ბარსელონა-ჟირონა, 3-1

  • 16-09-2020, 11:09
  • ბარსელონა-ჟირონა, 3-1

      ბარსელონა (4-2-3-1) ჟირონა
    ნეტუ, პიკე, არაუხო, ბუსკეტსი, გრიზმანი, მესი, კოუტინიო, ტრინკაუ, ალბა, რობერტო, დე იონგი ხუან კარლოსი, კალავერა, ალკალა, ბერნარდო, მოხიკა, გუმბაუ, იბრაჰიმა კებე, ფერნანდესი, საისი, ისკიერდო, ტურმო
    ინიაკი პენია, არნაუ ტენასი, სემედუ, დემბელე, ლანგლე, ბრეითუეიტი, ჟუნიორი, ალენია, პედრი, რიკი პუჩი, კუენკა, კონრადი
    ბუენო, დელგადო, დიამანკა, ფრანკესა, გალიარი, გრანელი, ლოპესი, მორილია, პრიეგო, რამალიო, სუარესი, ვილია, სებალიოსი
     რონალდ კუმანი  ფრანსისკო როდრიგესი
     1-0 კოუტინიო 20', 2-0  მესი 45'. 2-1 საისი 48' 3-1 მესი 51'

    ს. რობერტო - სემედუ

    პიკე - ლანგლე

    ალბა - ფირპო

    ბუსკეტსი - პუჩი

    კოუტინიო - ალენია

    ტრინკაუ - პედრი

    მესი - დემბელე

    დე იონგი - კონრადი

    გრიზმანი - ბრეითუეიტი

       ტურმო 38', 
     იოჰან კრუიფი
     
     ფატი, ტერ შტეგენი  

    SportTV.ws, Barca TV

    სტატისტიკა
    ბურთის ფლობა
      დარტყმა  
      ზუსტი დარტყმა  
      კუთხური  
      თამაშგარე  
      სეივი  
      ჯარიმა  
      გაფრთხილება  
      პასი  

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ჟირონა
    კომენტარები [ 180 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ousmane dembele 11 გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:49

    გოოოოოოოოოოოოოოლ

    0
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:47

    ციტატა: basa7
    რასც ვუყურებ ეს ახალ მოსული ტრინკაო ბევრად უკეთესად კითხულობს მესის ვიდრე გრიზმანი და კოუტინიო

    პირველ რიგში ის მომწონს რომ სულ ბურთს ითხოვს ანუ სულ თავისუფალ სივრცეს ეძებს გასამწვავებლად ! კარგი ბიჭია ტრინკაო და ფიზიკასაც არ უჩივის ვნახოთ როგორ განვითარდება დრო უნდა მისცეს აუცილებლად

    4
    გასულია
    Georgebina წევრი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:46

    ეს ხირონას 3 ნომერი რა უნიჭოა :D

    0
    გასულია
    (გიო) Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:46

    დიდიხანია ვიძახი არაუხოზე კარგი ბიჭია თქო, ურუგვაის 20-წლამდელთა კაპიტანი იყო მაშინ 19 წლის ბიჭი, ძაან მაგრა ჩაატარა სამხრეთ ამერიკის შესარჩევი და მაქედან დაითრიეს ბარსაში მოეწონათ, მაგრამ რატომღაც მერე შანსს არ აძლევდნენ...

    3
    --------------------
    "ბარსელონას სარგებელს მხოლოდ ისეთი ფეხბურთელები მოუტანენ, რომელბიც კლუბში ბავშვობიდან იზრდებიან" - იოჰან კრუიფი.
    "ჩემს გუნდში რივალდო ყოფილიყო, მერწმუნეთ, იუნაიტედის ტიტულები დღეს ორმაგი იქნებოდა"
    💬 სერ ალექს ფერგიუსონი
    გასულია
    ი.ხ.მ.ს.ნ. გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:45

    კოუს ესეთი გასროლები მომენატრაა :D ოგონდ გოლით

    7
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:44

    ციტატა: Pirat❤️💙
    კაროჩე ძირითადში გრიზის და რობერტოს ადგილი ნაღდად არაა რა


    გრიზის არის .. ერთადერთი ფეხბურთელია სეტევაშიც რო მუშაობს და დაცვაშიც ... ეგეთი კაცი სკამზე დავსვათ და სუარესი მინდორზე ხო ?

