რეალი-ბარსელონა 2-1

რეალი-ბარსელონა 2-1

  რეალი (4-3-3) ბარსელონა (3-5-2)
კურტუა, ვასკესი, მილიტაო, ნაჩო, მენდი, კაზემირო, მოდრიჩი, კროოსი, ვალვერდე, ბენზემა, ვინისიუსი ტერ შტეგენი, მინგესა, არაუხო, ლანგლე, დესტი, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, მესი, დემბელე
ლუნინი, ალტუბე, ასენსიო, მარსელო, ოდრიოსოლა, ისკო, მარიანო, როდრიგო პენია, ტენასი, პიკე, გრიზმანი, პიანიჩი, ბრეითუეიტი, პუჩი, ტრინკაუ, ს. რობერტო, უმტიტი, ფირპო, მორიბა
ზინედინ ზიდანი რონალდ კუმანი
1-0 ბენზემა 14, 2-0 კროოსი 28, 2-1 მინგესა 60

ვასკესი - ოდრიოსოლა 43

ვალვერდე - ასენსიო 62

ბენზემა - მარიანო 73

კროოსი - ისკო 73

ვინისიუსი - მარსელო 73

დესტი - გრიზმანი 46

ბუსკეტსი - ს. რობერტო 65

არაუხო - მორიბა 72

დემბელე - ბრეითუეიტი 81

პედრი - ტრინკაუ 81

ნაჩო 69, კაზემირო 89, კაზემირო 90+1 პედრი 23, არაუხო 27, ალბა 85
კაზემირო 90+1
ალფრედო დი სტეფანო
ხესუს ხილ მანსანო
აზარი, რამოსი, ვარანი, კარვახალი ფატი, ნეტუ, კოუტინიო
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
31% ბურთის ფლობა 68%
14 დარტყმა 18
3 ზუსტი დარტყმა 4
315 პასი 707
78% პასის სიზუსტე 90%
4 გაფრთხილება 3
0 თამაშგარე 1
5 კუთხური 6
47 მოგებული ორთაბრძოლა 46

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 289 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #229 11 აპრილი 2021 00:53
    1
    ეჰ ისევ დელ რეის მივხედოთ ჯობია
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    გულშემატკივარი [?]
    #228 11 აპრილი 2021 00:53
    1
    აღარაა ეს კაცი პროდუქტიული და გაუშვან გუნდიდან რა შესცეს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #227 11 აპრილი 2021 00:52
    5
    კუმან გაასხი აქედან
    Culé [?]
    #226 11 აპრილი 2021 00:52
    1
    არააა გასულიყო უნდაა
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    "ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    " ხარისხი შედეგის გარეშე უსარგებლოა. შედეგი ხარისხის გარეშე მოსაწყენი. "
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #225 11 აპრილი 2021 00:51
    1
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Bakero
    basa 7 სქემა 3 : 5 : 2 დაცვის დროს : განაპირა მცველები ითავსებენ ნახევარმცველების ფუნქციას მაგრამ როცა აწეულები არიან ზემოთ და ვერ ასწრებენ ჩამოსვლას უკან მაშინ საყრდენმა უნდა დაიწიოს უკან ცენტრალური მცველის პოზიციაზე და სამიდან ორმა ნომინალურმა მცველმა გადაიწონ ფლანგებზე რომ დააზღვიონ განაპირა მცველები ! შეტევა : ერთ ერთი ნომინალური ცენტრალური მცველი ერთვება ემატება შეტევის დროს 2 საყრდენი ! ნახევარმცველი ფაქტიურად გამთამაშებლები არიან განაპირა მცველებს უნდა შეეძლოთ მოწინააღმდეგე გუნდის მცველების ერთი ერთზე მოტყუება ! და ბურთის ჩაწოდება 2 საყრდენის გარდა ცენტრში თავდამსხმელის უკან თამაშობს პლეიმეიკერი რომელიც ფაქტიურად ბოლო პასის გამკეთებელია თავდამსხმელები : ორიდან ერთი (შედარებით ფიზიკურად ძლიერი) უშუალოდ საჯარიმოს შიგნით მოთამაშე ფორვარდია მეორე ფორვარდი უფრო მოძრავი კარგი დარტყმით საჯარიმოს გარედან მათ შორის .....ამ სქემით ცენტრში უპირატესობა უნდა ჰქონდეს და ამას დაცვის დროს უმცირესობა გამოსდის აი არ ვიცი რა ვთქვა რა იმენნა შტერია

    შტერი კი არა ვაშე ვერ გავიგე რა არის joy

    joy joy joy joy

    არ არის რა სხვა გზა, ვერ ქაჩავენ ეს ბავშვები ჯერ, პატარები არიან, ველა დიდ თამაშში იკარგებიან. რეალურად ნახევარდაცვაში დაცვაზე არანაკლები გარღვევა გვაქვს. ყველას გინია რომ ბენზემა ვინისიუსი გვიგებს არად რეალურად კაზემირო,მოდრიჩი, კროოსი გვანგრევს .

    რასაკვირველია 2 X 2 = 4 სამი გამოცდილი ნახევარმცველი სამი გამოუცდელის წინააღმდეგ
    Culé [?]
    #224 11 აპრილი 2021 00:51
    0
    ციტატა: Milkshake
    ციტატა: რაღაცნაირი
    მორიბა არის ყველაზე გოიმი ახალგაზრდა ფეხბურთელი ვინც მინახავს დდ

    ვინიციუსი მომიკითხე

    ეგეც მარა ეს ძაან როლშია
    Culé [?]
    #223 11 აპრილი 2021 00:50
    2
    4 წუთი მარტო მიკროფონს ისწორებდა თუ ნაუშნიკს.
    Culé [?]
    #222 11 აპრილი 2021 00:50
    1
    მორიბა არის ყველაზე გოიმი ახალგაზრდა ფეხბურთელი ვინც მინახავს დდ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #221 11 აპრილი 2021 00:50
    1
    მესის მიზანი არეულია
    [?]
    #220 11 აპრილი 2021 00:49
    1
    ჯარიმებში მესი რო რონალდოს ემსგავსება?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #219 11 აპრილი 2021 00:49
    3
    აჰა აი კიდე სად ეტყობა რო ჩაჯმული კაპიტანი ყავს ბარსას. ბავშვი მის გამო ეცა კაზემიროს და სი*მა ხმა არ გაცათ
    Culé [?]
    #218 11 აპრილი 2021 00:49
    1
    კაით რაა 10 კაციან რეალს მაინც გაუტანეთ ჯანდაბა
    გულშემატკივარი [?]
    #217 11 აპრილი 2021 00:49
    1
    ესეც თუ ვერ გაიტანა დააა გააჯვას გუნდიდან რა
    Culé [?]
    #216 11 აპრილი 2021 00:48
    1
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Bakero
    basa 7 სქემა 3 : 5 : 2 დაცვის დროს : განაპირა მცველები ითავსებენ ნახევარმცველების ფუნქციას მაგრამ როცა აწეულები არიან ზემოთ და ვერ ასწრებენ ჩამოსვლას უკან მაშინ საყრდენმა უნდა დაიწიოს უკან ცენტრალური მცველის პოზიციაზე და სამიდან ორმა ნომინალურმა მცველმა გადაიწონ ფლანგებზე რომ დააზღვიონ განაპირა მცველები ! შეტევა : ერთ ერთი ნომინალური ცენტრალური მცველი ერთვება ემატება შეტევის დროს 2 საყრდენი ! ნახევარმცველი ფაქტიურად გამთამაშებლები არიან განაპირა მცველებს უნდა შეეძლოთ მოწინააღმდეგე გუნდის მცველების ერთი ერთზე მოტყუება ! და ბურთის ჩაწოდება 2 საყრდენის გარდა ცენტრში თავდამსხმელის უკან თამაშობს პლეიმეიკერი რომელიც ფაქტიურად ბოლო პასის გამკეთებელია თავდამსხმელები : ორიდან ერთი (შედარებით ფიზიკურად ძლიერი) უშუალოდ საჯარიმოს შიგნით მოთამაშე ფორვარდია მეორე ფორვარდი უფრო მოძრავი კარგი დარტყმით საჯარიმოს გარედან მათ შორის .....ამ სქემით ცენტრში უპირატესობა უნდა ჰქონდეს და ამას დაცვის დროს უმცირესობა გამოსდის აი არ ვიცი რა ვთქვა რა იმენნა შტერია

    შტერი კი არა ვაშე ვერ გავიგე რა არის joy

    joy joy joy joy

    არ არის რა სხვა გზა, ვერ ქაჩავენ ეს ბავშვები ჯერ, პატარები არიან, ველა დიდ თამაშში იკარგებიან. რეალურად ნახევარდაცვაში დაცვაზე არანაკლები გარღვევა გვაქვს. ყველას გინია რომ ბენზემა ვინისიუსი გვიგებს არად რეალურად კაზემირო,მოდრიჩი, კროოსი გვანგრევს .
    Culé [?]
    #215 11 აპრილი 2021 00:48
    1
    კაზემირო გააგდეს ძააან კაი
    Culé [?]
    #214 11 აპრილი 2021 00:48
    0
    10 კაცით დარჩა ბიჯოოო ერთი გოლი ვსთხაროთ ჰააა☹
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    "ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    " ხარისხი შედეგის გარეშე უსარგებლოა. შედეგი ხარისხის გარეშე მოსაწყენი. "
    Culé [?]
    #213 11 აპრილი 2021 00:48
    0
    კაზემირო მალადეც სიმონ🤣🤣🤣🤣🤣
    --------------------
    "ჩვენ ორი ვართ ქვეყანაზე, მე და ბარსა, მე და ბარსა!!!"
    [?]
    #212 11 აპრილი 2021 00:47
    0
    ლუკა მოდრიჩ მორიბა გაგატს და დედაშენს გაასინჯე :დ
    Culé [?]