხარ დამნაშავე პიკეს ქაჯი დედა მივაცენზურე მე
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    Culé [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:03
    1
    დეიონგზე სუფთა ჯარიმა იყო 100%
    მსაჯმა გაატარა და ცოტა ხანში მივიღეთ გოლი.
    გიკვირთ? არა!
    ჰოდა დავწერე ადრე და ვიმეორებ თუ ასე გაგრძელდა მესი 100% აქ დამრჩენი არაა!