ბარსელონა-ჟირონა, 3-1

  • 16-09-2020, 11:09
  • ბარსელონა-ჟირონა, 3-1

      ბარსელონა (4-2-3-1) ჟირონა
    ნეტუ, პიკე, არაუხო, ბუსკეტსი, გრიზმანი, მესი, კოუტინიო, ტრინკაუ, ალბა, რობერტო, დე იონგი ხუან კარლოსი, კალავერა, ალკალა, ბერნარდო, მოხიკა, გუმბაუ, იბრაჰიმა კებე, ფერნანდესი, საისი, ისკიერდო, ტურმო
    ინიაკი პენია, არნაუ ტენასი, სემედუ, დემბელე, ლანგლე, ბრეითუეიტი, ჟუნიორი, ალენია, პედრი, რიკი პუჩი, კუენკა, კონრადი
    ბუენო, დელგადო, დიამანკა, ფრანკესა, გალიარი, გრანელი, ლოპესი, მორილია, პრიეგო, რამალიო, სუარესი, ვილია, სებალიოსი
     რონალდ კუმანი  ფრანსისკო როდრიგესი
     1-0 კოუტინიო 20', 2-0  მესი 45'. 2-1 საისი 48' 3-1 მესი 51'

    ს. რობერტო - სემედუ

    პიკე - ლანგლე

    ალბა - ფირპო

    ბუსკეტსი - პუჩი

    კოუტინიო - ალენია

    ტრინკაუ - პედრი

    მესი - დემბელე

    დე იონგი - კონრადი

    გრიზმანი - ბრეითუეიტი

       ტურმო 38', 
     იოჰან კრუიფი
     
     ფატი, ტერ შტეგენი  

    SportTV.ws, Barca TV

    სტატისტიკა
    ბურთის ფლობა
      დარტყმა  
      ზუსტი დარტყმა  
      კუთხური  
      თამაშგარე  
      სეივი  
      ჯარიმა  
      გაფრთხილება  
      პასი  

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ჟირონა
    კომენტარები [ 180 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Aron ralston გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:56

    ციტატა: Georgebina
    ციტატა: Aron ralston
    რას ფიქრობთ მეგობრებო? მგონი რაღაცას ცდილობს გუნდი რაც დიდი ხანია აღარ მინახავს ამხანაგური მატჩის კვალობაზე ნორმალური მატჩია .
    კოუტინიო კი კარგად თამაშობს მგონი ათამაშებდა ამ სეზონში ყველაფერი აქვს რაც ბარსას ჭირდება იმედია გამოიყენებს კუმანი

    ჯერ ნუ ვიტყვით... სეტიენის პირველი 2 თამაშსაც არაუშავდა 5-0 რომ მოვიგეთ ლა ლიგაში... ეს მითუმეტეს ამხანაგურებია. ჯერ ყველა ვარიანტში ოფიციალურ თამაშებს უნდა დაველოდოთ და იქ გამოჩნდება ყველაფერი.

    მართალი ხარ და იმედია სეტიენი ვალვერდე არ დაემართება კუმანს და რაღაცას შეცვლის მგონი აქვს ამ კაცს რაღაც და გამოვიდეს იქნებ რამე ლიგიდან სამარცხვინოდ რომ მაინც არ გამოვარდეთ😕

    1
    --------------------
    "Don't try to describe him. Don't try to write about him. Just watch him."
    გასულია
    გვარდიოლა-სავიოლა ახალბედა [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:56

    ეს შემადგენლობა უნდა იყოს ძირითადში, გრიზმანი დიდი პრობლემაა, ტიპმა არიცის სად ითამაშოს, გზააბნეული დადის, სუარეს თუ შანსი მიეცა ამას სკამიდან არ ააყენებს, დაცვაში კარგია მაგრამ ფორვარდმა გოლები უნდა ყაროს.. ტრინკაო მაგარი ბიჭია.

    1
    გასულია
    Nika92 გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:56

    ლენგლეს ცოტაზე მეტად უნდა ეშინოდეს ამ არუახოსი საკმაოდ კარგად გამოიყურება თავის პოზიციაზე და სკამზე რო გადასვას არც გამიკვირდება

    2
    გასულია
    Dachi8Color ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:55

    ლუის ენრიკეს მერე ასეთი მოძრავი ბარსა შეტევაში არ მახსოვს, ფაქტია 4 შემტევით თამაში და ფორვარდის უკნიდან გრიზმანის თამაში საინტერესოა, რომ დავაკვირდეთ სულ მონაცვლეობენ შეტევაში და საინტერესო საყურებელია, მე მომწონს , აშკარად კუმანი ეძებს თავის ვარიანტს. ტრინკაო ძალიან ნიჭიერი ბიჭია, ყველა მოძრაობაზე ეტყობა, აი რას ნიშნავს სკაუტების მუშაობის შედეგად რომ ყიდულობ ფეხბურთელს. ბუსკეცი არის სრულიად ამოვარდნილი რა, არმომწონს ძაალიან, აშკარად წავიდა სერხიოს წლები, გამწვავება არ შეუძლია თამაშის ძალიან პრაგმატურ პასხებს აკეთებს და დიდი დაცვაშიც არ გამოირჩევა. კოუტინიო უნდა ათამაშოს ხშირად მაგ ბიჭის იმედი მაქვს!

    6
    გასულია
    forca barcA წევრი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:54

    არაუხო რამაგარია ბიჭოოო სასწაულია ra ლენგლე არაუხო ძირითადში.

    3
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:54

    ციტატა: Bakero
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: basa7
    რასც ვუყურებ ეს ახალ მოსული ტრინკაო ბევრად უკეთესად კითხულობს მესის ვიდრე გრიზმანი და კოუტინიო

    პირველ რიგში ის მომწონს რომ სულ ბურთს ითხოვს ანუ სულ თავისუფალ სივრცეს ეძებს გასამწვავებლად ! კარგი ბიჭია ტრინკაო და ფიზიკასაც არ უჩივის ვნახოთ როგორ განვითარდება დრო უნდა მისცეს აუცილებლად

    კი 99 პროცენტით დარწმუნებული ვარ რო გაამართლებს

    ეტყობა მაგრამ დრო უნდა მისცეს ისე როგორც არაუხოს ! ნეტა პედრიც შეუშვას მეორე ტაიმში

    აქ ბევრი ზამენა არ შეიძლება ხო?

    0
    გასულია
    CuleTillIDie გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:54

    კაროჩე სუპერ ახლაგაზრდა ბიჭები გვყავს, ამას პლიუს გამოცდილი და მაღალი კლასის ვარსკვლავებიც. ახლა მწვრთნელმა არ დააყოითოს და ძაან ძლიერი გუნდი გვეყოლება ამ სეზონისათვის <333

    2
    --------------------
    #infinit8iniesta
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:54

    არაუხო ტანკია იმენა :დდდ

    3
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:53

    ციტატა: basa7
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: basa7
    რასც ვუყურებ ეს ახალ მოსული ტრინკაო ბევრად უკეთესად კითხულობს მესის ვიდრე გრიზმანი და კოუტინიო

    პირველ რიგში ის მომწონს რომ სულ ბურთს ითხოვს ანუ სულ თავისუფალ სივრცეს ეძებს გასამწვავებლად ! კარგი ბიჭია ტრინკაო და ფიზიკასაც არ უჩივის ვნახოთ როგორ განვითარდება დრო უნდა მისცეს აუცილებლად

    კი 99 პროცენტით დარწმუნებული ვარ რო გაამართლებს

    ეტყობა მაგრამ დრო უნდა მისცეს ისე როგორც არაუხოს ! ნეტა პედრიც შეუშვას მეორე ტაიმში

    0
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:52

    ციტატა: Bakero
    ციტატა: basa7
    რასც ვუყურებ ეს ახალ მოსული ტრინკაო ბევრად უკეთესად კითხულობს მესის ვიდრე გრიზმანი და კოუტინიო

    პირველ რიგში ის მომწონს რომ სულ ბურთს ითხოვს ანუ სულ თავისუფალ სივრცეს ეძებს გასამწვავებლად ! კარგი ბიჭია ტრინკაო და ფიზიკასაც არ უჩივის ვნახოთ როგორ განვითარდება დრო უნდა მისცეს აუცილებლად

    კი 99 პროცენტით დარწმუნებული ვარ რო გაამართლებს

    0
    გასულია
    Georgebina წევრი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:51

    ციტატა: Aron ralston
    რას ფიქრობთ მეგობრებო? მგონი რაღაცას ცდილობს გუნდი რაც დიდი ხანია აღარ მინახავს ამხანაგური მატჩის კვალობაზე ნორმალური მატჩია .
    კოუტინიო კი კარგად თამაშობს მგონი ათამაშებდა ამ სეზონში ყველაფერი აქვს რაც ბარსას ჭირდება იმედია გამოიყენებს კუმანი

    ჯერ ნუ ვიტყვით... სეტიენის პირველი 2 თამაშსაც არაუშავდა 5-0 რომ მოვიგეთ ლა ლიგაში... ეს მითუმეტეს ამხანაგურებია. ჯერ ყველა ვარიანტში ოფიციალურ თამაშებს უნდა დაველოდოთ და იქ გამოჩნდება ყველაფერი.

    2
    გასულია
    o.dembele11 გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:50

    კიდევ ერთი მოკითხვა პელეს❤️❤️

    1
    გასულია
    basa7 Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:50

    ამის წასვლა გინდოდათ ხო?

    1
    გასულია
    Aron ralston გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:50

    რას ფიქრობთ მეგობრებო? მგონი რაღაცას ცდილობს გუნდი რაც დიდი ხანია აღარ მინახავს ამხანაგური მატჩის კვალობაზე ნორმალური მატჩია .
    კოუტინიო კი კარგად თამაშობს მგონი ათამაშებდა ამ სეზონში ყველაფერი აქვს რაც ბარსას ჭირდება იმედია გამოიყენებს კუმანი

    5
    --------------------
    "Don't try to describe him. Don't try to write about him. Just watch him."
    საიტზეა
    (გიო) Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:50

    ციტატა: CHEPE
    იუთუბმა გაწყვიტა მეორე ტაიმი სად უნდა იყურო ეხლა😏😁

    https://www.youtube.com/watch?v=Y2BUutUVmNo&ab_channel=WasimMubashwir

    2
    --------------------
    "ბარსელონას სარგებელს მხოლოდ ისეთი ფეხბურთელები მოუტანენ, რომელბიც კლუბში ბავშვობიდან იზრდებიან" - იოჰან კრუიფი.
    "ჩემს გუნდში რივალდო ყოფილიყო, მერწმუნეთ, იუნაიტედის ტიტულები დღეს ორმაგი იქნებოდა"
    💬 სერ ალექს ფერგიუსონი
    გასულია
    Gio Mzarelua წევრი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:50

    Orive fexi marcxenaaa?

    0
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:50

    მოკითხვა პელეს მარჯვენა ფეხით 😂 😂 😂 😎

    1
    გასულია
    BaRCeLoNiSiMOo საიტის ლეგენდა  [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:50

    რა შეაგდო მარჯვენათი ამ დალოცვილმა =))))))

    1
    --------------------
    "ფეხბურთი მარტივი თამაშია, მაგრამ მისი მარტივად თამაში ძალიან რთულია, ხარისხი შედეგის გარეშე უსარგებლოა. შედეგი ხარისხის გარეშე მოსაწყენია , ფეხბურთს თავით თამაშობ, ფეხები კი ამაში გეხმარებიან" - იოჰან კრუიფი
    გასულია
    ousmane dembele 11 გულშემატკივარი [?]

    16 სექტემბერი 2020 21:49

    ციტატა: CHEPE
    იუთუბმა გაწყვიტა მეორე ტაიმი სად უნდა იყურო ეხლა😏😁

    https://www.youtube.com/watch?v=OXiwjz4-VQM

    0
    გასულია
    CHEPE ფანი [?]