ფრენკი დე იონგი მანჩესტერ იუნაიტედში გადადის | ჟერარ რომერო

ფრენკი დე იონგი მანჩესტერ იუნაიტედში გადადის | ჟერარ რომერო

ცნობილი ესპანელი ჟურნალისტის, ჟერარ რომეროს ინფორმაციით, ფრენკი დე იონგი 95%-ით "მანჩესტერ იუნაიტედში" გადავა.

წყაროს ცნობით, "ბარსელონას" ხელმძღვანელობისგან აღნიშნული გადაწყვეტილება ეკონომიკური სიტუაციით აიხსნება - კლუბი დაახლოებით 70-80 მილიონს მიიღებს. 

რომეროს თქმით, მომავალი სეზონისთვის ფინანსური მდგომარეობის გამოსასწორებლად, კატალონიელებს 30 ივნისამდე მნიშვნელოვანი ფეხბურთელის გაშვება მოუწევთ.

ამასთან, კლუბში დარწმუნებულნი არიან, რომ, თუ ნიდერლანდელი გუნდში კიდევ 1 წლით დარჩება, მასში გადახდილ თანხას დაკარგავენ, რადგან უკვე 3 წელია, დე იონგი გაცემულ ავანსებს ვერ ამართლებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 77 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #17 12 მაისი 2022 01:39
    5
    ნეტა ეს უსარგებლო მასტი წაეწუწოს გუნდიდან სხვა უსარგებლოებთან ერთად და თუ გინდა არაუხომ ითამაშოს ნახევარმცველად. ტიპი სამი წელია გუნდშია და ის ვერ გაურკვევია რა პოზიციაზე თამაშობს. ასისტებს ეს ვერ აკეთებს, ჩამშლელად ამან არ ივარგა, გამთამაშებლად ამან არ ივარგა, უსარგებლო ხარა-ხურაა და მოსაშორებელია
    Culé [?]
    #16 12 მაისი 2022 01:38
    0
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: lesane C
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    აი რა @იგააქვთ, გუნდის ნახევარი ნაგვითაა სავსე და ესენი ფრენკის ყიდიან😡, ვინ მოგყავს მერე შედედამო@#ნულო ამას რომ ჰყიდი?

    რაგინდა ძმაო ხო ვვყავს ბუსკეცი, გუნდის ხერხემალი 🤦‍♂️

    რა გინდათ ამ ბუსკეცისგან,არ იყო წინა თამაშში და კი ვნახეთ რეებიც დატრიალდა

    დატრიალებაში რას გულისხმოვ, ბურთის კოტროლი არ გვქონდა 80-20 -ზე ? smile ბუსკეცსს რო ეთამაშა რაც გვქონდა მაგიც არ გქვექნებოდა ბურთის ფლობა და მეტი სივრცეებიც ექნებოდათ სწრაფად გადმოსულ სელტას ფეხბურთელებს, მოედნის ცენტრში )) ინიესტა წავიდა 34 წლისამ გუნდიდან და ეს ბუსნელი ვინ ჩემი დვალიშვილია ?

    არაფერი 80 20 ზე არ ყოფილა, თითქმის თანაბარი იყო, წესიერად ვერ პრესავდნენ სელტას ფეხბურთელებს, წასვლით ბუსიც წავა მალე, მარა ამ ეტაპზე უკეთესი არავინაა გუნდში და აშკარად ეგ კაცია ნახევარდაცვის ხერხემალი
    Culé [?]
    #15 12 მაისი 2022 01:38
    2
    რავი ძმაო, მაგ ფულში ბერნარდო ხომ არ მოყავთ ვითომ ? მთლად ასეთი სლეებიც ხომ არ იქნებიან ფრენკის კესით რო ცვლიდნენ ?
    Culé [?]
    #14 12 მაისი 2022 01:32
    1
    უვარგის ტორესში გადაიხადეს ამდენი ფული და ახლა დე იონგს უშვებენ მაგის გამო
    ამათ მართლა გონიათ რო პედრი გავის დუეტით და მიხრწნილი ბუსკეცით მოიგებენ რამეს 😑
    --------------------
    https://www.youtube.com/watch?v=yMkJht0GxOs
    ფანი [?]
    #13 12 მაისი 2022 01:30
    2
    შემდეგ სეზონში აღანაირი იმედი აღარ მაქ.
    ესენი რაის ტრანსფერების გამკეთელები არიან ფეხბურთელებს ვერ ინარჩუნებენ
    მოყრიან ალბათ უფასოდ თუ ვინმე იქნა 😀🤦🏻‍♂️
    Culé [?]
    #12 12 მაისი 2022 01:28
    0
    ციტატა: lesane C
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    აი რა @იგააქვთ, გუნდის ნახევარი ნაგვითაა სავსე და ესენი ფრენკის ყიდიან😡, ვინ მოგყავს მერე შედედამო@#ნულო ამას რომ ჰყიდი?

    რაგინდა ძმაო ხო ვვყავს ბუსკეცი, გუნდის ხერხემალი 🤦‍♂️

    რა გინდათ ამ ბუსკეცისგან,არ იყო წინა თამაშში და კი ვნახეთ რეებიც დატრიალდა

    დატრიალებაში რას გულისხმოვ, ბურთის კოტროლი არ გვქონდა 80-20 -ზე ? smile ბუსკეცსს რო ეთამაშა რაც გვქონდა მაგიც არ გქვექნებოდა ბურთის ფლობა და მეტი სივრცეებიც ექნებოდათ სწრაფად გადმოსულ სელტას ფეხბურთელებს, მოედნის ცენტრში )) ინიესტა წავიდა 34 წლისამ გუნდიდან და ეს ბუსნელი ვინ ჩემი დვალიშვილია ?
    გულშემატკივარი [?]
    #11 12 მაისი 2022 01:27
    5
    ვერ გავიგე, გავარდნენ და ფერანში გადაიხადეს 60 მილიონი როცა შემტევი ასე თუ ისე იყო გუნდში. შემდეგ წელს ობამეიანგს ხელფასი წელიწადში 12 მილიონი უნდა გაუხდესო, და ამათ ხოარ აჟრიალებთ ერთი ძლიერი და გამოცდილი ნახ მცველია რომელსაც მშვენივრად შეუძლია ბუსკქცის შეცვლა და ამას ყიდიან?:)))
    Culé [?]
    #10 12 მაისი 2022 01:25
    1
    ლაპორტ შენი დედა მივაცენზურე🤬🤬🤬

    ლენგკე, უმტიტი, დემბელე,ბრაითვეითი, პუჩი, მ8ნგეზა, დესტი, გარსია, ღვერანი, ესენი გყავს გუნდში და ვის უშვებ ბიჯო🤬🤬
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    წევრი [?]
    #9 12 მაისი 2022 01:23
    3
    მაგას არ სჯობს გუნდის 50% გაყიდონ? თბილისიდან უნდა ვასწავლიდე ამათ საქმეს ?
    Culé [?]
    #8 12 მაისი 2022 01:22
    0
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    აი რა @იგააქვთ, გუნდის ნახევარი ნაგვითაა სავსე და ესენი ფრენკის ყიდიან😡, ვინ მოგყავს მერე შედედამო@#ნულო ამას რომ ჰყიდი?

    რაგინდა ძმაო ხო ვვყავს ბუსკეცი, გუნდის ხერხემალი 🤦‍♂️

    უკეთესიც ხო გვყავს აგერ კესი მოგვიყვანეს, ეგ კი იქნება გუნდის ხერხემალი და ბუსკეცის შემცვლელი.. 🤦‍♂️

    ციტატა: lesane C
    რა გინდათ ამ ბუსკეცისგან,არ იყო წინა თამაშში და კი ვნახეთ რეებიც დატრიალდა

    ასაკი გვინდა, კიდე რამდენი ხანი გაქაჩავს?
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    Culé [?]
    #7 12 მაისი 2022 01:20
    0
    ციტატა: NEYBarca
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    აი რა @იგააქვთ, გუნდის ნახევარი ნაგვითაა სავსე და ესენი ფრენკის ყიდიან😡, ვინ მოგყავს მერე შედედამო@#ნულო ამას რომ ჰყიდი?

    რაგინდა ძმაო ხო ვვყავს ბუსკეცი, გუნდის ხერხემალი 🤦‍♂️

    რა გინდათ ამ ბუსკეცისგან,არ იყო წინა თამაშში და კი ვნახეთ რეებიც დატრიალდა
    ფანი [?]
    #6 12 მაისი 2022 01:20
    2
    მოიცა თვითონ თუ არ უნდა მანჩესტერში ძალით გაუშვებენ ?🤔
    Culé [?]
    #5 12 მაისი 2022 01:18
    0
    ციტატა: EL MAESTRO 6
    აი რა @იგააქვთ, გუნდის ნახევარი ნაგვითაა სავსე და ესენი ფრენკის ყიდიან😡, ვინ მოგყავს მერე შედედამო@#ნულო ამას რომ ჰყიდი?

    რაგინდა ძმაო ხო ვვყავს ბუსკეცი, გუნდის ხერხემალი 🤦‍♂️
    წევრი [?]
    #4 12 მაისი 2022 01:18
    4
    როგორც იქნა, ახლა მიაყოლეთ ზემოდან უმტიტიები, დემბელეები და მსგავსი სიმსივნური წარმონაქმნები მაგ დე იონგს.
    --------------------
    მადრიდელებო ჩაგახტათ პიკე სულში...
    Culé [?]
    #3 12 მაისი 2022 01:16
    9
    არადა არ უნდა წასვლა, თან ნაგავ უნაიტედში ვაბშე ჩაიკარგება, მარა ვერ ამართლებს იმედებს, 3 წელია გუნდშია და ამის მოგებული მნიშვნელოვანი თამაში არ მახსოვს, მოგება იქით იყოს და კარგად ნათამაშები დიდი მატჩებიც არ მახსენდება. 80 მლნ არაა პატარა თანხა მარა მეტი უნდა მოეთხოვათ, 100 მლნ მაინც. საწყენია რომ ვერ ითამაშა ბარსაში რასაც ელოდნენ, ადამიანურადაც მეცოდება, მაგარი გატეხილში იქნება.
    Culé [?]
    #2 12 მაისი 2022 01:12
    0
    აი რა @იგააქვთ, გუნდის ნახევარი ნაგვითაა სავსე და ესენი ფრენკის ყიდიან😡, ვინ მოგყავს მერე შედედამო@#ნულო ამას რომ ჰყიდი?
    --------------------
    აიყვანე გუნდში საკუთარ პოზიციაზე საუკეთესო ფეხბურთელები და შენ მიიღებ არა საუკეთესო თერთმეტეულს, არამედ თერთმეტეულს საუკეთესოებით.
    გულშემატკივარი [?]
    #1 12 მაისი 2022 01:11
    4
    ლაპორტა ყვერის ბულიონი ხარ