ბარსელონა-ბაიერნი 0-3: ფეხბურთელთა შეფასებები

ბარსელონა-ბაიერნი 0-3: ფეხბურთელთა შეფასებები

ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფური ეტაპის პირველი ტურის მატჩში, "ბარსელონა" შინ, მიუნხენის "ბაიერნთან" სამბურთიანი სხვაობით დამარცხდა.

გოლების ავტორები რობერტ ლევანდოვსკი (2) და თომას მიულერი გახდნენ. ეს არის ზედიზედ მესამე საშინაო შეხვედრა ჩემპიონთა ლიგაზე, რომელიც "ბარსამ" დიდი ანგარიშით წააგო - 0-3 "იუვენტუსთან" და 1-4 "პარი სენ-ჟერმენთან".

გთავაზობთ ფეხბურთელთა შეფასებებს WhoScored-ის მიხედვით:

  • ტერ შტეგენი - 6.0
  • რობერტო - 6.0
  • არაუხო - 5.9
  • პიკე - 6.6
  • გარსია - 5.9
  • ალბა - 5.9
  • ბუსკეტსი - 6.2 
  • პედრი - 6.3
  • ფ. დე იონგი - 6.2 
  • მემფისი - 6.2
  • ლ. დე იონგი - 6.0 
  • დემირი - 6.2
  • კოუტინიო - 6.1
  • მინგესა - 6.0
  • გავი - 6.3
  • ბალდე - 6.1

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 84 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #24 15 სექტემბერი 2021 01:09
    2
    ციტატა: iniesta
    კუმანის სავარაუდო ინტერვიუ:
    მთლიანობაში კარგები ვიყავით.თავს კარგად ვიცავდით და პრესინგს ვუმკლავდებოდით
    თუმცა პირველმა გოლმა თამაში არია,ლუკ დე იონგი საოცარი ფეხბურთელია ის ჩვენ ბევრჯერ დაგვეხმარება
    ახალგაზრდებს შანს ყოველთვის ვაძლევ მათ წინ დიდი მომავალი აქვთ
    ჯერ კიდევ ბევრი გვაქ მოსამატებელი

    ზუსტად😅😅😅
    ფანი [?]
    #23 15 სექტემბერი 2021 01:09
    3
    ბიჭო ჩემი წყალობით მომავალი აქვს კლუბსო კუმანმა......ვახ....
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #22 15 სექტემბერი 2021 01:08
    1
    კუმანის ბრალიც არ არის
    --------------------
    ARTHUGS
    წევრი [?]
    #21 15 სექტემბერი 2021 01:08
    8
    კუმანის სავარაუდო ინტერვიუ:
    მთლიანობაში კარგები ვიყავით.თავს კარგად ვიცავდით და პრესინგს ვუმკლავდებოდით
    თუმცა პირველმა გოლმა თამაში არია,ლუკ დე იონგი საოცარი ფეხბურთელია ის ჩვენ ბევრჯერ დაგვეხმარება
    ახალგაზრდებს შანს ყოველთვის ვაძლევ მათ წინ დიდი მომავალი აქვთ
    ჯერ კიდევ ბევრი გვაქ მოსამატებელი
    წევრი [?]
    #20 15 სექტემბერი 2021 01:08
    3
    კუმანი არ მევასება მარა მწვრთნელის ბრალი არაა ეს. ფეხბურთელები არ გვყავს შესაბამისი დონის. მარტო დეიონგი ვერაფერს იზამს დეპაიც საერთოდ გამქრალი იყო
    გულშემატკივარი [?]
    #19 15 სექტემბერი 2021 01:07
    4
    კუმანის ხელში ასე ვიქნებით!!!
    ეს სეზონი მოვითმინოთ კულეებო!
    ახალბედა [?]
    #18 15 სექტემბერი 2021 01:07
    7
    Არაუხოს ალბათ კონკრეტული დავალება მისცეს ამ ქულების დამწერმა და ვრ შეასრულა ამ საწყალმაც თორე ასე დაბალ შეფასება რატო უნდა დაუწერო მთელ ბარსელონადან ეგ გამოირჩეოდა მარტო
    ფანი [?]
    #17 15 სექტემბერი 2021 01:07
    1
    ციტატა: Griezzy7
    ფრენკი და არაუხოა მხოლოდ საიმედო ფეხბურთელი გუნდში. მაგათ როაქვთ ბურთი ფეხში იმენა წყნარად ვარ, დანარჩენები ....
    ლუკ დე იონგი ხო ვაფშე, იმენა ზუსტად აქ უნდა მოსულიყო ეგეც, დემბელესთან ლენგლესთან heart_eyes

    ამ ბაჯაღლოებმა ყველაზე დაბალი შეფასებები მისცეს იმათ ვინც ყველაზე კარგი იყო.
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    ფანი [?]
    #16 15 სექტემბერი 2021 01:07
    0
    რა დავწერო არც ვიცი... ვეღარც ვლანძღავ ან რომელი ერთი გავლაძღო
    წევრი [?]
    #15 15 სექტემბერი 2021 01:06
    2
    ისეთი შთაბეჭდილება შემექმნა, რომ ბაიერნი-ჰერტას ვუყურებდი :(( ერთი გუნდი საერთოდ რომ ვერ უტევს და მეორე რასაც უნდა იმას აკეთებს, ბოლოს უკვე ღადაობდნენ და ისვენებდნენ...
    Culé [?]
    #14 15 სექტემბერი 2021 01:06
    1
    ჯგუფიდან გავალთ დაიმშვიდეთ ნერვები და მესიც რომ დარჩენილიყო ლიგას მაინც ვერ მოვიგებდით
    --------------------
    ARTHUGS
    Culé [?]
    #13 15 სექტემბერი 2021 01:05
    2
    ფრენკი და არაუხოა მხოლოდ საიმედო ფეხბურთელი გუნდში. მაგათ როაქვთ ბურთი ფეხში იმენა წყნარად ვარ, დანარჩენები ....
    ლუკ დე იონგი ხო ვაფშე, იმენა ზუსტად აქ უნდა მოსულიყო ეგეც, დემბელესთან ლენგლესთან heart_eyes
    გულშემატკივარი [?]
    #12 15 სექტემბერი 2021 01:05
    4
    ციტატა: jacky iakovenko
    ციტატა: Norman Bates
    რომელი ჯობია საკუთარ მოედანზე კარში დაურყმელად 3-0 წაგება თუ ნეიტრალურ მოედანზე 8-2?

    რომ მოენდომებინა ბაიერნს 0-8 იქნებოდა......

    მართალი ხარ, ბურთის კენწვლით შედიოდნენ ჩვენს საჯარიმოში
    Culé [?]
    #11 15 სექტემბერი 2021 01:04
    1
    ციტატა: CuleTillIDie
    თამაშმა ხო მომიშალა ნერვები და ახლა ეს შეფასებები კიდე. არაუხო 5.9, დემირი და გავი 6,2 6,3 თურმე :დდდდდ

    კაი რა მნიშვნელობა აქვს შენ კიდე. რას იშლი ნერვებს. მთავარი ანგარიშია
    --------------------
    ARTHUGS
    Culé [?]
    #10 15 სექტემბერი 2021 01:04
    3
    აშკარად პროგრესი გვაქ 8-2 დან 3-0 მდე ჩამოვედით.😒😏
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    წევრი [?]
    #9 15 სექტემბერი 2021 01:04
    2
    CuleTillIDie,
    ბაზარი არაა არაუხოს და დაჟე ფრენკისაც მეტი ეკუთვნოდათ
    მაგრამ გავის რას ერჩი ? მე პირადად მომეწონა აქტიური იყო
    ფანი [?]
    #8 15 სექტემბერი 2021 01:04
    2
    ბიჭო ამ მზეიბას ვინღა წერს?ლუკ დეიონგს 6.0?გვეკაიფებიან.არაუხოს 5.9 და რობერტოს 6.0?არაუხო დღეს ყველას ჯობდა.ან პედრის რატომ აქვს ფრენკიზე მაღალი შეფასება ან რავი კაროჩე ვაფშე ყველაფერი არასწორადაა,დავაი გააცვამ ამ სტატისტიკოსებმაც რა,მომიშალეს ნერვები...
    --------------------
    The Catalan Kings Lead In Madrid
    Culé [?]
    #7 15 სექტემბერი 2021 01:03
    9
    მეზიზღება ეს ბარსელონა, ეს უსუსურობა,ეს სისაძაგლე და ეს დადებილება, კუმანის ბარსელონა მძულს!!! და ლაპორტას ბარსელონაც მძულს!!! ესეთ სისულელეს ის მენახირე და ვალვერე არ თამაშობდნენ, სირცხვილი!!! სირცხვილი და სირცხვილი!!
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    წევრი [?]
    #6 15 სექტემბერი 2021 01:03
    4
    ციტატა: Norman Bates
    რომელი ჯობია საკუთარ მოედანზე კარში დაურყმელად 3-0 წაგება თუ ნეიტრალურ მოედანზე 8-2?

    რომ მოენდომებინა ბაიერნს 0-8 იქნებოდა......
    ფანი [?]
    #5 15 სექტემბერი 2021 01:02
    5
    თამაშმა ხო მომიშალა ნერვები და ახლა ეს შეფასებები კიდე. არაუხო 5.9, დემირი და გავი 6,2 6,3 თურმე :დდდდდ
    --------------------
    #infinit8iniesta