ატლეტიკო-ბარსელონა 1-0

ატლეტიკო-ბარსელონა 1-0

  ატლეტიკო (4-4-2) ბარსელონა (4-2-3-1)
ობლაკი, ტრიპიერი, სავიჩი, ხიმენესი, ერმოსო, ლიორენტე, კოკე, საული, კარასკო, კორეა, ფელიში ტერ შტეგენი, ს. რობერტო, პიკე, ლანგლე, ალბა, პიანიჩი, დე იონგი, დემბელე, მესი, პედრი, გრიზმანი
გრბიჩი, კამელიო, კოსტა, კონდოგბია, ლემარი, ლოდი, ფელიპე, მოია, სანჩესი, საპონიჩი, ვიტოლო ნეტუ, ტენასი, ალენია, ბრეითუეიტი, კოუტინიო, დესტი, ფირპო, მინგესა, პუჩი, ტრინკაუ
დიეგო სიმეონე რონალდ კუმანი
1-0 კარასკო 45+3
ლიორენტე - კოსტა 73
ფელიში - ლემარი 84
კორეა - კონდოგბია 84
კარასკო - ფელიპე 90+1
პედრი - კოუტინიო 57
პიკე - დესტი 62
გრიზმანი - ტრინკაუ 83
პიანიჩი - ბრეითუეიტი 83
კოკე 9, კარასკო 26, სავიჩი 79, ხიმენესი 80  
ვანდა მეტროპოლიტანო
ხოსე ლუის მუნუერა მონტერო
ტორეირა, სუარესი, ერერა, ვსალკო, სანჩესი არაუხო, უმტიტი, ფატი, ბუსკეტსი
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws
სტატისტიკა
45.9% ბურთის ფლობა 54.1%
9 დარტყმა 13
2 ზუსტი დარტყმა 4
522 პასი 613
85.4% პასის სიზუსტე 88.7%
4 გაფრთხილება 0
2 თამაშგარე 2
8 კუთხური 8
37 მოგებული ორთაბრძოლა 49

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 212 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #132 22 ნოემბერი 2020 01:21
    0
    ციტატა: MALUMA
    ბარსას წარუმატებლობა არისყველა ჩა*მულ მნიშვნელოვან თამაშში ორი ფეხბურთელის ბრალი: რომუერტოს 60% და შტეგენის 40%

    მეკარე კი არა კედელივით დგას იმენა ობლაკი 💪

    აბა კაცო მარტო ობლაკს შეუძლია ის ბურთი აიღოს სადაც დგას და იქ დაურტყეს მაგარია ნწ ნწ ნწ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #131 22 ნოემბერი 2020 01:20
    0
    ლანგლე ყველაფერში უვარგისია რა. რა კაი შანსები ქონდა. ტიპი არც უმიზნებს პროსტა ურტყამს მოვალეობის მოხდის მიზნით. რამოსს ახლა დუბლი ექნებოდა შესრულებული.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #130 22 ნოემბერი 2020 01:19
    3
    ეხლა სუ დაგვერხა თავით მაინც გამოქონდა ბურთები
    ფანი [?]
    #129 22 ნოემბერი 2020 01:19
    2
    უამბიციო, უკვერცხებო, უტრაკო პიჟონების გუნდი გახდა საუნედუროდ ბარსელონა. პრინციპში ისევ ისეთი ხდება როგორც რონალდინიომდე იყო. ბწუხვარ მაგრამ დამრთაბდა ეპოქა. ახლა გინდა დარჩეს და გინდა წავიდეს რწყილი. ეს ნაკლებ მნიშვნელოვანია. 70% ამ გუნდის დაქცევის კატალონიელი ფანების კისერზეა. 30% ბართლომეოს. წადი მესი შენ ხელფას ვერც გადაიხდიან და უკვე მეჩვენება რომ არც უნდა გიხადონ ჯიგარო 40 და 50 მილიონი. აღარ ღირხარ ამდენი და ეგაა. ან გადახედე ხელფას და მიიღე იმდენი რამდენსაც იმსახურებ. ხო კიდევ რობერტოს 4 კაპიტნობა კიდევ ერთი ნიშანია იკის რომ კატალონიელებს კიდიათ ეს ტურისტების გასართობი გუნდი.
    ფანი [?]
    #128 22 ნოემბერი 2020 01:18
    0
    ამან ხოვერ დაყრტყა კუთხეში კიდე
    ფანი [?]
    #127 22 ნოემბერი 2020 01:18
    0
    ვაიმე ცოტა მიეცა კუთხე რაა
    გულშემატკივარი [?]
    #126 22 ნოემბერი 2020 01:12
    3
    რასაც დავაკვირდი პედრი ძლიერ გუნდებთან უბრალოდ არ ჩანს და არც არის გასაკვირი ჯერ პატარაა და შესაცვლელია უკვე
    ფანი [?]
    #125 22 ნოემბერი 2020 01:08
    3
    შე*ცი და ცენტრ ფორვარდის გარეშე გუნდი ვერ თამაშობს. ბარსა ისეთი გუნდი 1 უმაღლესი დონის ცენტრ ფორვარდი უნდა ყავდეს ყოველთვის თორე შეტევაში სიმწვავე არაა საერთოდ. მე პირადად არ მახსოვს გუნდი გამოკვეთილი შემტევის გარეშე როდის თამაშობდა ზლატანი ვილა სუა კიდე რამდენი
    ფანი [?]
    #124 22 ნოემბერი 2020 01:05
    0
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    ამ პედრით კიდე რა შეიყო კუმანმა.ეს რა ჯიუტი ვიღაცა ყოფილა გვარდიოლასავით.კარგი.ენდობი გავიგეთ მაგრამ,ყველა თამაშში როგორ შეიძლება ათამაშო 17 წლის შკოლნიკი მე ვერ ვხდები და ვერც ვერასოდეს მივხდები.
    თან ატლეტიკოსთან გასვლაზე პედრის დაყენება? კუმანს მაგარი შიგნით აქვს და გარეთ ეძებს პახოდუ.ბარსელონა წელს არ არის ლა ლიგის მომგები.წელს ლა ლიგას ატლეტიკო მოიგებს აგერ მე და აგერ თქვენ.
    ლიგაზე კიდე ძალიან უნდა გაგვიმართლოს რომ ფინალამდე მივიდეთ.მოკლედ კუმანი ჯიუტობის გამო ისჯება და პახოდუ ჩვენ კულეებსაც გვსჯის ტიტული სეზონისთვის.

    ჯერ არაფერი არაა დასრულებული, ატლეტიკო სულ ფავორიტია და ბოლოს ჩემ ფეხებს იგებს. 2014-შიც მიართვეს დაჟე ბარსამ და რეალმა, ასე მგონია.
    ფანი [?]
    #123 22 ნოემბერი 2020 01:05
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: MALUMA
    AF10,
    ერთი ეგაა სტააბილური და მეორე ბენზემა #9 მსოფლიოში 8 გოლი გამოიღოს ჯერ ლევანტესგან 5 გოლი სელტასგან 4 გოლი 2X ლივერპულისგან 4 და რომასგან 3 ყველგან ჩაი*ვარა ამ 2016 ბრავო რომ ეთამაშებინა ატლეტიკოსთან ენრიკეს რეალი ბარსა იქნებოდა ლიგის ფინალი მარა ეს *ლე დააყენა ჯიბია მალე გაასწროს მესიმ ამ და**ებული დეინგის მკვდარბერტოს ჩინური ნოიერის და სირ**მბელეს ბანდას

    გამოიღოს ალისონმა ასტონვილასთან 7 გოლი გამოიღოს ნოიერმა ესპანეთთან 5 გოლი გამოიღოს ობლაკმა ბაიერნთან 4 გოლი იუვენტუსის 3 გოლიც შენ რა გაახურე საქმე მართლა შენ გაგკარი შტეგო ამას რო ხმა ამოაღებინე თუმცა მანდაც არ ხარ დამნაშავე პიკეს ქაჯი დედა მივაცენზურე მე

    ესპანეთთან 6 მეგობარო დდდდ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #122 22 ნოემბერი 2020 01:05
    0
    ციტატა: MALUMA
    AF10,
    ერთი ეგაა სტააბილური და მეორე ბენზემა #9 მსოფლიოში 8 გოლი გამოიღოს ჯერ ლევანტესგან 5 გოლი სელტასგან 4 გოლი 2X ლივერპულისგან 4 და რომასგან 3 ყველგან ჩაი*ვარა ამ 2016 ბრავო რომ ეთამაშებინა ატლეტიკოსთან ენრიკეს რეალი ბარსა იქნებოდა ლიგის ფინალი მარა ეს *ლე დააყენა ჯიბია მალე გაასწროს მესიმ ამ და**ებული დეინგის მკვდარბერტოს ჩინური ნოიერის და სირ**მბელეს ბანდას

    გამოიღოს ალისონმა ასტონვილასთან 7 გოლი გამოიღოს ნოიერმა ესპანეთთან 5 გოლი გამოიღოს ობლაკმა ბაიერნთან 4 გოლი იუვენტუსის 3 გოლიც შენ რა გაახურე საქმე მართლა შენ გაგკარი შტეგო ამას რო ხმა ამოაღებინე თუმცა მანდაც არ ხარ დამნაშავე პიკეს ქაჯი დედა მივაცენზურე მე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #121 22 ნოემბერი 2020 01:03
    1
    დეიონგზე სუფთა ჯარიმა იყო 100%
    მსაჯმა გაატარა და ცოტა ხანში მივიღეთ გოლი.
    გიკვირთ? არა!
    ჰოდა დავწერე ადრე და ვიმეორებ თუ ასე გაგრძელდა მესი 100% აქ დამრჩენი არაა!
    ფანი [?]
    #120 22 ნოემბერი 2020 01:03
    0
    ეს გოლი არის პიკეს სინდისზე რათუნდა ამას საუბარი ვერვხვდები ტიპი სადავიდა და რაგააკეთა შტეგენი ძაან იყო გამოსული და ცადა თამაში ბურთზე უბრალოდ კარასკოსაც გაუმართლა მაინც და მაინც ფეხებშორის გაუძვრა.
    გოგიბერიძე
    სტუმარი [?]
    #119 22 ნოემბერი 2020 01:03
    4
    ეს ატლეტიკო თუა ამ ლიგის ფავორიტი ძაან ცუდ დღეშია ლა ლიგა. პირველ ტაიმში მიუხედავად ამ გოლისა უკეთ ვითამაშეთ შეტევაში გვაკლდა ცოტა "სიცხარე".პიკე თუ მიხვდა რომ ესპანეთიდან რომ უნდა წასულიყო რას გვერჩი ადამიანოო.
    ფანი [?]
    #118 22 ნოემბერი 2020 01:02
    0
    ციტატა: MisterD
    ძაან უსამართლო და არაკომპეტენტური კომენტარები დაიწერა. უბრალოდ არ გაუმართლა შტეგენს, მოეგერიებინა და ყველა გააღმერთებდით. აშკარად პიკემ დაუშვა შეცდომა როცა ბურთზე ითამაშა და ვერ დაამუშავა, რობერტო ახლოსაც არ იყო და ალბას თუ ლენგლეს ქონდა დაცვა შეტოვებული.

    ატლესთან მასე მცველებზე თამაში არ შეიძლება ჩვენზე კარგად თვითონ იცის მარა შეეშალაა
    aravin
    სტუმარი [?]
    #117 22 ნოემბერი 2020 01:02
    2
    პიკეს ბრალი იყო 100% თავით მარტივად შეეძლო ბურთის მოგერიება რადროს გაჩერება იყო როდის მერე გახდა ეგ ჩემისა ცენტრფორვარდი , აჩუქეს გოლი მაგრამ მაინც ვერ აჩვენებს ბარსა იმ დონის თამაშს რაც საჭიროა ერთი და იგივე ტრიალებს სულ ახალი არაფერია მაინც ყველა მესის უყურებს და არავინ არ რისკავს კაცის მოტყუებასაც
    Culé [?]
    #116 22 ნოემბერი 2020 01:02
    2
    magari magizianebs amati yureba nakrebis mere vimedovnebdi ro ragacit avimaglebdi ganwyobas magram eseni xo saertod mugamshi gijvamen raa ,ra sazizgrobaa es yvelaferi shemdzulda fexburtis yurebaa yvela tamashobs fexburts garda sawartvelos nakrebisa da barselonisa ,dzalian dasananiaaes yvelaferi arvici ragveshveleba rodemde sheileba asee 😞😞🤦‍♂️
    ფანი [?]
    #115 22 ნოემბერი 2020 01:02
    1
    შტეგენმა ისლევა, მარა ზატო ერთი დონე ბურთი გამოაძრო ასე რო ზედმეტია მგონი ასეთი დაკნინება. მინიმუმ ფრე გვინდა, უნდა მოუმატონ მეორე ტაიმში.
    ფანი [?]
    #114 22 ნოემბერი 2020 01:02
    0
    ასეთ დროს ჭირდება ზუსტად ფატი გუნდს 😟 რა დროს მიიღო ეს ტრავმა ეჰჰჰ
    ფანი [?]
    #113 22 ნოემბერი 2020 01:00
    1
    პედრი-კოუ
    რობერტო-დესტი
    ჯერჯერობით ესენი!