ვალენსია-ბარსელონა 2-3

ვალენსია-ბარსელონა 2-3

  ვალენსია (4-4-2) ბარსელონა (3-5-2)
სილესენი, კორეია, პაულისტა, გილამონი, გაია, ვასი, რაჩიჩი, სოლერი, ლატო, გომესი, გუედეში ტერ შტეგენი, არაუხო, პიკე, ლანგლე, დესტი, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, ალბა, მესი, გრიზმანი
დომენეკი, ბლანკო, ჩერიშევი, დიაკაბი, ფერუ, გამეირო, ლი, მანგალა, მუსა, ოლივა, პიჩინი, ვალიეხო ნეტუ, ტენასი, პანიჩი, დემბელე, პუჩი, ტრინკაუ, ფერნანდესი, რობერტო, უმტიტი, ფირპო, მორიბა, მინგესა
ხავი გრასია რონალდ კუმანი
1-0 პაულისტა 50, 1-1 მესი 57, 1-2 გრიზმანი 63, 1-3 მესი 69, 2-3 სოლერი 83

ლატო - დიაკაბი 64

გილამონი - გამეირო 79

რაჩიჩი - ოლივა 79

პედრი - მორიბა 75

დესტი - რობერტო 75

რაჩიჩი 35, ლატო 56

ტერ შტეგენი 65
მესტალია
ხოსე მარია სანჩეს მარტინესი
ბრეითუეიტი, კოუტინიო, ფატი
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
32% ბურთის ფლობა 68%
9 დარტყმა 14
4 ზუსტი დარტყმა 7
363 პასი 778
81% პასის სიზუსტე 90%
2 გაფრთხილება 1
3 თამაშგარე 1
2 კუთხური 1
33 მოგებული ორთაბრძოლა 41

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 109 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #29 3 მაისი 2021 00:10
    2
    ბაციკა ბიძინა ბარათავილის და რეალის მთვრალი ფანების ნაყოფიაო და ნეტავ მართლა ასეა?
    ფანი [?]
    #28 3 მაისი 2021 00:09
    1
    უკაცრავად , დაცვა მოკვდა ?
    Culé [?]
    #27 3 მაისი 2021 00:08
    1
    3 ! ცენტრალური მცველი 3 ! laughing laughing laughing laughing
    Culé [?]
    #26 3 მაისი 2021 00:08
    1
    აუ ლენგლეემ ხომმმ კაცს ვერ ცავს!!!!
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    წევრი [?]
    #25 3 მაისი 2021 00:07
    2
    ბაციკას რააააა?
    Culé [?]
    #24 3 მაისი 2021 00:07
    1
    ციტატა: DE PE FA
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    არადა აშკარად ყველაზე ნორმალურად ბარსა თამაშობს ამ სამ გუნდს შორის ლა ლიგაში მაგრამ რა მატჩებში ვკარგეთ ქულები რა კადისი ალავესი ან გრანადა..

    მასე თუ მიდგა საქმე რეალს ეკუთნის თასი.რეალმაც დაკარგა კადისი ხეტეფე ოსასუნასთან.უბრალოდ იმით გვჯობიან რო მათ მოგვიგეს 2 კლასიკო და არ წააგეს 1 მატჩი ატლეტიკოსთან 1 მოიგეს.სხვა არაფრით😁

    მაგ მხრივ ბარსამ ყველა ძლიერ გუნდთან წააგო უბრალოდ მე ვიძახი თამაშის ხარისხის მხრივ... ამ სამი გუნდის თამაშებიდან ყველაზე ყურებად ფეხბურთს ბარსა თამაშობს აშკარად ამას გულშემატკივრობიდან გამომდინარე არ ვიძახი. რეალის და განსაკუთრებით ატლეტიკოს თამაშების უმეტესობისა სვარკაა..
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #23 3 მაისი 2021 00:07
    0
    ჯარიმა იყო 100%-იანი სუდიაა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #22 3 მაისი 2021 00:06
    0
    არააა რააა... ფუუ....
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    წევრი [?]
    #21 3 მაისი 2021 00:01
    0
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    არადა აშკარად ყველაზე ნორმალურად ბარსა თამაშობს ამ სამ გუნდს შორის ლა ლიგაში მაგრამ რა მატჩებში ვკარგეთ ქულები რა კადისი ალავესი ან გრანადა..

    მასე თუ მიდგა საქმე რეალს ეკუთნის თასი.რეალმაც დაკარგა კადისი ხეტეფე ოსასუნასთან.უბრალოდ იმით გვჯობიან რო მათ მოგვიგეს 2 კლასიკო და არ წააგეს 1 მატჩი ატლეტიკოსთან 1 მოიგეს.სხვა არაფრით😁
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 3 მაისი 2021 00:00
    0
    იწყება მეორე ტაიმი წარმატებები ბიჭებს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #19 3 მაისი 2021 00:00
    0
    ციტატა: rivaldo80
    აი ამიტომ ვერ ვიტან ამ წყობას გუნდს აკლია შემტევიი ნუთუ ამდენს ვერ ვხება ის კაცი მერე ეს ნახვარმცველები შერბიან საჯარომოში და უკან არავინ არ რჩებაა ერთმანეთს ხელს უშლიან თაან აშკარად ...გაუგეს უკვე წაკითხული აქვს ყველას ეს ტაკტიკაა...რატო გადაეკიდა ამ ტაქტიკას ეს დეტსი თუ სულ წინ უნდა იყოს მაშინ ტრინკაო დაყენოს

    და დაცვა ! დაცვაში 3 ! ცენტრალური მცველი რომლებიც ერთმანეთს ან ხელს უშლიან ან უბრალოდ ვერ ხვდებიან რომელმა სად ითამაშოს ! და ეს კრეტინი ამდენი ხანია ამ ტაქტიკით თამაშობს და არაფერს არ ცვლის! rage შეტევა? ესეც ვითომ შეტევა ! ნახევარმცველის ხარჯზე რომელიც უბრალოდ შემტევი არ არის და იქ ათამაშებენ სადაც მისი ადგილი არ არის ! კონტრაზე ცენტრში უკან მუდამ დარჩენილი უკანალი rage
    ფანი [?]
    #18 2 მაისი 2021 23:56
    0
    M10 S9 D11,
    ეგ კი ბატონო , პროსტა ესენი აირევიან და ვეღარც დალაგდებიან 😂😂😂
    Culé [?]
    #17 2 მაისი 2021 23:55
    1
    ეს მატჩი თუ ვერ მოვიგეთ ჩემპიონობა ჩემპიონობად და პახოდუ ჩემი ბილეთის ბოლო პოზიციაც ჩაიჯ*ავს. იმედია არა მარა თუ ვერ მოვიგეთ ატლეტიკოსთან აუცილებლად უნდა დავთმოთ მატჩი რო ის მადრიდელები არ გაჩემპიონდნენ. არადა აშკარად ყველაზე ნორმალურად ბარსა თამაშობს ამ სამ გუნდს შორის ლა ლიგაში მაგრამ რა მატჩებში ვკარგეთ ქულები რა კადისი ალავესი ან გრანადა...... კიდე ბევრი იყო ესეთი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 2 მაისი 2021 23:53
    0
    ციტატა: Diana
    M10 S9 D11,
    ესენი რომ ახლა გადაეწყვნონ თლად ბატებივით დაიწყებენ სიარულს 😂😂😂

    აბა ესე ვერ უტევენ ტანკებით ზის ვალენსია დაცვაში და თუ გაწელა ბარსამ ამათი დაცვა გოლს ვერ გავიტანთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #15 2 მაისი 2021 23:53
    1
    აი როგორ გვაკლია ფორვარდი გრიზმანმა პასი რო გააკეთა იქ არავის ქონდა ჩაკეტილი შტანგა ზაფხულში აუცილებლად მისაყვანია ჰოლანდი ან აგუერო
    ფანი [?]
    #14 2 მაისი 2021 23:51
    1
    აი ამიტომ ვერ ვიტან ამ წყობას გუნდს აკლია შემტევიი ნუთუ ამდენს ვერ ვხება ის კაცი მერე ეს ნახვარმცველები შერბიან საჯარომოში და უკან არავინ არ რჩებაა ერთმანეთს ხელს უშლიან თაან აშკარად ...გაუგეს უკვე წაკითხული აქვს ყველას ეს ტაკტიკაა...რატო გადაეკიდა ამ ტაქტიკას ეს დეტსი თუ სულ წინ უნდა იყოს მაშინ ტრინკაო დაყენოს
    ფანი [?]
    #13 2 მაისი 2021 23:49
    0
    M10 S9 D11,
    ესენი რომ ახლა გადაეწყვნონ თლად ბატებივით დაიწყებენ სიარულს 😂😂😂
    ფანი [?]
    #12 2 მაისი 2021 23:48
    0
    როგორ ეტყობათ რო გადაიწვნენ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 2 მაისი 2021 23:47
    1
    4-3-3-ზე უნდა გადაეწყოს გუნდი და დემბელე შემოიყვამოს თორე ამათ დაცვას ასე ვერ გავარღვევთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #10 2 მაისი 2021 23:46
    0
    გოლი მინდააა!!!
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"