ხეტაფე-ბარსელონა 1-0

ხეტაფე-ბარსელონა 1-0

  ხეტაფე (4-4-2) ბარსელონა (4-2-3-1)
სორია, სუარესი, დაკონამი, კაბაკო, მირამონტესი, ნიომი, მაქსიმოვიჩი, არამბარი, კოკუ, მატა, კუჩო ნეტუ, ს. რობერტო, პიკე, ლანგლე, დესტი, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, გრიზმანი, დემბელე, მესი
იანესი, ჩემა, ეჩეიტა, მოლიეხო, პალავერსა, პორტილიო, ანხელი, ტიმორი, უნალი პენია, ტენასი, ალენია, არაუხო, ბრეითუეიტი, კოუტინიო, ფატი, ფირპო, მინგესა, პიანიჩი, პუჩი, ტრინკაუ
ხოსე ბორდალასი რონალდ კუმანი
1-0 მატა 56 (პენ)
მატა - უნალი 71
კუჩო - ტიმორი 89
დემბელე - ფატი 62
პედრი - კოუტინიო 62
გრიზმანი - ტრინკაუ 80
დე იონგი - ბრეითუეიტი 80
ს. რობერტო - პუჩი 87
მატა 27, კაბაკო 28, ხოსე ბორდალასი 35, ნიომი 73, მირამონტესი 90+3 პიკე 24, ს. რობერტო 41, დესტი 90+7
ალფონსო პერესი
სესარ სოტო გრადო
  ტერ შტეგენი, ალბა, უმტიტი, ფერნანდესი, 
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
27.3% ბურთის ფლობა 72.7%
9 დარტყმა 7
4 ზუსტი დარტყმა 1
217 პასი 617
58.5% პასის სიზუსტე 86.7%
4 გაფრთხილება 3
1 თამაშგარე 3
7 კუთხური 2
44 მოგებული ორთაბრძოლა 75

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 201 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    Culé [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:51
    0
    ციტატა: duggu
    კაი რააა.... ტიპი გადაბერდება ბარსაში და ისევ ასეთი მძორი იქნება და შენ კიდე ამდენი ხნის მერე რამის 8მედი გაქ? სუფთა პიტალოა... უინტელექტო და ამისგან რამეს ელი?

    შამბალაა რომაა კი ვიცი, მაგრამ მგონია მოუმატებს
    Culé [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:50
    5
    მოკლედ გრიზმანს 1-2 შანსიც და თუ ვერ გამოიყენა ზამთრიდან ნახ** და ის ნეიმარის ნაცვლად ნაყიდი შავი ხრუსტალიც მიაყოლეთ.
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გულშემატკივარი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:50
    0
    ნუ ასე თუ ისე გუნდი 3 სეზონის მერე ძლივს იხოდება. დესტი დემბრლეს ფლანგი მწვავეა რაც დასადასებელია ჯერერთი ახალიგადმოსული ფეხბურთელისგან აქტიურობა და თითქმის შეუცდომლობა.რაც შეეხება დემბელეს იმედია ფორმაში ჩადგება, ყველამ ვიცით რა პოტენციალიც აქ ამ ბიჭს წინა წლებთან შედარებით ნეიმარის მერე წასუკი ფეხბურთელებიდან ყველაზე მწვავეა და ისიც დასამახსოვრებელია რო მარჯვნინ უფრო კარგად გრძნობს თავს. პედრი იდეალურია და მომავალია ბრავო. მეორეტაიმში კოუს ვნახავდი პედრის მაგივრად და ანსუს გრიზმანის. ანსი მარცხნივ დემბელე მარჯვნი მესი ცემტრში ვფიქრობ მოსახოდი ტრიო არის.
    ფანი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:50
    7
    მთელი მსოფლიო ფრანგებზე ნადირობს და ჩვენ გვყავს 4 ერთმანეთზე ხეიბარი მანდამაინც. იღბალი.ქომ
    გულშემატკივარი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:49
    0
    ჰალალები რომ ავიღნოთ ძემბელე სტაჟიორის როლშია ჯერ კიდევ. ერთი ორი თვე მაინც სჭირდება რო მოიხოდოს. ამ გრიზმანს კიდევ რას დაათრევენ მოპარული ჟეშტივით. წაიღონ მუზეუმში დადონ ისე მაინც ნახავენ სარგებელს ან გათალონ იქნებ რამე გამოვიდეს.
    --------------------
    № 10
    ფანი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:49
    2
    სუა გაუშვეს და ეს უბნის ფეხბურთელი შემბელე დატოვეს უთამაშებელია გამართლება რასაც დემბელე მოედანზე აკეთებს??? ანდრე გომეშმა ფეხი მოიტეხა მოირჩინა და ეგრევე ძირითადში უფრო მაგრად აყომარდა ესაა მოტივაცია რაც დემბელეს არაქ გაგდოონ გუნდიდან კოშმარია
    Culé [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:49
    2
    პედრი.... 8 ნომერი რატომ არ ჩაგაცვეს
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    ფანი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:49
    3
    ციტატა: mesidona
    არვიცი რატომ მაგრამ დემბელესი მაინც მჯერა


    კაი რააა.... ტიპი გადაბერდება ბარსაში და ისევ ასეთი მძორი იქნება და შენ კიდე ამდენი ხნის მერე რამის 8მედი გაქ? სუფთა პიტალოა... უინტელექტო და ამისგან რამეს ელი?
    გულშემატკივარი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:49
    6
    გრიზმანი არის ყოვლად საშინელება ის საცოდავი დემბელე ფაფხურობს მაინც და ეს ვერც ფაფხურობს ან რა მომენტი გამაზა კარში მაინც დაერტყა. რამდენიმე კომენტარი შემხვდა პედრიზე რატო არაფერს არ ამბობთო ცუდი კონტექსტით და ეს ხალხი ალბათ ან სხვა თამაშს უყურებს ან ფეხბურთის გარტყმაში არ არის ცალსახად საუკეთესო იყოპირველ ტაიმში და მაგ ბიჭის სახით უმაგრესი ფეხბურთელი გვეზრდება აი ძალიან კლასნია და დონე არადა 17 წლისაა ჯერ ტიპი. დესტიც იმის და მიუხედავად რომ მარცხნივაა ძალიან კარგია და მიხარია მემგონი მარჯვენა მცველის პრობლემას მოაგვარებს ეს ბიჭი
    წევრი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:48
    0
    duggu,
    შენთვის რა მნიშვნელობა აქვს? ორივეს ვბალეშიკობ მე. ბარსელონას ორიანი მიწერია სხვათაშორის.
    Culé [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:48
    1
    დემბელეს კვარაცხელია ჯობია :დდდ
    გრიზმანი გასაყიდია ჩქარ ტემპში და ვფიქრობ ამ სეზონში ბრაითვეიტს უფრო მეტი შანსი უნდა მიეცეს და გრიზმანმა სკამი უნდა ხეხოს
    პედრი ფრენკი დესტი ბარსას მომავალი ლეგენდები გახდებიან აი პედრის და დესტს კოჭებში ეტყობა რო ამაზე მეტი შეუძლიათ და ფრენკი ვაფშეე უკლასნესია
    Culé [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:48
    3
    ციტატა: ana anukii
    იმედია დემბელეს გაიყვანს და დატოვებს ჯერჯერობით პედრის მერე უკვე გრიზმანია ყველაზე პასიური...

    გრიზმანი პასიური კიარა საქონელია ჩვეულებრივი
    Culé [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:48
    2
    ციტატა: Memphis Depay
    ციტატა: M10 S9 D11
    ამდენი ხნის უთამაშებელია და ცხადია პატარა შეცდომები აქვს და კარგავს ბურთს მარა კარგადაც ამწვავებს მარა ამას დანახვა უნდა

    რაარი გამწვავება ბურთს რო წინ იგდებს და მისდევთ მაგას ეძახი გამწვავებას?

    თან რო კარგავს და ვერც კედელს რო ვერ ათამაშებს?
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:47
    2
    კარგი პირველი ტაიმი არ იყო და ეს მოსალოდნელიც იყო ხეტაფე სახში რთული მეტოქეა პედრიმ გამაოცა ძალიან მაგარი ბიჭია პასის კულტურა აქვს უმაგრესი და მოედნის ხედვაზ ხო აღარ ვლაპარაკობ დესტიც კარგი იყო და დემბელემაც ნორმალურად ითამაშა იმის ფონზე რო ძალიან დიდი ხნის უთამაშებელია იმედია მეორე ტაიმში უფრო კარგად გამოვა გუნდი სათმაშოდ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:47
    4
    გულისრევია უბრალოდ გრიზმანი დემბელე და სერხი რობერტო აი რო ვხედავ მაჟრიალებს განსაკუთრებით სერხი რობერტოს.
    ფანი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:47
    1
    ციტატა: Georgebina
    ყვითლები დაჯდა, თამაშგარეებიც ჯდება და აი არ მესმის უბრალოდ თამაშების კუთხურები, რომ არაა ვაფშე. 1 კუთხური რაარის? რა ჩამკვდარი თამაშია.


    შენ ბარსას ბალეშიკობ თუ ბილეთს?
    ფანი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:46
    2
    იმედია დემბელეს გაიყვანს და დატოვებს ჯერჯერობით პედრის მერე უკვე გრიზმანია ყველაზე პასიური...
    Culé [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:46
    3
    ციტატა: M10 S9 D11
    ამდენი ხნის უთამაშებელია და ცხადია პატარა შეცდომები აქვს და კარგავს ბურთს მარა კარგადაც ამწვავებს მარა ამას დანახვა უნდა

    მგონი დემბელეს დედამისს არ უყვარს ისე როგორც დენ 😂

    რაღა ოატარა კარგი რა
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    წევრი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:45
    0
    ყვითლები დაჯდა, თამაშგარეებიც ჯდება და აი არ მესმის უბრალოდ თამაშების კუთხურები, რომ არაა ვაფშე. 1 კუთხური რაარის? რა ჩამკვდარი თამაშია.
    Culé [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:45
    1
    კარგი ბიჭია ეს კუკურელი მაგრამ თავზე რამხელა ბარდღლი ადევ რა უბედურებაა