    5
    --------------------

    ForçaBarça
    საიტზეა
    Pirat❤️💙 წევრი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:43

    კაროჩე ძირითადში გრიზის და რობერტოს ადგილი ნაღდად არაა რა

    3
    გასულია
    Georgebina წევრი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:43

    აუ რას ღრიალებენ ეს ჩემისები ჩაი*ვან მეტკინა ყურები იმენა სოფელია რა

    0
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:42

    ციტატა: Georgebina
    ციტატა: Messiah
    აარაუხო მომწონს ძან.. ოდნავ ძან მძიმედ გამოიყურება უბრალოდ

    ეგეთი მცველია. ეგეთია ვან დაიკიც რომ დააკვირდე. ამის მიუხედავად ძაან მოძრავია და ძლიერი.


    მეტი დრო უნდა მიეცეს მაგ ბიჭს

    2
    --------------------

    ForçaBarça
    გასულია
    Gio Mzarelua წევრი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:42

    De jongs albat karierashi yvelaze cudi matchi aqvs, samjer shecda da eg mistvis bevria

    1
    გასულია
    shu1987 ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:41

    არაუხო -დეიონგი-კოუტინიო-ჯერჯერობით გამორჩეულებია, ტრინკაოც ნორმალურია, მესის სახე ნახედ ჯარიმას რომ აწოდებდა ??? მასეთი გამოხედვა ბოლო წლებია არ ქონია სულ უღიმღამოდ ახლა ცეცხლი ენთო თვალებში თითქოს სეზონის დაწყებას ელოდება რომ დაამტკიცოს ერთგულებაო...

    4
    გასულია
    Gio Mzarelua წევრი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:41

    Ar daviglebi amis werit arauxo kerelia, ra magalia da ra swrafi

    0
    გასულია
    Tsitsi რედაქტორი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:41

    ვინც ვერ უყურებს, კარგი ლინკია - https://www.youtube.com/watch?v=gknYspkEC7o

    1
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:40

    ციტატა: basa7
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Bakero
    ცოტა ხანი მესის გარეშე დარჩით აბა ვნახო რისი ერთი ადგილი გაქვთ 😂 😂 😂 ტრინკაო 👍

    არაუხოზე რას იტყვი

    მაგის გვერდზე უპამეკანო და ცენტრი უკვე გვყავს ! არაუხოზე მე დაგილაიკე 😀

    ჟიულ კუნდე ნახე, პამეკანო თუ არა ეგ მაინც რო იყიდონ

    ეჰ სანამ აჩკებიანი იქნება მე მგონი ვერავის დავიმატებთ უკეთეს შემთხვევაში თუ არ გაგვაკოტრა კარგი იქნება და ვალებში არ დაგვტოვა მაგ ვირთხამ :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

    1
    საიტზეა
    dembelle გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:40

    არაუხო ძაან კარგად გამოიყურება მეიმედება მაგრად

    2
    გასულია
    Georgebina წევრი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:40

    ციტატა: Messiah
    აარაუხო მომწონს ძან.. ოდნავ ძან მძიმედ გამოიყურება უბრალოდ

    ეგეთი მცველია. ეგეთია ვან დაიკიც რომ დააკვირდე. ამის მიუხედავად ძაან მოძრავია და ძლიერი.

    0
    გასულია
    Tsitsi რედაქტორი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:40

    არაუხო ძალიან მომწონს....

    3
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:40

    რასც ვუყურებ ეს ახალ მოსული ტრინკაო ბევრად უკეთესად კითხულობს მესის ვიდრე გრიზმანი და კოუტინიო

    0
    გასულია
    Messiah ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:39

    აარაუხო მომწონს ძან.. ოდნავ ძან მძიმედ გამოიყურება უბრალოდ

    3
    --------------------

    ForçaBarça
    გასულია
    ი.ხ.მ.ს.ნ. გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:39

    არაუხო ძალიან კარგია დღეს , მაგარ ჯანზეაა

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV