სოსიედადი-ბარსელონა 1-1 (პენ: 2-3)

სოსიედადი-ბარსელონა 1-1 (პენ: 2-3)

  სოსიედადი (4-3-3) ბარსელონა (4-3-3)
რემირო, გორასაბელი, სუბელდია, ნორმანი, მონრეალი, გურიდი, გევარა, მერინო, პორტუ, ისაკი, ოიარსაბალი ტერ შტეგენი, მინგესა, არაუხო, ლანგლე, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, გრიზმანი, ბრეითუეიტი, დემბელე
აიესა, მუგურუსა, იანუზაი, ხონი, მუნიოსი, სანანი, ვილიან ჟოზე, სალდუა, სიბიმენდი ნეტუ, პენია, დესტი, პიანიჩი, პუჩი, ტრინკაუ, უმტიტი, ფირპო, მორიბა
იმანოლ ალგუასილი რონალდ კუმანი
0-1 დე იონგი 39, 1-1 ოიარსაბალი 51 (პენ)
პენალტები: ბაუტისტა (0-0), დე იონგი (0-0), ოიარსაბალი (0-0), დემბელე (0-1), ვილიან ჟოზე (0-1), პიანიჩი (0-2), მერინო (1-2), გრიზმანი (1-2), იანუზაი (2-2), პუჩი (2-3)
გურიდი - მუგურუსა 81
ისაკი - ვილიან ჟოზე 91
გორასაბელი - სალდუა 91
პორტუ - იანუზაი 103
გევარა - სუბიმენდი 106
სალდუა - ხონი 120+1
ბრეითუეიტი - ტრინკაუ 79
პედრი - პიანიჩი 91
ბუსკეტსი - პუჩი 91
მინგესა - ფირპო 114
ნორმანი 58 დემბელე 54, მინგესა 97
ნუევო არკანხელი
ხოსე ლუის მუნუერა მონტერო
ელუსტონდო, მოია, სანგალი, სილვა, სოლა პიკე, ფატი, კოუტინიო, ს. რობერტო, მესი
აჭარასპორტი, SporTV.ws


სტატისტიკა
37% ბურთის ფლობა 63%
17 დარტყმა 18
7 ზუსტი დარტყმა 5
450 პასი 786
77.3% პასის სიზუსტე 87.9%
1 გაფრთხილება 2
0 თამაშგარე 0
8 კუთხური 3
71 მოგებული ორთაბრძოლა 76

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 386 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #326 14 იანვარი 2021 02:46
    3
    ეს ანტუანეტა ისე გამიცენზურდა, პენალიც კი ვეღარ გააქვს!!
    ამ კომენტატორებს კიდე რა ბარსას ჯინი სჭირთ, ნეტა?
    OLD
    გულშემატკივარი [?]
    #325 14 იანვარი 2021 02:46
    2
    ტერ შტეგენმა რაც ითამაშა დღეს არვიცი ბრატ
    ფანი [?]
    #324 14 იანვარი 2021 02:46
    4
    მეთქი პუჩმა არ აცილოოს ისე ვინერვიულე საერთოდ დაიკიდებდა ეხლა მაინც მიაქციოს ცოტა ყურადღება...მტავარია მოვიგეთ ზუსტად ესეთი რთული თამაშების მოგებით გუნდი დზლიერდებაა..
    ფანი [?]
    #323 14 იანვარი 2021 02:46
    1
    ბრეითვეითი თუ გრიზმანი?
    Culé [?]
    #322 14 იანვარი 2021 02:46
    3
    პუჩი კი კიდევ უფრო შეგვაყვარეს ძაან გმირი გახდა ბიჭი. გრიზომ როგორ ააცილა😔
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #321 14 იანვარი 2021 02:45
    10
    ვისაც ეჭვი ეპარება რომ დღეს ტერ შტეგენი მსოფლიოში საუკეთესო მეკარეა აყურებინეთ დღევანდელ მატჩს.რა სეივები რა მოგერიებული პენალტები ტიპმა პირადად გაგვიყვანა ფინალში.გილოცავთ ყველას
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    წევრი [?]
    #320 14 იანვარი 2021 02:45
    6
    გილოცავთ ბიჭობააა💘💘💘💘💘
    Culé [?]
    #319 14 იანვარი 2021 02:45
    3
    ციტატა: Geo_Barca
    მალუმ რაო ჩინური ნოიერიო ხო? ჩინური ვინცაა დაამტკიცა დღეს ბაიერნმა ვიღაც ჰოლშტეინ კიელთან რო გავარდა

    😅😅😅😅 მართალი ხარრ
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    წევრი [?]
    #318 14 იანვარი 2021 02:45
    12
    დღეს შტეგენი და არაუხო იყვნენ საუკეთესოები, გრიზმანმა დღეს ბევრი მაზა, თან ისეთი, რომ მაგ კალიბრის ფეხბურთელს 10-9 უნდა გაქონდეს. გული მიგრძნობდა, რომ ვერ გაიტანდა, დემბელეს საფეხბურთო აიქიუ მინუსებშია, სხა მხრივ იცოცხლე:დ, ბოლოს პუჩის პენალტმა გაასწორა, მშვიდობიან საღამოს გისურვებთ კულეებო ❤️, იმედია კლასიკო იქნება ფინალი და ლეო იტყვის თავის აათქმელს კიდევ ერთხელ ❤️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #317 14 იანვარი 2021 02:44
    6
    მალუმა შტეგენმა მოგიკითხა პირადად შენ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #316 14 იანვარი 2021 02:44
    1
    მიყვარსს ეს მეკატე და მიყვარს ეს ბიჭი. კუმან სე დუყუ რიკი ძირითადში აუცილებლად!!!
    წევრი [?]
    #315 14 იანვარი 2021 02:43
    3
    გრიზმანმა რო პენალტი ააცილა მაგაზე სიცილით მოვკვდი
    ფანი [?]
    #314 14 იანვარი 2021 02:43
    5
    მალუმ რაო ჩინური ნოიერიო ხო? ჩინური ვინცაა დაამტკიცა დღეს ბაიერნმა ვიღაც ჰოლშტეინ კიელთან რო გავარდა
    ფანი [?]
    #313 14 იანვარი 2021 02:43
    2
    ეს ანტუანეტა სულ გამიცენზურდა!
    ამ კომენტატორებს კიდე რა ბარსას ჯინი სჭირთ, ნეტა?
    Culé [?]
    #312 14 იანვარი 2021 02:42
    4
    ტერშტი საუკეთესოდ დასახელდაა
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #311 14 იანვარი 2021 02:42
    6
    აეეეეე გილოცავთ . შტეგოო მალადეეეც. გრზიმანის მენტალობა მკვდარია. ჯერ ისე რა ჩასვრილი დადიოდა დქ ახლა ხო საეთოდ ყვავებიც გაანაწყენა ტიპმა.
    გულშემატკივარი [?]
    #310 14 იანვარი 2021 02:42
    5
    გილოცავთ, რთული თამაში იყო და ლეოს გარეშე მოვახერხეთ მაინც ფინალში გასვლა. კლასიკოსკენ დიდი ნაბიჯი გადაიდგა, ეს თასი უნდა დავდოთ.
    ფანი [?]
    #309 14 იანვარი 2021 02:42
    4
    არაა ეს კაცი ნორმალური smile მალუმას კომენტარს ველოდები ის ერთი პენალტი რატომ ვერ აიღო ჩინურმა ნოიერმაო :D მესის მერე ვინც მევასება და ვინც მართლა რამეს აკეთებს ეს შტეგენია. ამაზე ცუდი როგორ უნდა დაგცდეს ბარსას ფანს.
    ფანი [?]
    #308 14 იანვარი 2021 02:42
    0
    საღოლ სოსიედადს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #307 14 იანვარი 2021 02:42
    2
    აეეეეეე მოვიგეეეთ გილოცააავთ უუუჰ კაპლები მომეცით ვინმემ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued