ხეტაფე-ბარსელონა 1-0

ხეტაფე-ბარსელონა 1-0

  ხეტაფე (4-4-2) ბარსელონა (4-2-3-1)
სორია, სუარესი, დაკონამი, კაბაკო, მირამონტესი, ნიომი, მაქსიმოვიჩი, არამბარი, კოკუ, მატა, კუჩო ნეტუ, ს. რობერტო, პიკე, ლანგლე, დესტი, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, გრიზმანი, დემბელე, მესი
იანესი, ჩემა, ეჩეიტა, მოლიეხო, პალავერსა, პორტილიო, ანხელი, ტიმორი, უნალი პენია, ტენასი, ალენია, არაუხო, ბრეითუეიტი, კოუტინიო, ფატი, ფირპო, მინგესა, პიანიჩი, პუჩი, ტრინკაუ
ხოსე ბორდალასი რონალდ კუმანი
1-0 მატა 56 (პენ)
მატა - უნალი 71
კუჩო - ტიმორი 89
დემბელე - ფატი 62
პედრი - კოუტინიო 62
გრიზმანი - ტრინკაუ 80
დე იონგი - ბრეითუეიტი 80
ს. რობერტო - პუჩი 87
მატა 27, კაბაკო 28, ხოსე ბორდალასი 35, ნიომი 73, მირამონტესი 90+3 პიკე 24, ს. რობერტო 41, დესტი 90+7
ალფონსო პერესი
სესარ სოტო გრადო
  ტერ შტეგენი, ალბა, უმტიტი, ფერნანდესი, 
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
27.3% ბურთის ფლობა 72.7%
9 დარტყმა 7
4 ზუსტი დარტყმა 1
217 პასი 617
58.5% პასის სიზუსტე 86.7%
4 გაფრთხილება 3
1 თამაშგარე 3
7 კუთხური 2
44 მოგებული ორთაბრძოლა 75

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 195 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #115 18 ოქტომბერი 2020 00:02
    1
    ბიჭებო იქნებ ლინკი დაწეროთ სად ვუყუროო
    გულშემატკივარი [?]
    #114 18 ოქტომბერი 2020 00:01
    3
    იმედია გრიზმანს არ დააყენებს კლასიკოში არც იუვესთან უბრალოდ საზიზღრობაა ამის თამაში
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #113 18 ოქტომბერი 2020 00:01
    1
    ციტატა: mesidona
    ციტატა: ROUCH
    არ მიწყინოთ და მესისაც მაგარი ჩაქიმული აქ, იმ ჯარიმის მომენტშიც დაკარგული ქონდა ბურI რო არა ის მოქნეული ხელი რომელიც სისწრაფის გამო მოუვიდა იმ შავ კაცს რავი რა ქვია

    ძალით დატოვებული ფეხბუთელისგამ მე ამდენსაც არ ველოდებოდი.

    ძლით არი თუ რაცაა ეს 1სეზონიც გვცეს პატივი, პროსტა არ ეკადრება თუ ძალით მაზილაობს, თამაში თუ არ უნდა კიდე ტრამვა მაქო ან ტრაწიო და დარჩეს სახლში
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #112 18 ოქტომბერი 2020 00:00
    1
    იწყება მეორე ტაიმი წარმატებები ბიჭებს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #111 18 ოქტომბერი 2020 00:00
    1
    ციტატა: duggu
    ციტატა: Georgebina
    duggu,
    შენთვის რა მნიშვნელობა აქვს? ორივეს ვბალეშიკობ მე. ბარსელონას ორიანი მიწერია სხვათაშორის.


    ბაზარი არაა ბალეშიკობ, მაგრამ მგონია ბილეთი უფრო გაღელვებს ვიდრე ბარსელონა....

    კაცმა კაი კუში მოიგოს ჩემო ძმაო და ბარსას არ გავკარი
    Culé [?]
    #110 17 ოქტომბერი 2020 23:59
    1
    ციტატა: ROUCH
    არ მიწყინოთ და მესისაც მაგარი ჩაქიმული აქ, იმ ჯარიმის მომენტშიც დაკარგული ქონდა ბურI რო არა ის მოქნეული ხელი რომელიც სისწრაფის გამო მოუვიდა იმ შავ კაცს რავი რა ქვია

    ძალით დატოვებული ფეხბუთელისგამ მე ამდენსაც არ ველოდებოდი.
    გულშემატკივარი [?]
    #109 17 ოქტომბერი 2020 23:57
    1
    დემბელეს რო საგინებელიაქ რათუნდა საუბარი,მაგრამ დიდი პოტენციალიაქ ამ პიტალოს.ვმახოთ რას შეძლებს თუ არ დაიმტვრა. ჩვენ გულშემატკივარი კი ვიძახით რო უინტელექტო .ეა მაგრამ კლოპი ყოველსანტრასფერო ფანჯარაზე არ დაიწყებდა ამაზე ფიქტს როვერხედავდეს რა შეიძლება დადგეს ამისგან.
    ფანი [?]
    #108 17 ოქტომბერი 2020 23:57
    1
    მე ის მამშვიდებს რომ კოუზე ნაკლებად არ ითამაშაა პედრიმ...სასწაული პატარა ბიჭიაა
    Culé [?]
    #107 17 ოქტომბერი 2020 23:57
    3
    ციტატა: B-L-A-U-G-R-A-N-A

    ეს გრიზმანი ღირსი არაა ეხლა შემოიყვანო 89-ე წუთზე? როგორც სეტიენმა გაუკეთა:დ

    არასდროს არ მევასებოდა არაფერი არ მომწონს მე მაგ ფეხბურთელის
    გულშემატკივარი [?]
    #106 17 ოქტომბერი 2020 23:57
    2
    საშინელი პირველი ტაიმი იყო ამ გრიზმანს არაფერი არ ეშველება რა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #105 17 ოქტომბერი 2020 23:56
    3
    არ მიწყინოთ და მესისაც მაგარი ჩაქიმული აქ, იმ ჯარიმის მომენტშიც დაკარგული ქონდა ბურI რო არა ის მოქნეული ხელი რომელიც სისწრაფის გამო მოუვიდა იმ შავ კაცს რავი რა ქვია
    გულშემატკივარი [?]
    #104 17 ოქტომბერი 2020 23:54
    1
    ციტატა: duggu
    ციტატა: Georgebina
    duggu,
    შენთვის რა მნიშვნელობა აქვს? ორივეს ვბალეშიკობ მე. ბარსელონას ორიანი მიწერია სხვათაშორის.


    ბაზარი არაა ბალეშიკობ, მაგრამ მგონია ბილეთი უფრო გაღელვებს ვიდრე ბარსელონა....

    ჩემს აზრებს კითხულობ, თუ რის საფუძველზე აკეთებ მაგ დასკვნას? ან შენ რატომ განერვიულებს ეგ თემა ვერ ვხვდები:)
    Culé [?]
    #103 17 ოქტომბერი 2020 23:53
    3
    წელს რაღაც მგონია მესი ძაან ცოტა გოლს გაიტანსთქო. იქეთ ლევანდოვსკი რაშვება ისევ. წელს მაინც ეღირსება ალბათ ოქროს ბუცი. თამაშს რაც შეეხება იმენა რავიცი... დანარჩენების ცუდი თამაშით და კუმანის ცოტა სტაბილურა ტიპაჟიდან გამომდინარე შეიძლება ლა ლიგა მოვიგოთ. ლიგაზე ამ თამაშით ვერაფერს ვიზამთ. ძაან ბევრი შეცდომაა და ძაან ბევრი ვერ გახსნილი ადამიანია გუნდში. გრიზმანი იმასაც პოზიციას დააბრალებს ასეთ მომენტებს რომ მაზავს ? დემბელემ კიდე რო შეეშვას ამ უაზროდ წინ გაგდებას ბურთისას არ შეიძლება... რომ გაუსწორდები კაცს მერე გაუგდე და ერთი და იგივე მანძილიდან სისწრაფეში გაასწრებს და ეს იმენა წინიდან კაცი რომ მოდის... 10 მეტრიდან იქყებს ბურთის გაგდებას... რომელი ბოლტი შენ მყავხარ ეგეთი დიდი მანძილი რომ დაქაჩი... იმენა პასს აძლევს მოწინააღმდეგეს. დესტი არეული იყო თავიდან და მერე ცოტა მოვიდა აზრზე.
    წევრი [?]
    #102 17 ოქტომბერი 2020 23:52
    3
    ეს გრიზმანი ღირსი არაა ეხლა შემოიყვანო 89-ე წუთზე? როგორც სეტიენმა გაუკეთა:დ
    Culé [?]
    #101 17 ოქტომბერი 2020 23:52
    0
    ციტატა: frenkie dejong21
    ამ დემბელეს იმედი მართლა აქ ვინმეს?😀
    კუმანს აგინებდნენ რომ არ ათამაშებდა
    ა ბატონო ათამაშა მარა რას შვება?

    გადაბმულად რომ ითამაშოს და არ დაიტრავმოს მგონია გამოუვა რამე თუ არადა გაყიდონ ზამთარში ტყუილად ვაჭმევთ პურს
    Culé [?]
    #100 17 ოქტომბერი 2020 23:52
    0
    ისე დესტს მარჯცნივ რო დააყენებს ალბა რო დაბრუნდება

    პედრი-დესტის დუეტი ძაან კაი იქნება.

    მარჯვნიდან..

    და მარცხნიდან კოუ და ალბა
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    Culé [?]
    #99 17 ოქტომბერი 2020 23:51
    1
    ციტატა: Georgebina
    duggu,
    შენთვის რა მნიშვნელობა აქვს? ორივეს ვბალეშიკობ მე. ბარსელონას ორიანი მიწერია სხვათაშორის.


    ბაზარი არაა ბალეშიკობ, მაგრამ მგონია ბილეთი უფრო გაღელვებს ვიდრე ბარსელონა....
    Culé [?]
    #98 17 ოქტომბერი 2020 23:51
    0
    ციტატა: duggu
    კაი რააა.... ტიპი გადაბერდება ბარსაში და ისევ ასეთი მძორი იქნება და შენ კიდე ამდენი ხნის მერე რამის 8მედი გაქ? სუფთა პიტალოა... უინტელექტო და ამისგან რამეს ელი?

    შამბალაა რომაა კი ვიცი, მაგრამ მგონია მოუმატებს
    Culé [?]
    #97 17 ოქტომბერი 2020 23:50
    5
    მოკლედ გრიზმანს 1-2 შანსიც და თუ ვერ გამოიყენა ზამთრიდან ნახ** და ის ნეიმარის ნაცვლად ნაყიდი შავი ხრუსტალიც მიაყოლეთ.
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გულშემატკივარი [?]
    #96 17 ოქტომბერი 2020 23:50
    0
    ნუ ასე თუ ისე გუნდი 3 სეზონის მერე ძლივს იხოდება. დესტი დემბრლეს ფლანგი მწვავეა რაც დასადასებელია ჯერერთი ახალიგადმოსული ფეხბურთელისგან აქტიურობა და თითქმის შეუცდომლობა.რაც შეეხება დემბელეს იმედია ფორმაში ჩადგება, ყველამ ვიცით რა პოტენციალიც აქ ამ ბიჭს წინა წლებთან შედარებით ნეიმარის მერე წასუკი ფეხბურთელებიდან ყველაზე მწვავეა და ისიც დასამახსოვრებელია რო მარჯვნინ უფრო კარგად გრძნობს თავს. პედრი იდეალურია და მომავალია ბრავო. მეორეტაიმში კოუს ვნახავდი პედრის მაგივრად და ანსუს გრიზმანის. ანსი მარცხნივ დემბელე მარჯვნი მესი ცემტრში ვფიქრობ მოსახოდი ტრიო არის.