ხეტაფე-ბარსელონა 1-0

ხეტაფე-ბარსელონა 1-0

  ხეტაფე (4-4-2) ბარსელონა (4-2-3-1)
სორია, სუარესი, დაკონამი, კაბაკო, მირამონტესი, ნიომი, მაქსიმოვიჩი, არამბარი, კოკუ, მატა, კუჩო ნეტუ, ს. რობერტო, პიკე, ლანგლე, დესტი, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, გრიზმანი, დემბელე, მესი
იანესი, ჩემა, ეჩეიტა, მოლიეხო, პალავერსა, პორტილიო, ანხელი, ტიმორი, უნალი პენია, ტენასი, ალენია, არაუხო, ბრეითუეიტი, კოუტინიო, ფატი, ფირპო, მინგესა, პიანიჩი, პუჩი, ტრინკაუ
ხოსე ბორდალასი რონალდ კუმანი
1-0 მატა 56 (პენ)
მატა - უნალი 71
კუჩო - ტიმორი 89
დემბელე - ფატი 62
პედრი - კოუტინიო 62
გრიზმანი - ტრინკაუ 80
დე იონგი - ბრეითუეიტი 80
ს. რობერტო - პუჩი 87
მატა 27, კაბაკო 28, ხოსე ბორდალასი 35, ნიომი 73, მირამონტესი 90+3 პიკე 24, ს. რობერტო 41, დესტი 90+7
ალფონსო პერესი
სესარ სოტო გრადო
  ტერ შტეგენი, ალბა, უმტიტი, ფერნანდესი, 
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
27.3% ბურთის ფლობა 72.7%
9 დარტყმა 7
4 ზუსტი დარტყმა 1
217 პასი 617
58.5% პასის სიზუსტე 86.7%
4 გაფრთხილება 3
1 თამაშგარე 3
7 კუთხური 2
44 მოგებული ორთაბრძოლა 75

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 201 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    Culé [?]
    18 ოქტომბერი 2020 00:05
    6
    გრიზმანი & დემბელე 225 მილიონი ერთად შედეგი 0 ! კუმან ფატი და კოუ დროზე შემოუშვი 3 ქულა გვინდა ! ტრინკაოსაც თუ მისცემ შანსს მთლად უკეთესი
    ფანი [?]
    18 ოქტომბერი 2020 00:05
    1
    Mekesh,
    სილკ უნივერსალიდან გადის მეგობარო
    --------------------
    BARCELONA IS MY LIFE
    წევრი [?]
    18 ოქტომბერი 2020 00:04
    0
    ციტატა: mesidona
    ციტატა: ROUCH
    არ მიწყინოთ და მესისაც მაგარი ჩაქიმული აქ, იმ ჯარიმის მომენტშიც დაკარგული ქონდა ბურI რო არა ის მოქნეული ხელი რომელიც სისწრაფის გამო მოუვიდა იმ შავ კაცს რავი რა ქვია

    ძალით დატოვებული ფეხბუთელისგამ მე ამდენსაც არ ველოდებოდი.

    არამგონია მეორე ტაიმში 8 კუთხური იყოს, მაგრამ მადლობა მეგობარი :D <3
    წევრი [?]
    18 ოქტომბერი 2020 00:02
    1
    ბიჭებო იქნებ ლინკი დაწეროთ სად ვუყუროო
    გულშემატკივარი [?]
    18 ოქტომბერი 2020 00:01
    3
    იმედია გრიზმანს არ დააყენებს კლასიკოში არც იუვესთან უბრალოდ საზიზღრობაა ამის თამაში
    Culé [?]
    18 ოქტომბერი 2020 00:01
    1
    ციტატა: mesidona
    ციტატა: ROUCH
    არ მიწყინოთ და მესისაც მაგარი ჩაქიმული აქ, იმ ჯარიმის მომენტშიც დაკარგული ქონდა ბურI რო არა ის მოქნეული ხელი რომელიც სისწრაფის გამო მოუვიდა იმ შავ კაცს რავი რა ქვია

    ძალით დატოვებული ფეხბუთელისგამ მე ამდენსაც არ ველოდებოდი.

    ძლით არი თუ რაცაა ეს 1სეზონიც გვცეს პატივი, პროსტა არ ეკადრება თუ ძალით მაზილაობს, თამაში თუ არ უნდა კიდე ტრამვა მაქო ან ტრაწიო და დარჩეს სახლში
    საიტის ლეგენდა  [?]
    18 ოქტომბერი 2020 00:00
    1
    იწყება მეორე ტაიმი წარმატებები ბიჭებს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    18 ოქტომბერი 2020 00:00
    1
    ციტატა: duggu
    ციტატა: Georgebina
    duggu,
    შენთვის რა მნიშვნელობა აქვს? ორივეს ვბალეშიკობ მე. ბარსელონას ორიანი მიწერია სხვათაშორის.


    ბაზარი არაა ბალეშიკობ, მაგრამ მგონია ბილეთი უფრო გაღელვებს ვიდრე ბარსელონა....

    კაცმა კაი კუში მოიგოს ჩემო ძმაო და ბარსას არ გავკარი
    Culé [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:59
    1
    ციტატა: ROUCH
    არ მიწყინოთ და მესისაც მაგარი ჩაქიმული აქ, იმ ჯარიმის მომენტშიც დაკარგული ქონდა ბურI რო არა ის მოქნეული ხელი რომელიც სისწრაფის გამო მოუვიდა იმ შავ კაცს რავი რა ქვია

    ძალით დატოვებული ფეხბუთელისგამ მე ამდენსაც არ ველოდებოდი.
    გულშემატკივარი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:57
    1
    დემბელეს რო საგინებელიაქ რათუნდა საუბარი,მაგრამ დიდი პოტენციალიაქ ამ პიტალოს.ვმახოთ რას შეძლებს თუ არ დაიმტვრა. ჩვენ გულშემატკივარი კი ვიძახით რო უინტელექტო .ეა მაგრამ კლოპი ყოველსანტრასფერო ფანჯარაზე არ დაიწყებდა ამაზე ფიქტს როვერხედავდეს რა შეიძლება დადგეს ამისგან.
    ფანი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:57
    1
    მე ის მამშვიდებს რომ კოუზე ნაკლებად არ ითამაშაა პედრიმ...სასწაული პატარა ბიჭიაა
    Culé [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:57
    3
    ციტატა: B-L-A-U-G-R-A-N-A

    ეს გრიზმანი ღირსი არაა ეხლა შემოიყვანო 89-ე წუთზე? როგორც სეტიენმა გაუკეთა:დ

    არასდროს არ მევასებოდა არაფერი არ მომწონს მე მაგ ფეხბურთელის
    გულშემატკივარი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:57
    2
    საშინელი პირველი ტაიმი იყო ამ გრიზმანს არაფერი არ ეშველება რა
    Culé [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:56
    3
    არ მიწყინოთ და მესისაც მაგარი ჩაქიმული აქ, იმ ჯარიმის მომენტშიც დაკარგული ქონდა ბურI რო არა ის მოქნეული ხელი რომელიც სისწრაფის გამო მოუვიდა იმ შავ კაცს რავი რა ქვია
    წევრი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:54
    1
    ციტატა: duggu
    ციტატა: Georgebina
    duggu,
    შენთვის რა მნიშვნელობა აქვს? ორივეს ვბალეშიკობ მე. ბარსელონას ორიანი მიწერია სხვათაშორის.


    ბაზარი არაა ბალეშიკობ, მაგრამ მგონია ბილეთი უფრო გაღელვებს ვიდრე ბარსელონა....

    ჩემს აზრებს კითხულობ, თუ რის საფუძველზე აკეთებ მაგ დასკვნას? ან შენ რატომ განერვიულებს ეგ თემა ვერ ვხვდები:)
    Culé [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:53
    3
    წელს რაღაც მგონია მესი ძაან ცოტა გოლს გაიტანსთქო. იქეთ ლევანდოვსკი რაშვება ისევ. წელს მაინც ეღირსება ალბათ ოქროს ბუცი. თამაშს რაც შეეხება იმენა რავიცი... დანარჩენების ცუდი თამაშით და კუმანის ცოტა სტაბილურა ტიპაჟიდან გამომდინარე შეიძლება ლა ლიგა მოვიგოთ. ლიგაზე ამ თამაშით ვერაფერს ვიზამთ. ძაან ბევრი შეცდომაა და ძაან ბევრი ვერ გახსნილი ადამიანია გუნდში. გრიზმანი იმასაც პოზიციას დააბრალებს ასეთ მომენტებს რომ მაზავს ? დემბელემ კიდე რო შეეშვას ამ უაზროდ წინ გაგდებას ბურთისას არ შეიძლება... რომ გაუსწორდები კაცს მერე გაუგდე და ერთი და იგივე მანძილიდან სისწრაფეში გაასწრებს და ეს იმენა წინიდან კაცი რომ მოდის... 10 მეტრიდან იქყებს ბურთის გაგდებას... რომელი ბოლტი შენ მყავხარ ეგეთი დიდი მანძილი რომ დაქაჩი... იმენა პასს აძლევს მოწინააღმდეგეს. დესტი არეული იყო თავიდან და მერე ცოტა მოვიდა აზრზე.
    წევრი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:52
    3
    ეს გრიზმანი ღირსი არაა ეხლა შემოიყვანო 89-ე წუთზე? როგორც სეტიენმა გაუკეთა:დ
    Culé [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:52
    0
    ციტატა: frenkie dejong21
    ამ დემბელეს იმედი მართლა აქ ვინმეს?😀
    კუმანს აგინებდნენ რომ არ ათამაშებდა
    ა ბატონო ათამაშა მარა რას შვება?

    გადაბმულად რომ ითამაშოს და არ დაიტრავმოს მგონია გამოუვა რამე თუ არადა გაყიდონ ზამთარში ტყუილად ვაჭმევთ პურს
    Culé [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:52
    0
    ისე დესტს მარჯცნივ რო დააყენებს ალბა რო დაბრუნდება

    პედრი-დესტის დუეტი ძაან კაი იქნება.

    მარჯვნიდან..

    და მარცხნიდან კოუ და ალბა
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    ფანი [?]
    17 ოქტომბერი 2020 23:51
    1
    ციტატა: Georgebina
    duggu,
    შენთვის რა მნიშვნელობა აქვს? ორივეს ვბალეშიკობ მე. ბარსელონას ორიანი მიწერია სხვათაშორის.


    ბაზარი არაა ბალეშიკობ, მაგრამ მგონია ბილეთი უფრო გაღელვებს ვიდრე ბარსელონა....