ატლეტიკო-ბარსელონა 1-0

ატლეტიკო-ბარსელონა 1-0

  ატლეტიკო (4-4-2) ბარსელონა (4-2-3-1)
ობლაკი, ტრიპიერი, სავიჩი, ხიმენესი, ერმოსო, ლიორენტე, კოკე, საული, კარასკო, კორეა, ფელიში ტერ შტეგენი, ს. რობერტო, პიკე, ლანგლე, ალბა, პიანიჩი, დე იონგი, დემბელე, მესი, პედრი, გრიზმანი
გრბიჩი, კამელიო, კოსტა, კონდოგბია, ლემარი, ლოდი, ფელიპე, მოია, სანჩესი, საპონიჩი, ვიტოლო ნეტუ, ტენასი, ალენია, ბრეითუეიტი, კოუტინიო, დესტი, ფირპო, მინგესა, პუჩი, ტრინკაუ
დიეგო სიმეონე რონალდ კუმანი
1-0 კარასკო 45+3
ლიორენტე - კოსტა 73
ფელიში - ლემარი 84
კორეა - კონდოგბია 84
კარასკო - ფელიპე 90+1
პედრი - კოუტინიო 57
პიკე - დესტი 62
გრიზმანი - ტრინკაუ 83
პიანიჩი - ბრეითუეიტი 83
კოკე 9, კარასკო 26, სავიჩი 79, ხიმენესი 80  
ვანდა მეტროპოლიტანო
ხოსე ლუის მუნუერა მონტერო
ტორეირა, სუარესი, ერერა, ვსალკო, სანჩესი არაუხო, უმტიტი, ფატი, ბუსკეტსი
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws
სტატისტიკა
45.9% ბურთის ფლობა 54.1%
9 დარტყმა 13
2 ზუსტი დარტყმა 4
522 პასი 613
85.4% პასის სიზუსტე 88.7%
4 გაფრთხილება 0
2 თამაშგარე 2
8 კუთხური 8
37 მოგებული ორთაბრძოლა 49

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 256 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    გულშემატკივარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:41
    8
    ყველა გულშემატკივარს ერთს გირჩევთ რო ტყუილად ნერვებს ნუ იშლით ამათგან არაფერი არ გამოვა სხვადასხვა მრავალი მიზეზის გამო ესენი არიან *ლეები არა კონკრეტულად ამ წაგების გამო არამედ ზოგადად გუნდში რა სიტუაციაც არის იმით
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:40
    2
    ამ მატჩში ისევ მესი თუ იკაცებს.
    Culé [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:40
    0
    ვერ გაიტანს
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:39
    3
    ობლაკო ერთხელ მიქარე რა და გაუშვი გოლი აბა ისე ვერ გააქვთ ამ სირბანჯიებს იქნებ ახლა მაინც გაჭრას!

    ხიმენესო შენ **ს ვტენე მე მოკლა იმენა მესი ამ დე** მოტ***ნულმა :@
    --------------------
    EL D10S DEL FÚTBOL
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:36
    0
    ცვლილებები რობერტო მოხსნას გამოიყვანოს ბრეიტა ან ტეინკაუ
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:33
    0
    Ronaldinho..,
    მესის გვარდიოლასთან უნდა და დიდი ალბათობით ამ ზამთრის ფანჯარაზე წავა წინააღმდეგი ვიყავი მისი ახლა წასვლით მაგრამ ახლა უკვე ჯობია წავიდეს მოშორდეს ამ გამოს***რებულების ბანდას და იქნებ სიტის საბუკვარი ლიგა დაადებინოს!
    --------------------
    EL D10S DEL FÚTBOL
    Culé [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:32
    1
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ჰოლანდი არ ყოფილა თურმე ამათი დნმ-ის. იასნია არ არის ის ბიჭიპიჟონი ქათამი. ცხენივით დარბის და მკვლელივით აგვირგვინებს შეტევებს. დაგ.. იფსით დნმ-ზე თქვე შარდის სიახლიანებო ბლიად.

    აბა ჰალანდი არ შეგვეფერებაო და ბრაიტვაიტ გრიზმანი ხო გვაკვდება და ფაფხურა ტრიუნკაუ

    ციტატა: Maradona
    დემბო ხო მშვიდობა გაქვს ძმას შემოვევლე რა იყო რა გადაგეკეტა😂 რა ჩაიწუილა ტიპმა. ერთადერთი ნათელი წერტილი შეტევაში რო რაღაცის იმედი გაქვს რობვიღაცას გაცდება უეჭველი ან ვიღაცეებს სხვა ყველა მკვდარი

    კი დაწუილებს მარა რაათ გინდა მძორგლები ვერ ადევენ რო ან ჩააწოდოს ან უპასოს ვისმეს ჰალანდი რას დახატავდა დემბელეს
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:30
    2
    დემბელე ირივე ფეხით კი არა ვერცერთით ვერ თამაშობ და თვითონაც არ იცი მემარჯვენე ხარ თუ ცაცია შენ ბარსაში კი აეა ბუქარესტის სტიაუაშიც არ მიგიღებდნენ ალბათ იმიტომ რჩებიან არავინ ყიდულობს ამ *ლეებს და უფასოდ არ უშვევენ აბა *ირები რა ჩემ ბენზემად უნდა დარჩნენ და მერამდენედ უკვე
    --------------------
    EL D10S DEL FÚTBOL
    წევრი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:29
    5
    მესის დეხბურთის თანაში დაავიწყდა .
    სამხუხაროა მაგრამ მესის ნახევარიც აღარ დაღრჩა რაც იყო..
    ის არ თქვათ რო აი ცუდ ხასიათზე და რაღაც სისულეელეები ვეღარ თამაშობს საერთოდ.ხანდახან ნუ იასნა გაიტანს მაგარ გოლებსაც და პასსაც გაამეთებს მარა ნუ მესია და ეგეც აღარ ქნას? მაგრამ რასაც წვია თამაში0 გავლენა,სუ ბურთს კარგავს ვეღარ ამევავებს ვეღარც იტანს
    მოკლედ ..... ძაან ცუდ დღეში ვართ :(

    ნუ გრიზმანი იმენა ღადაობაა გავრიცხავდი გუნდიდან საერთოდ
    მოკლედ არ ვიცი არ ვიცი
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:28
    0
    დემბო ხო მშვიდობა გაქვს ძმას შემოვევლე რა იყო რა გადაგეკეტა😂 რა ჩაიწუილა ტიპმა. ერთადერთი ნათელი წერტილი შეტევაში რო რაღაცის იმედი გაქვს რობვიღაცას გაცდება უეჭველი ან ვიღაცეებს სხვა ყველა მკვდარი
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:28
    4
    ვუყურებ თამაშს, ვუყურებ გრიზმანს და ვერც თამაშს ვხედავ და საერთოდ რა სამუშაოს ასრულებს, ვინაა? რაუნდა? რატოა მოედანზე ვინმემ გამაგებინეთ
    --------------------
    მეტი, ვიდრე კლუბი! Visca el Barca
    გულშემატკივარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:27
    2
    ჰოლანდი არ ყოფილა თურმე ამათი დნმ-ის. იასნია არ არის ის ბიჭიპიჟონი ქათამი. ცხენივით დარბის და მკვლელივით აგვირგვინებს შეტევებს. დაგ.. იფსით დნმ-ზე თქვე შარდის სიახლიანებო ბლიად.
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:27
    3
    კიდე კაი ელ პისტოლერო არ არის თორე სრული ბედნიერებისთვის ეგეც გატენიდა შგრგენს 1-2 გოლს
    --------------------
    EL D10S DEL FÚTBOL
    Culé [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:27
    2
    ციტატა: MALUMA
    რობერტოს ძალით კაპიტანი დდც მაგ როცა იქნება ბარსას კაპიტანი იმ ბარსას ყურებას არ ვაპირებ

    მთავარი კაპიტანი ხო რას ამობ აბა ეგაა თუა ჩასვრილია და გუნდიც რაც კაპიტანია ისა
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:26
    1
    დემბელე შენი ბრუციანი დდ მოვ**ან მე დემბალე ხარ სუფთა ცხენივით სირბილის მეტი არაფერი გაგიკეთებია *ლეთა ჯოგი მესი პიკე ალბას გარდა ყველა!
    --------------------
    EL D10S DEL FÚTBOL
    გულშემატკივარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:24
    1
    ჩემს სიცოცხლეში არ სავწერ ამ გუნდის თამაშს. არც შედეგს არც ცოცხალს. 60 წუთი 3 ჯარიმა პრინციპილ უხეშ გუნდთან. ამით ყველაფერი ნათქვამია 10 ქათამი დადის მინდორზე სამწუხაროდ.
    გოგიბერიძე
    სტუმარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:24
    0
    ეს თამაში როგორც მინიმუმ ვერ მოგებულია.
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:24
    0
    რობერტოს ძალით კაპიტანი დდც მაგ როცა იქნება ბარსას კაპიტანი იმ ბარსას ყურებას არ ვაპირებ
    --------------------
    EL D10S DEL FÚTBOL
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:23
    3
    მოკითხვა ტოდიბოსგან
    საიტის ლეგენდა  [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:22
    3
    ტოდიბოს გაშვებას კიდე მოვიმკით ეს პირველი შემთხვევაა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued