ატლეტიკო-ბარსელონა 1-0

ატლეტიკო-ბარსელონა 1-0

  ატლეტიკო (4-4-2) ბარსელონა (4-2-3-1)
ობლაკი, ტრიპიერი, სავიჩი, ხიმენესი, ერმოსო, ლიორენტე, კოკე, საული, კარასკო, კორეა, ფელიში ტერ შტეგენი, ს. რობერტო, პიკე, ლანგლე, ალბა, პიანიჩი, დე იონგი, დემბელე, მესი, პედრი, გრიზმანი
გრბიჩი, კამელიო, კოსტა, კონდოგბია, ლემარი, ლოდი, ფელიპე, მოია, სანჩესი, საპონიჩი, ვიტოლო ნეტუ, ტენასი, ალენია, ბრეითუეიტი, კოუტინიო, დესტი, ფირპო, მინგესა, პუჩი, ტრინკაუ
დიეგო სიმეონე რონალდ კუმანი
1-0 კარასკო 45+3
ლიორენტე - კოსტა 73
ფელიში - ლემარი 84
კორეა - კონდოგბია 84
კარასკო - ფელიპე 90+1
პედრი - კოუტინიო 57
პიკე - დესტი 62
გრიზმანი - ტრინკაუ 83
პიანიჩი - ბრეითუეიტი 83
კოკე 9, კარასკო 26, სავიჩი 79, ხიმენესი 80  
ვანდა მეტროპოლიტანო
ხოსე ლუის მუნუერა მონტერო
ტორეირა, სუარესი, ერერა, ვსალკო, სანჩესი არაუხო, უმტიტი, ფატი, ბუსკეტსი
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws
სტატისტიკა
45.9% ბურთის ფლობა 54.1%
9 დარტყმა 13
2 ზუსტი დარტყმა 4
522 პასი 613
85.4% პასის სიზუსტე 88.7%
4 გაფრთხილება 0
2 თამაშგარე 2
8 კუთხური 8
37 მოგებული ორთაბრძოლა 49

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 256 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:53
    1
    დემბელეს იმედი ვისაც გაქვთ გამძლეობას გისურვებთ ტიპს დარტყმა და პასი ერევა ერთმანეთში სიმეონეს კიდე ვულოცავ ლა ლიგაში ბარსას პირველად და იმედია უკანასკნელად დამარცხებას კუმანის დდც რობერტოს დაყენებისთვის ძირითადში
    --------------------
    EL D10S DEL FÚTBOL
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:52
    1
    კლოუნების გუნდი
    --------------------
    მეტი, ვიდრე კლუბი! Visca el Barca
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:52
    4
    ციტატა: Maradona
    ტიპმა კარში დაარტყა ძლივს და კუნთი გაეჭიმა მაშინვე .

    ცუდადვარ დდდდ
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:51
    15
    ტიპმა კარში დაარტყა ძლივს და კუნთი გაეჭიმა მაშინვე .
    Culé [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:51
    4
    ციტატა: Nini
    სად წავიდა ის ბარსელონა რომელიც ტერორს უწყობდა ნებისმიერ გუნდს 17 წლის განმავლობაში ასეთ გუნდს ვხედავდი შემტევს და ბურთს რომ არ ანახებდა მეტოქეს დღეს არვიცი

    ხავიმ ინიესტამ და პუიოლმა გაიყოლეს ისინი მარტო როგორც მოთამაშეები კი არ დააკლდნენ გუნდს კაპიტნებიც მაგრები იყვნენ განსაკუთრებით პუიოლი
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:51
    3
    ამ 2 *ირის გამოყვანას რაც იყო ის დაეტოვებინა ჯობდა... ნუ ჯობდა რა, ცუდსა და კიდევ უფრო უარესს შორის გვაქ არჩევანი მხოლოდ
    --------------------
    #infinit8iniesta
    საიტის ლეგენდა  [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:51
    2
    ბრაიტვაიტ სამი ასო ხარ
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:49
    2
    30 მეტრიდან მეკარეს კი არა *ლეს უტანენ მარტო გოლს რა ჯანდაბა უნდოდა რომ გამოვიდა ეგეც ნოიერი არ იყოს! ვერ ისწავლა ალბათ გაკვეთილი 8-2 მერე ტრავმა მოიმიზეზა ბიჭმა თურმე ტრავმიანი თამაშობდა ტრავმა არა ის კიდე ხო უნდა გაპორავებინა რამით :@
    --------------------
    EL D10S DEL FÚTBOL
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:48
    4
    დააკვირდით კიდევ ერთხელ მესსი ვერ თამაშობს და სხვაა არაფრის მაქნისია მესიის გარეშეე ვერაფერს აკეთებენ ესეიგი კაცმა თუ ჩააგდო თამაში ტიპები ვერაფერს აკეთებენ...და ამ დემბელეს იმედით ვინც ხართ ღმერთმა კაი გაძლება მოგცეთ...და ამ პრიანიკის იმედი გაქვთ ეს ჯობია ბუსკეთს ??? და მესიის აკრიტიკებენ კიდე კამანდაა სასაცილოააა...გუნდი რა დღეშია რომ სკამზე ერთი ნორმალური დონის მცველი არ ზის...
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:48
    3
    ციტატა: ROUCH
    რაც კაპიტანი აღარ გვყავს გუნდსაც დაეტყო თამაშზე, აბა პუიოლი დატ*ნავდა ამათ მოედანზე ასეთი თამაშის გამო

    ლენგლედან დაიწყებდა და მესისაც მიაყოლებდა
    გულშემატკივარი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:47
    2
    ციტატა: Msn91011
    ყველა გულშემატკივარს ერთს გირჩევთ რო ტყუილად ნერვებს ნუ იშლით ამათგან არაფერი არ გამოვა სხვადასხვა მრავალი მიზეზის გამო ესენი არიან *ლეები არა კონკრეტულად ამ წაგების გამო არამედ ზოგადად გუნდში რა სიტუაციაც არის იმით

    მოკლედ და კონკრწტულად. ზატო 100% სიმართლე
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:46
    1
    კარასკო გოლამდე გასაგდები იყო ამ მსაჯმა რამე ხო არ მოწია ჯერ ყვითელი რომ მისცა მერე ვარიდან გაუუქმა და მერე სხვას მისცა არახა მანამდე კარასკოს ყვითელი ჰქონდა და მეორე ყვითელი უკვე წითელი იყო :@
    --------------------
    EL D10S DEL FÚTBOL
    წევრი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:46
    2
    სად წავიდა ის ბარსელონა რომელიც ტერორს უწყობდა ნებისმიერ გუნდს 17 წლის განმავლობაში ასეთ გუნდს ვხედავდი შემტევს და ბურთს რომ არ ანახებდა მეტოქეს დღეს არვიცი უფროსწორად სამარცხვინო გუნდს ვხედავ.
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:45
    3
    ანსუ ფატი გამოდი უშველე ამ საცოდავებს
    Culé [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:45
    5
    რაც კაპიტანი აღარ გვყავს გუნდსაც დაეტყო თამაშზე, აბა პუიოლი დატ*ნავდა ამათ მოედანზე ასეთი თამაშის გამო
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:45
    2
    კუმანი აზრზე არაა მწვრთნელობის. ჯიუტად ცდილობს ერთი და იგივეს და არ გამოსდის. ახლაც 5 შემტევი შემოყარა და ცენტრში არავინ დატოვა. ბურთი ვერ მიაქვთ ფორვარდამდე და კიდე პიანიჩი გაყავს.
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:45
    2
    გვეშველა ჩინური რონალდო მოედანზეა
    --------------------
    მეტი, ვიდრე კლუბი! Visca el Barca
    ფანი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:44
    1
    აი კუმანს არაფერს ვერჩი მაგრამ ეს ხემბელე რო გასაყვანია ვერ ხვდება მოაშორე რა ტიპს სირბილის მეტი არაფერი გაუკეთებია ბრეიტვეიტი შემოიყავანა ესეც არ იყოს სუარესი არ მოგლიჯოს კარები გოლებით სიმეონეს ნანატრი მოგება ჯერ დროს არის მაგრამ დიდი შანსი აქვს თუ სასწაული არ გააკეთეს იმათმა აბა ესენი სასწაულს კი არა ბურთს ვერ აშორებენ ცენტრს!
    --------------------
    EL D10S DEL FÚTBOL
    წევრი [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:44
    1
    ბრაიტვეირის შემოყვანით რას ცვლის ეს კაცი ამიხსნის ვინმე?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    22 ნოემბერი 2020 01:43
    3
    აუ დე იონგი რა მაგრად თამაშობს
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued